6,761 +7307 -546
Kudos
#10816 (Top 3.3844%)
| Kudos/dag | 3.51 |
| Kudos/reaguursel | 14.89 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 374 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -51 |
6,761 +7307 -546
Kudos
#10816 (Top 3.3844%)
| Kudos/dag | 3.51 |
| Kudos/reaguursel | 14.89 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 374 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -51 |
454
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.24 |
| Topreaguursels | 1 |
| Woorden per reaguursel | 10.7 |
| Reacties per reaguursel | 0.33 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 7 |
| Aantal x weggejorist | 0 |
| Geregistreerd op | 14-03-2021 |
| Eerste reactie op | 14-03-2021 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
3 kudos 2026-06-23 21:15:05 door Forza_Ruud_Krol op Debieltje in Polo
Zijn gezicht smelt ervan, zo te zien.
-4 kudos 2026-06-20 06:28:12 door Berend Geil op RE: bezorger gooit pakket over het hek Pt 2
@kaboutermuts | 19-06-26 | 21:52:
Tegenwoordig heb je gewoon afhaalpunten waar je hem op kan halen wanneer je tijd hebt...
-11 kudos 2026-06-19 20:27:49 door Corsair-Gamer op RE: bezorger gooit pakket over het hek Pt 2
@kaboutermuts | 19-06-26 | 21:52: Dan laat je het afleveren bij een pakketpunt.. Sowieso, als je de hele dag niet thuis bent.
21 kudos 2026-06-19 19:52:04 door kaboutermuts op RE: bezorger gooit pakket over het hek Pt 2
@standjehopeloos | 19-06-26 | 21:42: Sommige pakketen hebben een levertijd van een x aantal weken. Dan kun je dus ook niet plannen op welke dag het pakketje precies komt (en soms zeggen ze ook vandaag besteld, morgen in huis, maar dan komt het toch pas overmorgen). Niet iedereen kan zomaar thuis blijven voor een pakketje.
-26 kudos 2026-06-19 19:42:19 door standjehopeloos op RE: bezorger gooit pakket over het hek Pt 2
@Tjoez | 19-06-26 | 21:38: Je weet dat er een pakje komt. Waarom ben je dan niet thuis om het aan te pakken? Wie is dan de lul de bezorger of jij?
-16 kudos 2026-06-19 19:38:52 door Tjoez op RE: bezorger gooit pakket over het hek Pt 2
In eerste instantie wil ik je gelijk geven, maar ik heb het jammer genoeg al meegemaakt dat er (voor ik thuis kom) een behoorlijke regenbui was. Pakje doorweekt, en wat er in zat dus ook. Goed, meestal zit het nog in een andere verpakking, maar niet altijd. Daarom dat ik altijd aan Amazon vraag om niet te versturen in de originele verpakking maar in een extra doos. Afhankelijk van de transporteur die Amazon.de kiest gaat het bij mij wel of niet naar een afhaalpunt, daarin heb ik niet de keuze (België, geen idee hoe het in .nl zit).
0 kudos 2026-06-19 13:14:59 door vansuyle.com op Engelengeduld
Die laatste les is op haar knietjes. Geslaagd!
1 kudos 2026-06-16 18:09:17 door Creatieloos op Wat is er dan?
Maar ik heb de uitnodiging niet ontvangen.
0 kudos 2026-06-16 16:21:33 door Loosecanon op Wat is er dan?
Liever niet. Ik heb vrijstelling.
0 kudos 2026-06-14 18:20:07 door JackdeRimmer op Indiaas militair transportvliegtuig crasht van landingsbaan af
Die waren nog niet uitgerukt
-2 kudos 2026-06-14 18:14:40 door Cyclusmt op Indiaas militair transportvliegtuig crasht van landingsbaan af
Wat een onkunde. Ach een leven minder maakt daar toch niets meer uit.
12 kudos 2026-06-12 17:37:19 door Takanohana op Bureau Dumpert zoekopdracht
Ach van een taakstrafje liggen ze niet wakker.
