583 +590 -7
Kudos
#45109 (Top 14.1150%)
| Kudos/dag | 3.76 |
| Kudos/reaguursel | 25.35 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 261 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -7 |
583 +590 -7
Kudos
#45109 (Top 14.1150%)
| Kudos/dag | 3.76 |
| Kudos/reaguursel | 25.35 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 261 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -7 |
23
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.15 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 28.4 |
| Reacties per reaguursel | 0.7 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 2 |
| Aantal x weggejorist | 2 |
| Geregistreerd op | 07-10-2024 |
| Eerste reactie op | 21-01-2026 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-20 08:35:48 door Creatieloos op Tiek, doe eens niet
@Rem410 | 20-06-26 | 10:00: Ik heb geen creativiteit.
-3 kudos 2026-06-20 08:00:01 door Rem410 op Tiek, doe eens niet
Wees eens creatief man
0 kudos 2026-06-14 17:51:21 door grotgraver op Je bent een worst
@Kameleon4 | 14-06-26 | 19:04: Nee niks afwachten of ie nog meer ellende komt uitspoken. Net zolang doormeppen tot ie niks meer kan.
1 kudos 2026-06-14 17:04:55 door Kameleon4 op Je bent een worst
Als iemand op de grond ligt stomp je z'n gezicht niet tot pudding. Dan ben je geen haar beter dan een groep hyenas.
Als hij opstaat en afdruipt is het klaar, komt hij terug dan geef je 'm nog een paar tikken.
12 kudos 2026-06-14 12:57:03 door Piepongwong2 op Je bent een worst
Precies. Gewoon een of twee goede beuken. Geen onnodig letsel, maar gewoon goed duidelijk maken dat het niet wordt gepikt.
22 kudos 2026-06-14 12:12:08 door Maxima_Hartman op Je bent een worst
Dat komt door die free palestina kneuzen, die willen graag chaos hier.
27 kudos 2026-06-14 11:45:17 door doemawat op Je bent een worst
Precies dit, ik zie mijn eigen comment alweer verwijderd worden, waar komen al die beschermheiligen van de onderwereld toch vandaan?
Uit linkse hoek, ja, dat klopt inderdaad.
0 kudos 2026-06-14 07:24:15 door McGuyer op Jonge koeien mogen voor het eerst weiland in
vat geen cow boy!
0 kudos 2026-05-30 18:55:55 door Weeseenscreatief-man op Undercover politie identificeert als wegpiraat
@SvTc | 30-05-26 | 20:06: extra reden dus om het gas los te laten in plaats van het gat dicht te rijden...
1 kudos 2026-05-30 18:06:51 door SvTc op Undercover politie identificeert als wegpiraat
als je goed het filmpje bekijkt zie je ter hoogte van het 80km 200m bord het verkeer al scherp afremmen, inzicht ofzoiets toch
0 kudos 2026-05-14 15:51:02 door Half-Sole op Marokkaanse NL-ers missen wat
Sms?
1 kudos 2026-04-08 11:54:40 door Weeseenscreatief-man op 85 rijden op de rechterbaan
@BertHoeMeinWille | 08-04-26 | 00:13: het maakt mij niet uit of je het rijbaan of rijstrook noemt. Het hele principe van linker en rechter rijstrook (of baan) is echter; als je niet aan het inhalen bent, of als je langzamer rijdt dan de rest, dan hou je zoveel mogelijk rechts. Op die manier kunnen degenen die wat sneller willen via links inhalen. Dat is precies wat de autos hier doen.
0 kudos 2026-04-08 06:27:41 door DwarsLezer op 85 rijden op de rechterbaan
@BertHoeMeinWille | 08-04-26 | 00:13: je begrijpt zijn/haar punt niet. Hij doet alsof het op de rechterrijstrook bijzonderder zou moeten zijn dan op de linkerrijstrook. Terwijl het toch echt andersom is (verkeer hinderen op de snellere baan i.p.v de 'tragere' baan).
-5 kudos 2026-04-07 23:11:22 door Uhoortnogvanons op 85 rijden op de rechterbaan
Correct Bert. 10 plus.
-6 kudos 2026-04-07 22:13:53 door BertHoeMeinWille op 85 rijden op de rechterbaan
Hij bedoelde natuurlijk de rechter rijstrook. In dit geval kun je ook rijstrook 3 zeggen, want RWS telt vanuit de middenberm. Alle rijstroken bij elkaar vormen een rijbaan.
2 kudos 2026-02-07 09:47:17 door Wakemeister op Met gestrekt been
Bombarie is het woord.