62,354 +65355 -3001
Kudos
#819 (Top 0.2563%)
| Kudos/dag | 9.51 |
| Kudos/reaguursel | 18.95 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 3868 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -509 |
62,354 +65355 -3001
Kudos
#819 (Top 0.2563%)
| Kudos/dag | 9.51 |
| Kudos/reaguursel | 18.95 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 3868 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -509 |
3,290
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.5 |
| Topreaguursels | 6 |
| Woorden per reaguursel | 24.5 |
| Reacties per reaguursel | 0.25 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 33 |
| Aantal x weggejorist | 37 |
| Geregistreerd op | 11-07-2008 |
| Eerste reactie op | 11-07-2008 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
1 kudos 2026-06-20 21:32:29 door p1ndakaaskop op Ben je gek geworden of zo?!
Zie meer info en een kort filmpje van een achtervolging in de onderstaande link
https://regio15.nl/nieuws/poli...
4 kudos 2026-06-20 12:19:00 door Iniemienie op Ben je gek geworden of zo?!
@freddiefred | 20-06-26 | 13:27: Ik 1 keer, tijdens een feestje. Ze deden telkens een kledingstuk uit.
6 kudos 2026-06-20 12:03:04 door Creatieloos op Ben je gek geworden of zo?!
@freddiefred | 20-06-26 | 13:27: Het ligt ook helemaal aan jou, met dat normale gedrag van je.
14 kudos 2026-06-20 11:47:35 door Zerohero op Ben je gek geworden of zo?!
@freddiefred | 20-06-26 | 13:27: ik weet een tentje waar je door 2 dames geboeid kan worden. Misschien kan je vragen of ze een uniformpje aan doen en op je rug willen zitten. Er is best veel mogelijk daar.
57 kudos 2026-06-20 11:27:22 door freddiefred op Ben je gek geworden of zo?!
Het kan aan mij liggen, maar ik in mijn hele leven nog nooit op de grond gelegen met 2 agenten op mn rug.
12 kudos 2026-06-04 11:04:05 door Zolderkolder op Lekker ontspannen voor de vrouwtjes
En een beetje kontvingeren
-3 kudos 2026-06-01 08:43:34 door Andy007 op Uitbater doet huilie bij PowNed
Dat staat er al dus deze persoon heeft groot gelijk . Voor dat je het weet staan er een paar vrachtwagens die ale parkeer plaatsen in neemt.
2 kudos 2026-05-30 16:21:23 door THerzl op Mevrouw wil niet weg maar blijft ruziezoeken
De ellende is wanneer agenten niet op zulke wijze gepast geweld mogen gebruiken, de andere partij zich vaak gesterkt voelt om een stapje verder te gaan of de agent te gefrustreerd raakt en zelf buiten het boekje gaat na genoeg getriggerd te zijn. Dit zou niet eens op Dumbert hoeven te komen zo normaal het behoort te zijn
2 kudos 2026-05-25 11:26:30 door Stomtoevallig op Politie op zoek naar 2 jongeren
Er is vast wel bij een van de vele hacks een rijbewijsje gelekt dat ze kunnen gebruiken.
14 kudos 2026-05-24 17:06:39 door Cognitief Dissonant op Politie op zoek naar 2 jongeren
@3747 - het is te hopen dat de verzekering daar anders over denkt en de schade dan maar door de verhuurder laat betalen.
0 kudos 2026-05-24 16:55:37 door Tristaan1992 op Politie op zoek naar 2 jongeren
-weggejorist-
35 kudos 2026-05-24 16:38:16 door Vrijetijtsmenager op Politie op zoek naar 2 jongeren
Zijn witwassers en de neefjes van, dus wat denk je zelf. Al die broeders huren cash bij de teven. Neven bedoel ik
-10 kudos 2026-05-19 11:03:07 door thewarygamer op Loosdrecht.. AZC-demonstratie
Vervolgens kon jij je huis met een schofterige winstmarge verkopen en wonen zij nog altijd in die inmiddels beschimmelde sociale huurwoning waar in twintig jaar geen onderhoud aan gepleegd is.
3 kudos 2026-03-24 13:45:56 door Shigoya op He Murat?
@Helixo | 24-03-26 | 11:46: En intimidatie, agressie, en ga zo maar door.
4 kudos 2026-03-24 10:46:51 door Helixo op He Murat?
@marcgerritsen99 | 24-03-26 | 10:19: Het begint met een wheelie en het eindigt met aso weggedrag.
-11 kudos 2026-03-24 09:19:16 door marcgerritsen99 op He Murat?
