DumpStats voor djenser1993

4,753 +5382 -629

Kudos

#13758 (Top 5.1030%)

Kudos/dag 4.45
Kudos/reaguursel 23.88
Meeste kudos op 1 reaguursel 887
Minste kudos op 1 reaguursel -141

199

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.19
Topreaguursels 1
Woorden per reaguursel 35.5
Reacties per reaguursel 0.53
Meeste reaguursels op 1 dag 7
Aantal x weggejorist 2
Gestart op 12-06-2021

Kudoverloop over tijd

1 kudos 2024-02-28 19:57:06 door WeggejoristendeDraak op Wat heb jij meegenomen?
Dat betekent dat je de vangst met je mond uit die van je kat moet nemen, daarna "miauw" moet zeggen en je vinger in de anus van je lieve kat moet stoppen als bedankje. Zo gaat dat gewoonlijk in het dierenrijk. Geloof me, hierna is hij niet meer van je af te slaan!

201 kudos 2022-12-13 13:46:05 door altijd-guus op Even vragen wat Tjerry van Elon vindt
Even voor de duidelijkheid, want men heeft het hier nog niet helemaal door, maar Eden Rewa heeft dus 11 euro moeten betalen om deze vraag te stellen en dan krijgt ie dus zo'n ongelooflijk slap kudtverhaal. Dit is niets anders dan de waarzegsters op Astro tv. Het is gewoon domme mensen misbruiken om geld te verdienen.

-1 kudos 2022-11-11 18:46:01 door The Green*Machine op Altijd gezel op marktplaats
Zolang die "vreemdelingen" zelf ook homo's, joden en vrouwen discrimineren met hun kutgeloof hoeven ze van mij geen respect te verwachten.

2 kudos 2022-11-11 12:10:36 door BozeBroedert op Altijd gezel op marktplaats
Zelf doe ik graag zaken met mensen die niet in een vingerknip exploderen en mijn kk moer willen neuken of mij onder een valse naam komen opzoeken. Is het respectloos van de verkoper, ja. Praat ik zijn opzettelijke naamverbastering goed, nee. Maar door te reageren zoals Mustafa dat doet blijf je natuurlijk in de haatspiraal zitten met zijn allen en bevestig je alleen maar waarom mensen huiverig zijn om zaken met je te doen. Geef eens het goede voorbeeld en laat zien dat je gewoon een nette burger bent en graag zaken wilt doen. Mensen gedragen zich naar hoe je ze behandelt. Blijf je mensen bedreigen en vertellen dat je hun kk moer wilt neuken dan zal je behandeld worden als iemand die mensen bedreigt en anderen hun kk moer wil neuken. Verkoper woont hier en gaat echt nergens heen als jij hem bedreigt en zijn kk moer wilt neuken. Hij wordt er enkel een minder prettige burger van die wantrouwend is op mensen die misschien gaan bedreigen of hun kk moe.. nouja je snapt 'm wel.

10 kudos 2022-11-11 11:16:56 door BlueBull88 op Altijd gezel op marktplaats
@Yeah-banned | 11-11-2022 | 11:55: Natuurlijk niet, Mustafa Azembib is een idioot om zo te reageren, een primitief, overdreven agressief en vermoedelijk vrij dom persoon. Dat maakt echter djenser1993 z'n punt niet minder geldig. "Mastzfutzabibmen of zoiets" is volkomen respectloos en ongetwijfeld bewust gedaan om reactie uit te lokken. Beide heren zijn ondermaats beschaafd en, zoals djenser zegt, zo blijft de haatspiraal in stand. Een beschaafd persoon geeft iedereen (initieel) het voordeel van de twijfel en behandelt iedereen gelijkwaardig, ongeacht de naam of afkomst. Dit, natuurlijk, tenzij er op het eerste zicht duidelijke aanwijzingen zijn dat dergelijk basis-respect misplaatst is

