DumpStats voor Weeseenscreatief-man

583 +590 -7

Kudos

#45109 (Top 14.1150%)

Kudos/dag 3.76
Kudos/reaguursel 25.35
Meeste kudos op 1 reaguursel 261
Minste kudos op 1 reaguursel -7

23

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.15
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 28.4
Reacties per reaguursel 0.7
Meeste reaguursels op 1 dag 2
Aantal x weggejorist 2
Geregistreerd op 07-10-2024
Eerste reactie op 21-01-2026

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

0 kudos 2026-06-14 17:51:21 door grotgraver op Je bent een worst
@Kameleon4 | 14-06-26 | 19:04: Nee niks afwachten of ie nog meer ellende komt uitspoken. Net zolang doormeppen tot ie niks meer kan.

1 kudos 2026-06-14 17:04:55 door Kameleon4 op Je bent een worst
Als iemand op de grond ligt stomp je z'n gezicht niet tot pudding. Dan ben je geen haar beter dan een groep hyenas.
Als hij opstaat en afdruipt is het klaar, komt hij terug dan geef je 'm nog een paar tikken.

12 kudos 2026-06-14 12:57:03 door Piepongwong2 op Je bent een worst
Precies. Gewoon een of twee goede beuken. Geen onnodig letsel, maar gewoon goed duidelijk maken dat het niet wordt gepikt.

27 kudos 2026-06-14 11:45:17 door doemawat op Je bent een worst
Precies dit, ik zie mijn eigen comment alweer verwijderd worden, waar komen al die beschermheiligen van de onderwereld toch vandaan?
Uit linkse hoek, ja, dat klopt inderdaad.

1 kudos 2026-04-08 11:54:40 door Weeseenscreatief-man op 85 rijden op de rechterbaan
@BertHoeMeinWille | 08-04-26 | 00:13: het maakt mij niet uit of je het rijbaan of rijstrook noemt. Het hele principe van linker en rechter rijstrook (of baan) is echter; als je niet aan het inhalen bent, of als je langzamer rijdt dan de rest, dan hou je zoveel mogelijk rechts. Op die manier kunnen degenen die wat sneller willen via links inhalen. Dat is precies wat de autos hier doen.

0 kudos 2026-04-08 06:27:41 door DwarsLezer op 85 rijden op de rechterbaan
@BertHoeMeinWille | 08-04-26 | 00:13: je begrijpt zijn/haar punt niet. Hij doet alsof het op de rechterrijstrook bijzonderder zou moeten zijn dan op de linkerrijstrook. Terwijl het toch echt andersom is (verkeer hinderen op de snellere baan i.p.v de 'tragere' baan).

-6 kudos 2026-04-07 22:13:53 door BertHoeMeinWille op 85 rijden op de rechterbaan
Hij bedoelde natuurlijk de rechter rijstrook. In dit geval kun je ook rijstrook 3 zeggen, want RWS telt vanuit de middenberm. Alle rijstroken bij elkaar vormen een rijbaan.