-1,783 +903 -2686
Kudos
#292865 (Top 91.6400%)
| Kudos/dag | -1.92 |
| Kudos/reaguursel | -6 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 91 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -132 |
-1,783 +903 -2686
Kudos
#292865 (Top 91.6400%)
| Kudos/dag | -1.92 |
| Kudos/reaguursel | -6 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 91 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -132 |
297
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.32 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 29.4 |
| Reacties per reaguursel | 0.27 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 15 |
| Aantal x weggejorist | 18 |
| Geregistreerd op | 08-12-2023 |
| Eerste reactie op | 08-12-2023 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-21 01:24:31 op Koning Willey is lekker ad-rem
-weggejorist-
-16 kudos 2026-06-08 13:34:34 op In de islamosfeer...
Heb je de uitleg van de host gezien? Hij claimt namelijk niet vanuit de religie te spreken, maar puur vanuit zijn eigen kronkel. Sorry hoor, maar ik ken genoeg musselmannen om te zeggen dat bij lange na niet iedereen dit soort gedachten er op na houdt. Het is eerder een kultoer ding uit Noord Afrika
1 kudos 2026-06-08 13:31:47 op In de islamosfeer...
Je begrijpt niet dat de wijze van spreken en het hysterische gedrag simpelweg een manier is om meer views te krijgen? Het is een specifiek slag volk dat hiernaar kijkt/luistert en daar moet niet al te veel diepgang in zitten. Of denk je werkelijk dat men uit praktiserende kringen hier aandacht aan geven, of dit soort figuren als leiders binnen hun gemeenschappen functioneren? Want als je dat denkt dan sta je misschien net zo ver van de wereld af als deze twee koekwouzen
0 kudos 2026-06-08 13:24:37 op In de islamosfeer...
-weggejorist en opgerot-
-23 kudos 2026-06-05 23:47:48 op Bruiloft waar de hele wijk 3 uur van mag meegenieten
Waar zie je hier ook maar één gedraging wat Islamitisch is dan? Muziek, dansen, vrij mixen van mannen en vrouwen?
-40 kudos 2026-06-05 23:45:47 op Bruiloft waar de hele wijk 3 uur van mag meegenieten
Iemand geen leven meer gunnen vanwege een feestje waarbij mensen de start van twee levens vieren. Wat een zieke geest heb je dan zeg
-52 kudos 2026-06-05 23:44:40 op Bruiloft waar de hele wijk 3 uur van mag meegenieten
Zo te lezen heb jij heel veel verstand over wat islamitisch is en wat niet.
-62 kudos 2026-06-05 23:43:40 op Bruiloft waar de hele wijk 3 uur van mag meegenieten
Door een feestje?! Stakker
-71 kudos 2026-06-05 23:43:09 op Bruiloft waar de hele wijk 3 uur van mag meegenieten
Niet netjes aangeven bij de buren dat er een feestje op komst is, oké niet netjes. Maar om nou te gaan lopen zaniken alsof hierdoor de wereld ten einde komt en wij overspoeld worden door ISIS aanhangers (zoals sommigen hier doen voorkomen) is wel heel erg overdreven. Azijnpissers
-23 kudos 2026-06-05 23:40:42 op Bruiloft waar de hele wijk 3 uur van mag meegenieten
Ja, want dit is zo ontzettend Islamitisch. Losse haartjes, schuddende billen, feestend op muziek, echte ISIS taferelen hiero
-1 kudos 2026-06-01 03:18:37 op Wat is je geheim
@zwavelzuursaus | 31-05-26 | 19:09: je begrip samen met jouw naam doet mij vermoeden dat jij gelukkig getrouwd bent
3 kudos 2026-06-01 03:06:06 op McFittie
Ja, jij komt uit Den Haag. Gelijk heb je
43 kudos 2026-06-01 03:04:26 op McFittie
Ach twee meisjes alleen bedreigen en uitschelden, nadat je nota bene met je smerige poten aan hun eten zit. Sneu ventje. Flik zo'n kunstje maar eens bij de vrouw van een fatsoenlijke vent.
1 kudos 2026-06-01 03:01:26 op McFittie
Mac Drek
1 kudos 2026-06-01 03:01:02 op McFittie
Ik hoop dat je een beetje vreemd bent met het woord, anders ben je net zo'n sneuneus als het ventje in het filmpje.
-2 kudos 2026-05-31 04:53:06 op Mevrouw wil niet weg maar blijft ruziezoeken
@RobbieH | 30-05-26 | 19:49: Ja, want iedereen die geen Bruinhemd is, die is direct links. Arme stakker toch
6 kudos 2026-05-31 04:44:33 op Politie uitdagen is klappen vragen
Ja, volgende keer laat hij het de-escaleren wel uit zijn hoofd. Niet echt pienter.
