DumpStats voor Weeseenscreatief-man

583 +590 -7

Kudos

#45109 (Top 14.1150%)

Kudos/dag 3.76
Kudos/reaguursel 25.35
Meeste kudos op 1 reaguursel 261
Minste kudos op 1 reaguursel -7

23

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.15
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 28.4
Reacties per reaguursel 0.7
Meeste reaguursels op 1 dag 2
Aantal x weggejorist 2
Geregistreerd op 07-10-2024
Eerste reactie op 21-01-2026

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

10 kudos 2026-06-23 22:55:20 op Man op zijn werk mishandeld en bijna ontvoerd
Ben benieuwd wat de eis/veroordeling was voor de verdachte die al wel gepakt en veroordeeld is. Kan maar zo 240 uur taakstraf zijn, dat zal m leren!

261 kudos 2026-06-14 12:16:15 op Je bent een worst
Mooi om te zien, zo hoort het! Wat alleen jammer is: die gast ligt nog niet op de grond of er wordt meteen geroepen 'he he he, knock it off!'
Zie je hier in Nederland ook; iemand terroriseert de buurt, maar als ie dan een paar corrigerende tikken krijgt is het meteen 'he he he!!'
Daar moeten we eens mee stoppen. Die gasten moeten gewoon eens hard aangepakt worden ipv dat ze er te makkelijk mee weg komen, dan leren ze het wel een keer af...

11 kudos 2026-06-06 09:49:06 op Inhalen voor gevorderen
Ja, dat vrachtwagentje had de linker uitvoegstrook moeten gebruiken, maar met een klein beetje inzicht kan je je voorstellen dat hij niet verwacht dat iemand hem er rechts opeens voorbij wil janken....
Daarnaast snap je toch ook wel dat een vrachtwagen een grotere dode hoek heeft, dus dat het niet bepaald slim is om in die dode hoek te duiken? Hij verwacht je daar niet en hij ziet je niet...
Vervolgens maakt ie een fout waar je gemakkelijk op kan anticiperen door even het gaspedaaltje los te laten in plaats van op de toeter te gaan rammen...
MAND

31 kudos 2026-05-31 09:53:15 op Ardennen weekend met de mannen
"ik vertrouw er geen meter van als jullie zo graag willen helpen"
Geeft vervolgens netjes z'n peddels af xD

2 kudos 2026-05-23 18:47:20 op Biefstukje aaien
En ik maar wachten tot ie die aandachtsh... op de horens nam

36 kudos 2026-05-03 10:00:42 op Gans in nood
Top gedaan, anders liep die er de ganse dag mee!

4 kudos 2026-05-02 13:59:41 op Goeie remmen!
Jammer! Hij vindt het blijkbaar leuk om te stunten op de openbare weg, dus had graag een voorwaartse salto in t eggie gezien!

42 kudos 2026-04-23 22:48:59 op Spammers terugfukken
"dit telefoonnummer kost 4 euro 50 per gesprek, plus uw gebruikelijke belkosten"

23 kudos 2026-04-19 09:33:32 op Fatbike tuig knikkert fietser omver
Als je autoruit dan toch al kapot is, kan je net zo goed even over deze gasten heen rijden. Je moet toch nog naar de garage, dus kunnen ze meteen dat linker voorwiel weer rechtzetten...

1 kudos 2026-04-08 13:54:40 op 85 rijden op de rechterbaan
@BertHoeMeinWille | 08-04-26 | 00:13: het maakt mij niet uit of je het rijbaan of rijstrook noemt. Het hele principe van linker en rechter rijstrook (of baan) is echter; als je niet aan het inhalen bent, of als je langzamer rijdt dan de rest, dan hou je zoveel mogelijk rechts. Op die manier kunnen degenen die wat sneller willen via links inhalen. Dat is precies wat de autos hier doen.

48 kudos 2026-04-07 22:47:03 op 85 rijden op de rechterbaan
Hahaha
"op de rechter baan.. op de RECHTER baan nota bene"

Dan snap je het principe van linker en rechter baan niet helemaal. Of denk je dat het een vrachtwagenstrook is?

3 kudos 2026-02-25 21:14:51 op Beetje apart
't harde ook scootmobiels kunnen zijn

6 kudos 2026-02-12 19:21:03 op Kind is kankervrij
Ja natuurlijk, want als ze haar een jaar geleden hadden verteld dat ze al 5 jaar kankervrij was, dan zouden ze liegen...

28 kudos 2026-02-08 10:39:14 op Racen tegen de trein
Je ziet het gevaar niet? Je ziet dus niet dat hij op 0:02 een huis en oprit voorbij raast, zonder vooraf zicht te kunnen pakken?

Als daar een kind aan het fietsen of skelteren is, en even niet verwacht dat er iemand met zo'n snelheid de bocht om komt, dan is het gewoon einde verhaal voor zo'n kind....

0 kudos 2026-01-21 11:07:42 op Emiel legt uit
In dit voorbeeld werd ingehaald met 130 km/h. Dat is nogal een verschil.

Het verweer van de verdachte was o.a. dat hij niet van rijstrook wisselde. Dat was voor het hof geen reden om het niet als inhalen te bestempelen.

Of passeren met ca. 100 km/h wel als inhalen wordt gezien is dus even de vraag....