2 kudos 2026-06-11 17:39:15 door Godjeminaz op Rob houdt van vlees
@jamaarikweethetbeter | 11-06-26 | 19:27:
Dat heb je niet nodig om er binnen te komen. Je mag er alleen niet meer weg.
2 kudos 2026-06-11 17:27:55 door jamaarikweethetbeter op Rob houdt van vlees
En voor Belarus 12 paspoorten en visa aanvragen.
1 kudos 2026-06-08 18:20:45 door LieverSudoDanZwitsal op Bloedzuigend Tiktokkertje plaagt Politie
Ik hoop vandaag.
4 kudos 2026-06-07 18:57:57 door Cesare Lombroso op Gefrustreerde snelle Audi bestuurder doet brake-check op A73
Hoe vaak maak jij een brake-check mee? Ik rij al 45 jaar in Nederland en ik heb nog nooit een brake-check meegemaakt.
4 kudos 2026-06-07 16:44:30 door LTC_Brabo op Gefrustreerde snelle Audi bestuurder doet brake-check op A73
Kunnen ze in Duitsland en België anders ook vrij goed
2 kudos 2026-06-07 12:31:07 door LonelyWanker op Amerikaan leert van bestaan Amerika
Fuck yeah!
-2 kudos 2026-06-06 19:45:36 door hoekenees op Pech hebben...
Wat zou Ruben er zelf van vinden?
1 kudos 2026-06-06 05:08:30 door Loosecanon op Hebben Anna’s pesters nu gewonnen?
Aan jouw wat?
-3 kudos 2026-06-05 20:17:18 door clitlikker op Hebben Anna’s pesters nu gewonnen?
Laat ik dan lief voor haar zijn. Ik zou haar doen.
-7 kudos 2026-06-04 18:16:42 door OmeWank op Falen is geen optie
Ow, is dat het. ik zat te wachten op een kale poes
-1 kudos 2026-06-01 22:38:53 door krijgnoutieten op Tijd voor mode!
Oooh lekker trekken jongen!!
1 kudos 2026-06-01 19:22:06 door Blackov op Tijd voor mode!
Lustig aan jonguh
2 kudos 2026-06-01 18:15:19 door DumpertNerd1980 op Tijd voor mode!
Op het ritme van het kraken van je bed.
10 kudos 2026-06-01 18:11:13 door Rorodeboot op Tijd voor mode!
Waarom krijg ik van dit soort beelden dan altiijd honger???
0 kudos 2026-05-27 15:55:49 door Hetlievemeisje op Doe maar een kap...
Daarvoor weigerde ze ook al.
10 kudos 2026-05-09 09:40:58 door biersoort op Twee witte mannen en Ali
Zo jij bent lief, ik ben op het punt beland dat ik ze liever zie oprotten naar een plek waar ze beter tot hun recht komen
2 kudos 2026-04-30 19:30:11 door RobSDR op Das pech vlag weg
Nee dat geldt helaas alleen voor onderstaande:
onderwijsinstellingen;
zorginstellingen;
het openbaar vervoer;
overheidsgebouwen.
9 kudos 2026-04-29 18:07:55 door WhySoSeriousss op Overtreders maak je geen zorgen
Maar wat vraag je dan wel? Wil je weten hoe je in het Engels zegt "Overtreders worden een boete?"
Of had het niets met de post te maken, maar had je een SO Engels en dacht je dat dit de beste plek was om te spieken?
2 kudos 2026-04-29 17:42:35 door Handige Harrie op Overtreders maak je geen zorgen
@Handige Harrie | 29-04-26 | 19:16: Fined!
3 kudos 2026-04-29 17:42:13 door Handige Harrie op Overtreders maak je geen zorgen
@ronnie1100 | 29-04-26 | 19:20: Fine!
