740 +795 -55
Kudos
#40210 (Top 14.6349%)
Kudos/dag | 2 |
Kudos/reaguursel | 12.54 |
Meeste kudos op 1 reaguursel | 171 |
Minste kudos op 1 reaguursel | -27 |
740 +795 -55
Kudos
#40210 (Top 14.6349%)
Kudos/dag | 2 |
Kudos/reaguursel | 12.54 |
Meeste kudos op 1 reaguursel | 171 |
Minste kudos op 1 reaguursel | -27 |
59
Reaguursels
Reaguursels/dag | 0.16 |
Topreaguursels | 0 |
Woorden per reaguursel | 100.2 |
Reacties per reaguursel | 0.92 |
Meeste reaguursels op 1 dag | 10 |
Aantal x weggejorist | 1 |
Gestart op | 17-11-2023 |
Kudoverloop over tijd
2 kudos 2023-12-03 13:37:26 door Benweerterug op My heart will grunt on
@Zolderkamervragen | 03-12-2023 | 14:02: Blijkbaar is deze muziek voor u veel te machtig en denkt u daarom het af te moeten doen met een stereotype benadering, als of alle metalheads standaard zo zijn. Dat is pas een gevalletje laat me niet lachen.
-3 kudos 2023-12-03 13:02:13 door Zolderkamervragen op My heart will grunt on
Donder toch op man. Zo'n stem opzetten is om extra dreigend over te komen, de hele intensie van dark metal. Met je doodskoppen, scherpe punten op je arm- en nekband. Infantiel gedoe man, met je toneelstukjes en verkleedpartijtjes. Laat me niet lachen zeg!
-2 kudos 2023-12-03 11:13:08 door Benweerterug op My heart will grunt on
@NakHarry | 03-12-2023 | 08:57: Dat is een kwestie van smaak
1 kudos 2023-12-03 11:12:01 door Benweerterug op My heart will grunt on
@DominiqueWeesie | 03-12-2023 | 11:14: Goh, u bent wel erg snel op uw pik getrapt, hè? Beetje de taal nazi uithangen bij een reaguurder die er een andere kijk op heeft dan u. U kunt beter wat met uw leven gaan doen in plaats van er allemaal dingen erbij halen te gaan halen en denken te weten wat hij echt bedoelt om zo uw gelijk te behalen. Of u bent gewoon een trol, of een heel zuur persoon die het niet kan verkroppen wanneer u tegenspraak krijgt. Ieder heeft ze eigen favoriete muziek, genres en het prefereren van de ene genre boven het ander heeft niets te maken met het niet tolereren van de ander zijn muziek, maar gewoon ieders recht is om het een wel mooi te vinden en het ander niet.
-3 kudos 2023-12-03 10:14:22 door DominiqueWeesie op My heart will grunt on
@Mariobros231 | 03-12-2023 | 03:20:
Dat zeg je wel maar daar meen je niets van, want mijn smaak wordt door jou kennelijk niet getolereerd. Beetje elitair doen en nog hypocriet ook: je kunt zo bij de VVD aan de slag.
Het gemankeerde taalgebruik heb je er alvast voor:
- botvieren i.p.v. vieren
- alsjeblieft i.p.v. asjeblieft,
- zijn i.p.v. ze,
- maar i.p.v. naar.
0 kudos 2023-12-03 07:57:06 door NakHarry op My heart will grunt on
Waarom minnen ? Omdat deze stijl gewoon kut is.
7 kudos 2023-12-03 02:20:04 door Mariobros231 op My heart will grunt on
@DominiqueWeesie | 03-12-2023 | 00:47: Ga uw afgunst ergens anders vieren asjeblieft. Ieder heeft ze eigen muzieksmaak en dat is naar goed ook.
-2 kudos 2023-12-02 23:47:51 door DominiqueWeesie op My heart will grunt on
@Mariobros231 | 02-12-2023 | 21:26:
Zeg, als jullie klaar zijn met je kijk ons eens elitair en deskundig en anders zijn:
- kwaliteit en uitzonderlijkheid zijn volledig verschillende concepten die elkaar niet per se overlappen;
- hier is echt geen ene reet aan.
-2 kudos 2023-12-02 21:39:16 door zommesje op My heart will grunt on
@Mariobros231 | 02-12-2023 | 21:26: Sequi?!
5 kudos 2023-12-02 20:26:37 door Mariobros231 op My heart will grunt on
@kipkrokantje1 | 02-12-2023 | 21:09: Inderdaad. Toen ik mijn bericht net aan het typen was, ging de gedachte "Gooi de parels niet voor de zwijnen" wel even door mijn hoofd. Het is inderdaad geen muziek die je in het reguliere sequi hoort. Bedankt voor de aanbevolen bands, zal ze eens beluisteren.
