DumpStats voor Okseltor

19,548 +20659 -1111

Kudos

#3597 (Top 1.1255%)

Kudos/dag 7.55
Kudos/reaguursel 29
Meeste kudos op 1 reaguursel 1950
Minste kudos op 1 reaguursel -150

674

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.26
Topreaguursels 7
Woorden per reaguursel 15
Reacties per reaguursel 0.77
Meeste reaguursels op 1 dag 18
Aantal x weggejorist 24
Geregistreerd op 24-01-2018
Eerste reactie op 25-05-2019

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

7 kudos 2026-06-24 19:16:55 door MC-Hemorrhoid op Picobello zwembadbouw
4m. x 1.3m. x 0.50m. aan water plus een halvegare incapablo van 75kg. Een kleine 3000kg. Geen idee wat zo'n balkon kan hebben.

9 kudos 2026-06-24 12:05:32 door MeerMeerikke op ARKO en ARKO++
Met je voet sturen en het kenteken liggend op de motorkap filmen, ja dan ben je wel stoer.

-3 kudos 2026-06-22 21:08:33 door harharhar op FvD-eenmanafractie vergadert zich suf
Dat valt allemaal best mee hoor. het systeem lokt het gedrag uit, de mens past zich enkel aan zijn omstandigheden aan. Als we de zaken uit de anonimiteit halen, wordt het vanzelf beter.

0 kudos 2026-06-16 18:19:46 door Valentin0 op Ff je momentje pakken
Ancelotti en Reijnders doen het de hele wedstrijd. En dan nog met open mond ook.
Da's pas aso.

14 kudos 2026-06-15 20:00:04 door NatteKiwi op Ff je momentje pakken
Bij het selectie onderdeel 'kauwgom kauwen' kwam zij als beste uit de bus. Daarom dus.

12 kudos 2026-06-14 16:50:08 door Kneiterlinks op Indonesische Oranjefans staan al in de startblokken
Geloof me, ik ben opgegroeid in een buurt met veel Molukkers. In mijn jeugd regelmatig uitgescholden, geslagen en bespuugd door klote kinderen die later lid werden van motorclubs, omdat ik toen wat beter kon voetballen dan zij.

Ik ben wel links in de zin dat ik zeker niet voor dichte grenzen ben, maar even 3.3 Molukkers naar Nederland halen en denken dat dat probleemloos gaat is heel naïef.

0 kudos 2026-05-25 18:14:56 door curryworstspecial op Amerikaans stadje kleurt oranje
zou het kunnen dat amerika nooit echt inheemse mensen had? ik denk dat het moeilijk is om te achterhalen welk volk amerika vroeger bewoonde, de indianen migreerden duizenden jaren geleden van siberie over de landbrug richting amerika, dus zij hebben hun roots ook eigenlijk van siberie zo blijkt, wie daar voor hen was dat weet niemand denk ik.

-2 kudos 2026-05-25 17:59:41 door OmeWank op Amerikaans stadje kleurt oranje
klinkt als een voorbeeld voor onze Amsterdamse burgermoeder en steun in bange tijden: *naam die ik niet kan uitspreken*

11 kudos 2026-05-24 15:43:41 door aardt op Ik wil naar de opvang rennen
@Geheelnaarwaarheid | 24-05-26 | 17:34:
Ik begin jaren negentig ook, maar dat had er misschien ook mee te maken dat ik er 17 jaar over heb gedaan.