1,762 +2497 -735
Kudos
#27401 (Top 8.5740%)
| Kudos/dag | 9.63 |
| Kudos/reaguursel | 14.93 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 493 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -181 |
1,762 +2497 -735
Kudos
#27401 (Top 8.5740%)
| Kudos/dag | 9.63 |
| Kudos/reaguursel | 14.93 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 493 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -181 |
118
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.64 |
| Topreaguursels | 2 |
| Woorden per reaguursel | 29.5 |
| Reacties per reaguursel | 1.31 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 6 |
| Aantal x weggejorist | 8 |
| Geregistreerd op | 23-12-2025 |
| Eerste reactie op | 23-12-2025 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-23 20:50:59 door KenJijDeSwaffelman op Stall warning. Stall warning.
Deze wolkje is niet echt, we leven AI man.
4 kudos 2026-06-21 08:31:33 door freakspark op Hondencompi
Neee.... Béter hé!
0 kudos 2026-06-18 16:03:29 door darkracer125 op Stagiaire krijgt geen verlening
elk kwartier reclame. op de hele en halve uren heb je nieuws. het is geen samenzwering dat ze overal tegelijk reclame doen zo loopt het schema gewoon. en de klok zegt wat de klok zegt.
(er zijn echt wel zenders die minder reclame doen trouwens dus overschakelen heeft wel zin mits je dat soort muziek wilt horen)
-2 kudos 2026-06-18 15:32:53 door Tiszoalstis op Stagiaire krijgt geen verlening
Dat er mensen zijn die zo zuur zijn snap ik dan weer niet. We hoeven niet alles hetzelfde leuk te vinden. Leven en laten leven zou ik zeggen.
6 kudos 2026-06-18 15:28:12 door Petrike op Stagiaire krijgt geen verlening
@InternetNiet | 18-06-26 | 17:15: en om het half uur het zelfde deprimerende nieuws dat over niets gaat
2 kudos 2026-06-18 15:23:26 door Drop-it op Vader helpt zijn kleine meisjes
Helaas zelf ook eens meegemaakt in Australië. In douchegebouw, met m'n vrouw en twee jonge dochters. Niemand tot last, ik ben bijna klaar met de kids, komt een vrouw binnen die gaat helemaal door het lint... ook een Amerikaan. De oplossing volgens haar, met zn allen naar de mannen afdeling...
5 kudos 2026-06-18 15:15:00 door InternetNiet op Stagiaire krijgt geen verlening
Vooral dat bewust overal gelijk de reclame word ik echt ziedend van. Ik luister nog liever niets dan dat ik radio luister.
4 kudos 2026-06-18 15:10:23 door altijd-guus op Vader helpt zijn kleine meisjes
Waar de kinderen bij zijn, die toch al overstuur lijken te zijn....nee man, gewoon doorgaan met wat je doet en laat die kale hufter lekker de tyfus krijgen...geef gewoon het goede voorbeeld aan de kinderen en laat je niet verleiden tot het niveau van die viespeuk.
2 kudos 2026-06-17 23:14:58 door Geeveerrrrr op Fan van het toernooi
@eventijdelijktoch | 17-06-26 | 21:10: Hij heeft al die supporters opgegeten.
1 kudos 2026-06-17 20:41:34 door Cysteknabbelaar op Liev meisje <3 vogels
Ben wel benieuwd of er korsten erin achter blijven na het niezen.
4 kudos 2026-06-17 20:33:44 door Grondgebondezoogdier op Liev meisje <3 vogels
Alsof jij in de positie bent om dat soort voorwaarden te stellen
15 kudos 2026-06-17 19:53:56 door Reaguurdstert op Liev meisje <3 vogels
Right, sugardaddy…
-12 kudos 2026-06-17 19:10:35 door eventijdelijktoch op Fan van het toernooi
Vanwege de ebola-uitbraak zijn er geen supporters uit Congo op het WK.
Ik heb dus geen flauw idee op welk ontwikkelingsgeld je precies doelt.
1 kudos 2026-06-17 09:31:58 door nieuwsgierige pelg op Opa heeft de skills nog
18-jarigen moeten zich niet kleden als 70-jarigen, maar ze mogen het wel. Omgekeerd idem dito.
1 kudos 2026-06-17 06:18:43 door Vanderlinde op LAPD reageert op een melding van geluidsoverlast
Jup en die kut laat dat beest gewoon los daar.
1 kudos 2026-06-17 06:11:54 door Miel98 op Opa heeft de skills nog
Zo denken die opa's over de semi pyamabroeken waar 'de nieuwe' generatie mee rondloopt in het openbaar.
1 kudos 2026-06-17 03:50:51 door dikkedik op Opa heeft de skills nog
Dan hebben ze jouw opa weer opgegraven om zijn kleren aan deze man te geven ?
