5,520 +5808 -288
Kudos
#12611 (Top 4.5780%)
Kudos/dag | 1.42 |
Kudos/reaguursel | 43.81 |
Meeste kudos op 1 reaguursel | 2704 |
Minste kudos op 1 reaguursel | -60 |
5,520 +5808 -288
Kudos
#12611 (Top 4.5780%)
Kudos/dag | 1.42 |
Kudos/reaguursel | 43.81 |
Meeste kudos op 1 reaguursel | 2704 |
Minste kudos op 1 reaguursel | -60 |
126
Reaguursels
Reaguursels/dag | 0.03 |
Topreaguursels | 2 |
Woorden per reaguursel | 21.2 |
Reacties per reaguursel | 0.94 |
Meeste reaguursels op 1 dag | 4 |
Aantal x weggejorist | 0 |
Gestart op | 18-04-2014 |
Kudoverloop over tijd
4 kudos 2024-12-12 18:07:46 door vansuyle.com op Koud hè?!
Ha grappig, Dendermonde, daar was ik net. Zag een Makelaarskantoor dat Jansen en Jansen heette, met de bolhoeden als logo. Ze hebben gewoon iets meer humor daar.
2 kudos 2024-12-12 18:00:47 door stumpert2020 op Koud hè?!
"Anonieme klacht". Daar zat gewoon de voedselindustrie achter, die wil niet dat men verleid wordt met gezonde dingen.
3 kudos 2024-02-23 13:32:45 door parterretrap op ACID haalt €86.000 voor schadevergoeding
@gf89 | 23-02-24 | 14:05: er moet toch een uitvaart geregeld worden...dat kan in de papieren lopen
-2 kudos 2024-02-23 13:05:46 door gf89 op ACID haalt €86.000 voor schadevergoeding
Als aanvulling; de schadevergoeding van 20 duizend euro is gebaseerd op de geschatte kosten die het restaurant heeft door de belagingen. Als er plotseling veel minder mensen komen eten, tellen de verliezen snel op. De schadevergoeding die de vader van Sanda heeft ontvangen was slechts een paar honderd euro, omdat in België wordt geredeneerd dat een mensenleven niet in geld is uit te drukken en daarom eerder symbolisch is. Het voelt onrechtvaardig, en dat is het misschien ook wel, maar wettelijk gezien wel correct.
-4 kudos 2024-02-23 13:00:59 door gf89 op ACID haalt €86.000 voor schadevergoeding
@HeteMoederMargje | 23-02-24 | 13:52:
Zoals ik al zei, hij is niet betrokken bij het proces. Ik wil absoluut niets goedpraten, ik probeer alleen duidelijk te maken dat het twee verschillende rechtszaken zijn.
58 kudos 2024-02-23 12:52:06 door HeteMoederMargje op ACID haalt €86.000 voor schadevergoeding
Leugens. Dat lid was wel degelijk betrokken. Hij was volop in Whatsapp contact over de ontgroening en heeft de boel lopen ophitsen terwijl hij wist van de slechte toestand van Sanda Dia. Toen het in het ziekenhuis heel ernstig bleek te zijn heeft hij opgeroepen allerlei bewijsmateriaal te vernietigen. Hij was geen verdachte in de rechtszaak, maar dat is iets anders dan niet betrokken.
-5 kudos 2024-02-23 12:13:30 door Shhhtt op ACID haalt €86.000 voor schadevergoeding
Dank dat er toch nog wat ratio is op dumpert, denk dat hier plots al zijn 16jarige fans zijn toegestroomd.
0 kudos 2023-08-16 18:36:19 door frummel op Ik ben een vrouw en boos
Budget: USD 15 million, Box office: USD 8.1 million. Spreekt ook niet echt in haar voordeel, he.
51 kudos 2023-06-27 18:53:07 door Zakderin op Sociale krediet te laag
Klopt, maar daar ook. Alleen maar chinezen.
2 kudos 2023-06-05 17:42:08 door Kolenbrommer op Antwerp landskampioen na waanzinnige slotontknoping
Ach het is maar een spelletje.