Gelukkig zijn er ook geen andere problemen die erger zijn dan iemand die en buiten is, en gigantisch veel lol heeft. Zelf nooit jong geweest en "kattenkwaad" uitgehaald?
1 kudos 2026-03-19 13:10:39 door DeSlijter op Tokkiemevrouw is uit hotel gezet en BOOS
'Nee, maar zij rookten niet, zij vape-ten'....
0 kudos 2026-03-03 10:51:05 door WhySoSeriousss op Even vanuit Dubai appen met de reisorganisatie
Speciale extractiemissie van de Nederlandse staat. Niet dat het hier helemaal van toepassing is denk, maar daar hoopten ze misschien op.
5 kudos 2026-02-23 15:29:12 door nothingtolouz op Activisten hangen foto van Andrew op in het Louvre
Je kan tegenwoordig alleen nog maar zelf brengen, zelf halen mag niet meer.
7 kudos 2026-02-01 11:56:34 door DoedelZakZuigertje op Wij eisen de nacht op.
Was het maar een vrouwenprobleem, dan was ik al lang ingestapt bij een mij nafluitende/sissende zuster met hoofddoek in een huur M3.
2 kudos 2026-01-31 14:16:15 door Berend Geil op Groningse meid toont parkeervaardigheden
Ik ben er binnen 5 minuten hoor.
0 kudos 2026-01-14 11:38:33 door Komkommerstamper op Moeilijke tyfusschuiver gemaakt gek!
En dan bonnetjes overleggen van die neppe zooi zeker...
23 kudos 2026-01-12 10:08:56 door lordwally op Ping Ping Ping ping
Mooi he? Madam is vast getrouwd en ik gok zo dat je een klein hondje heeft die haar slaafje, pardon, 'man' mag uitlaten. En die kerel maar mompelen... happy wife happy life.....
1 kudos 2026-01-02 12:25:53 door Aend op Gezellig fietstochtje op 1 januari
Weinig mensenkennis zeker.
2 kudos 2026-01-01 00:07:55 door Auwtesj op Briefje aan de buren
@dikkebertha | 31-12-25 | 10:44: Het is niet alleen het geluid (in de verte) maar ook het gegeven dat je vanaf oktober bij ieder tunneltje of parkje eerst vijf keer om je heen moet kijken als je de hond uitlaat om te voorkomen dat je wordt bekogelt door een paar pisvlekken.
1 kudos 2025-12-31 12:02:47 door jupjupjupjupjup op Briefje aan de buren
Redneck uit de rimboe hier. Bij ons is het rustig tot oudejaarsdag, en dan begint het carbid schieten. Het knalt hier de hele godganse dag door. Helaas kom ik voor mijn werk geregeld in Utrecht, Rotterdam en amsterdam en al ruim twee maanden is het daar net een oorlogsgebied. Ik snap dat men een hekel heeft aan vuurwerk, maar het is al verboden om te bezitten en af te schieten op alle dagen behalve rond de jaarwisseling. Iets verbieden wat al verboden is heeft geen zin.
4 kudos 2025-12-31 10:17:23 door 3747 op Briefje aan de buren
@Poerke | 31-12-25 | 10:52: bij mij dezelfde situatie. Ik heb van alles geprobeerd, zelfs met een trainer. Helaas weinig tot geen effect.
8 kudos 2025-12-31 09:52:39 door Poerke op Briefje aan de buren
@dikkebertha | 31-12-25 | 10:44: Bij ons niet. Vuurwerk of oorlog hard op de tv, de hond slaapt door. Enkele kleine knallen buiten, de hond wordt onrustig en gaat blaffen
7 kudos 2025-12-31 09:50:11 door SjaakieHoppa op Briefje aan de buren
@dikkebertha | 31-12-25 | 10:44:
Ja doen wij ook, werkt super goed om ze er in ieder geval aan te laten wennen
7 kudos 2025-12-31 09:44:08 door dikkebertha op Briefje aan de buren
Pro tip: paar dagen van te voren tv af en toe aan met vuurwerkgeluiden. Dit helpt bij onze honden erg goed.
-3 kudos 2025-11-19 08:43:13 door dikke_leo op Hoe vaak is je rijbewijs ingenomen?
denk cellen tekort, verkrachters los laten dan maar ?
-20 kudos 2025-11-19 08:41:03 door HoorWieKreuntDaarKindren op Hoe vaak is je rijbewijs ingenomen?
2wk de bak in omdat je niet mag rijden. Je krijgt nog minder straf als je een moord pleegt. Begrijp me niet verkeerd, die pauper moet straf krijgen, maar het is wel een beetje uit verhouding tegenwoordig.
9 kudos 2025-09-10 09:04:01 door AmanitaMuscaria op Geen Karens bij de SF Giants
Omdat ze zo vreselijk fan zijn dat ze net zo blij worden van die bal als een kind?
