39,158 +41992 -2834
Kudos
#1535 (Top 0.4803%)
| Kudos/dag | 8.92 |
| Kudos/reaguursel | 17.9 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1755 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -158 |
39,158 +41992 -2834
Kudos
#1535 (Top 0.4803%)
| Kudos/dag | 8.92 |
| Kudos/reaguursel | 17.9 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1755 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -158 |
2,188
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.5 |
| Topreaguursels | 5 |
| Woorden per reaguursel | 23 |
| Reacties per reaguursel | 0.36 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 10 |
| Aantal x weggejorist | 14 |
| Geregistreerd op | 20-03-2014 |
| Eerste reactie op | 19-06-2014 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
32 kudos 2026-06-14 14:28:33 door Johanvb op My mother says I have Irish eyes
Welnee joh, die kamer heeft dezelfde nagalm als een kerk.
9 kudos 2026-06-14 12:57:07 door JorisDePoris op Onzinnige dingen kopen
@Rudimentaal | 14-06-26 | 13:44:
https://www.rosebrides.com/...
12 kudos 2026-06-14 11:44:02 door Rudimentaal op Onzinnige dingen kopen
Kun je een vrouw kopen? kun je even een linkje sturen aub.
-1 kudos 2026-06-11 18:38:06 door lelijke @@p op Al me dierbare persoonen
Linda is een vrouw, vermoed ik/
2 kudos 2026-06-11 17:37:00 door zes op Op naar de wedstrijd
Dat klopt, absolute must zelfs bij motor achterin, maar hier zit de motor gewoon voorin.
0 kudos 2026-06-05 19:46:55 door Bacoos op Niet naar links kunnen en mogen en toch gewoon doen.
@Puddingbuks01 | 05-06-26 | 09:27: Dat appje kon niet even wachten natuurlijk?
1 kudos 2026-06-05 18:15:41 door Puddingbuks01 op Niet naar links kunnen en mogen en toch gewoon doen.
@Wateenaccountnaamzeg | 05-06-26 | 10:37: Haha heerlijk die aannames, gefrustreerde toetsenbord ridder. Omdat ik me minder druk maak in het verkeer (wat meer zouden moeten doen) ben je al een mongool die asociaal is. Zou het leven wat minder serieus nemen, deze stress is niet goed voor je chef.
4 kudos 2026-06-05 09:30:56 door ijstijger2 op Niet naar links kunnen en mogen en toch gewoon doen.
@Wateenaccountnaamzeg | 05-06-26 | 10:37: Iemand een mongool noemen en in dezelfde zin aanspreken op fatsoen. Vind ik tamelijk asociaal.
4 kudos 2026-06-05 08:37:28 door Wateenaccountnaamzeg op Niet naar links kunnen en mogen en toch gewoon doen.
@Puddingbuks01 | 05-06-26 | 09:27: Ah jij bent zo'n mongool die en verkeersregels niet snapt en fatsoen niet snapt. Ik blijf het indrukwekkend vinden hoe asociaal sommige mensen zijn en daar nog ronduit voor uitkomen ook.
-22 kudos 2026-06-05 07:27:08 door Puddingbuks01 op Niet naar links kunnen en mogen en toch gewoon doen.
Jeetje, dat is echt niet normaal inderdaad. Wil je erover praten? Kan me voorstellen dat die minuut die je kwijt bent per dag doordat er andere mensen zijn je niet in de koude kleren gaan zitten.
0 kudos 2026-06-01 22:23:29 door Ed-Random op Laagvliegende Apache
Er zijn best veel laagvlieggebieden in Nederland.
2 kudos 2026-05-25 14:12:34 door AardappelJopen op Zielige tokkie wordt boos
@phobos | 25-05-26 | 14:40: Mooi vooruitstrevend stuk Nederland wel
10 kudos 2026-05-25 12:40:59 door phobos op Zielige tokkie wordt boos
Inderdaad, in De Meern, op de parkeerplaats bij La Place, Burger King en Starbucks langs de A12.
1 kudos 2026-04-24 10:36:12 door fredjuhh op Dit is geen motorpad
oeps, spuit 11
0 kudos 2026-04-07 22:43:05 door Touwtje_ op Nu ook al slecht voor je: sporten!
@BraadWorstLul | 07-04-26 | 22:19: te vreden
0 kudos 2026-04-07 20:19:49 door BraadWorstLul op Nu ook al slecht voor je: sporten!
