13,914 +17063 -3149
Kudos
#5281 (Top 1.6525%)
| Kudos/dag | 18.45 |
| Kudos/reaguursel | 8 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1615 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -191 |
13,914 +17063 -3149
Kudos
#5281 (Top 1.6525%)
| Kudos/dag | 18.45 |
| Kudos/reaguursel | 8 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1615 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -191 |
1,740
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 2.31 |
| Topreaguursels | 4 |
| Woorden per reaguursel | 17.1 |
| Reacties per reaguursel | 0.27 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 27 |
| Aantal x weggejorist | 15 |
| Geregistreerd op | 24-03-2024 |
| Eerste reactie op | 31-05-2024 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
3 kudos 2026-06-24 11:13:59 door banditoz op Afslagje gemist
Ook heel gezond voor je motorblok, onbelast zo de toeren in jagen.
0 kudos 2026-06-24 10:08:53 door Tiszoalstis op Afslagje gemist
Dat het ook een naam heeft om je motor in de toerenbegrenzer te janken.
-3 kudos 2026-06-23 11:07:37 door LaidBack op Gezellig vanmorgen in Amsterdam
@Ed-Random | 23-06-26 | 12:59: Zou kunnen, maar ik begrijp geen engels.
5 kudos 2026-06-23 10:59:46 door Ed-Random op Gezellig vanmorgen in Amsterdam
Zou je in het Nederlands willen reaguren aub? Thanks man.
9 kudos 2026-06-22 12:30:14 door Dizsaidup op Drone vliegt haar van rocker in
Carcass repareert, Carcass vervangt...
Leuke jingle maar nooit gedacht dat mensen daar op headbangen.
1 kudos 2026-06-16 21:16:07 door DominiqueWeesie op Stuurfoutje du jour
@nieuwsgierige pelg | 16-06-26 | 16:18:
Zolang je ze uit kan zetten: niks.
-1 kudos 2026-06-16 14:18:50 door nieuwsgierige pelg op Stuurfoutje du jour
Wat is er verschrikkelijk aan die hulpsystemen?
-9 kudos 2026-06-16 10:23:24 door Uhoortnogvanons op Stuurfoutje du jour
Ach, u kent de oorzaak al. Deelt u dat even met de politie? Dank.
4 kudos 2026-06-15 09:48:05 door Tettensmurf op Dumpert Opsporing Verzocht
Dat lag niet aan ons.
2 kudos 2026-06-14 17:30:05 door PeterPandemie op Bijzondere motorstandaard
Zo'n ellendige Ecoboost.
7 kudos 2026-06-14 13:06:32 door deoudebeer op Subtiel het water in
*stuntelman
3 kudos 2026-06-13 10:51:27 door Viesbillendoekje op Ha trage slak! Ik ga harder!
Hij heeft een motorpak aangedaan om zijn kadaver intact te houden en is maar wat gaan doen.
19 kudos 2026-06-13 09:07:30 door desneeuwruimer op Ha trage slak! Ik ga harder!
Hij zit op een motor. Sturen lukte ook al niet best.
0 kudos 2026-06-13 08:45:16 door LaidBack op Spelletje chicken spelen
@Creatieloos | 13-06-26 | 10:17: Nee. Met de kameraden gaan we geregeld een middag zuipen en dan halen we de oude lp's en cd's weer tevoorschijn.
Nostalgie.
Leuk tijdverdrijf!
2 kudos 2026-06-13 08:41:57 door LaidBack op Badmode op de poesloop! #2
@DoctorFluitketel | 13-06-26 | 10:24: Om de details af te maken.
De duitse legerhelm is weer gepoetst en ingevet. De broek zit weer om mijn middel, de gulp is dicht en de riem aangetrokken.
4 kudos 2026-06-13 08:24:19 door DoctorFluitketel op Badmode op de poesloop! #2
To many details
-1 kudos 2026-06-13 08:17:57 door Creatieloos op Spelletje chicken spelen
Ah, je hebt een nieuw genre ontdekt?
6 kudos 2026-06-12 14:26:05 door Vrijetijtsmenager op Pleurt op met dat mieljeu
Inderdaad. Zolang we halal toestaan in dit land hebben ze helemaal niets te zeiken.
-23 kudos 2026-06-09 21:45:39 door Uhoortnogvanons op Brute beroving
Hond stikt straks door het plastic. Geniet ervan hoor!
-1 kudos 2026-06-08 10:44:49 door factuurdatum op Burenruzie gaat verkeerd
Yn'e walden.
-1 kudos 2026-06-07 21:46:35 door BonJonBovi op Ik maak me onzichtbaar
Van mij een plusje.. Blijkbaar ben ik een van de weinigen die jouw grapje wel kan waarderen.
3 kudos 2026-06-07 21:37:02 door LaidBack op Zondagavond Erotiek #3
@hoort u mij | 07-06-26 | 22:48: metoo
3 kudos 2026-06-07 20:48:37 door hoort u mij op Zondagavond Erotiek #3
@Reaguurdstert: zure minners, ik kon hier wel om lachen.
1 kudos 2026-06-07 20:47:25 door LaidBack op Ik maak me onzichtbaar
@Bullshitski | 07-06-26 | 22:23: Sarcasme wordt niet meer herkend amice.
Tegenwoordig moet je alles met de bek zeggen anders snappen ze er niets meer van. We worden steeds slimmer!
