DumpStats voor Koningman

26,125 +31714 -5589

Kudos

#2367 (Top 0.8808%)

Kudos/dag 5.47
Kudos/reaguursel 13.85
Meeste kudos op 1 reaguursel 1019
Minste kudos op 1 reaguursel -320

1,886

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.39
Topreaguursels 1
Woorden per reaguursel 30.7
Reacties per reaguursel 0.28
Meeste reaguursels op 1 dag 19
Aantal x weggejorist 10
Gestart op 25-03-2011

Kudoverloop over tijd

1 kudos 2024-04-09 00:14:54 door Sarcasmus op Horecabaas blijkt Ajacied
Er staat toch echt een 1 voor.
Dus of ze hebben zich 5 keer in weten te houden, of het is een all-in prijs voor de hele zit.

-9 kudos 2024-03-20 16:37:56 door Mamo op Bosma clasht met Baudet
@Ikidyounot | 20-03-24 | 12:44:
Aanvulling:

janbhommel.nl/vaccineffectiviteit-bijwerkingen-van-de-mrna-vaccins-en-de-oversterfte/

janbhommel.nl/de-mrna-technologie-vaccin-of-immunotherapie/

Ga niet met mij in discussie maar kijk of je zelf de waanzin kan vinden in de gebruikte logica (of niet). Ik kan je garanderen dat je niet wist dat anti-vaccinatie redenaties zo doorgrondig waren gezien het stigma van de gemiddelde ongevaccineerde.

-6 kudos 2024-03-20 16:32:59 door Mamo op Bosma clasht met Baudet
@Ikidyounot | 20-03-24 | 12:44: Dat is dus je crux, je wilt enkel wetenschap lezen uit de commerciële hoek omdat dit blijkbaar niet gecorrumpeerd kan worden (peer-review is je keurmerk). Als je wist wat de bedragen en schandalen in Big Pharma waren, had je ook geweten dat wetenschap niet het label "gerenommeerd' kan hebben. Wetenschap bedrijf je inhoudelijk, niet op vorm.

Hier, kan je een begin maken. Al weet ik dat je op de bron (vorm) gaat twijfelen of deze wel gerenommeerd genoeg is (anderen doen het denkwerk voor je, *mega handig zo'n keurmerk*). De gebruikte publicaties staan netjes onderaan.

artsencollectief.nl/category/onderbouwing/vaccinatie-onderbouwing/

artsencollectief.nl/category/onderbouwing/cijfers-in-perspectief-onderbouwing/

https://janbhommel.nl/de-mrna-...
https://janbhommel.nl/de-mrna-...

23 kudos 2024-03-20 11:44:36 door Ikidyounot op Bosma clasht met Baudet
Wetenschappelijke consensus? Ik weet niet in welke loophole jij bent gezogen maar ik hoop dat je kan zwemmen.

Maar ik ben de kwaadste niet. Deel eens 5 onderzoeken van gerenommeerdere, wetenschappelijke onderzoeksinstituten die deze claim bevestigen? Dan ben ik om!

2 kudos 2024-02-21 20:52:49 door Koningman op Vakman nodig? Jammer joh!
@zes | 21-02-24 | 20:49: Klinkt alsof je gewoon harder hebt gewerkt en minder hebt verspild dan de gemiddelde persoon die geen miljonair is geworden. Daarnaast bewijst het niet dat je dat niet gelukt was als je iets meer dingen uitbesteed had.

-1 kudos 2024-02-21 19:49:04 door zes op Vakman nodig? Jammer joh!
Haha koningman , jij bent er zo een. Doe dat sommetje nog maar eens. Ik heb vroeger met mijn hoofd gewerkt , nu al weer 25 haar met mijn handen als zelfstandige en doe daarbij vrijwel alles zelf, van onderhoud aan mijn eigen gereedschap, tot beheren van mijn website en het doen van de boekhouding .Op papier verdien je dan weliswaar niet zoveel, maar je kosten zijn extreem laag, zowel prive als zakelijk. Geloof me, ik ben er miljonair mee geworden .

3 kudos 2024-02-21 16:37:54 door Chiel78 op Vakman nodig? Jammer joh!
Sponsbob, de meeste vaklui focussen op eigen regio want werk zat. Dat bussie hoeft geen 500km te kunnen rijden.

2 kudos 2024-02-21 15:01:12 door Tweakers921 op Vakman nodig? Jammer joh!
En dat heb je zo in je achterzak zitten zeker...... 20.000 vs 30.000. Is wel een verschil. Betwijfel dat je voor 20.000 een nieuwe dieselbusje kan kopen. Kan je niet eens met een gewone auto.

-1 kudos 2024-02-21 14:37:35 door Koningman op Vakman nodig? Jammer joh!
@TrustMeImAnEngineer | 21-02-24 | 13:51: Natuurlijk is er wat nuance en is het niet efficient voor elke plint iemand te laten komen, maar "in ons nieuwe huis elektra aan te leggen, kozijnen te vervangen en glas te plaatsen, tegelzetten en waterleidingen en afvoeren te verleggen of aan te leggen" is gewoon een ontzettend slecht gebruik van je eigen tijd tenzij je extreem weinig verdient.

9 kudos 2024-02-21 14:32:27 door Koningman op Vakman nodig? Jammer joh!
@spongebob82 | 21-02-24 | 13:39: 500 km actieradius per dag heeft vrijwel niemand nodig. Als je dagelijks meer dan 500km moet rijden om je dag vol te boeken dan is er niet zo'n tekort aan vakmannen als dit artikel doet vermoeden (of je bent gewoon erg slecht in acquisitie).

