DumpStats voor pleuriskuiken

41,172 +43638 -2466

Kudos

#1431 (Top 0.4478%)

Kudos/dag 10.52
Kudos/reaguursel 20.53
Meeste kudos op 1 reaguursel 2101
Minste kudos op 1 reaguursel -125

2,005

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.51
Topreaguursels 4
Woorden per reaguursel 13.3
Reacties per reaguursel 0.23
Meeste reaguursels op 1 dag 14
Aantal x weggejorist 33
Geregistreerd op 08-10-2015
Eerste reactie op 08-10-2015

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

0 kudos 2026-06-15 15:16:14 door Schuurm op Crisis in het onderwijs
@Dennoe | 15-06-26 | 15:46: Een goeie basisschool directeur zorgt dat alles op rolletjes loopt.
O.a. ziekteverzuim hangt deels af van de kwaliteiten van de directeur.
Eén probleem met een ouder kan uit de hand lopen en heel veel gedoe op leveren. Een directeur die dat door heeft kan het verschil maken tussen een paar uur werk aan de éne probleem of vele dagen werk. En van zulke problemen zijn er meerdere per maand op een grote school. Dat kan de sfeer en de werkdruk flink beinvloeden

1 kudos 2026-06-15 15:00:19 door Meeroever op Crisis in het onderwijs
Ik heb het hele interview gezien en die gozer is een calimero. Er is hem geen enkele kritische vraag gesteld en hij roeptoeterd dingen die je van een schooldirecteur niet zou verwachten, zo achterlijk. Ja hij zegt ook goede dingen, maar dat maakt de onzin niet goed.

5 kudos 2026-06-15 14:28:01 door Stomtoevallig op Crisis in het onderwijs
@jamaarikweethetbeter | 15-06-26 | 15:36: Dit, alsof werkdruk alleen maar te maken heeft met uren werken. Ik denk dat al dat gezever van ouders, administratiedruk, prinsjes en prinsjesjes die wordt verteld dat de wereld van hen is ipv zich moeten aanpassen naar de wereld etc. veel meer doet dan 24h werken.

8 kudos 2026-06-15 13:46:19 door Dennoe op Crisis in het onderwijs
Misschien moeten we dan ook eens naar dit soort directeuren kijken. Een directeur in het basisonderwijs verdient 7000-9000 euro per maand. Maar het is niet meer dan een bedrijfsleider van een kledingzaak. Alle moeilijke zaken worden door een overkoepelende stichting uitgevoerd en wat doet een directeur nu werkelijk? Leraren aannemen, ouders rondleiden, wat plannetjes maken.

0 kudos 2026-05-11 15:08:04 door Frankiepankie77 op Gek wijf heeft geen geduld
Ze komen er niet mee weg. Verkeersregelaar heeft aangifte gedaan van poging tot doodslag. Wordt dus zoiezo een rechtzaak en hopelijk ook een goeie straf voor die idioten.

4 kudos 2025-12-01 19:53:14 door Denverado op Laatste wens voor je overlijden
Probleem is dat als je allemaal in het zwart gekleed gaat met een capuchon op en gezichtsbedekking, dat justitie nogal moeite heeft met de bewijslast ne het werk van de politie dus voor jan doedel is. Je zou dan denken "stuur de kneuzen die zich zo kleden eruit", maar de gemiddelde steward is ook niet levensmoe. Zo staan clubs en politie redelijk machteloos. Bizar eigenlijk.

0 kudos 2024-06-28 11:33:17 door Infidel op Dumpert DIY
Volgens mij is dat één en dezelfde groep

2 kudos 2024-02-15 23:39:24 door AmraniPlatje op Biden of Trump?
Zijn propaganda werkt vooral in zijn eigen land en bij een paar zwakbegaafden hier, maar de rest kan wel gewoon nadenken.

3 kudos 2024-02-15 22:14:46 door Rest in privacy op Biden of Trump?
Ja want de mainstream media geeft altijd zo'n goed gebalanceerd beeld.

Wees toch niet zo'n schaap. Je kunt toch deze beelden bekijken en je eigen conclusie trekken over wat hij zegt.

5 kudos 2023-11-01 13:18:51 door Zjwikhoofd op From the river to the sea
Helaas. De koran staat nog vol antisemitische verzen, dus ze hebben nog brandstof genoeg voor jodenhaat.

9 kudos 2023-10-06 08:07:45 door DeZuivereRat op Polly is een grote k*thond! LESBOOO
Als we dit eens als collectief zouden doen. Zijn we van overlast gevende tokkies af. En als je t mij vraagt mogen ze geruimd worden. Deze planeet is overvol. En degene die we kunnen missen maken zichzelf elke dag goed kenbaar. Ik zou zeggen : ruimen die handel.

11 kudos 2023-10-05 23:11:19 door Amazone9 op Polly is een grote k*thond! LESBOOO
Gaat vast vaker gebeuren. Dat 'we' dat zelf oplossen. En dan moeten de gemeentes/ politie/ rechters niet piepen want de maat is uiteindelijk een keer vol.

-1 kudos 2023-07-31 06:46:41 door Woarzegger op Wat zou je doen
De deurpost insmeren met chocolade pasta. Binnen 5 minuten hebben ze er 20 cm bij.

-2 kudos 2023-06-16 17:36:39 door pleuriskuiken op USA - MEX loopt uit de klauwen
@Paul9537 | 16-06-2023 | 16:37: Dit is ieder weekend wel het geval bij betaald voetbal? het is niet voor niets een tokkie sport. Mijn standaarden mbt voetbal zijn inmiddels al bedroevend laag.

36 kudos 2023-06-16 14:37:29 door Paul9537 op USA - MEX loopt uit de klauwen
Het was een enorm smerige overtreding. Als jij dit een 13 in een dozijn overtreding vindt, moet je je maar eens gaan afvragen of je je standaarden niet eens moet gaan aanpassen.

1 kudos 2023-06-10 16:21:53 door Araturo op Alcaraz scoort een puntje
@zonder.pardon | 10-06-2023 | 11:53: Allemaal leuk bedacht... Alleen is dat kreunen niet vanwege de inspanning, maar een soort "psychologische oorlogsvoering": Het leidt de tegenstander af, het verlangzaamt de reactietijd. En omdat het helpt bij het onder controle houden van de ademhaling.

6 kudos 2023-06-10 13:07:16 door Rest in privacy op Alcaraz scoort een puntje
@zonder.pardon | 10-06-2023 | 11:53: Maar hij kreunt alleen aan het begin, als ze bezig zijn en het zwaarder word houdt het op. Dat is wel vreemd. En ook niet beide tennissers, dus ik denk dat het wel meevalt. Het is warm, en gravel, maar ze hoeven niet te kreunen hoor.

32 kudos 2023-06-10 09:53:53 door zonder.pardon op Alcaraz scoort een puntje
Gravel is door de lange rally's een van de zwaarste ondergronden, dit zijn beide spelers die ook nog eens bekend staan om lange rally's en het is ook in Parijs zo'n 30 graden. Geen fan van dat gekreun maar in dit geval snap ik 'm wel, is een uitputtingsslag wat zij daar doen