23,104 +29732 -6628
Kudos
#2982 (Top 0.9331%)
| Kudos/dag | 14.53 |
| Kudos/reaguursel | 7.9 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1626 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -168 |
23,104 +29732 -6628
Kudos
#2982 (Top 0.9331%)
| Kudos/dag | 14.53 |
| Kudos/reaguursel | 7.9 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1626 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -168 |
2,924
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 1.84 |
| Topreaguursels | 2 |
| Woorden per reaguursel | 11.9 |
| Reacties per reaguursel | 0.35 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 22 |
| Aantal x weggejorist | 28 |
| Geregistreerd op | 20-12-2021 |
| Eerste reactie op | 15-02-2022 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-24 22:06:02 door vanonder op Nationaal Hitteplan
@Naregeit | 24-06-26 | 09:50: Bij mij denkt de buurt dat ik een alcoholist ben, er komen dagelijks ook nieuwe bij!
8 kudos 2026-06-24 18:24:13 door blubberige_mimiek op Waar blijf je nou?
Dit lezen voelt als een stroomstoot door m'n ogen.
0 kudos 2026-06-24 11:02:03 door Psycho Daddy op Even de hangstoel stabiliseren
Ik denk een reagurend kind.
-4 kudos 2026-06-24 08:30:28 door kaboutermuts op Nationaal Hitteplan
@Naregeit | 24-06-26 | 09:50: Of laat hem registreren, dan mag het wellicht wel.
34 kudos 2026-06-24 07:50:04 door Naregeit op Nationaal Hitteplan
Tip: haal 'm weg. Had ik vorige zomer ook gedaan. Stond het AT op de stoep en kreeg ik straf wegens verboden wapenbezit.
3 kudos 2026-06-23 20:43:56 door zusje v Christina op Naam bij je beroep v2834
Ja maar zoef de bever dat zie ik dan weer helemaal niet voor me.
1 kudos 2026-06-23 20:20:49 door Kim Tuik op Naam bij je beroep v2834
Nee, Willem. Een bever dus
1 kudos 2026-06-23 19:38:52 door ijskauwt op Even de hangstoel stabiliseren
Laat je weten wat je onderzoek heeft opgeleverd? We zijn reuze benieuwd.
0 kudos 2026-06-23 07:56:15 door Dr. Klatergoud op Perfectie
En mijn bijl.
2 kudos 2026-06-23 07:46:51 door Internetriddert op Perfectie
En metaal.
14 kudos 2026-06-23 07:45:22 door Tomme_Pelg op Perfectie
Of met CNC
14 kudos 2026-06-22 14:44:49 door durgtur op FvD-eenmanafractie vergadert zich suf
haha gast. Lees even veder, die hebben ze erbij gepakt.
" Bos geeft dan 10.000 euro uit aan vergaderkjosten. Veel meer dan elke andere partij in de provincie. Een één mans fractie"
en jij loopt dit goed te praten dat ze focussen op de FVD en niet de andere partijen ernaast leggen ?
-1 kudos 2026-06-22 14:35:11 door Zoishetookweer op FvD-eenmanafractie vergadert zich suf
Ho deze reactie was op Zzmak hieronder bedoeld...
-2 kudos 2026-06-22 14:34:35 door Zoishetookweer op FvD-eenmanafractie vergadert zich suf
Met een maximum vergoeding zijn mensen eerder geneigd om op de maximum te zitten. Als je geen bedrag meegeeft doen mensen vaak normaler. Echter heb je altijd mensen die de boel opnaaien zoals de heer Bos. Maar op de grote hoop is dat waarschijnlijk nogsteeds goedkoper dan dat iedereen zijn budgetje opmaakt.
0 kudos 2026-06-22 11:19:15 door Bierendbotje op Mea Culpa Thijs Römer
De eerste paar seconde had ik het idee dat dit een parodie was op het concert van Kanye West
2 kudos 2026-06-21 07:04:46 door pietpvv op Breaking: de man is nutteloos!