-4 kudos 2023-05-29 19:09:17 door naftan2000 op Een uitverkocht Opwekking
@Automokum | 29-05-2023 | 18:52: je hebt gewoon gelijk. Dit ook ziet er leuk uit totdat ze denken boeken te moeten gaan verbieden en ze jou een levensstijl op gaan dringen.
0 kudos 2023-05-29 17:26:19 door gf89 op Een uitverkocht Opwekking
@Automokum | 29-05-2023 | 18:52: ik denk dat macht, geld en seks vooral gebonden zijn aan de mens en dat religie een handige tool is om te gebruiken of misbruiken. Betekenis en houvast zoeken lijkt mij heel normaal.
-6 kudos 2023-05-29 16:52:44 door Automokum op Een uitverkocht Opwekking
Er is geen enkele positieve invloed van religies, het dient slechts 1 doel, macht en onderdrukking. Zo is het nu, en zo is het altijd geweest.
8 kudos 2023-05-29 16:12:49 door plantoffel op Een uitverkocht Opwekking
En ook lang een strijd geweest tussen ziekenhuis/Universiteit/wetenschap en geloof.
Geloof is prima, dogmatisch geloof is kut.
-1 kudos 2023-03-16 16:28:58 door Smuggle op De huil van Minerva
@dryke | 16-03-2023 | 15:50:
Jazeker, vol op de man, voorbij aan de inhoud.
-5 kudos 2023-03-16 15:47:38 door Pater_piemelprak op De huil van Minerva
@VinnieCygnus | 16-03-2023 | 16:39:
Aandachtsgeil is hij zeker, blijkens deze tweet. Die vent ventileert inmiddels zijn mening over van alles en nog wat. Hup terug in je hok, corona is voorbij.
28 kudos 2023-03-16 15:39:29 door VinnieCygnus op De huil van Minerva
Van Ranst wordt in België minder geapprecieerd omdat hij nogal media geil en naast zijn schoenen is gaan lopen door zijn bekendheid tijdens de Lockdown. Het helpt ook niet als je een kwart van de Vlamingen intellectueel beperkt noemt omdat ze op Vlaams belang stemmen.
30 kudos 2023-03-16 14:50:51 door dryke op De huil van Minerva
@Polky | 16-03-2023 | 15:49: hebben we hier een wappie gespot?
-36 kudos 2023-03-16 14:49:08 door Polky op De huil van Minerva
Over realiteit. Van Ranst wordt in eigen land uitgekotst, wat de Belgen slimmer maakt dan de gemiddelde reaguurder op dumpert.
15 kudos 2023-03-16 14:43:58 door watervrees op De huil van Minerva
Waar heb je het over?
1 kudos 2023-02-22 17:36:12 door Wayfaring stranger op Leraar is niet woke
@Doix | 22-02-2023 | 13:10: Consumo ergo sum.
0 kudos 2023-02-22 12:10:01 door Doix op Leraar is niet woke
Ik eet dus ik ben ......
-4 kudos 2022-12-27 12:25:47 door Oxize op Vriendin van alfawap Willem Engel
@DeDiplomaat | 27-12-2022 | 12:21: Omdat ze een neutrale standpunt inneemt? Hallo gehersenspoelde linkse geïndoctrineerde.
9 kudos 2022-12-27 11:21:17 door DeDiplomaat op Vriendin van alfawap Willem Engel
Klopt, mijn vrouw komt uit Donetsk en vluchtte in 2014 naar de hoofdstad maar kon moeilijk aan werk komen ondanks dat ze zwaar overgekwalificeerd was. Uiteindelijk kon ze bij DTEK aan de slag, een bedrijf uit Donetsk en de grootste energieleverancier. Sinds de oorlog in 2022 is het wel aanzienlijk minder geworden.
Los daarvan, deze mevrouw is niet helemaal ok.
9 kudos 2022-07-24 20:05:25 door G.Kalf op Steunbetuiging Trump voor de Nederlandse boeren
Klopt, zoals die troela van het Mesdagfonds die, betaald door de zuivellobby, wel even zou uitleggen waarom het RIVM het mis had.
