DumpStats voor likkerdeklikker

8,217 +8414 -197

Kudos

#9106 (Top 2.8493%)

Kudos/dag 8.23
Kudos/reaguursel 120.84
Meeste kudos op 1 reaguursel 3688
Minste kudos op 1 reaguursel -98

68

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.07
Topreaguursels 4
Woorden per reaguursel 14.2
Reacties per reaguursel 0.81
Meeste reaguursels op 1 dag 3
Aantal x weggejorist 2
Geregistreerd op 09-05-2023
Eerste reactie op 01-10-2023

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

3 kudos 2026-06-14 16:27:06 door Cesare Lombroso op Groepsfoto met de Guardia Civil
@arkos | 14-06-26 | 15:32: In het verleden had je in Nederland ook slavenhandelaren en daarvan kan je de mensen nu niet de schuld in de schoenen schuiven.

5 kudos 2026-06-14 16:13:16 door Routine op Groepsfoto met de Guardia Civil
@Maxima_Hartman | 14-06-26 | 17:17: Dan hebben ze je mooi in het O'tje genomen. Je geeft zelf al aan dat je niet weet hoe het zit. Een Marechaussee der 4e klasse (geen strepen), heeft inderdaad geen kogels; die dragen ook überhaupt nog geen vuurwapen.

-8 kudos 2026-06-14 15:17:42 door Maxima_Hartman op Groepsfoto met de Guardia Civil
@Routine | 14-06-26 | 15:43: Ik heb er ooit in de beveiliging gewerkt. En als we dan wat tegenkwamen moesten we de douane of de kmar erbij halen. Ik weet niet meer hoe het zat maar de kmar zonder embleempjes of 1 streepje ofzo op hun schouder die hadden geen kogels.

13 kudos 2026-06-14 13:43:38 door Routine op Groepsfoto met de Guardia Civil
@Maxima_Hartman | 14-06-26 | 15:27: Als je denkt dat zij geen kogels in de wapens hebben zitten, moet je eens zien wat in je lijf zit als je een vuurwapen op Schiphol trekt....Wat een onzin...

1 kudos 2026-06-14 13:32:50 door Luchtbakker op Groepsfoto met de Guardia Civil
@Maxima_Hartman | 14-06-26 | 15:27:
Ik zeg ook niet dat het hetzelfde is maar qua vergelijk dichter bij de Kmar ligt dat bij onze politie.

-20 kudos 2026-06-14 13:27:34 door Maxima_Hartman op Groepsfoto met de Guardia Civil
@Luchtbakker | 14-06-26 | 15:24: De kmar wordt hier ook niet gerespecteerd hoor. Die beveiligen het koningshuis en staan wat op schiphol, over het algemeen nog met een wapen zonder kogels ook.

32 kudos 2026-06-14 13:24:25 door Luchtbakker op Groepsfoto met de Guardia Civil
De Guardia Civil heeft een militaire status. Hoewel ik het wel met je eens ben zal dit nooit werkelijkheid worden. Je kunt het wat dat betreft wat meer met de Koninklijke Marechaussee vergelijken.

-6 kudos 2026-01-24 20:45:40 door Kroegtijgert op Nog eentje dan
@Anoniem009 | 24-01-26 | 21:10: Dat ruik je wel of iemand links is of niet.

7 kudos 2026-01-24 20:16:19 door YojG op Nog eentje dan
Ja, waarom zou je iemands rechten respecteren als je ze ook van het leven kan beroven. Ik hoop dat jij nooit in zo'n situatie terecht komt want dan sta je tegenover iemand met veel te veel macht die graag de trekker wil overhalen.

10 kudos 2026-01-24 20:13:11 door MojoNL op Nog eentje dan
Ik hoop dus heel erg dat jij in het echte leven je precies zo uit. Durf je waarschijnlijk niet, en je weet ook waarom, omdat het achterlijk is. Maar ik hoop het toch. Want dat betekent dat als de tijd daar is, jij met je gepolariseer bekend bent in de omgeving. Dus deel dit niet alleen via je veilige zolderkamer. Maar ook in de kantine

10 kudos 2026-01-24 20:10:28 door Anoniem009 op Nog eentje dan
Tot ze jou betichten van links zijn en je op dezelfde wijze kapot schieten. Goed nagedacht hersenloze idioot.

59 kudos 2025-10-12 15:31:14 door Droogoksel op Vuurwerkhoelies opgejaagd door ME op de Prinsengracht
@altijd-guus | 12-10-25 | 17:26: lul niet Guus. Deze mensen worden vanaf begin vastgezet, gefouilleerd (man met enkel mondkapje in tas word aangehouden?!), nagezeten en bij minste geringste door Romeo's geslagen en opgepakt. Of je het met deze mensen eens bent of niet, verschil in aanpak is er zeker en dat hoort niet.

-44 kudos 2025-10-12 15:26:13 door altijd-guus op Vuurwerkhoelies opgejaagd door ME op de Prinsengracht
Ach krijgen we die weer....flikker op met je huillie huillie gedrag. Als deze tokkies zich zonder verder verzet zouden vastplakken aan hun object of snelweg naar keuze, worden ze ook net als de XT-hufters weggedragen, maar dit tuig kiest ervoor om te gaan rellen!

2 kudos 2025-09-07 15:00:43 door LinkseRukker43 op Wolf gespot op landgoed Tongeren
Je lult maar wat maar snapt er niks van. Die wolven zijn op eigen kracht naar Nederland gekomen, dus ze vinden het prima hier. Daar zijn geen Randstedelingen bij betrokken geweest.

7 kudos 2025-09-07 14:33:49 door tweekeerbellen op Wolf gespot op landgoed Tongeren
Ja dat jij dat als gedegenereerde gemene aap dat zo bedacht heeft maakt het dat voor die wolf nog niet waar. Die vindt dat er in Nederland gewoon natuur is .

-7 kudos 2025-09-07 14:24:17 door StuckStepBro op Wolf gespot op landgoed Tongeren
@likkerdelikker De uitdrukking is: boven je theewater gaan. Dit betekend dat iemand aangeschoten is. Voor de rest ben ik het met je eens.

24 kudos 2025-09-07 14:15:14 door Broek der Broeken op Wolf gespot op landgoed Tongeren
"De consequenties zijn niet te overzien! Help, paniek!" Wel grappig hoe je begint te mopperen over een Randstadmentaliteit maar vervolgens over je theewater raakt als de natuur ook maar een beetje dichtbij komt.

905 kudos 2025-05-29 10:17:40 door NiksZinvols op Omstanders vs pro-palestina strijders
Geweld is niet de oplossing, maar in dit soort gevallen wel het beste antwoord. Afgelopen periode teveel laten gebeuren waardoor demonstraties totaal in onbalans zij gekomen.

-47 kudos 2025-05-14 19:51:58 door Hornoks op Katwijkers jagen salafisten weg
Leuk dat ze die salaviezerikken wegjagen, maar laten we nou niet die engnekken uit de meest verderfelijke gristenputjes van NL als maatstaf gaan nemen. Die moeten we hier net zo min willen. Laten we maar duidelijk zijn!