Misschien doet hij dat wel vaker.
-1 kudos 2026-06-20 21:21:35 door exit13 op Verkeerde afslag
Remmen is niet hetzelfde als stoppen.
-8 kudos 2026-06-20 20:06:11 door NatteKiwi op Verkeerde afslag
Links achter je stuur zit zo'n pookje. Als je die kortstondig drie keer snel naar je toe haalt met je vingertoppen, dan weten voetgangers dat je ze gezien hebt.
-1 kudos 2026-06-20 19:53:42 door Creatieloos op Breaking: de man is nutteloos!
Wel eens gelezen dat ze de avond voor een wedstrijd geen seks mogen hebben, maar is 9 maanden geen seks uit te houden, voor de gemiddelde mens?
9 kudos 2026-06-20 19:50:47 door Katdekat op Breaking: de man is nutteloos!
Wie zegt dat het zijn vrouw is.
7 kudos 2026-06-20 19:18:16 door Petskast op Breaking: de man is nutteloos!
Goed én slecht gemikt.
5 kudos 2026-06-20 18:12:35 door Koeienstront op Verkeerde afslag
Ik weet niet zeker of het bij deze klasse ook is. Maar bij de rally1 hebben de auto's rondom groene lampen die aangeven of de auto veilig is om vast te houden. Publiek wil regelmatig de auto's helpen wanneer ze vast komen te zitten of omrollen. Als de accu van het hybride systeem de auto onder stroom zet kan dat gevaarlijk zijn. Dus wellicht iemand die kan vertellen of de groene lamp voorop daarvoor dient!
0 kudos 2026-06-20 11:38:28 door Gummibrösel op Moose was not amused
@nieuwsgierige pelg: er bestaan wel helmen met gewei: https://youtu.be/AOvMdfEGbbc?i...
2 kudos 2026-06-20 11:04:18 door nieuwsgierige pelg op Moose was not amused
Er bestaan geen helmen voor dieren met een gewei. Omdat hun gewei al voldoende beschermt. Logisch toch.
-5 kudos 2026-06-20 08:38:46 door Geheelnaarwaarheid op Konijn ruilen voor snoepje
Verstaan wel, begrijpen niet.
0 kudos 2026-06-19 19:36:59 door NiCeY op Buitje
Wij zien wel eens de maan.
0 kudos 2026-06-19 19:26:56 door Thomas Jefferson op Buitje
Inderdaad hulde, geniaal dat ze daar zijn neergezet. Hoe verzin je het!
-1 kudos 2026-06-19 19:22:44 door P Paniek op Buitje
jammer dat ze geen oogjes hebben.
5 kudos 2026-06-17 16:58:06 door qreaguurder op Misbruikmeisje Thijs Römer snapt niks van theatertour
@Duffe | 17-06-26 | 18:54: Gaat niet om contact met de dader, gaat erom dat het publiek ook het slachtoffer ziet...
-2 kudos 2026-06-17 16:54:46 door Duffe op Misbruikmeisje Thijs Römer snapt niks van theatertour
Waarom zou je als slachtoffer uberhaupt nog contact willen met hem?! Je gaat je er echt niet beter door voelen als je steeds weer met hem wordt geconfronteerd. Bovendien roept dan half feesboek dat zij hem wel heel graag opzoekt en dat ze het zelf wel zal hebben gewild.
2 kudos 2026-06-14 05:31:00 door Puuphoofd op Toy Story Challenge
man man man, dat dit in de min staat... Dat reaguurders missen dat dit een grap is. Verwijzinkje naar iets dat opgeblazen wordt normaal misschien=
4 kudos 2026-06-13 19:21:53 door Pufje op Zwerm bijen op de vleugel
Volgens mij heb jij wat bijles nodig.
2 kudos 2026-06-13 19:10:57 door Uhoortnogvanons op Zwerm bijen op de vleugel
Opsteigen. Je docent Nederlands gaat zich nu lamzuipen.