Vervolgens gilde ze feitelijk dat stikstof de planten op het IJsselmeer niet kan veranderen.
Waarop de hele sector die er wél iets van snapt zoiets had van "Uh, ja boeren-lobbyist, daarom is die ook op de lijst van niet-stikstofgevoelige gebieden in plaats van de lijst waar we het over hebben".
6 kudos 2022-07-24 19:51:53 door Schuurm op Steunbetuiging Trump voor de Nederlandse boeren
Dus alle boeren in een witte jas om de wetenschappelijke consensus te veranderen?
10 kudos 2022-05-17 19:58:02 door bacongangster op Thierry heeft nu al een zonnesteek
'Big tech' is niet een persoon. Bij grote bedrijven worden beslissingen nooit door maar een paar personen gedaan. Alle wetenschappers, journalisten, politici, maar ook werknemers van de 'big tech' zijn onmogelijk allemaal om te kopen voor het doorvoeren van onethische handelingen. Machtstruren werken niet zo simplistisch als baudet hier schetst.
7 kudos 2022-05-09 08:14:56 door Mentula_agricolae op Russen pesten
Pinda pinda! Ook wel bekend als double tap.
36 kudos 2022-05-09 07:31:29 door G.Kalf op Russen pesten
Da's toch een slordige 2% van het oefenbudget voor 2022 wat je daar hoort vallen hoor.
2 kudos 2022-01-05 17:24:44 door Berend Geil op Biden roept op tot segregatie
@DaarZitWelWatInJa | 05-01-2022 | 12:49:
Polio vergelijken met corona is hetzelfde als een hond vergelijken met een sprinkhaan.
-3 kudos 2022-01-05 13:24:07 door Hoog in de bergen op Biden roept op tot segregatie
@bleached | 05-01-2022 | 12:14: dat overgewicht is allang het geval niet meer, kijk eens naar de comorbiditeit bij sterftegevallen onder de 70. (Dat is de enige categorie die het RIVM deelt). Valt wel mee met het aantal obesitas.
3 kudos 2022-01-05 12:31:15 door bleached op Biden roept op tot segregatie
@Weef | 05-01-2022 | 12:49: nee, maar je kunt wel mensen met overgewicht op dezelfde gronden (vergelijk 2g) uitsluiten van evenementen ed. Ook zou je het dus net zo goed over de 'pandemic of the obese' kunnen hebben.
-2 kudos 2022-01-05 12:22:02 door omaopeenwieler op Biden roept op tot segregatie
@Daarzitwelwatinja, ik had gereageerd op je alleen was per ongeluk een losstaand reaguursel. Hij staat tussen de reaguursels. Wat ik nog wil toevoegen: kijk dit interview https://www.blckbx.tv/videos/v... . Vanden Bossche gaat hier in op beweringen uit uw artikel.
1 kudos 2022-01-05 11:49:23 door Weef op Biden roept op tot segregatie
@bleached | 05-01-2022 | 12:14: Maar overgewicht is niet op korte termijn op te lossen met een prikkie. Je snapt zelf toch wel dat dat niet hetzelfde is? Over het nut van kinderen vaccineren heb ik ook mijn twijfels. Dat zou puur zijn om verspreiding tegen te gaan, maar daar zijn vaccins nu net weer niet zo effectief tegen en bovendien neemt die werking ook snel af. Aan de andere kant maak ik me totaal geen zorgen over bijwerkingen van het vaccin en denk ik dat je beter een vaccin kunt krijgen dan een besmetting. En ik heb ervaring met beiden (besmetting eerst).
6 kudos 2022-01-05 11:49:00 door DaarZitWelWatInJa op Biden roept op tot segregatie
@omaopeenwieler lees dit maar eens: https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2... van den Bossche is helemaal geen autoriteit op het gebied van vaccins. Bovendien is er geen enkel bewijs voor zijn theorie. Waarom zijn er dan geen mutaties gekomen van alle ziektes die we al hebben opgelost zoals Polio en dergelijke? @gf89 de kans om op de ic te belanden was 33x zo hoog voor ongevaccineerden in November. Wanneer alle ouderen weer hun booster hebben gehad gaat dit getal ongetwijfeld omhoog. De effectiviteit van het vaccin neemt met de tijd af. Ik word zo moe van dit soort reaguursels. De data spreekt voorzich maar telkens doen dit soort meningen de kop op, van mensen die of de data niet kennen of totaal geen idee hebben waar ze over lullen.