8 kudos 2023-12-02 20:09:09 door kipkrokantje1 op My heart will grunt on
Shadow of Intent is geweldig, net als veel andere deathcore bands. Denk alleen dat het verspilde moeite is om de meerderheid over te halen en accepteren dat er maar een kleine doelgroep voor is helaas. Probeer eens The Poetic Edda en I, The Devourer van Synestia/Disembodied Tyrant. Veel beter wordt deathcore niet :)
2 kudos 2023-12-02 08:49:02 door Ad Hoc op Komt zwarte Piet terug?!
@Mariobros231 | 02-12-2023 | 04:39: *zich, *hun, *hooggeplaatst, * het.
-5 kudos 2023-12-02 08:05:38 door sjill op Komt zwarte Piet terug?!
*zucht* ze doen de cultuur niet af als rascisme. Ze vinden alleen dat hoe zwarte piet er eerst uitzag rascistisch is en knetterbeledigend voor heel veel mensen. En ze hebben gelijk.
0 kudos 2023-12-02 05:54:22 door williamrtd op Komt zwarte Piet terug?!
@Mariobros231 | 02-12-2023 | 04:39: Uw poging*
9 kudos 2023-12-02 03:50:18 door Mariobros231 op Komt zwarte Piet terug?!
@Het Vragevuur | 02-12-2023 | 03:49: Als u in mijn betoog een polariserende intentie ziet dat heeft u totaal niet begrepen wat ik zeg. Ik roep juist op om al die onzin van kleuren etc los te laten en elkaar te respecteren in elkaars tradities. Het kan prima naast mekaar bestaan zonder dat we elke keer over racisme in zien.
-4 kudos 2023-12-02 03:39:31 door Mariobros231 op Komt zwarte Piet terug?!
@Sunshine k#t | 02-12-2023 | 04:18: U kunt het misschien niet voorstellen maar er zijn reaguurders die behoorlijk belezen zijn en daarmee vocabulaire zodanig verruimd hebben dat het lijkt of er een hoog geplaatst iemand die getypt heeft. U poging om het te bagatelliseren zegt meer over het gebrek aan begrip om te 'verstaan' wat ik werkelijk zeg hier.
-8 kudos 2023-12-02 03:18:19 door Sunshine k#t op Komt zwarte Piet terug?!
Mijn mening is dat dit door een minister getypt is, veel vertellen niks zeggen.
-4 kudos 2023-12-02 03:03:28 door FrenskeTemmermens op Komt zwarte Piet terug?!
@Het Vragevuur | 02-12-2023 | 03:49: Ik/wij/zij/jou?
-10 kudos 2023-12-02 03:02:04 door FrenskeTemmermens op Komt zwarte Piet terug?!
-weggejorist-
-17 kudos 2023-12-02 02:49:19 door Het Vragevuur op Komt zwarte Piet terug?!
Wij en zij.
Denk je niet dat je hier zelf al aan het polariseren bent? Ik voel me helemaal geen 'wij' met jou. Ik werk in een team met mensen met allerlei kleuren van de regenboog, en ik voel me veel meer 'wij' met dat team dan met jou, één of andere anonieme reaguurder op internet.
1 kudos 2023-12-01 18:14:40 door sufkut op Holistische healing en cleaning bij volle maan
Doe mij lerares t'pol dan maar!
4 kudos 2023-11-27 12:09:46 door Mariobros231 op Schimmelpenninck niet eens met uitslag
*niet mee eens was
-1 kudos 2023-11-25 16:20:55 door DaarZitWelWatInJa op Artiest Zack Fox over Geert Wilders
@Mariobros231 hier een vvd-stemmer die nooit van zijn leven op pvv zal stemmen. En ik denk met mij velen, aangezien ik niet stem op stemmingsmakerij maar op basis van verkiezingsprogramma. Op basis daarvan scoort de pvv, naast de SP en de BBB het slechtst. Daarom zal ik nóóit van mijn leven op de pvv stemmen. Maar ik zal wel gemind worden, want je behoort natuurlijk op basis van onderbuik te stemmen in plaats van met je kop.
2 kudos 2023-11-25 13:48:25 door Mariobros231 op Artiest Zack Fox over Geert Wilders
@kami124 | 25-11-2023 | 10:24: Jij snapt het ;)
15 kudos 2023-11-25 10:24:04 door kami124 op Artiest Zack Fox over Geert Wilders
Ik heb afgelopen woensdag ook VVD gestemd, maar als de VVD zo'n slechte verliezer is en ook niks met mijn stem wilt doen, dan stap ik met alle plezier over naar de PVV.