0 kudos 2022-11-11 11:16:41 door djenser1993 op Altijd gezel op marktplaats
@Murphys_Law | 11-11-2022 | 12:10: 'Murf' is een vriendelijke verspreking, eentje met een knipoog. Wanneer je er expres een zooitje van maakt en er "of zoiets" achter zet is dat het niet. Ik snap niet dat mensen hier plezier van hebben, mensen op deze wijze uit de tent lokken. Moet je eens kijken wat hij zegt als je hem gewoon aanspreekt en hem een fijne dag wenst (;

-1 kudos 2022-11-11 11:10:57 door Murphys_Law op Altijd gezel op marktplaats
Ze noemen mij ook vaak "Murf"; Dan reageer ik ook niet zo. Het zal een "zo is cultuur.." dingetje zijn maar zo reageren is niet volgens de gangbare Westerse normen en waarden.

16 kudos 2022-09-05 16:27:11 door dwazedagen op Man voelt niets van taser
Gelukkig hoef jij er ook weinig van te vinden en zal de officier zich waarschijnlijk over deze zaak buigen, sta jij dan ook helemaal los van. =}

-2 kudos 2022-07-06 22:27:56 door Bierke199 op Uitleg moeder beschoten boertje (16)
Deze jongen gaat voor zijn toekomst demonstreren en laat met deze actie zien dat zijn “tienerbrein” verder ontwikkelt is dan die leeghoofden hier in de reacties.

-7 kudos 2022-07-06 20:21:39 door Swami_Twelvinchalami op Uitleg moeder beschoten boertje (16)
‘Verdiep je eens in het tienerbrein’, bemoei je niet zo met de opvoeding van deze knul. Die jongen durft op 16 jarige leeftijd voor zich zelf op te komen en zich te verzetten tegen de politiek. Iets waar zelfs sommige volwassenen in tekort schieten.

-13 kudos 2022-07-06 17:25:25 door KanibaalAnaal op Uitleg moeder beschoten boertje (16)
"Die jongen had daar echt niets te zoeken"? Het gaat juist vooral voor de vele jonge boeren, het vak wat hun zo mooi lijkt wordt zo meteen voor de helft weggeveegd. Juist de jonge generatie boeren heeft wat te zoeken op de protesten...

15 kudos 2022-01-07 15:41:31 door out-of-the.box. op Crash Rottevalle
wha als het iemand is die vlucht voor de zwaailampen heb ik geen enkel problemen er mee liefst nog met zijn kop zonder balkje op internet pleuren.

8 kudos 2022-01-07 08:58:55 door ArieKnarie op Lekker tokkelen op de banjo
Dat geeft een beetje de cowboy look. Ze zijn ook speciaal bij een houten schuur gaan staan om het sfeertje op te krikken. Alles voor de looks en de likes.

7 kudos 2022-01-05 09:56:23 door Porrefanvore op Reactie op zandbergen chauffeur incoming
Ben ik het niet mee eens. Je bent zogenaamd "beroepschauffeur" dus daar mag je meer van verwachten dan ge gemiddelde automobilist. Daarnaast is dit niet zozeer een inschattingsfout maar een chauffeur met een kleine lul.

17 kudos 2021-12-20 17:43:24 door MadSeason op Nieuwe crossmotor gekocht
Bij mijn kinderen deed ik dat toen ze baby waren door mijn hand op hun mondje te "indianen", wel zachtjes natuurlijk. Vonden ze gewoon leuk. Je kunt ook overal een probleem van maken.

5 kudos 2021-12-17 13:23:37 door Graatjemager op Doe mij die boosterpik maar
@RandyBiel | 17-12-2021 | 14:00: Dat was mijn eigen invulling en die bleek niet te kloppen. Mijn eerste gedachte was dat een twintiger (behalve bij bepaalde aandoeningen natuurlijk) geen enkele reden heeft om een booster te nemen omdat die weinig toevoegt aan zijn eigen immuunsysteem.