-1 kudos 2022-01-05 11:38:31 door Weef op Biden roept op tot segregatie
Echte wappies zijn mensen die overal complotten achter zoeken en nepnieuws aanhangen en verspreiden. En de pandemie wordt uiteraard niet veroorzaakt door ongevaccineerden, maar door ongevaccineerden zijn er wel meer en langer maatregelen nodig.
-4 kudos 2022-01-05 11:28:25 door flame_me op Biden roept op tot segregatie
De druk op de ziekenhuizen is onevenredig veel veroorzaakt door ongevaccineerden. Een wappie verdraait dat weer naar dat een pandemie het resultaat is van. Stop met het draaien van de context.
3 kudos 2022-01-05 11:15:27 door omaopeenwieler op Biden roept op tot segregatie
@Aluminium, bekijk het interview tussen Flavio Pasquino en Geert Vanden Bossche eens. Vanden Bossche legt duidelijk uit dat massavaccinatie nieuwe varianten van het virus creëert.
18 kudos 2022-01-05 11:14:24 door bleached op Biden roept op tot segregatie
@pietpjet | 05-01-2022 | 11:56: precies dezelfde oververtegenwoordiging zie je bij mensen met overgewicht. Het is net zo goed beargumenteerbaar dat de strenge maatregelen het resultaat zijn van mensen met overgewicht. Overigens gaat het vaccineren van kinderen daar geen verandering in brengen, want die komen echt niet in het ziekenhuis, laat staan op de IC.
-4 kudos 2022-01-05 11:13:11 door 1,2,tja,tja,tja op Biden roept op tot segregatie
@gf89 het voortduren van de pandemie is inderdaad het gevolg van een steeds besmettelijker wordend virus. Net zolang tot het virus wel zeer besmettelijk maar niet ernstig ziekmakend is. Dit kan door mutaties in het virus (duurt jaren) of versnelt door het vergroten van de immuniteit (onder andere door gespreide besmettingen en vaccins). De Omicron variant is minder ziekmakend voor de mensen die imuniteit hebben. Voor ongevacineerden is het risico 1/3 lager, als deze groep volledig bestaat uit gezonde jongeren dan is het prima, maar dat is nu zeker niet het geval. Van Omicron kun je aannemen dat over één tot twee maanden nagenoeg iedereen besmet is geweest (zo hard gaat het met een R van 1.8 in de UK bijvoorbeeld) dus als hij raast kun je deze variant niet meer sturen door lichte maatregelen.
Daarom kies je zelf hoe je de (nagenoeg onvermijdelijke) besmetting door wil maken: goed voorbereid of niet voorbereid.
Voor iedereen telt, je maakt zelf de keuzes en draagt zelf de consequenties.
-9 kudos 2022-01-05 11:08:41 door Aluminimum op Biden roept op tot segregatie
@regenw0rm: bullshit. Als jouw theorie zou kloppen, dan zou iedereen die een keer verkouden is geweest of griep heeft gehad een natuurlijke immuniteit hebben opgebouwd tegen mutaties. Een vaccin zal nooit compleet bescherming bieden, maar haalt Wels e scherpe randjes eraf. Mutaties hebben wel alles met ongevaccineerden te maken. Mensen die gevaccineerd zijn, zijn een moeilijkere voedingsbodem voor het virus om sterk te worden/blijven en om te muteren. Zie het als de belegering van een stad: als er nauwelijks verdediging is, dan is de boel snel veroverd en snel maar eigen hand gezet. Als er extra verdediging is (vaccin) dan is dat lastiger en zal de aanvaller eerder uitgeput zijn.
