DumpStats voor qreaguurder

23,104 +29732 -6628

Kudos

#2982 (Top 0.9331%)

Kudos/dag 14.53
Kudos/reaguursel 7.9
Meeste kudos op 1 reaguursel 1626
Minste kudos op 1 reaguursel -168

2,924

Reaguursels

Reaguursels/dag 1.84
Topreaguursels 2
Woorden per reaguursel 11.9
Reacties per reaguursel 0.35
Meeste reaguursels op 1 dag 22
Aantal x weggejorist 28
Geregistreerd op 20-12-2021
Eerste reactie op 15-02-2022

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

0 kudos 2026-06-24 22:06:02 door vanonder op Nationaal Hitteplan
@Naregeit | 24-06-26 | 09:50: Bij mij denkt de buurt dat ik een alcoholist ben, er komen dagelijks ook nieuwe bij!

34 kudos 2026-06-24 07:50:04 door Naregeit op Nationaal Hitteplan
Tip: haal 'm weg. Had ik vorige zomer ook gedaan. Stond het AT op de stoep en kreeg ik straf wegens verboden wapenbezit.

14 kudos 2026-06-22 14:44:49 door durgtur op FvD-eenmanafractie vergadert zich suf
haha gast. Lees even veder, die hebben ze erbij gepakt.

" Bos geeft dan 10.000 euro uit aan vergaderkjosten. Veel meer dan elke andere partij in de provincie. Een één mans fractie"

en jij loopt dit goed te praten dat ze focussen op de FVD en niet de andere partijen ernaast leggen ?

-2 kudos 2026-06-22 14:34:35 door Zoishetookweer op FvD-eenmanafractie vergadert zich suf
Met een maximum vergoeding zijn mensen eerder geneigd om op de maximum te zitten. Als je geen bedrag meegeeft doen mensen vaak normaler. Echter heb je altijd mensen die de boel opnaaien zoals de heer Bos. Maar op de grote hoop is dat waarschijnlijk nogsteeds goedkoper dan dat iedereen zijn budgetje opmaakt.

-8 kudos 2026-06-20 20:06:11 door NatteKiwi op Verkeerde afslag
Links achter je stuur zit zo'n pookje. Als je die kortstondig drie keer snel naar je toe haalt met je vingertoppen, dan weten voetgangers dat je ze gezien hebt.

-1 kudos 2026-06-20 19:53:42 door Creatieloos op Breaking: de man is nutteloos!
Wel eens gelezen dat ze de avond voor een wedstrijd geen seks mogen hebben, maar is 9 maanden geen seks uit te houden, voor de gemiddelde mens?

5 kudos 2026-06-20 18:12:35 door Koeienstront op Verkeerde afslag
Ik weet niet zeker of het bij deze klasse ook is. Maar bij de rally1 hebben de auto's rondom groene lampen die aangeven of de auto veilig is om vast te houden. Publiek wil regelmatig de auto's helpen wanneer ze vast komen te zitten of omrollen. Als de accu van het hybride systeem de auto onder stroom zet kan dat gevaarlijk zijn. Dus wellicht iemand die kan vertellen of de groene lamp voorop daarvoor dient!

0 kudos 2026-06-19 19:36:59 door NiCeY op Buitje
Wij zien wel eens de maan.

0 kudos 2026-06-19 19:26:56 door Thomas Jefferson op Buitje
Inderdaad hulde, geniaal dat ze daar zijn neergezet. Hoe verzin je het!

-1 kudos 2026-06-19 19:22:44 door P Paniek op Buitje
jammer dat ze geen oogjes hebben.

-2 kudos 2026-06-17 16:54:46 door Duffe op Misbruikmeisje Thijs Römer snapt niks van theatertour
Waarom zou je als slachtoffer uberhaupt nog contact willen met hem?! Je gaat je er echt niet beter door voelen als je steeds weer met hem wordt geconfronteerd. Bovendien roept dan half feesboek dat zij hem wel heel graag opzoekt en dat ze het zelf wel zal hebben gewild.

2 kudos 2026-06-14 05:31:00 door Puuphoofd op Toy Story Challenge
man man man, dat dit in de min staat... Dat reaguurders missen dat dit een grap is. Verwijzinkje naar iets dat opgeblazen wordt normaal misschien=

22 kudos 2026-06-13 19:09:57 door Martijn100 op Toy Story Challenge
Nee eigenlijk is dit best wel knap. Het doen alsof je van hardplastic bent.

10 kudos 2026-06-13 13:07:22 door Draakje.Floris op Stukje Schotse cultuur
En toch lijkt het of dit voornamelijk op internet wordt gezegd en niemand zich er echt voor wilt inzetten. Steeds meer verenigingen voor dansmariekes, educatieve speelplekken zoals de verkeerstuin en evenementen zoals straatfeesten en natuurijsbanen met koek & zopie moeten stoppen omdat ze geen vrijwilligers kunnen vinden. Een evenement als in deze video is alleen maar mogelijk omdat er mensen zijn die in hun vrije tijd een geel hesje willen aantrekken.

5 kudos 2026-06-10 14:50:54 door Laag-Bij-De-Grond op Mama appelsapYe
Mensen die van ver komen, krijgen juist geen inreisverbod. Dat is nou juist het probleem.

11 kudos 2026-06-06 12:49:27 door Cerbrus op Je draait te oude muziek
Daarom is ze ook zo panisch "jonge" muziek aan het aanvragen, terwijl de rest van't publiek gewoon lekker aan het dansen is.