22 kudos 2026-06-13 19:09:57 door Martijn100 op Toy Story Challenge
Nee eigenlijk is dit best wel knap. Het doen alsof je van hardplastic bent.
-2 kudos 2026-06-13 16:48:33 door SilverSpoonCoonH0 op Stukje Schotse cultuur
Kom eens buiten je bubbel. Zijn genoeg evenementjes als dit in lokale dorpen e.d.
10 kudos 2026-06-13 13:07:22 door Draakje.Floris op Stukje Schotse cultuur
En toch lijkt het of dit voornamelijk op internet wordt gezegd en niemand zich er echt voor wilt inzetten. Steeds meer verenigingen voor dansmariekes, educatieve speelplekken zoals de verkeerstuin en evenementen zoals straatfeesten en natuurijsbanen met koek & zopie moeten stoppen omdat ze geen vrijwilligers kunnen vinden. Een evenement als in deze video is alleen maar mogelijk omdat er mensen zijn die in hun vrije tijd een geel hesje willen aantrekken.
-1 kudos 2026-06-13 12:53:40 door Wesley_Scheider op Stukje Schotse cultuur
@Kim Tuik | 13-06-26 | 13:50: Ssssst, roeptoeter het niet zo hard, straks zit er een heel bos op de A12!
4 kudos 2026-06-13 11:50:23 door Kim Tuik op Stukje Schotse cultuur
Vanavond klompendans bij ons op het marktplein.
3 kudos 2026-06-13 11:44:59 door Guust-Flater- op Stukje Schotse cultuur
Zeker mooi cultuur evenementje, maar het filmpje is inmiddels wel al 6 jr oud.
5 kudos 2026-06-13 10:47:54 door banditoz op Stukje Schotse cultuur
@Boel-Kloedig | 13-06-26 | 12:12: Was dat maar zo :)
-19 kudos 2026-06-13 10:40:43 door HuildendePanda op Stukje Schotse cultuur
@Boel-Kloedig | Dumpert verandert een beetje in een gierput met reaguursels als die van q.
-6 kudos 2026-06-13 10:30:50 door HermanDePermban op Stukje Schotse cultuur
@HuilendePanda Ik denk dat hij voor stierenvechten is.
35 kudos 2026-06-13 10:12:51 door Boel-Kloedig op Stukje Schotse cultuur
@HuilendePanda: Probeer je een zwarte piet toe te schuiven?
-47 kudos 2026-06-13 09:43:59 door HuildendePanda op Stukje Schotse cultuur
Lijkt het wel op, wat leuk zeg! Wat bedoel je precies met je reaguursel?
-1 kudos 2026-06-10 14:51:08 door --Geurkaars-- op Elektrische stepper is iets op het spoor
We zijn begonnen met een houten loopfiets. Mercedes is begonnen met een houten auto de A.
5 kudos 2026-06-10 14:50:54 door Laag-Bij-De-Grond op Mama appelsapYe
Mensen die van ver komen, krijgen juist geen inreisverbod. Dat is nou juist het probleem.
0 kudos 2026-06-07 21:19:19 door Pimmetjes op Burenruzie gaat verkeerd
Dan weten ze wel wat hij waarschijnlijk naartoe rijdt als hij naar huis rijdt.
-3 kudos 2026-06-06 15:26:29 door Hunebedbouwer op Stukje vliegen met papa
@Pipo der Clown | 06-06-26 | 14:44: Maar dit is een oud ding, dus moet je nog dubbel clutchen.
1 kudos 2026-06-06 13:44:59 door Paaldanseres op Freek heeft een pokemon gevangen
Stekeltje voor stekeltje...
11 kudos 2026-06-06 12:49:27 door Cerbrus op Je draait te oude muziek
Daarom is ze ook zo panisch "jonge" muziek aan het aanvragen, terwijl de rest van't publiek gewoon lekker aan het dansen is.