0 kudos 2026-06-17 00:38:47 door DrachtigeBosbaviaan op Extreemrechtse racisten bij de VAR
jackson, gauw terug de hemel in kerel. hier hebben we niks meer aan. natte krant.
6 kudos 2026-06-16 15:52:55 door HenkieWanky op Belgen over Koeman en Depay
Heb je zijn hoed wel eens gezien?
"drops mic"
-15 kudos 2026-06-16 14:04:08 door Jackson01 op Extreemrechtse racisten bij de VAR
Ik maak hier een probleem van. De man had moeten beseffen dat hij een enorm risico loopt met dit gebaar. En ik wil weten wat hij precies bedoelt met het gebaar.
0 kudos 2026-06-15 17:28:20 door Frikandellensnijder op 15 juni is Internationale Dag tegen Ouderenmisbruik
Wat is normaal maat?
-4 kudos 2026-06-08 10:35:49 door Wateenaccountnaamzeg op Pride Utrecht 2026
Je hoeft er niet bij te zijn en zelfs niet naar te kijken, ik wens al jaren dat mensen dat advies opvolgen bij voetbal maar helaas, het vee komt in grote getalen met veewagens tegelijk naar het stadion. Dan valt dit kleine clubje 1x per jaar wel mee.
-10 kudos 2026-06-08 09:42:48 door SpaceVogel op Pride Utrecht 2026
Dan is dit speciaal voor u bedoeld,.. preutse numnut. ik gun je nog 10 jaar parades
-7 kudos 2026-06-08 07:14:23 door Klapl0per op Pride Utrecht 2026
Maar tijdens het WK wel weer lekker hossen in je oranje leeuwenpak op Snollebollekes!
3 kudos 2026-06-08 05:06:55 door ZusAntigoon op Spelletje "Wie ben ik" met de plisie spelen
Heb je nou echt niet door dat dit aangepraatte haat is zodat de aandacht wordt weggenomen van wat de politiek zelf verkeerd doet?
-7 kudos 2026-06-07 22:32:53 door Clowns op De klappen van de zweep
Zo jij bent erbij. Vuile racist.
0 kudos 2026-06-07 21:28:27 door pascal_04 op Tuig slaat homo Justin van tv programma in elkaar op kermis Deurne
@RudiVonKrankenhaus | 07-06-26 | 22:36:
die wil gewoon meer van dit..
en ook al doet ze iets illegaals... dat mag volgens haar.. want groenlinks en amsterdam.
0 kudos 2026-06-07 21:28:03 door LaidBack op Tuig slaat homo Justin van tv programma in elkaar op kermis Deurne
We moeten hier geen probleem van de burgerij van maken.
De burgerij is makkelijk en niet moeilijk.
Wij willen allemaal een fijne wereld voor onze kinderen met toekomstperspectief.
Er is 1 instantie die al ons hele leven roet in het eten strooit om gelukkig te zijn.
Dat is de overheid. Al ruim 50 jaar denken ze niet aan ons.
Dus iedereen die vindt dat de overheid een oplossing vindt voor dit probleem heeft pech.
De oplossing ligt bij ons!.
Het enige dat de huidige overheid doet is alles frustreren.
Inovatie houden ze tegen en proberen ze bij het oude geld in de schoot te werpenen en alle lasten bij ons.
Als je ziet dat wij, het westen, vasthouden aan de resolutie van Straatsburg, dan weet je als burger dat wij de messen moeten slijpen en het gevecht moeten aangaan.
Doen we dat niet dan gaan wij ten onder.
Ik, en met mij velen, gaan niet zonder gevecht ten onder!
8 kudos 2026-06-07 21:27:53 door geenspam op Spelletje "Wie ben ik" met de plisie spelen
@Peerke16 | 07-06-26 | 22:23:
Ik zie geen multiculturele Nederlander, ik zie een Nederlander die zich gewoon als Nederlander gedraagt, hij heeft inderdaad wel een huidskleur die een migratieachtergrond suggereert.
0 kudos 2026-06-07 20:36:09 door RudiVonKrankenhaus op Tuig slaat homo Justin van tv programma in elkaar op kermis Deurne
@pascal_04 dat is er ook één in de categorie die denkt dat je ze niet moet straffen maar een kopje thee met ze moet drinken.
4 kudos 2026-06-07 20:25:41 door pascal_04 op Tuig slaat homo Justin van tv programma in elkaar op kermis Deurne
@RudiVonKrankenhaus | 07-06-26 | 22:01:
Laat Zita Pels het maar niet horen!
Die wil echt VEEL meer van dit.
37 kudos 2026-06-07 20:23:08 door Peerke16 op Spelletje "Wie ben ik" met de plisie spelen
De enige multiculturele Nederlander in dit filmpje staat gewoon heel goed zijn werk te doen. De ander is een onbekend figuur dat in Frankrijk woont. Maar toch heb je wat te zeiken he.