-4 kudos 2026-06-07 20:24:20 door LaidBack op Ik maak me onzichtbaar
@Creatieloos | 07-06-26 | 22:21: Dat heb ik gedaan, staat er zelfs bij. Vind je dat niet genoeg?
-3 kudos 2026-06-07 20:23:57 door Bullshitski op Ik maak me onzichtbaar
sarcasme uit:
-3 kudos 2026-06-07 20:21:34 door Creatieloos op Ik maak me onzichtbaar
@LaidBack | 07-06-26 | 22:18: Kan je jezelf ook even censureren?
-5 kudos 2026-06-07 20:18:36 door LaidBack op Ik maak me onzichtbaar
@Balloze binnenkater | 07-06-26 | 22:08: Hahahaha ******* [gecensureerd door mijzelf].
2 kudos 2026-06-07 20:09:07 door LaidBack op Burenruzie gaat verkeerd
@jan-pieterse | 07-06-26 | 22:07: Waar woont een wâldpyk?
10 kudos 2026-06-07 20:08:55 door Balloze binnenkater op Ik maak me onzichtbaar
Ja joh, moedig jij dergelijk gedrag even aan.
-5 kudos 2026-06-07 20:07:37 door jan-pieterse op Burenruzie gaat verkeerd
dit is in fryslan
2 kudos 2026-06-07 20:06:26 door Voorwaarden op Zondagavond Erotiek #3
Die van jou doet eens in de zoveel tijd "pfffff" geluid maken, als ze leegloopt, dus niet liegen!
9 kudos 2026-06-07 17:18:31 door LaidBack op Zondagavond Erotiek #3
@Reaguurdstert | 07-06-26 | 19:12: sssshhhhht!
6 kudos 2026-06-07 17:12:32 door Reaguurdstert op Zondagavond Erotiek #3
Blaaablabla
3 kudos 2026-06-06 18:14:21 door JohannesDroplul op Maak eens wat ruimte!
Ik heb ook eigenlijk nooit problemen met mij rits.
0 kudos 2026-06-04 21:35:48 door Swissdaan op Blote tetten bij ned-arg
Heeft ook zeker nog nooooooit alcohol gedronken......
-1 kudos 2026-06-04 10:48:47 door KnockKnockWhosthere op Blote tetten bij ned-arg
Komt door het bier, zo te zien aan zijn buikie. In bier zitten plantaardige Fyto-oestrogenen. Denk niet dat hij vegetarisch is.
Is echt waar helaas.
https://www.ad.nl/koken-en-ete...
2 kudos 2026-06-02 13:16:03 door Loosecanon op Eerste keer sportschool
Ja kan er ook voor kiezen om het filmpje te bekijken en er geen oordeel over te hebben. Bij onderzoeken vul ik altijd in: geen mening.
-3 kudos 2026-06-02 12:34:59 door Het Vragevuur op Bonnie Blue heeft leuke plannen voor haar baby shower
Dat je over Bonnie heen wil zeiken, nou ja, ieder zijn fetisj. Maar dat je de baby showeren wil, is op zijn minst strafbaar.
-2 kudos 2026-06-02 10:38:11 door Grootmeester_Flits op Tijd voor mode!
Als we dromen over dezelfde vrouw, zitten we dan in dezelfde droom of heeft ze een tweelingzus?
-3 kudos 2026-06-02 10:05:35 door KenJijDeSwaffelman op Tokkie heeft ruzie met spiegel
Volgens mij is dat een plastic zakje oid, waar hij overheen rijdt.
5 kudos 2026-06-02 09:04:00 door very-ferry op Eerste keer sportschool
Mwa, je kunt het ook beoordelen op hoe realistisch dit is natuurlijk. Ik weet uiteraard niet hoe jouw armen functioneren, maar bij een normaal mens bewegen de armen niet zo.
3 kudos 2026-06-01 13:49:30 door BeredenPlisie op Prog metal drummert speelt 'Shake It Off'
Zijn zoon kan ook een aardig potje drummen, deed vorige week nog een hilarische uitvoering van een Led Zeppelin nummer op dit kanaal (Drumeo).
1 kudos 2026-05-30 19:53:50 door ikdenk1954 op Cowboy heeft geen angst
Nee, halverwege zag Old Shatterhand het gevaar, die was nodig aan Winne tou
-7 kudos 2026-05-26 10:49:18 door Frere op Hey maatjes kijk
want?
12 kudos 2026-05-26 10:00:14 door knielen4allah op Man word een beetje boos
De omschrijving is geschreven door een kind hoop ik, verder lopen er op dat kleine pad zwangere vrouwen en actief vrouwen met kinderwagens. Als je daar zo hard met een scooter rijdt heb je inderdaad schijt aan iedereen.
-2 kudos 2026-05-20 12:10:04 door Mentale Retardatie op Scooter gekocht
Ik ga deze onthouden als ik ga paardrijden.
-2 kudos 2026-05-20 11:58:02 door InsideVeronica op Scooter gekocht
Inderdaad en als je met je voeten met gebogen knieën op de treeplank staat breng het zwaartepunt van het geheel naar beneden, waardoor ook veel beter controleerbaar.
3 kudos 2026-05-20 10:55:06 door LaidBack op Dure hobby
@PewPewPow | 20-05-26 | 12:44: Nou, wat een plezier om met je vliegtuigje tegen een lichtmast aan te vliegen.
0 kudos 2026-05-20 10:44:28 door PewPewPow op Dure hobby
dat heet plezier hebben, buiten spelen. Zo te zien ken jij dat niet.