2 kudos 2026-05-31 04:40:46 op PSG wint de Champions League
Frankrijk wou het zo graag hebben, nu komen ze er niet meer los van. Eigen schuld, dikke bult
-3 kudos 2026-05-31 04:39:54 op PSG wint de Champions League
@Meazel | 31-05-26 | 01:17: Medicijntjes al gehad vandaag?
5 kudos 2026-05-31 04:38:12 op PSG wint de Champions League
Uiteraard, want het waren zulke fijne mensen met enorm veel compassie en liefde voor de medemens.
3 kudos 2026-05-30 18:43:47 op Mevrouw wil niet weg maar blijft ruziezoeken
@Hallooooo | 30-05-26 | 17:22: of gewoon iedereen die meent dat brutaliteit tegen ome agent moet kunnen.
-5 kudos 2026-05-30 18:42:33 op Mevrouw wil niet weg maar blijft ruziezoeken
Hoi Tokkie
0 kudos 2026-05-30 18:36:28 op Mevrouw wil niet weg maar blijft ruziezoeken
-weggejorist-
5 kudos 2026-05-30 18:35:48 op Mevrouw wil niet weg maar blijft ruziezoeken
In mijn tijd kreeg je van papa en mama nog een extra draai om de oren als je het lef had om überhaupt zo tegen mensen te spreken, laat staan tegen ome agent. Ik denk dat ik zeker een week moeite gehad zou hebben met het zitten op de sofa
-1 kudos 2026-05-30 18:33:46 op Mevrouw wil niet weg maar blijft ruziezoeken
@Voppa | 30-05-26 | 18:28: de meerderheid heeft alsnog voor een verkapte rechtse VVD agenda gekozen. En daarvoor was het jaren overduidelijk rechts. Alleen voor sommigen Bruinhemden hier niet rechts genoeg
2 kudos 2026-05-30 18:31:53 op Mevrouw wil niet weg maar blijft ruziezoeken
*voor = door (excuses, kusje)
4 kudos 2026-05-30 18:31:25 op Mevrouw wil niet weg maar blijft ruziezoeken
Ik weet niet wat voor wilde Westen ideeën jij hebt over de Randstad, maar de politie hier in Den Haag is over het algemeen integer en te respecteren. Ook in mijn multi culti buurt heeft ome agent wel de touwtjes in handen. Op een paar jeugdigen na, maar dat is altijd al zo geweest. Laat je niet teveel wijsmaken voor sociale media.
-5 kudos 2026-05-30 18:24:43 op Mevrouw wil niet weg maar blijft ruziezoeken
@ioozereoh | 30-05-26 | 18:21: Je kletst teveel onzin met je onderbuikgevoelens. Alsof onze politici een Islamitische agenda er op na houden. Al ben je het nog zo ommundig oneens met bepaalde figuren of partijen, zo'n impressie proberen te wekken is buitengewoon triest en beneden respectabel niveau.
2 kudos 2026-05-30 18:21:23 op Mevrouw wil niet weg maar blijft ruziezoeken
De ellende is wanneer agenten niet op zulke wijze gepast geweld mogen gebruiken, de andere partij zich vaak gesterkt voelt om een stapje verder te gaan of de agent te gefrustreerd raakt en zelf buiten het boekje gaat na genoeg getriggerd te zijn. Dit zou niet eens op Dumbert hoeven te komen zo normaal het behoort te zijn
-7 kudos 2026-05-30 18:19:07 op Mevrouw wil niet weg maar blijft ruziezoeken
"Ik ben benieuwd", ik "DENK" het niet, "hoofddoekje", wat moet jij toch een simpele ziel wezen. Droeftoeter!
-50 kudos 2026-05-30 11:04:13 op Ik wil Spa rood
Wat moet je toch een zielloze kneus wezen om overal de Islam, buitenlanders of asielzoekers bij aan te halen. Echt te dom om te poepen!
1 kudos 2026-05-29 08:28:37 op Bijna weekend
Nee, gewoon nee!
5 kudos 2026-05-29 08:17:46 op In Uithoorn is de DJ-wagen aagekomen voor de mars
De Tokkie-stoet!
-14 kudos 2026-05-28 22:53:59 op Restaurantbaas zet achtervolging in na crash Amsterdam-Noord
Dag Zwitsal. Je bent misschien de weg kwijt, maar dit is toch echt geen Stormfront.
