DumpStats voor ronnie1100

6,761 +7307 -546

Kudos

#10816 (Top 3.3844%)

Kudos/dag 3.51
Kudos/reaguursel 14.89
Meeste kudos op 1 reaguursel 374
Minste kudos op 1 reaguursel -51

454

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.24
Topreaguursels 1
Woorden per reaguursel 10.7
Reacties per reaguursel 0.33
Meeste reaguursels op 1 dag 7
Aantal x weggejorist 0
Geregistreerd op 14-03-2021
Eerste reactie op 14-03-2021

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

21 kudos 2026-06-19 19:52:04 door kaboutermuts op RE: bezorger gooit pakket over het hek Pt 2
@standjehopeloos | 19-06-26 | 21:42: Sommige pakketen hebben een levertijd van een x aantal weken. Dan kun je dus ook niet plannen op welke dag het pakketje precies komt (en soms zeggen ze ook vandaag besteld, morgen in huis, maar dan komt het toch pas overmorgen). Niet iedereen kan zomaar thuis blijven voor een pakketje.

-16 kudos 2026-06-19 19:38:52 door Tjoez op RE: bezorger gooit pakket over het hek Pt 2
In eerste instantie wil ik je gelijk geven, maar ik heb het jammer genoeg al meegemaakt dat er (voor ik thuis kom) een behoorlijke regenbui was. Pakje doorweekt, en wat er in zat dus ook. Goed, meestal zit het nog in een andere verpakking, maar niet altijd. Daarom dat ik altijd aan Amazon vraag om niet te versturen in de originele verpakking maar in een extra doos. Afhankelijk van de transporteur die Amazon.de kiest gaat het bij mij wel of niet naar een afhaalpunt, daarin heb ik niet de keuze (België, geen idee hoe het in .nl zit).

2 kudos 2026-06-11 17:39:15 door Godjeminaz op Rob houdt van vlees
@jamaarikweethetbeter | 11-06-26 | 19:27:
Dat heb je niet nodig om er binnen te komen. Je mag er alleen niet meer weg.

10 kudos 2026-06-01 18:11:13 door Rorodeboot op Tijd voor mode!
Waarom krijg ik van dit soort beelden dan altiijd honger???

10 kudos 2026-05-09 09:40:58 door biersoort op Twee witte mannen en Ali
Zo jij bent lief, ik ben op het punt beland dat ik ze liever zie oprotten naar een plek waar ze beter tot hun recht komen

2 kudos 2026-04-30 19:30:11 door RobSDR op Das pech vlag weg
Nee dat geldt helaas alleen voor onderstaande:
onderwijsinstellingen;
zorginstellingen;
het openbaar vervoer;
overheidsgebouwen.

9 kudos 2026-04-29 18:07:55 door WhySoSeriousss op Overtreders maak je geen zorgen
Maar wat vraag je dan wel? Wil je weten hoe je in het Engels zegt "Overtreders worden een boete?"
Of had het niets met de post te maken, maar had je een SO Engels en dacht je dat dit de beste plek was om te spieken?

9 kudos 2026-04-07 17:41:07 door SiMoRai op NASA deelt nieuwe foto's
Klopt, maar dit was wel een bemande vlucht heh, maakt het toch een heel stuk ingewikkelder. Daarnaast weinig mooie foto's van die missie gezien, wat wel extra knap is is dat de Chang'e 6 succesvol geland is op de "Darkside" van de Maan, monsters heeft genomen, en deze ook weer terug heeft gebracht naar de Aarde.

17 kudos 2026-03-16 20:43:19 door konijn55 op De Straat van Hormuz is gesloten omdat Iran schiet op schepen
Ik dacht ook dat de Epstein-affaire hem de kop zou kosten. Dacht het ook bij de veroordeling voorafgaand aan de verkiezing. Heb het ook gedacht bij de capitoolbestorming en recent nog toen bleek dat de importtarieven allemaal terugbetaald moeten worden. Ik heb het wel vaker gedacht. Nu denk ik ook dat dit hem de kop gaat kosten.

4 kudos 2026-02-22 22:02:50 door konijn55 op Trump's alien speech
@PPeterrr | 22-02-26 | 22:42: Ik weet het niet zeker, maar ik vermoed dat hij een alien is.