-4 kudos 2021-12-17 13:00:55 door RandyBiel op Doe mij die boosterpik maar
@Graatjemager | 17-12-2021 | 11:35:
Waar lees jij in de reactie van djenser1993 dan ook maar enige voor van bangheid?
Het zijn vooral wappies die bang zijn voor zo'n simpel prikje.

0 kudos 2021-12-17 12:02:49 door djenser1993 op Doe mij die boosterpik maar
@bangsat | 17-12-2021 | 12:36: Het punt dat je maakt is inderdaad goede (en een bekende). Met geen grip hebben op alles in je leven bedoel ik dat wij stiekem erg veel uit handen geven in de maatschappij, zonder erbij na te denken. Jij zet het woord 'grip' in een heel ander perspectief. Met dit perspectief ben ik het niet geheel oneens. Ik denk echter dat het wel meevalt met het onszelf boven de natuur wanen - over het algemeen gesproken dan. Wanneer wij dit geïsoleerde fenomeen 'COVID-19' nemen, is de mens louter op zoek naar manieren om de willekeur van overleving en mutatie van de verschillende varianten te onderzoeken en onszelf daartegen te beschermen. Het tweede deel van je verhaal is een opsomming van zeer algemene filosofische standpunten, waar ik even de rode draad zo niet uit kan oppikken. Wel denk ik dat ik met jou tot de conclusie kan komen dat de mens erg ver gaat in het vormgeven van haar leefomgeving. Dat dit ten koste gaat van de aarde en onze medebewoners, staat buiten kijf. Maar ik vind dit een heel andere discussie: is onze intelligentie+bewustzijn een vloek of een zegen?

4 kudos 2021-12-17 11:54:36 door Graatjemager op Doe mij die boosterpik maar
@bangsat | 17-12-2021 | 12:36: Wow. Helemaal eens. Goed verwoord hoe we in het tijdperk van de religie van de wetenschap en maakbaarheid van het leven zitten. Dit verklaart veel van de onredelijke angst die ten grondslag ligt aan de wereldwijde reactie hierop. Maar: een wijs man bouwt zijn huis op een rots.

7 kudos 2021-12-17 11:41:42 door tweerodeballen op Doe mij die boosterpik maar
@Graatjemager | 17-12-2021 | 11:28: Het probleem is dat mensen dus op ten duur niet vrij gelaten worden. En voor je vrijheid moet je opkomen. Mij boeit dat hele vaccin wel of niet nemen niet. Ik heb enkel problemen met het indirect dwingen van mensen dat gebeurd. Want het coronavirus gaat nooit weg, dus we moeten er mee durven leven zonder iedere variant een prikje moeten te gaan halen omdat we naar een café willen.

6 kudos 2021-12-17 11:36:38 door bangsat op Doe mij die boosterpik maar
@djenser1993 | 17-12-2021 | 12:21: Los van de (duur van) effectiviteit van het vaccin vind ik het bijzonder dat jij zegt dat je niet op alles grip kunt hebben in het leven. Naar mijn mening is het precies de drang naar het hebben van zekerheid en orde wat in lijn ligt met het huidige corona beleid. We wanen ons met onze wetenschap tot verheven boven de natuur (als het ware goddelijk), en verloochenen daarmee het feit dat het zijn ook niet-zijn met zich mee brengt. De angst voor dit niet-zijn maakt dat wij alles in de wereld, proberen te vormen tot de wereld van het men. We pretenderen, vanuit een rationele blik alles te kunnen uitleggen maar gaan daarbij voorbij aan onze eigen vergankelijkheid. Kortom de wereld is niet volledig te vormen en uit te leggen in onze termen, het streven hiernaar kan leiden tot, in mijn ogen, onwenselijke gevolgen.