'te' is nooit goed, behalve bij de bank.
Dat is dan 'tegoed'.
-2 kudos 2026-03-23 08:49:13 door mr.Cam op Bram Krikke belt met DJ Jean
Bram Krikke eindigt net als DJ Jean, jammerlijk uitgedoofd door gebrek aan talent.
2 kudos 2026-03-14 15:55:19 door VanUitDeZolderkamer op Papegaai in het verkeerde lichaam
Tegen die tijd zijn ze allang dood joh.
0 kudos 2026-03-10 15:47:05 door banjo-kazooie op Ik kom hier nooit meer terug!
En een gehandicapt hondje
4 kudos 2026-03-07 21:11:06 door Snooo op Gezellig uit eten met de meiden
Ja, is goed Fredje
4 kudos 2026-02-19 19:13:29 door VerzinKijzer op Voor de mannen
Doe maar gewoon filmpjes kijken zonder te typen...
9 kudos 2026-02-12 19:00:17 door freakspark op Buurman is kankerbende spuugzat
Hier in ons dorpje net buiten de randstad doet iedereen netjes alles in de bak. Heel soms gaat het mis, maar dat is uitzonderlijk. Het kan wel.
0 kudos 2026-01-17 19:42:45 door deHoestendeMan op Uber reaguurder zolderkamer
Wel de NCC-1701 toch? Niet die Lego NCC-1701 D neppert die ze hebben uitgebracht.
9 kudos 2026-01-17 16:21:02 door HeldOpWitteSokken op Uber reaguurder zolderkamer
Nou Seven of Nine kon mij wel bekoren.
13 kudos 2026-01-17 15:23:50 door Jiggle_Physics op Uber reaguurder zolderkamer
Die van mij is dat piratenschip op de achtergrond met die rood-witte zeilen. Dat was pas een schip.
0 kudos 2025-12-28 15:48:34 door MickayG op Tikje krap ingeparkeerd
@MickayG | 28-12-25 | 13:25: Volgens mij hebben mensen geen deur die van binnen op slot kan? Of een deur die linksom draait ipv rechtsom?
0 kudos 2025-12-28 14:56:01 door Prinses_Naomi op Tikje krap ingeparkeerd
Bij mijn (Franse) oldtimers is het net zo. Richting de binnenkant van de deur is open, richting de buitenkant deur is sluiten, Net zoals bij een huisdeur. Maar dat is dan niet altijd linksom want je passagiersdeur gaat tegenovergesteld van de bestuurdersdeur. En je hebt ook huisdeuren met het scharnier aan de andere kant. Dan gaat het slot ook de andere kant op open.
-4 kudos 2025-12-28 12:25:10 door MickayG op Tikje krap ingeparkeerd
Ja joh? En als je de deur nou van de andere kant benadert? Wat is dat nou voor een logica?
15 kudos 2025-12-25 11:38:24 door KontWorm op Mooie kersttrui!
er dan maar achter gaan staan?
2 kudos 2025-12-02 11:14:37 door Goelio op Hallo, ik ben ook een homo!
Zodat ze je af kunnen wijzen en er met je vriendin vandoor gaan?
0 kudos 2025-11-30 22:41:22 door WigaDan op Het noodpakket
Deze keer p[lunderingen , oneerlijke verdelingen en volgende keer hebben we CBDC waar je geld in voedsel en brandstof -bonnen mee veranderd. En iedereen praat het dan goed, terwijl niemand zich afvraagt weelke mensen nu eigenlijk de oorzaak waren van de ´crisis' inkwestie. Ennnn minnen maarrrrrrr. Je komt er wel achter als het zo ver is.
0 kudos 2025-11-30 19:44:12 door Petskast op Het noodpakket
Het enige noodzakelijke.
1 kudos 2025-11-20 18:52:31 door Lekkerwijf op Kijkje nemen bij renovatie Binnenhof
Ja zoals je in de video ook hoort zijn ze op 2 handen te tellen
0 kudos 2025-09-14 08:13:29 door MiraNix26 op Onderkoffers in BArca
Het raampje open laten advies kregen wij jaren geleden in Frankrijk al.
Handschoenenvakje, middenconsole open laten en het scherm bij de kofferbak open laten.
De kans was groot dat er wel een deur open stond maar niks kapot of weg was.