De maatschappelijke conventie is dan dat je die bal afgeeft aan dat kind maar je wilt hem echt zelf houden hoor.
1 kudos 2025-08-18 13:39:14 door PiGGY op Jurkmeneer is aangehouden.
Arabinezen met een jurk zijn vrij normaal
-1 kudos 2025-08-03 15:25:39 door YojG op gekke gast rijdt scooter aan
Dat is nog geen reden om eigendom te vernielen en iemand proberen aan te rijden.
0 kudos 2025-08-03 15:13:07 door Beast17 op gekke gast rijdt scooter aan
Ja oke maar is dit dan de oplossing
5 kudos 2025-08-03 15:02:06 door Metjas op gekke gast rijdt scooter aan
@SgtZandhaas | 03-08-25 | 14:25: omdat de scooter jeugd zo is tegenwoordig.
-14 kudos 2025-08-03 12:25:13 door SgtZandhaas op gekke gast rijdt scooter aan
Hoe kom je tot al die conclusies uit zo'n kort filmpje waar de scooter niet eens rijdt? Kenteken kan er eerder al vanaf gereden zijn door die vent.
6 kudos 2025-07-31 11:05:51 door split-87 op Politie uitdagen met scooter
Aanzetten tot iets wat strafbaar is maakt je medeplichtig.
1 kudos 2025-07-07 07:53:12 door MrRoyal op Het is zo toevallig!
Dan moet je harder manifesteren in het universum....
3 kudos 2025-07-02 12:16:41 door Plankveurdekop op Douwe op reis
@Chubbyy | 02-07-25 | 09:43: En Douwe heeft nogal de schijn tegen met zijn wappie-verleden en het feit dat hij zich, ala een Elon Musk, voortplant.
-5 kudos 2025-07-02 10:47:24 door Hassel op Douwe op reis
Douwe jokkebrokt, er waren helemaal geen afspraken, daarnaast schreeuwt Douwe nogal wat onwaarheden over een Joodse kinderclub die ongeveer hetzelfde als de padvinderij is....
1 kudos 2025-07-02 09:31:23 door Dirk-teur op Douwe op reis
Ermee wegkomt? Niet bevorderlijk voor haar imago dit.
-1 kudos 2025-07-02 09:04:37 door tielenaar op Douwe op reis
@Pipo der Clown | 02-07-25 | 09:59: Oeps, het moet inderdaad "verwart" zijn.
3 kudos 2025-07-02 08:58:43 door peli op Douwe op reis
Zonder een plan of ideologie je bek een douw geven en olie op het vuur gooien. Dat dan eindigt in een "Ik stom? Nee, jij dan!" en niet inzien dat polarisatie niet de juiste weg is. Dan ben je de politiek niet waardig. (Overigens wat heeft het VVD-vrouwtje nu helemaal gepresteerd? In Amsterdam, als minister van Justitie en de afgelopen verkiezingen? (als je het mij vraagt: niet veel.)
3 kudos 2025-07-02 08:46:14 door ikvindhelemaalmooi op Douwe op reis
Dit heeft veel meer invloed op Dilan/VVD dan die excuses. Hoe minder zetels voor de VVD hoe beter.
2 kudos 2025-07-02 07:59:46 door Pipo der Clown op Douwe op reis
@tielenaar | 02-07-25 | 09:46:
Jullie verwarren beide een paar woorden met "verwart", dat neemt niet weg dat @driemaalinderondte sowieso een verwarde man is.
27 kudos 2025-07-02 07:55:40 door 3747 op Douwe op reis
@driemaalinderondte | 02-07-25 | 09:42:
Al zou Douwe er geen bal van snappen en alles helemaal verkeerd begrepen hebben, dan was het optreden beëindigd als resultaat van een misverstand, niet omdat hij een jodenhater is.
2 kudos 2025-07-02 07:46:45 door tielenaar op Douwe op reis
@driemaalinderondte | 02-07-25 | 09:42: Ik denk dat Douwe precies weet wat zionisme is en wat jodenhaat is.
En je verwardt verward met verwardt..
8 kudos 2025-07-02 07:43:40 door Chubbyy op Douwe op reis
Ik denk dat de waarheid in het midden ligt. Hij zegt dat het ernstig is en was op het terrein en de organisatie zegt dat dat niet zo is. Waarom zouden we 1 van de 2 geloven? Zou me niks verbazen als de organisatie het probleem kleiner wil maken dan het is maar zou me andersom ook niets verbazen als Douwe hier ff van het moment gebruik maakt om zich als moraalridder te manifesteren.