16 kudos 2021-12-17 11:28:51 door Graatjemager op Doe mij die boosterpik maar
@djenser1993 | 17-12-2021 | 12:21: Ik zie wat je bedoelt en heb daar respect voor. Sorry als ik verkeerd heb aangenomen dat je het uit angst zou doen. Het is alleen zo dat ik zoveel (in mijn ogen) onredelijke angst om me heen zie, dat ik dat op jou projecteerde. Iedereen heeft zijn eigen redenen om wel of niet een booster te nemen. En dat is de kern eigenlijk van wat ik zo graag terug wil zien: vrijheid om te kiezen. Kies je voor een booster of 10 van mijn part? Prima. Kies je er niet voor? Ook prima. Ik Misschien doet die 'booster-weigeraar' wel superveel andere dingen om gezond te blijven die ik niet weet. Maar laat iedereen vrij.

2 kudos 2021-12-17 11:25:35 door YantaV op Doe mij die boosterpik maar
@djenser1993 | 17-12-2021 | 12:21: . The survival of the fittest applies to all forms of life and all environments, including humans at different stages.

25 kudos 2021-12-17 11:22:43 door Graatjemager op Doe mij die boosterpik maar
@Walther62 | 17-12-2021 | 11:59: Je beschrijft een gevoel wat ik bij meer gezonde mensen zie gebeuren: alsof je eigen immuunsysteem niet bestaat en dat het krijgen van Corona zonder booster etc. gelijk staat aan het doen van russische roulette: kans is 1 op 5 dat je doodgaat. Maar dat is absoluut niet waar. Zijn er mensen die een slecht eigen immuunsysteem hebben en moeten die uitkijken en een vaccin overwegen? Natuurlijk, we moeten niet doen alsof het allemaal niks is. Maar doen alsof ieder moment magere hein langs kan komen bij een positieve test is echt een leugen.

4 kudos 2021-12-17 11:21:22 door djenser1993 op Doe mij die boosterpik maar
@Graatjemager | 17-12-2021 | 11:35: Ik zie het zo: iets niet doen omdat je niet zeker bent van het resultaat, dát is angst. Iets niet doen omdat je er niet in gelooft, terwijl het wel degelijk feitelijk is - zoals dit virus, dat is stupiditeit. Het virus is echt. Mijn vertrouwen in het effect van vaccineren is om die reden geen angst, maar een manier van omgaan met de realiteit. Je kunt niet op alles grip hebben in het leven. Als je net zo intensief over alle andere keuzes in je leven gaat nadenken als veel mensen nu over vaccinaties lopen te piekeren, houdt je geen dag meer over om iets te gaan ondernemen.

6 kudos 2021-12-17 11:20:10 door djenser1993 op Doe mij die boosterpik maar
@Graatjemager | 17-12-2021 | 11:35: Ik ben niet bang hoor! Ik denk gewoon dat vanwege de manier waarop wij leven, in de moderne tijd, we af en toe een beetje vertrouwen moeten hebben. En dat hebben we ook, als het om gewoontes gaat. Dit virus is nieuw en al het beleid dat er toe gericht is, is om die reden omstreden. Misschien is hij nu niet dodelijk genoeg voor de vaccinatie-twijfelaars, maar virologen waarschuwen ondertussen wel voor snel muterende varianten - wat gaan die doen als ze de ruimte krijgen? Zijn deze dodelijker? We stellen ons in deze maatschappij ontzettend vaak kwetsbaar op, omdat we vertrouwen hebben dat het goed komt. Als je naar de dokter gaat, als je netjes je belasting betaalt of je verdiende geld aan een bank toevertrouwt. Dat komt omdat het gewoonte is, omdat het eigenlijk altijd goed gaat.. En je kunt prima anticiperen op het resultaat: je voelt je beter dan wel geholpen na een doktersbezoek, belastinggeld zie je terug in o.a. sociale voorzieningen, je geld komt op de rekening te staan. Bij vaccineren zit het anders, de effecten zijn niet met zekerheid in te schatten.

-6 kudos 2021-12-17 10:59:23 door Walther62 op Doe mij die boosterpik maar
Helemaal met je eens, en dit heeft niets maar dan ook niets met bang zijn te maken. Iedereen die aan kan wijzen wie er wel en wie er geen C krijgt heeft goud in handen. En een koe in haar kont kijken is makkelijk.