1 kudos 2025-09-09 17:03:33 door EddoStark op Dumpert Mediatraining Les 5
Nou dat over die hond, ik meen dat Arnold Schwarzenegger (ik weet het geen BN'er) dit ooit heeft gedaan en erover verteld heeft
1 kudos 2025-08-05 08:37:54 door Commando_Knetter op Ikwilvanmijnhuisdieraf.dk
@dachief17 | 05-08-25 | 09:27: Nou, hij mag blij zijn met dat spuitje, als hij in een safaripark of natuurgebied had gezeten had hij niet eerst een spuitje gehad. wellicht hebben ze hem vermoord omdat hij zwakker is en in de natuur toch dood zou gaan. Achja is natuur he...
45 kudos 2025-08-05 07:32:25 door Thatsjustlikeyouropinionman op Ikwilvanmijnhuisdieraf.dk
@Dachief17, Je vergeet er voor het gemak even bij te vertellen dat Marius het er ook wel een beetje zelf naar gemaakt had hé...
11 kudos 2025-08-05 07:27:01 door dachief17 op Ikwilvanmijnhuisdieraf.dk
"In 2014 veroorzaakte de dierentuin van Kopenhagen nog ophef door de 18 maanden oude giraf Marius te laten inslapen om zijn lichaam aan de leeuwen te voeren". Niet echt oud en dood...
2 kudos 2025-08-05 06:54:48 door Rest in privacy op Ikwilvanmijnhuisdieraf.dk
Wat lul je nou stroef? Vroeger op de basisschool (en nog steeds) gingen wij gewoon een dag mee met de boswachter. Daarbij werd ons ook gewoon verteld over het afschieten van dieren.
39 kudos 2025-08-05 06:28:47 door Floepi_Floepi_Floepi op Ikwilvanmijnhuisdieraf.dk
Hier in Nederland krijgen roofdieren in dierentuinen ook regelmatig overleden dieren uit dezelfde dierentuin te eten heur.
2 kudos 2025-07-12 10:14:36 door Lars2020 op Kom wedstrijdje doen dan
De enige brugpieper die in mijn klas een vlassnorretje had was rachid.. de andere kids hadden nog geen enkel haartje op de bovenlip..
0 kudos 2025-04-14 14:10:32 door darkracer125 op Even apeldoorn bellen
heel simpel. geld.
je weet toch dat je met een koekblikken auto ook gewoon met reclame rond kan rijden en daar geld voor kan krijgen?
3 kudos 2025-04-14 06:36:33 door ViandelXXL op Even apeldoorn bellen
Wij deden dat vroeger met wat vrienden bij elkaar, vonden we destijds leuk. Vooral als iemand een hele goede baan had. Dan 's nachts dit soort stickers, maar ook van die nepspoilers, luchthappers, carbonstickers, GTi-letters, opzetstukken voor de uitlaat, etc.
Ik gok echter dat ze het er hier zelf op geplakt hebben.
11 kudos 2025-04-14 06:03:04 door Kreationist op Even apeldoorn bellen
Auto van de zaak?
2 kudos 2025-01-26 16:06:53 door Broek der Broeken op Is toch niet normaal?
@Ollie: Ik snap wat je probeert uit te leggen. Kan zijn dat ze de samenstelling aanpassen of er minder in doen maar een kilogram is nog steeds een kilogram en daar zijn zowel Europese als Nederlandse wetten behoorlijk streng in dat je daar niet mee mag sjoemelen als fabrikant.
5 kudos 2025-01-26 15:15:02 door Olliesnieuweacc op Is toch niet normaal?
Maar dat is wel het nieuwe bezuinigen, zelfde prijs alleen de inhoud is minder geworden. Duidelijk voorbeeld die zakken Napoleon zwart/wit zak was 3x zo groot en ook maal drie gevuld.
0 kudos 2025-01-09 20:07:15 door nergens_goed_voor op De toekomst is hier
@Johanvb | 09-01-25 | 20:35: Mja...zo had ik het ook kunnen zeggen..
2 kudos 2025-01-09 19:35:37 door Johanvb op De toekomst is hier
Mass produced zegt niets over de verkochte en in gebruik zijnde aantallen.
4 kudos 2025-01-09 19:35:33 door nergens_goed_voor op De toekomst is hier
Dat is toch de eerste, simpele dildo. Een miljoen begint eerst ook bij 1.
-3 kudos 2025-01-09 19:22:38 door Dommeno op De toekomst is hier
ouwe zeikert