-15 kudos 2022-01-05 11:01:50 door ZolderkamerSafari op Biden roept op tot segregatie
Wappie. Als je dit uitkraamt heb je het nooit begrepen. We hebben coronamaatregelen op coronamaatregelen, lockdown op lockdown alleen om onmensen die overal nee op zeggen, niets willen en schijt hebben aan alles en zelfs komen met intimidatie en geweld. Als deze onmensen gevaccineerd zouden zijn hadden we veel problemen minder, geen gesjoemel of handel in (valse) QR codes, geen avondklok, etc etc. Als je overal nee op zegt zeg dan ook nee tegen een ziekenhuisbed en laat ons normale mensen die wel willen en zich overal aan houden met rust.
6 kudos 2022-01-05 10:58:00 door Regenw0rm op Biden roept op tot segregatie
Sterker nog, vaccins werken mutatie in de hand. Omdat deze slechts immuniteit bieden op een enkele eigenschap van het virus. Terwijl natuurlijke immuniteit dit doet op honderden eigenschappen. Mensen die gevaccineerd zijn kunnen geen natuurlijke immuniteit opbouwen, en zijn daardoor vatbaarder voor mutaties van het virus. Zo werken ze dus mee aan het verspreiden van gemuteerde varianten,en maken we met de huidige vaccins ons eigen kat / muis spel. Er wordt trouwens gewerkt aan vaccin 's die zich richten op de root rna eigenschappen van corona, ipv alleen het spike eiwit proteïne. Deze zullen waarschijnlijk beter werken tegen mutaties.
21 kudos 2022-01-05 10:56:38 door pietpjet op Biden roept op tot segregatie
die 10% houdt 50% van de ic bedden bezet. De pandemie is niet het resultaat van de niet gevaccineerden, maar de strenge maatregelen zijn dat wel.
-29 kudos 2022-01-05 10:56:36 door RabbitKhole op Biden roept op tot segregatie
En waarom muteert dat virus zo snel? Door al die ongevaccineerde heksenpotjes.
-5 kudos 2022-01-05 10:56:01 door Rabarber op Biden roept op tot segregatie
De aantallen (niet de pandemie) zijn het resultaat van gevaccineerden en ongevaccineerden die zich nergens aan houden. Daar vind je de snelweg van besmettingen.
-54 kudos 2022-01-05 10:53:02 door Dhr. W. Anhoop op Biden roept op tot segregatie
Jij snapt het nog steeds niet he?
6 kudos 2021-12-03 17:54:51 door Geert Maksimaal op Hè psssttt wil je ketamine?
Laat je niet gek maken, hier op Dumpert hoor je inderdaad pro-vaccin te zijn. Er zijn gelukkig ook platforms waar je wat genuanceerdere personen treft. Ik kom hier vooral voor de leuke filmpjes.
-5 kudos 2021-12-03 14:19:54 door zmooc op Hè psssttt wil je ketamine?
Je immuunsysteem leert hetzelfde van het virus als van het vaccin. Alleen kan je infectie zo mild zijn geweest dat je immuunreactie minder was dan die bij het vaccin zou zijn geweest. Hoe ernstig de jouwe was weet de GGD ook niet en onder andere om die reden krijg je nog maar tot 6 maanden na je positieve test een QR-code.
Als je straks niet overal geweigerd wil worden kun je je maar het beste op tijd alsnog laten vaccineren.
1 kudos 2021-12-03 14:03:49 door masterofearth op Hè psssttt wil je ketamine?
@ikdenkwat | 03-12-2021 | 14:11: Het corona virus gaat ook nooit meer weg. Alleen als iedereen in de samenleving gevaccineerd is of in contact is geweest met het virus zal het ziektebeeld afnemen en zal het integreren in de samenleveing zoals we nu tegen influenza en andere griepvirussen aankijken. elk jaar zal er een griep/corona epidimie zijn en zal je je in kunnen enten tegen beide. Dat is waar we naar toe gaan en om dit zo gecontroleerd mogelijk te doen zijn er vaccinaties en strenge regels. een virus uitroeien dat zo besmettelijk is gewoonweg niet mogelijk in de huidige samenleving.