272 +350 -78
Kudos
#59541 (Top 18.6309%)
| Kudos/dag | 0.36 |
| Kudos/reaguursel | 16 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 250 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -53 |
272 +350 -78
Kudos
#59541 (Top 18.6309%)
| Kudos/dag | 0.36 |
| Kudos/reaguursel | 16 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 250 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -53 |
17
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.02 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 12.9 |
| Reacties per reaguursel | 0.88 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 3 |
| Aantal x weggejorist | 1 |
| Geregistreerd op | 22-12-2023 |
| Eerste reactie op | 27-05-2024 |
Shop via onze link โ jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon ๐
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
2 kudos 2026-06-20 15:34:41 door ApoIIyon op Altijd leuk in Ter Apel
@WieWilWat | 20-06-26 | 15:26: Letterlijk ja?
0 kudos 2026-06-20 13:49:00 door Iniemienie op Altijd leuk in Ter Apel
@WieWilWat | 20-06-26 | 15:26: Kijk, dus dat gelul van Maascomp4 is gebaseerd op pure afgunst. En voedt het sentiment van veel mensen.
Wanneer je ook maar enigsinds denk dat asielzoekers er lekker bij zitten, snap je het niet. Het beleid is kapot, daar zit het probleem. Donder mensen die zich niet gedragen het land uit. Maar dat gebeurt niet. En zo ettert het door.
4 kudos 2026-06-20 13:26:05 door WieWilWat op Altijd leuk in Ter Apel
Letterlijk een fiets van 260 euro.. https://www.decathlon.nl/p/tou...
1 kudos 2026-06-20 12:37:33 door Iniemienie op Altijd leuk in Ter Apel
@Games_Jandolfini | 20-06-26 | 14:19: Ja zou ook kunnen. Feit is dat je het niet weet. En dan maar voor de plusjes iemand beschuldigd. Omdat het een asielzoeker is vinden we dat blijkbaar heel normaal. Ik niet.
0 kudos 2026-06-20 12:20:07 door Hansaplast-38 op Altijd leuk in Ter Apel
Paar ruggen? Met 2 ร 300 ben je met zo een barrel wel klaar bij de Decathlon.
-5 kudos 2026-06-20 12:19:46 door Games_Jandolfini op Altijd leuk in Ter Apel
@Iniemienie | 20-06-26 | 14:16: Je hebt gelijk, misschien heeft hij deze gejatte fiets eerlijk geleend van zijn makkers.
-24 kudos 2026-06-20 12:16:33 door Iniemienie op Altijd leuk in Ter Apel
Hou eens op met dit simpele beschuldigen.
Natuurlijk heeft hij niet gewerkt. Dat mag hij nog niet. Maar hij kan op een andere, eerlijke manier, deze fiets hebben gekregen.
Dat dit een randdebiel is en waar wat aan gedaan moet worden is zeker. Zeg daar dan wat over. Of je bent jaloers, met je gelul.
0 kudos 2025-08-27 12:18:01 door GansHanders op Leeuw probeert voor het eerst kool
De Rwandese leeuw lust wel een hapje Tutsi.
4 kudos 2025-08-27 11:51:48 door Komkommerstamper op Leeuw probeert voor het eerst kool
Wat mij betreft mag die leeuw, als hij met jouw keuze ontevreden is, ook zelf wel een keuze maken hoor.
-1 kudos 2025-07-10 16:18:26 door zwavelzuursaus op Blond meisje vertelt een mopje
@Wakemeister | 10-07-25 | 09:21: kerel niet opgelet, maar het eitje kiest dus de zaadcel. en het zwemt niet hij wringt zich voort. doei
7 kudos 2025-07-10 11:06:59 door jan1000000 op Blond meisje vertelt een mopje
miljoenen kanshebbers en dan komt dit eruit. Evolutie +1
1 kudos 2025-07-10 09:37:47 door LekkendCondoom op Blond meisje vertelt een mopje
@Jhojo | 10-07-25 | 09:40: Mag jij nog wel op feestjes komen?
33 kudos 2025-07-10 07:43:40 door Viesbillendoekje op Blond meisje vertelt een mopje
Dit is de schuld van het eitje denk ik.
-1 kudos 2025-07-10 07:40:30 door Jhojo op Blond meisje vertelt een mopje
@Wakemeister | 10-07-25 | 09:21: Die theorie is al ontkracht.
123 kudos 2025-07-10 07:21:23 door Wakemeister op Blond meisje vertelt een mopje
En dit was nog de snelste ook. Is wat hรจ?