0 kudos 2026-06-07 20:01:02 door RudiVonKrankenhaus op Tuig slaat homo Justin van tv programma in elkaar op kermis Deurne
-weggejorist en opgerot-
8 kudos 2026-06-07 20:00:14 door Flamez op Tuig slaat homo Justin van tv programma in elkaar op kermis Deurne
Precies, daarom kunnen we beter ophouden met integreren en beginnen met remigreren. Dan dat probleem in ieder geval aan de kant.
0 kudos 2026-06-06 07:10:59 door teevee op Uiteindelijk ging ook Arent overstag
Je kan nooit iedereen tevreden maken.
3 kudos 2026-06-06 03:01:00 door Cromabuik op Uiteindelijk ging ook Arent overstag
En daarom ga ik liever naar een winkel en betaal ik contant.
Sommige webshops misbruiken je email adres om je lastig te vallen met reclame tot je je afmeld. Verborgen in de voorwaarden.
Standaard geen reclame sturen met de optie om je aan te melden heeft er geen een.
-2 kudos 2026-06-05 20:51:26 door Balzakius op Uiteindelijk ging ook Arent overstag
Word.
15 kudos 2026-06-05 00:15:20 door dikke-vinger op Help stepturtle, ik zit vast
Kijk waar ze dat beest vandaan trekken, wat lul je nou?
-9 kudos 2026-06-04 21:26:20 door goldieloks op Help stepturtle, ik zit vast
Stress is zo slecht voor de malsheid van het vlees
18 kudos 2026-05-30 22:14:03 door hunman op Mevrouw wil niet weg maar blijft ruziezoeken
Niet elke dag, maar als ze weten dat jij toevallig daar bent spreken ze af!
-1 kudos 2026-05-20 18:44:28 door dikke_schwanz op Tesla kwaliteitscontrole
Beste auto die ik persoonlijk ooit heb gehad. Maar er zijn helaas veel mensen die echt een hekel aan het merk hebben. Echt ten onrechte.
1 kudos 2026-05-20 07:02:04 door Stomtoevallig op Tesla kwaliteitscontrole
Er zitten geen regensensoren in, dat is gewoon een algoritme op basis van camerabeelden. Overigens vind ik dit inmiddels wel ok werken na software-updates. In '23 en '24 was dit idd ruk. Het filmpje kan prima echt zijn, ik weet dat de afwerking erg afhankelijk was van de locatie van de fabriek. Die van mij kwam uit Duitsland en daar was destijds de kwaliteit beter dan auto's uit de VS of China. Ik vond dat overigens wel vreemd, maar dat terzijde.
3 kudos 2026-05-20 06:48:15 door pietpvv op Tesla kwaliteitscontrole
@fRiEtJeSaTe | 20-05-26 | 00:48: Doe dan.
-6 kudos 2026-05-19 22:48:59 door fRiEtJeSaTe op Tesla kwaliteitscontrole
De nieuwe 3 en Y zijn helemaal prima en icm met de toch al beste software de meest verkochte EV in Europa. Niet voor niks nog steeds de meest verkochte EV.
Ik heb er 2 gekocht toen iedereen die stickers aan het plakken was. Kan ze nu +40.000km met winst verkopen.
0 kudos 2026-05-19 22:02:32 door Buhaa op Tesla kwaliteitscontrole
-weggejorist-
4 kudos 2026-05-19 21:50:28 door SimonMc op Tesla kwaliteitscontrole
Nope. Hij zegt "Plaid" en die werden geleverd vanaf 2021. Hij zegt ook "brand new" ( geen idee hoe oud dit filmpje is ).
1 kudos 2026-05-19 21:16:34 door Hetzalwel op Tesla kwaliteitscontrole
Ik rijd al 7 in een model 3. Niks raars gehad. Nooit naar de garage geweest anders dan voor banden en wat remvloeistof wisselen
0 kudos 2026-05-15 06:49:26 door Maxima_Hartman op Gina onderzoekt kanker met patholoog Sjors
Hoe kun je hem in godsnaam vergelijken met het laagste van het laagste van onze samenleving?
6 kudos 2026-05-15 06:41:54 door Vogelnest op Gina onderzoekt kanker met patholoog Sjors
@Broek der Broeken | 15-05-26 | 07:24:
Eens. Als je echt selectief bent en goed weet te filteren dan is Youtube best goed te doen.
-
Enige wat Youtube natuurlijk hard probeert is troep voorschotelen via hun irritante algoritme. Zoals die oneindige irritante overdreven thumbnails en titels voor pure clickbait.
5 kudos 2026-05-15 06:07:31 door FonzeOfficial op Gina onderzoekt kanker met patholoog Sjors
@Broek der Broeken | 15-05-26 | 07:24: Heerlijk toch, don't jinx it please!