DumpStats voor zup

60,488 +62724 -2236

Kudos

#854 (Top 0.2672%)

Kudos/dag 33.09
Kudos/reaguursel 22.78
Meeste kudos op 1 reaguursel 3190
Minste kudos op 1 reaguursel -61

2,655

Reaguursels

Reaguursels/dag 1.45
Topreaguursels 14
Woorden per reaguursel 18.8
Reacties per reaguursel 0.33
Meeste reaguursels op 1 dag 29
Aantal x weggejorist 15
Geregistreerd op 27-02-2008
Eerste reactie op 22-06-2021

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

1 kudos 2026-06-23 13:04:13 door pietpvv op Dames hebben een mening
@Liegebeest | 23-06-26 | 13:33: Maar het kan wel, u staat er gewoon helemaal niet open voor, vindt ik wel een beetje jammer.

1 kudos 2026-06-23 11:33:00 door Liegebeest op Dames hebben een mening
@Parodontax | 23-06-26 | 13:23: De vraag ging over cosplay. Bij cosplay worden er geen butt-plugs met staarten in de reet geduwd, dat is een andere tak van sport. Dus ja, het zijn twee domme wichten.

7 kudos 2026-06-23 11:23:58 door Parodontax op Dames hebben een mening
Ik vind de antwoorden zo dom nog niet. Ze zijn redelijk welbespraakt en leggen volgens mij prima uit hoe ze er tegenaan kijken. Absoluut niet het gemiddelde praktijkonderwijs niveau.

3 kudos 2026-06-10 16:12:43 door zup op Ff een klein zetje
Sorry, vergeef mij, dit was voor een ander filmpje bedoeld

1 kudos 2026-06-08 10:16:25 door zup op Achterbrugboy let niet op
@creatieloos, nee, ik bedoel die Nederlandse kentekenplaat die je op 0:04 ziet. Waar je ook op de wereld bent, je ziet altijd ergens wel een Hollander

5 kudos 2026-06-05 08:00:46 door Lux-et-Libertas op Influencer Anna Dobber bevestigt dat zij bejaarde vrouw (82) zwaar heeft mishandeld
NEE, ABSOLUUT NIET! mevrouw verdient geld aan aandacht en wel aan aandacht over een gepleegd zwaar en walgelijk geweldsmisdrijf op een kwetsbare 82 jarige vrouw. Denkt eens even in, uw moeder of oma wordt door deze vuile **************** zwaar mishandeld en u ziet haar op internet wetende dat ze daar veel geld aan verdient. Dit is echt om heel veel over te kotsen of nog erger dan dat. Dan kan ze wel een traumatische jeugd gehad hebben, heel erg voor haar, maar dan nog ga je daar GEEN geld aan verdienen.

-15 kudos 2026-06-03 16:38:01 door Klerkberk op Bodycam beelden neergestoken Britse student
@Omnium3 | 03-06-26 | 17:31: Dat slaat echt nergens op. Ja het zijn vaak criminelen, daar staat alleen niet de doodstraf op. En al helemaal niet bij je arrestatie. Ook blanke criminelen worden daar gearresteerd, sterven daarbij percentueel gezien alleen zelden. Feiten zijn gewoon feiten.

13 kudos 2026-06-03 15:31:17 door Omnium3 op Bodycam beelden neergestoken Britse student
@Klerkberk | 03-06-26 | 17:18:
Ja doei, de overgrote meerderheid van die doden door politiegeweld zijn zware criminelen die risico nemen en tegen een portie karma aanlopen.
In deze scène wordt de crimineel met rust gelaten en laten de agenten het slachtoffer doodgaan.

