DumpStats voor just_one_man_

35,072 +40041 -4969

Kudos

#1765 (Top 0.5523%)

Kudos/dag 4.88
Kudos/reaguursel 22.37
Meeste kudos op 1 reaguursel 2231
Minste kudos op 1 reaguursel -681

1,568

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.22
Topreaguursels 12
Woorden per reaguursel 11.5
Reacties per reaguursel 0.32
Meeste reaguursels op 1 dag 7
Aantal x weggejorist 33
Geregistreerd op 17-10-2006
Eerste reactie op 18-10-2006

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-1 kudos 2026-06-24 09:39:58 op Instructeur voor aandachtsklas gezocht
Hierbij biedt ik mijn kwaliteiten aan als gynaecoloog. Ik ben gespecialiseerd in groep-sessies en kijk er dan ook naar uit voor uw organisatie aan de slag te gaan.

5 kudos 2026-06-11 10:10:35 op Knicksfan mept agent neer
Jammer dat een leuke sport zo wordt verziekt door dit soort opgefokte en doorgesnoven gasten.

12 kudos 2026-06-10 16:26:30 op Max Verstappen na uitvalbeurt in Monaco
Kan t best begrijpen als je je voorbereid hebt op 1,5 uur racen, om die frustratie dan even weg te rijden op een race-sim.

31 kudos 2026-06-10 16:25:18 op Ondertussen op Curaçao
Dus je wilt naar t meest Nederlandse eiland na Texel en Terschelling, en verwacht er dan geen Nederlandse muziek te horen?

1 kudos 2026-06-03 16:48:54 op Maxim doet een oproep
Dat je je goed voelt bij iemand de grond in trappen vind ik wat van. +1 voor dit geval

3 kudos 2026-06-03 16:42:36 op Lekker ontspannen voor de vrouwtjes
Altijd fijn als de mannen een dagje vrij hebben wanneer de vrouwen van huis zijn. Kan ik mijn vrouw ergens inschrijven?

22 kudos 2026-05-20 19:05:45 op Aladdin is echt
Zegtie nou "met je deken" op 0:13?

1 kudos 2026-05-18 11:13:39 op Weet je nog...
Micheal Bay krijgt hier vast een harde pielemuis van

-1 kudos 2026-05-18 11:09:53 op Voelgoedbagger in je smoel
Lekker makkelijk om zo'n groep, die het al echt niet makkelijk hebben, mongolen te noemen.

13 kudos 2026-05-17 22:28:22 op Oma duikt er voor! | Dumpert Dashcam 66
@TheLegend7 | 17-05-26 | 22:11: Werkt het wel in de hand helaas. Hij kan nu pronken dat ie dumpert ermee gehaald heeft, hoe triest dat ook is

5 kudos 2026-05-15 13:29:56 op Paar pool noodles besteld
Oh maar dit zou Obelink ook kunnen doen. Die sturen je een doos ter grootte van een wasmachine voor een klein kutdingetje.

42 kudos 2026-05-15 13:26:41 op Zo, niet mijn probleem
Ach, ik zou ook lachen als ik het zie. En als die klaar is uiteraard hem even vertellen dat de container dicht is, dan zal die er waarschijnlijk zelf ook wel om kunnen lachen.

0 kudos 2026-05-13 14:13:50 op Een foutje zit in een klein hoekje…
Het is zelfs zo erg dat als het niet gebeurd, gen z tegenwoordig eerst het eind kijkt van een aflevering voor ze de hele aflevering kijken.

100 kudos 2026-05-10 21:42:52 op Gek wijf heeft geen geduld
Dat was niet alleen poging doodslag / zware mishandeling, maar ook bedreiging. Dat wordt geen begrafenisje van den vader.

4 kudos 2026-05-07 19:26:20 op 't ken net
Even pronken met z'n schone auto

-4 kudos 2026-04-30 14:35:26 op Verplicht kijkmateriaal
@Parabolicus | 30-04-26 | 05:29: Gelukkig is jouw commentaar ook geen correct Nederlands.

2 kudos 2026-04-22 21:50:01 op Even je tandenpoetsen
Ben zo blij dat er niet binnen 15 minuten een reaguurder een linkje heeft geplaatst naar een OF profiel ofzo

2 kudos 2026-04-22 21:48:07 op Prank gaat fout
Kleine voorspelling: Dat wordt geen gevangenisstraf vanwege ontoerekeningsvatbaar.

-1 kudos 2026-04-12 18:18:21 op File + ego = dit
Die hebben allebei een kleine willie zo te zien.

9 kudos 2026-03-20 11:06:23 op Slingeren in de hijskraan
En t dan weer zielig vinden als er eentje gewond geraakt ofzo. Nu ook weer een bedrijfsongeval in de botlek, iets met veilig werken.

0 kudos 2026-03-19 16:44:34 op Kijk hoe stoer ik ben
@[Harc]Pimpbunny | 19-03-26 | 15:25: Zelfs in dit geval zonde van de boom.

14 kudos 2026-03-14 11:42:34 op Benzine is teringduur
Door inflatie zou dat nu 12 a 15 euro per liter zijn. Vergis je niet in de goedkope bedragen van toen.

7 kudos 2026-03-13 11:58:09 op Broertje op de trampoline
Zo en daarom moeten we de basis van ehbo verplicht moeten maken op scholen.

3 kudos 2026-02-27 16:21:21 op Even lekker lunchen
Ach, denk dat hij wel wat van onze frikandellen vindt.

164 kudos 2026-01-29 15:20:08 op U gaat hier inhalen, mag dat?
@Groffeart | 29-01-26 | 15:18: Gelukkig hoeven ze dat niet aan jou te melden, ga er maar vanuit dat ze het gewoon doen wanneer het kan/mag.