DumpStats voor TacticalTrunkMonkey

6,963 +7395 -432

Kudos

#10532 (Top 3.2956%)

Kudos/dag 4.36
Kudos/reaguursel 20.12
Meeste kudos op 1 reaguursel 861
Minste kudos op 1 reaguursel -53

346

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.22
Topreaguursels 1
Woorden per reaguursel 33.4
Reacties per reaguursel 0.62
Meeste reaguursels op 1 dag 7
Aantal x weggejorist 4
Geregistreerd op 09-02-2022
Eerste reactie op 09-02-2022

Scherpe Amazon Deals โšก

Shop via onze link โ€” jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon ๐Ÿ’š

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

9 kudos 2026-06-13 21:06:33 door relaasbaas op Meisje heeft pookoehh gemaek
Chickie (weet ff niet haar naam) maakt lollige filmpjes op social media waarin ze een typetje speelt van een ordinair Gronings wijf. Donkere meneer op de achtergrond is Iwan Esajas, Groningse muziekproducer. Komt ook wel vaker in beeld bij de Groningse rapformatie Wat Aans. Gok dat ze samen een ''pokoe'' (straattaal voor ''liedje'') hebben gemaakt. Maar kan het mis hebben.

0 kudos 2026-04-27 11:55:37 door Duffe op Secret Service in actie
@PatrickHatrick | 27-04-26 | 12:39: Neem gelijk een ladder mee, dan houden ze nog de deur voor je open ook.

1 kudos 2026-04-27 11:52:40 door Zeervandeverdrietige op Secret Service in actie
@PatrickHatrick | 27-04-26 | 12:39: Wat dacht je van "taxi voor Jansen!" als je met een voertuig ergens binnen wilt komen?
En inderdaad, werkkleding aan en je komt praktisch overal mee weg.

2 kudos 2026-04-27 10:39:09 door PatrickHatrick op Secret Service in actie
Dat klopt wel, maar het zou je verbazen bij hoeveel plekken je gewoon naar binnen kunt lopen met een reflecterend hesje als je maar doet alsof je er thuishoort.

2 kudos 2025-12-30 16:40:15 door Nohara op Joy Beune in zak en as
Ja, en die toppers hebben laten zien waarom alleen maar hard kunnen schaatsen niet voldoende is. Pieken op het juiste moment en kunnen omgaan met de druk zijn ook vereisten. Zo'n Groenewoud heeft gepiekt naar dit toernooi en dat werpt zijn vruchten af. Beune kan een heel jaar een hoog niveau schaatsen maar pieken bij zeer hoge stress is blijkbaar niet haar sterkste punt.

0 kudos 2025-06-27 06:45:22 door Gekipte_pluk op geen idee wat ze zeggen,
@TrustMeImAnEngineer | 27-06-25 | 08:24: als het een genocide is, waarom leven en werken er dan nogsteeds Palestijnse Israรซliรซrs in Israรซl zelf? Zouden ze die niet eerst opsluiten en uitroeien om het echt een genocide te noemen? Mocht Israรซl een genocide plegen, doen ze dat verdomde langzaam. De vorige oorlogen die Palestina starte tegen Israรซl werden ook als genocides door Israรซl bestempeld.

1 kudos 2025-06-27 06:24:21 door TrustMeImAnEngineer op geen idee wat ze zeggen,
Ik denk dat die dan oprecht nu vooral afkomen op de tomatensaus.. Ja wat Hamas heeft gedaan is verschrikkelijk en verdiend een reactie. Maar wat Israรซl nu doet wordt niet voor niks door meerdere partijen al aangemerkt als randgeval genocide. (Omdat het nog gaande is in een compleet afgesloten gebied ontbreekt bewijs. De duitste genocide werd ook pas vanaf 1945 duidelijk..)

6 kudos 2025-06-21 14:48:53 door kingcock op Frans is er klaar mee
Ik ben het niet met je oneens, maar helaas kan je 'Frans' vervangen voor veel van de lijsttrekkers van vandaag. Heel de politiek is een lege huls geworden.

16 kudos 2025-01-12 23:46:50 door Cesare Lombroso op Het is een wonder!
Wij wonen onder de zeespiegel, maar dat gaat de laatste 70 jaar best goed. Hopen dat dat zo blijft.

3 kudos 2024-10-26 10:24:29 door vazziexjr op Supermotard crash
tenzij het een rally met meerdere stages, of een duurrace is. Dan kan je 15 seconden nog best goed maken

22 kudos 2024-08-31 06:17:02 door Doix op Fitte meiskes
Kunnen zij de klappen uitdelen bij problemen en jij rustig verder gaan met je biertje .... ik zie voordelen.

-6 kudos 2024-05-19 00:34:22 door Verfblik op Storm vs houten bouwsel
Wij wonen voor een groot deel onder zeeniveau en omringen onszelf met kunstmatig afgedijkte rivieren. Volgens mij kun je hier in Nederland dus ook de vraag stellen waarom we hier nog wonen. Moeten we dan ons hele opgebouwde leven maar verplaatsen naar een andere locatie? Dat is voor deze mensen toch ook niet te doen. Wat betreft de keuze voor bouwmaterialen betreft. Denk je nou werkelijk dat onze stenen huizen bestand zijn tegen een tornado? Volgens mij onderschat je de kracht van zo'n ding een beetje. Hout is veel goedkoper en sneller op te bouwen. Eigenlijk dus helemaal niet zo'n gekke keuze. Amerikanen zijn over het algemeen wellicht niet het slimste mensen op aarde, maar hier is wel degelijk over nagedacht.

7 kudos 2024-04-06 01:36:20 door Vader&dochter op Openbare aanklager in Seattle
@MiesNootAap | 05-04-24 | 14:59: Wat je wel door het hele land hebt, is de Walmart. Dan weet je ook niet wat je ziet, vooral 's avonds.

-1 kudos 2024-01-08 22:48:10 door Ed-Random op Dumb & dumber
Nee, de meeste werken op kolen. Wรกt een vraag.