-10 kudos 2023-11-25 08:49:27 door DiePanzerVorwarts op Artiest Zack Fox over Geert Wilders
"Want dit is wat het volk wil". Daar dacht driekwart toch écht anders over.
25 kudos 2023-11-25 08:47:45 door fruitplant op Artiest Zack Fox over Geert Wilders
Als VVD stemmer (en PVV twijfelaar) ben ik het daar volledig mee eens.
18 kudos 2023-11-25 08:46:06 door Mariobros231 op Lieveke was verdrietig
Tot slot, Wanneer gaat links nou eens begrijpen dat dit totaal niet vanuit een plek van racisme komt maar vanuit een gevoel van zelfbehoud. We zien andere rassen niet als minderwaardig en willen hun rechten niet afnemen. We willen gewoon geen minderheid worden in eigen land en dat Nederland gewoon Nederland blijft. Juist meteen dat geroep over racisme en fascisme voor eigen politiek gewin vind ik extreem populistisch. Plus dat het bekritiseren van een religie niks met racisme/facisme te maken heeft. Het gaat immers over iemands geloof niet over iemand zijn ras.
12 kudos 2023-11-25 08:42:06 door Mariobros231 op Lieveke was verdrietig
Dit zijn allerlei pogingen om te ontmoedigen en de mensen verdeeld te doen raken. Trap hier dus niet in. Onze beste verweer hier tegen is gewoon dat geen te blijven spreken/poneren over dat geen waar ze ons schuldig over willen doen voelen en niet mee te gaan in hun politieke correctheidsdenken zodat we rationeel en daarmee uiteindelijk voorbij het 'links of 'rechts' kunnen kijken/denken en met de redelijkheid in de nuance de problemen waar Nederland tegenaan loopt kunnen benoemen en oplossen. Dus wanneer Wilders kritisch is op de islam heeft dit niks te maken met racisme, want we hebben het over een geloof/ideologie. Waar we naartoe moeten is een mensheid die boven deze middeleeuwse gebruiken uitstijgt en daarom is het niet meer dan logisch dat we kritisch zijn op alle geloven/ideologieën (nu toevallig de harde kern van de islam) die onze samenleving ondermijnd en daarmee niet de humanistische normen en waarden onderschrijft die wij als Nederlandse collectief herkennen als een fijne omgang en gezelligheid met elkaar. Met andere woorden de publieke ruimte in de samenleving moet vrij en neutraal zijn, opdat ieder zich daar dan in veiligheid kan vertoeven.
-49 kudos 2023-11-25 08:37:53 door Flow op Artiest Zack Fox over Geert Wilders
Haha, nee. Domme mensen met geld die alleen maar aan hun eigen portemonnee denken zullen gewoon VVD blijven stemmen. Slimme sociale mensen met geld die best wat willen delen stemmen GL-PvdA. Domme mensen zonder geld stemmen PVV.
17 kudos 2023-11-25 08:32:00 door banjo-kazooie op Artiest Zack Fox over Geert Wilders
Denk je nou echt dat het dezelfde mensen zijn? De armen die VVD stemmen omdat ze denken dan ook rijk te worden zijn inmiddels allemaal al naar de PVV overgelopen.
De resterende lui zijn daadwerkelijk vermogend en hebben absoluut geen voordeel bij Geert's socialistische geld verslindende pensioen en belastingplannen.
1 kudos 2023-11-22 01:25:33 door DominiqueWeesie op Tjerry is weer normaal
Zeker! Maar wie is die gast met die baard?
0 kudos 2023-11-21 12:22:35 door DominiqueWeesie op 13 jaar VVD in 1 minuut
Bidet heeft een Buil van Minerva en daarom moet je PVV stemmen? Je hebt zeker zelf ook je hoofd gestoten?
3 kudos 2023-11-21 08:43:07 door Weet op 13 jaar VVD in 1 minuut
Ja, want een 1 of ander ontspoord jochie in Groningen representeert links. Goed verhaal.
1 kudos 2023-11-21 06:52:37 door banjo-kazooie op 13 jaar VVD in 1 minuut
@nuttert werkelijke elke van deze standpunten is bedacht om het onderbuikgevoel van onopgeleiden aan te spreken. Want wat ze niet begrijpen is eng en gevaarlijk.
Wat een sneue partij. PVV stemmers zijn mentaal nog kinderen die in beschermingen genomen zouden moeten worden tegen hun eigen stupiditeit.
-2 kudos 2023-11-21 06:19:50 door Von Paushaus op 13 jaar VVD in 1 minuut
Uit welk riool zijn al die Wilders-pijpende PVV-promotende Zwitsals opeens omhooggekropen?!
-1 kudos 2023-11-21 05:50:37 door DiePanzerVorwarts op 13 jaar VVD in 1 minuut
PVV heeft heel veel linkse standpunten. Ze schelden veel op links, maar zijn het zelf. Linkse praatjes vullen rechtse gaatjes.
