DumpStats voor Vrijetijtsmenager

2,651 +3009 -358

Kudos

#21558 (Top 6.7457%)

Kudos/dag 3.53
Kudos/reaguursel 11.94
Meeste kudos op 1 reaguursel 306
Minste kudos op 1 reaguursel -64

222

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.3
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 11.9
Reacties per reaguursel 0.27
Meeste reaguursels op 1 dag 11
Aantal x weggejorist 11
Geregistreerd op 03-06-2024
Eerste reactie op 03-06-2024

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

2 kudos 2026-06-06 07:59:27 door B0ries op Bochtje pakken
@mr.Cam | 06-06-26 | 09:38: nee, wat hier gefilmd wordt, mag niet. Wat jij beschrijft, zijn de regels over filmen met een camera in de hand op de openbare weg. Permanente camera's zoals deze in het filmpje mogen de openbare weg niet filmen.

-1 kudos 2026-06-06 07:38:12 door mr.Cam op Bochtje pakken
@SRADracer | 06-06-26 | 08:09: Het mag gewoon wel. Je mag alleen niet beelden van mensen herkenbaar openbaar maken zonder hun toestemming. Leer het nou eens mensen. Je mag alles altijd overal filmen, tenzij een ambtenaar in functie vordert dat je dat niet doet omdat je zijn werk hindert, maar ook dat kan je aan een rechter voorleggen, want wat is hinderen?

6 kudos 2026-06-06 06:09:12 door SRADracer op Bochtje pakken
@Zolderhok_kleefsok | 06-06-26 | 07:18:
Dat mag gewoon niet. Dat maakt het uit.

9 kudos 2026-06-06 05:45:05 door DumpertNerd1980 op Bochtje pakken
Heb gisteren een tweede Ring camera, vlak naast degene die er al hing, opgehangen. Kan mn lekkere buurvrouw nu in VR bekijken.

-1 kudos 2026-01-06 13:53:50 door Freddie M op Eerste keer loempia
@Uncle Paulie | 06-01-26 | 13:26: dit soort statistiek gelul zegt precies niets. Zeg dan gewoon welk percentage een uitkering trekt. En vertel er ook even bij wie je precies rekent tot "uit het noorden van Afrika komen". Moeten ze daar geboren zijn, of hun ouders, of hun grootouders, of één ouder of één grootouder? En welke leeftijdscategorie. En hoe is dit met andere bevolkingsgroepen?

3 kudos 2026-01-06 13:34:52 door Brammosopdefiets op Eerste keer loempia
@E1990 | 06-01-26 | 13:57: Misschien kunnen ze dan beter ergens anders heen gaan als dat het gevoel is. Denk niet dat veel mensen daar bezwaar tegen hebben.

-1 kudos 2026-01-06 12:57:11 door E1990 op Eerste keer loempia
@Uncle Paulie | 06-01-26 | 13:26: nogmaals mensen worden volledig tegengewerkt door het systeem. Zo mogen mensen letterlijk de eerste 6 maanden van hun verblijf in Nederland niet werken.

-2 kudos 2026-01-06 12:29:47 door FeestDJRonJans op Eerste keer loempia
Werkend inburgeren bij jongens die wel wat geduld hebben met de buitenlander. De allochtonen bij mij op het werk worden door 90% van de collega's uitgekotst en bij mij en de andere wel tolerante collega's neergepleurd. Denk maar niet dat we daar extra voor betaald krijgen.

9 kudos 2026-01-06 12:26:12 door Uncle Paulie op Eerste keer loempia
@E1990 | 06-01-26 | 13:08: 65 % van de mensen die uit het noorden van Africa komen zijn niet aan het werk. Stijn Baert, arbeidseconoom, Ugent.

0 kudos 2026-01-06 12:11:44 door Hublot op Eerste keer loempia
Dit is echt zulke bullshit, het is eerder andersom. Het is ongeveer hetzelfde percentage wat je ook aan roomblanke klaplopers hebt, die nog nooit een dag gewerkt hebben. Last van hooikoorts je kent het wel.

-5 kudos 2026-01-06 12:08:52 door E1990 op Eerste keer loempia
wat een onzin. Mensen willen heel graag wat bijdragen maar worden actief tegengewerkt door het systeem. Als je er geen verstand van hebt doe dan ook geen uitspraken erover.

3 kudos 2025-09-30 05:58:49 door estaban2 op Lifeliner moet er ff tussen piepen
@a4p | 30-09-25 | 07:53:
Het betekend gewoon dat het hersenlose mensen zijn die zich gedragen alsof hun hele dag voorgeprogrameerd is en reageren niet op dingen die andere mensen doen.

4 kudos 2025-09-30 05:53:25 door a4p op Lifeliner moet er ff tussen piepen
@gemsenficker, non-playable character, oftwel de computer gestuurde personages in games, dat wordt dus schijnbaar tegenwoordig als belediging gebruikt.

-12 kudos 2025-09-30 04:25:29 door javer85551 op Lifeliner moet er ff tussen piepen
Sorry hoor maar ik heb even de les "U zit hier op een bankje aan het water en er komt een helicopter boven u hangen wat doet u?" gemist

0 kudos 2025-07-21 16:49:04 door PeterPandemie op WC stinkt haha
Als je stronthoop je reet raakt, dan moet je volgens mij als eerste ongelofelijk veel vreten en dan kan ik wel begrijpen dat bij dat gedrag dan een ontzettend dikke, vette reet hoort, waardoor deze dan weer makkelijk de overbemeten stronthoop kan raken. Ik herken mij in ieder geval zeker niet in beide voorbeelden. Nog nooit last van gehad. Oh en als je geen smerig water tegen je muts/reet wil hebben door het poepen, dan kun je ook gewoon voordat je gaat zitten een beetje toiletpapier op het water leggen, dan heb ik er in ieder geval geen last van. Maar ja, sommige mensen hebben blijkbaar uitwerpselen van het formaat kokosnoot of zo en dan weet ik niet of deze truc werkt.