DumpStats voor Styllurt

130,356 +136025 -5669

Kudos

#323 (Top 0.1011%)

Kudos/dag 20.44
Kudos/reaguursel 27.52
Meeste kudos op 1 reaguursel 4181
Minste kudos op 1 reaguursel -360

4,737

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.74
Topreaguursels 58
Woorden per reaguursel 11
Reacties per reaguursel 0.29
Meeste reaguursels op 1 dag 20
Aantal x weggejorist 82
Geregistreerd op 07-01-2009
Eerste reactie op 08-01-2009

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-13 kudos 2026-06-15 10:52:27 door Uhm_ok op Waarom ruimen Japanners hun troep op?
Ik vind het helemaal goed om rommel op te ruimen, maar als ik 1.5 miljoen betaal voor een kaarte dan mogen ze dat zelf doen. Ruim ik wel weer op buiten het stadion.

40 kudos 2026-06-15 06:50:56 door Pietje6 op Waarom ruimen Japanners hun troep op?
Noem me ouderwets maar ik ben toch nog wat meer van de oude stempel en merk bij mijn 5 jarige in de klas dat de normen en waarden bij meesten niet meer meegegeven worden helaas. Echt verschrikkelijk.

-3 kudos 2026-06-10 13:28:01 door SpaceVogel op Mopje du jour
Dat gejank hoor ik al sinds Janmaat he! Je mag al je rechtse bagger uitkramen hoor, je komt alleen wat dom over.

0 kudos 2026-06-10 12:36:25 door Superjeap op Mopje du jour
Als je *word je met dt schrijft zou een plekje op de brandstapel ook niet misstaan.

2 kudos 2026-06-10 12:33:06 door Naregeit op Mopje du jour
@Jiggle_Physics Nee, als ze uitschiet met het mes raakt ze lek. Daarnaast wil ik alle leuke dingen voor mezelf houden.

0 kudos 2026-06-10 12:28:27 door DeRustige__ op Mopje du jour
Ik weet zeker dat dit filmpje niet in Dumpertreeten komt.

22 kudos 2026-06-10 12:08:46 door Jiggle_Physics op Mopje du jour
@Naregeit | 10-06-26 | 13:45: Mag jouw vrouw een andere man onthoofden?

2 kudos 2026-06-10 11:46:48 door JP8926 op Mopje du jour
Behalve als je zelf een islamitische achtergrond hebt, dan kan je dit wel weer gerust vertellen.

35 kudos 2026-06-10 11:45:18 door Naregeit op Mopje du jour
Neh, veel meer dan een poging onthoofding op straat wordt het niet.

-3 kudos 2026-06-05 11:47:29 door Creatieloos op PottenbakTV
Had je gezegd dat je bent wezen kleien, had je misschien plusjes gekregen.

2 kudos 2026-05-27 13:20:28 door A.tractie op Rukker kan niet ritsen
Lezen. Ik zeg 'regelmatig', dat betekent niet altijd of daar waar jij vaak rijdt. Maar 'geef ritsers ruimte', ook dat nog ja.

0 kudos 2026-05-27 12:13:49 door hchlnxp op Rukker kan niet ritsen
@A.tractie | 27-05-26 | 12:49: onzin! Staat er niet. Er staat wel "geef ritsers ruimte" bij A18 210,5 Re.

3 kudos 2026-05-27 10:49:16 door A.tractie op Rukker kan niet ritsen
'De gehele rijstrook gebruiken', staat er regelmatig op borden bij dit soort wegversmalingen en daarmee wordt de linkerrijstrook bedoeld.

-4 kudos 2026-05-27 10:43:44 door Justevo op Rukker kan niet ritsen
Niks. De auto die er daarna nog links langskomst is wel op/over het randje. Vaak komt bij mensen de frustratie naar boven als er verder naar achteren ook genoeg ruimte is om in te voeren. Maar mensen doen dan natuurlijk liever helemaal vooraan.

2 kudos 2026-05-27 10:21:33 door groenteman op Rukker kan niet ritsen
Het ritsen ging prima, maar daarna had hij natuurlijk niet de vluchtstrook moeten blokkeren - één malloot was al te veel.

-3 kudos 2026-05-25 13:15:49 door zolderkamer24 op Rijmeneer vergeet kenteken na ongelukje
Als je echt wilt dat hij dit leest:
Naprawde jestem ciekaw, czy ten palant to widzi i czy wie, ze jego tablica rejestracyjna wciaz tam lezy.
Leje sie z niego pot! I slusznie.
Na pewno go znajda.
Stary, jesli to czytasz: mam nadzieje, ze wyciagniesz z tego wnioski i nastepnym razem zostawisz liscik albo cos. Zadzwon do czyjegos domu i zapytaj, czyj samochod rozbiles. Wtedy bedziesz bardziej meski niz teraz. Teraz jestes zalosnym tchorzem.

0 kudos 2026-05-24 05:36:13 door Zoishetookweer op Wie deed dat?
@partyfreaker | 23-05-26 | 20:42: dan ga je naar de verkeerde feesten

3 kudos 2026-05-23 18:42:24 door partyfreaker op Wie deed dat?
Klopt helemaal! Ik merk dat vooral op de hardcore/hardstyle scene! Vroeger als je tegen iemand aan botste, en je drankje ging over de vloer, kreeg je een nieuw drankje en had je tegen de avond een nieuwe vriend erbij. Nu zie je tegenwoordig zoveel van die jonge kerels die stoer moeten doen voor hun meid en duwen iedereen aan de kant om door het publiek te lopen en kijken je alleen maar vuil aan.

4 kudos 2026-05-23 17:44:43 door BromSnor86 op Wie deed dat?
Een corrigerende tik als deze is helemaal niet verkeerd. Je staat rustig te zeiken en dan komt er een idioot aan je dixie schudden.

11 kudos 2026-05-23 17:06:31 door shorpy op Wie deed dat?
Ik zou ook nijdig zijn als een of andere eikel aan mijn pishok zat te sjorren.

20 kudos 2026-05-23 17:01:06 door ZeiksnorV3.0 op Wie deed dat?
Zie je bij dieren ook gebeuren als er teveel op een te klein stukje grond zijn..