0 kudos 2023-11-20 23:26:44 door Stumpy op 13 jaar VVD in 1 minuut
@nuttert | 20-11-2023 | 22:46: ja, ja, ja, ja, niet opheffen maar beperken waar het botst met de Westerse waarden van vrijheid, gelijkwaardigheid en democratie.
-1 kudos 2023-11-20 23:26:39 door Broek der Broeken op 13 jaar VVD in 1 minuut
@nuttert | 20-11-2023 | 23:17: Nee, ze hebben helemaal geen grip op migratie. Ze hebben veel wilde plannen daaromtrent, maar er is nog niks van uitgevoerd door een combinatie van een rechterlijke macht die terecht zaken bestempeld als ongrondwettelijk en flagrante incompetentie.
3 kudos 2023-11-20 23:24:47 door Stumpy op 13 jaar VVD in 1 minuut
@Iphone16 | 20-11-2023 | 22:55: asielstop levert vele miljarden per jaar op.
2 kudos 2023-11-20 22:17:15 door nuttert op 13 jaar VVD in 1 minuut
@Iphone16 | 20-11-2023 | 22:55: 1 kanttekening. Ze hebben nu iets meer grip op migratie en dat kan ook voordelig uitpakken gezien de hoge kosten van migratie op lange termijn.
https://twitter.com/ioanniseko... Verder volledig mee eens.
25 kudos 2023-11-20 21:59:29 door Sint_Stefanus op 13 jaar VVD in 1 minuut
Ja, want alles is de schuld van links! Geen idee waar hij op doelt maar daar zal het wel weer op neerkomen.
19 kudos 2023-11-20 21:55:56 door Iphone16 op 13 jaar VVD in 1 minuut
@nuttert | 20-11-2023 | 22:46: je vergeet dat hij met geld wilt smijten zonder enige onderbouwing, al zijn plannen kosten geld en zijn niet gedekt. En dan nog even over de nexit: GB is een groot land met financieel veel invloed, zij komen steeds slechter van de brexit af. Stel je eens voor hoe Nederland in een diepe recessie komt met onze eigen gulden.
26 kudos 2023-11-20 21:46:05 door nuttert op 13 jaar VVD in 1 minuut
Dus Oekraine niet meer steunen? Nexit? Israel haar gang laten gaan? Stikstofprobleem negeren? Vrijheid van godsdienst opheffen?
Asielmigratie op 0 en gezinsmigratie extreem beperkt, dmv verregaande maatregelen, is 1 van de weinige logische plannen van zijn programma imho.
79 kudos 2023-11-20 21:20:07 door retrospektiet op 13 jaar VVD in 1 minuut
tijd voor teletubbies
17 kudos 2023-11-19 20:52:47 door JohnDoe92 op Lubach heeft een vraagje
@jomoro | 19-11-2023 | 19:17: Beetje krom wel. Als de PVV 20 zetels haalt dan zegt iedereen hier "Dat zijn miljoenen mensen, dat mag je niet negeren!" en als een linkse partij 20 zetels haalt dan wordt er gezegd "alleen de familie".
-14 kudos 2023-11-19 18:44:40 door WaterstofBadeend op Lubach heeft een vraagje
@jomoro | 19-11-2023 | 19:17: Even rustig aan, chef.
17 kudos 2023-11-19 18:17:51 door jomoro op Lubach heeft een vraagje
Er stemt niemand op Timmermans, alleen zijn eigen familie.....
0 kudos 2023-11-19 04:41:04 door Benweerterug op Mc Franske
Zucht.... En u moet beter lezen wat ik daar werkelijk probeer te zeggen. Leer context lezen voordat u reageert.
3 kudos 2023-11-19 04:30:53 door Benweerterug op Mc Franske
@Godjeminaz | 19-11-2023 | 00:01: Men moet zelf maar weten of gelooft wat daar staat. Hij distantieerd zich van elke vorm van geweld en roept nergens in zijn werken op tot geweld. Een roman is een fictief boek en daarmee niet gebaseerd op de werkelijkheid. Tevens moet je begrijpen dat hij een controversiële schrijver is met feiten die vooral van uit de linkse hoek niet geaccepteerd worden omdat het hun bubbel doet knappen en men er als de kippen bij is wanneer ze hem denken te kunnen pakken op iets wat dan totaal uit context getrokken wordt. Ik bezit bijna al zijn boeken en mijn conclusie is dat ook dat de man geen kwaad in de zin heeft maar mensen doet nadenken overal onderwerpen in de maatschappij. Zie zijn boek : wees afgrondelijk" waar hij dit allemaal uitlegd.