-6 kudos 2026-05-28 22:52:42 op Restaurantbaas zet achtervolging in na crash Amsterdam-Noord
@Zijkweif 2.0
Misdaad en wantoestanden waren er altijd al en zal vast ook nog wel blijven bestaan. Het is enkel door sociale media dat koekwouzen nu de kans krijgen om alles enorm op te blazen als een gigantische olifant met mega diaree.
-9 kudos 2026-05-27 11:11:01 op Dat is pech, Fatbike weg
@owikzegmaarwat | 27-05-26 | 09:52: Wat een gruwelijke onbehoorlijke misdaad. Poeh poeh, je zal wel een trauma opgelopen hebben
-35 kudos 2026-05-24 22:48:59 op Gevecht bij Op Dreef festival Roermond
Wat moet het leven voor jou toch heerlijk simpel zijn
11 kudos 2026-05-24 22:47:59 op Meer beelden terrasterror Breda
Stukje Nederlandse cultuur. Gelukkig hebben wij een Marokkaan die het voor ons filmt mochten wij ooit hier naar terug verlangen
1 kudos 2026-05-24 22:41:16 op Lubach over Islamkritiek
Jij woont tussen de musselmannen?
-2 kudos 2026-05-24 22:40:10 op Lubach over Islamkritiek
@aceshigh | 24-05-26 | 18:23: Jezus zei ook dat wie niet wilt dat hij koning werd over hen voor hem gebracht moest worden en vervolgens gedood. En over hen die "schandelijkheid" bedrijven met gelijke seksen eveneens. Mohammed komt simpel gezegd meer overeen met Mozes, beide waren staatsmannen, leiders en legeraanvoerders. Logischerwijs slaat die vergelijking van jou dan ook nergens op.
-11 kudos 2026-05-24 22:36:10 op Lubach over Islamkritiek
bewegen = beledigen
2 kudos 2026-05-24 22:34:23 op Lubach over Islamkritiek
Als dat echt zo was geweest had je dit nu niet eens meer kunnen typen met 1,5 miljard van hen die zich zo identificeren.
0 kudos 2026-05-24 22:32:38 op Lubach over Islamkritiek
@Kameleon4 | 24-05-26 | 20:22: Het werkt niet waar dan ook als je een klapmongool bent die blijft fantaseren over het straffeloos kunnen beledigen van 1,5 miljard mensen, er vanuitgaande dat er niet een paar mafklappers tussen zitten die dat niet accepteren. Dat werkt met alles een beetje zo in meerdere of mindere mate. Net zoals je wel kan willen dat ieder meisje met een kort rokje om 3 uur in de nacht overal moet kunnen fietsen in haar uppie. Het is een utopie om te fantaseren over een samenleving- waar dan ook - er vanuitgaande dat er geen consequenties zitten aan bepaalde gedragingen. En mbt tot de musselmannen; die zijn nu eenmaal met een heel groot aantal. De kans des te groter dat er iets mis gaat.
-8 kudos 2026-05-24 22:25:56 op Lubach over Islamkritiek
Wat een hoop onzin in één simpel berichtje. Genoeg landen die zich "democratisch" noemen of (overwegend) "christelijk" en waar de rapen altijd gaar zijn. Onderwijs jouw simpele hersenpan een keer zou ik zeggen
-19 kudos 2026-05-24 22:23:31 op Lubach over Islamkritiek
Waar de perverse obsessie vandaan komt om iedereen te willen bewegen vat ik niet. Zeker nu de wereld door de globalisering net één groot dorp is geworden. Heb gewoon een beetje respect en naastenliefde beste mensen
0 kudos 2026-05-23 05:18:46 op Statushoudersgezin vindt huis te klein
@Drs Maus | 22-05-26 | 22:55: Men heeft geen idee wanneer ze zeggen veilige landen. Het zijn vaak dezelfde mensen die roepen dat de asielcrisis een verdienmodel is. Waar zeker wat over te zeggen is. Het klopt alleen niet om deze twee zaken in één adem te noemen en dan verbaast te zijn dat men deze kant op komt.
-9 kudos 2026-05-23 05:16:20 op Statushoudersgezin vindt huis te klein
Wat laag bij de grond om het op een complete bevolkingsgroep te gooien van honderden miljoenen mensen.
-1 kudos 2026-05-23 05:15:14 op Statushoudersgezin vindt huis te klein
Ach kom op. Wij hebben wel voor hetere vuren gestaan. Ons landje is er en blijft er nog wel even. Daar gaat een paar drammers niks aan veranderen
0 kudos 2026-05-23 05:14:07 op Statushoudersgezin vindt huis te klein
Nou wat een fijne familie heb jij zeg
-2 kudos 2026-05-23 05:12:46 op Statushoudersgezin vindt huis te klein
@very-ferry | 23-05-26 | 01:33: Consistent bagger, inderdaad