DumpStats voor Tarrelfabriek

9,158 +9665 -507

Kudos

#8148 (Top 2.5496%)

Kudos/dag 3.33
Kudos/reaguursel 20.44
Meeste kudos op 1 reaguursel 2164
Minste kudos op 1 reaguursel -65

448

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.16
Topreaguursels 3
Woorden per reaguursel 7.7
Reacties per reaguursel 0.21
Meeste reaguursels op 1 dag 12
Aantal x weggejorist 3
Geregistreerd op 16-12-2018
Eerste reactie op 16-12-2018

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

6 kudos 2026-05-04 12:15:22 door Tweeki op Karen hit and run
@blubberige_mimiek | 04-05-26 | 13:20: oh oke dus het is toegestaan "per ongeluk" een wielrenner te raken met de auto zonder gevolgen? Goeie tip!

-2 kudos 2026-05-04 11:33:40 door de patatgeneratie op Karen hit and run
@blubberige_mimiek | 04-05-26 | 13:20: Wat hadden ze dan moeten doen? Publieke executie op het plein?

9 kudos 2026-05-04 11:20:28 door blubberige_mimiek op Karen hit and run
Karmapolice? Politiemeneer zegt dat zij niet claimt dat hij haar auto heeft beschadigd en dat hij niet claimt dat zij zijn fiets beschadigd heeft en dat ze daar wachten zodat ze allebei kunnen vertrekken.

4 kudos 2025-09-03 17:17:42 door Sp00nman op Goedenavond!
@wazakzegguh | 03-09-25 | 15:52: Stoepschandknaap?

0 kudos 2025-09-03 14:56:52 door JP8926 op Goedenavond!
@wazakzegguh | 03-09-25 | 15:52: voetpadprostituee?

49 kudos 2025-09-03 13:52:40 door wazakzegguh op Goedenavond!
Heeft er iemand een pakkende mannelijke variant van een stoephoer? Troittorgigolo klinkt te lief.

-2 kudos 2025-07-16 17:59:33 door Freddie M op Probleem in Warmhuizen
@Scarfie | 16-07-25 | 16:26: of Schubbekutteveen. Dan heb je wel andere problemen, dan te warm.

1 kudos 2025-06-25 17:49:49 door Jawatnee op Mag ik er even tussen?
Dit is geen kwestie van vinden, het is gewoon een feit dat de Volvo langer had moeten wachten. Daar zijn verkeersregels voor. Als dit tot een ongeval was gekomen kan de Volvo bestuurder vinden wat hij wil echter zal hij hoe dan ook schuldig bevonden worden.

7 kudos 2024-08-01 17:13:45 door Dutch1998 op Even adempauze bij het tennis
Ik hoorde net van buurvrouw Annie dat @dikkejoppen weer out lag naast de bank en dat hij volgende week weer gaat proberen van zijn verslaving af te komen .