-1 kudos 2026-04-29 17:20:35 door ronnie1100 op Overtreders maak je geen zorgen
@Handige Harrie | 2Dat vraag ik toch niet.9-04-26 | 19:16:
4 kudos 2026-04-29 17:16:41 door Handige Harrie op Overtreders maak je geen zorgen
Wat is 'beboet' in het Engels?
3 kudos 2026-04-07 21:03:08 door tiny.hoogstraate op Scratchmeneer doet scratchen
Dance! Dance!
1 kudos 2026-04-07 17:56:12 door ronnie1100 op NASA deelt nieuwe foto's
@SiMoRai | 07-04-26 | 19:41: Als je goed kijkt kun je de aanhanger nog zien staan.
9 kudos 2026-04-07 17:41:07 door SiMoRai op NASA deelt nieuwe foto's
Klopt, maar dit was wel een bemande vlucht heh, maakt het toch een heel stuk ingewikkelder. Daarnaast weinig mooie foto's van die missie gezien, wat wel extra knap is is dat de Chang'e 6 succesvol geland is op de "Darkside" van de Maan, monsters heeft genomen, en deze ook weer terug heeft gebracht naar de Aarde.
-1 kudos 2026-03-31 16:38:19 door plwdr op Hamburg SUD containership meert aan in Brazilië
Nee, Schettino is tegenwoordig de huidige havenloods daar.
-1 kudos 2026-03-31 16:31:09 door HeldOpWitteSokken op Hamburg SUD containership meert aan in Brazilië
Klopt, zijn vervangster was er vandaag.
-1 kudos 2026-03-17 06:35:37 door ken-sent-me op De Straat van Hormuz is gesloten omdat Iran schiet op schepen
Zo lang zal het niet duren… Iran's wapenproductie is lam (no pun) gelegd en de voorraad goedkope meuk is bijna op.
17 kudos 2026-03-16 20:43:19 door konijn55 op De Straat van Hormuz is gesloten omdat Iran schiet op schepen
Ik dacht ook dat de Epstein-affaire hem de kop zou kosten. Dacht het ook bij de veroordeling voorafgaand aan de verkiezing. Heb het ook gedacht bij de capitoolbestorming en recent nog toen bleek dat de importtarieven allemaal terugbetaald moeten worden. Ik heb het wel vaker gedacht. Nu denk ik ook dat dit hem de kop gaat kosten.
25 kudos 2026-03-16 20:36:28 door Oesterrorist op De Straat van Hormuz is gesloten omdat Iran schiet op schepen
Het is helaas wachten tot de Midterms. Congress doet anders niets. Als die oranje gek het niet weet te cancelen of manipuleren.
57 kudos 2026-03-16 20:36:03 door HermanDePermban op De Straat van Hormuz is gesloten omdat Iran schiet op schepen
Onderschat de domheid van de gemiddelde Amerikaan niet.
2 kudos 2026-03-08 19:42:50 door Sensei op Gewoon een intelligent gesprekje op Facebook
*Enige en gay is Engels.
3 kudos 2026-03-08 19:36:21 door zonderlinger op Gewoon een intelligent gesprekje op Facebook
Enige*
3 kudos 2026-03-08 18:53:52 door Rutte-Mark op Gewoon een intelligent gesprekje op Facebook
Dat is geen Nederlands woord
0 kudos 2026-03-08 18:20:05 door hansworzt op Bryan Roy op visite bij Forum Inside
jawohl! und Die Niederlände.
-2 kudos 2026-03-08 14:36:28 door Batavier52 op Bryan Roy op visite bij Forum Inside
De Oekraine? De Frankrijk? De Duitsland?
2 kudos 2026-02-23 07:09:07 door PatrickHatrick op Trump's alien speech
Wat fijn dat de Aliens nu weten dat ronnie1100 een goed moreel kompas heeft.
4 kudos 2026-02-22 22:02:50 door konijn55 op Trump's alien speech
@PPeterrr | 22-02-26 | 22:42: Ik weet het niet zeker, maar ik vermoed dat hij een alien is.