-17 kudos 2026-06-03 15:18:53 door Klerkberk op Bodycam beelden neergestoken Britse student
Jaarlijks komen er in de Verenigde Staten ongeveer 260 tot 350 zwarte mensen om het leven door politiegeweld. Daar lees je hier in de kranten ook niets over. Dit was in Engeland en daar heeft zo'n beetje iedere krant en nieuws site er aandacht aan besteedt. Laten we hier als blanken nu alsjeblieft niet doen alsof we hier op één of andere manier benadeeld worden. Dat is ronduit zielig en betuigt van een ongelofelijke ignorantie.

-16 kudos 2026-06-03 11:36:04 door zup op Bodycam beelden neergestoken Britse student
@Creatieloos | 03-06-26 | 12:32: Bedankt! Jouw plusje maakt de wereld een stukje positiever , en dat allemaal door er gewoon te zijn (en af en toe op het plusje te drukken)

-8 kudos 2026-05-29 14:52:14 door zup op Bijna onder de vrachtwagen
Ik bedoel natuurlijk, de vrachtwagen is nog van rijstrook aan het wisselen en de motor beukt hem er al even tussendoor.

26 kudos 2026-05-29 14:07:47 door Westsider op Iedereen heeft wel een beetje homo
Heb 8 jaar met maten samengewoond en moet toegeven dat ik toen inderdaad minder vaak ruzie had dan met mijn vrouw. Maarja de seks is nu wel beter.

2 kudos 2026-05-27 18:08:29 door zup op Uwe hat ein neues fahrrad!
@The_iron_boar vreemd genoeg al mijn vader nooit dezelfde rubberkwaaltjes, toevallig had de buurman er wel altijd last van. Ik heb dat altijd heel wonderlijk gevonden.

5 kudos 2026-05-27 14:50:37 door zup op Uwe hat ein neues fahrrad!
Dan ken je mij nog niet, Ik heb altijd pech, bij mij scheurt altijd elk rubber.

0 kudos 2026-05-27 13:08:25 door PatrickHatrick op Omg hele mooie stelling!
Vet trieste mensen hebben ook de podcast wereld uitgevonden en maken vet trieste podcasts die ongeveer van dit niveau zijn maar dan echt.

5 kudos 2026-05-19 05:05:48 door Creatieloos op Stuur hulp!
Ik moest lachen om "ook het anti-influencers beleid van KLM is zeer aangenaam".
Zo vroeg, en nu al blij.
Dank u wel.

5 kudos 2026-04-28 16:38:57 door BilnaadKameraad op Hoe snel je op je bek gaat
@J. van Kooten | 28-04-26 | 16:02: Nee, zo werkt het dus niet.
Maar aangezien de renners rugnummers dragen hebben we hier te maken met een wielerwedstrijd, dus ik gok dat ze zich drukker maken over hun positie dan hun KOM.

-7 kudos 2026-04-28 14:02:18 door J. van Kooten op Hoe snel je op je bek gaat
@Brainy | 28-04-26 | 15:47: Een Garmin computer pauzeert bij stilstand, die data upload je naar Strava.
Niks loos dus, behalve dan dat een beetje kleding een paar honderd euro kost en een carbon frame ook niet goedkoop is. Koersen kan dus duur zijn voor amateurs.

-1 kudos 2026-04-17 16:46:28 door nlnoob op De Duitse versie van Jouw vrouw, mijn vrouw.
Jij hebt zo een andere definitie van "goed" denk ik. Hij had deze grens beter aan kunnen geven voor hij meedeed met dit programma. Of voordat hij geboren werdt misschien?

2 kudos 2026-04-17 10:59:23 door Joystick747 op Buschauffeur rijd bus naar de galemiezen
Nee dit zijn sneuneuzen, die liever filmen en iemand belachelijk maken dan beetje helpen. Gelukkig wordt het meeste geplust en gewoon heerlijk om naar te kijken. Deze sukkels denken wat leuks te hebben, maar is gewoon kut

1 kudos 2026-04-17 09:07:35 door zup op We zijn weer bezig man
Nee, dat niet. Maar ik denk als je het vriendelijk aan hem vraagt dan wil hij vast ook wel even met jou hand in hand lopen hoor.