7 kudos 2024-02-21 13:47:46 door TrustMeImAnEngineer op Vakman nodig? Jammer joh!
@spongebob; die specs die je noemt hoeven niet allemaal tegelijkertijd áltijd feilloos gehaald te worden. Zéker niet voor vaklui. De meeste vaklui hebben de aanhanger meestal voor groot spul, vanaf een paar ton gewicht laat je apart komen met de vrachtwagen. Met een normale aanhanger achter de e-bus heb je nog steeds gewoon een bereik van 300km... (met 130 niet, maarja met aanhanger is het officieel 90..)

0 kudos 2024-02-21 13:24:24 door spongebob82 op Vakman nodig? Jammer joh!
@TrustMeImAnAngineer, gezien jou 98% werkt 2% in de bouw binnen 50 km van de werkplek inc snellader en onder de 1000 kilo materiaal? Hmmm zou kunnen ja. De mensen die ik ken en ook in de bouw werken net als ik zullen dan die 2% wel zijn.

1 kudos 2024-02-21 13:03:54 door TrustMeImAnEngineer op Vakman nodig? Jammer joh!
@Spongebob/Hammertime: wel makkelijk om de extremen erbij te pakken.. Koningman heeft voor 98% van de gevallen gewoon gelijk. Electrisch is daarnaast gewoon goedkoper vanaf ca 20.000km/jaar. Vooral voor bezorgbusjes is het eigenlijk debiel dat die nog op diesel rijden; die draaien 50% van de tijd stationair of maar een paar km/h. Dan verbruikt een elektrische bus letterlijk niks, maar een diesel wel. Met snelladers heeft je bus binnen 30min weer +80% range; in praktijk zo'n 300~400km. Als je de werktijden wetgeving volgt levert je dat dus geen extra pauzetijden op; je moet toch na elke 2u (15min) of 4u (45min) pauze houden. Daarnaast zoek ik mn vaklui bewust dichtbij op; als ze van >50km vandaan komen is het meestal altijd gezeur als je garantie of iets extra's nodig hebt.

7 kudos 2024-02-21 12:51:47 door TrustMeImAnEngineer op Vakman nodig? Jammer joh!
Klopt maar deels. Iemand laten komen geeft ook extra overhead; het regelen, planning aanpassen, e.d. Daar heb je als thuisklusser veel minder last van, én die doet het vaak naast zijn/haar eigen werk. Iets zelf kunnen is daarom zéér handig, efficiënt en geeft de maatschappij bovendien flexibiliteit. Pas bij grote klussen én grotere snelheidsverschillen heb je gelijk, maar ook alleen als er dan niet telkens andere vaklui bij komen kijken.

-4 kudos 2024-02-21 12:42:49 door Hammertime123 op Vakman nodig? Jammer joh!
Jouw reactie is nog stommer. Mijn collega's hebben laatst een Mercedes Vito EV (nieuwprijs 80.000 euro) vol geladen met wat er standaard in een werkbus moet zitten 700kg beladen. Weet je wat er overbleef aan te rijden kilometers volgens de auto... 80 kilometer. Leuk bedacht maar dat is onwerkbaar.

84 kudos 2024-02-21 12:39:14 door spongebob82 op Vakman nodig? Jammer joh!
Donders, koop ik vandaag nog via jou een bus voor die prijs. Krijg je van mij 5000 extra voor het regelen. De bus moet een actieradius hebben van 500 km per dag. En hij moet 3500 kilo kunnen trekken. Voor 35000, koop ik bij jou z'n bus. Lul toch niet zo stom als je er geen verstand van heb. Niet heel Nederland rijd piepschuim of bloemen.

7 kudos 2024-02-07 23:02:32 door JorisDePoris op Politie achtervolgt mensenhandelaar in BMW
Verbaasde mij ook, heb ff gegoogled maar het protocol (artikel 7 van de ambtsinstructie) zegt dat er in 2 situaties een wapen getrokken mag worden: 1: noodweer. 2: Aanhouding van een verdachte van geweldsmisdrijf of verdachte is mogelijk vuurwapengevaarlijk. Dat laatste zou hier in principe natuurlijk kunnen gelden, mogelijk wist de politie al achter wie ze aanzaten.

36 kudos 2024-01-24 10:09:18 door Bertie Wooster op OV-chipgrapje
@Skyline | 24-01-24 | 10:25: En waarom zou je zo'n dure feature willen bouwen? Met een redelijk risico dat je echte klanten onterecht filtert. Om er een paar grapjassen uit te filteren? Je kunt hier toch niet mee reizen. Zo lang je betaalt zal het de NS een rotzorg zijn.

-16 kudos 2024-01-24 09:25:55 door Skyline op OV-chipgrapje
Het is anders doodeenvoudig om foto's met AI langs een database te halen en te laten flaggen als ze overeen komen met een ongeschikt persoon. Je hoeft enkel de false flags handmatig na te kijken maar dit is niet heel ingewikkeld, zeker in combinatie met de naam.

25 kudos 2024-01-24 09:16:48 door Avocadolikker op OV-chipgrapje
Ik draag een vergiet en een ski masker op mn OV. Je kan echt alles flikken. Je komt pas in de problemen als ze je niet geloven en je in de trein niet op je profielfoto herkennen. (In 5 jaar nog nooit gebeurd)

4 kudos 2024-01-17 18:46:19 door gilkip op Verhofstadt is boos
Sorry hoor, maar hij heeft niet gelijk. Er lag geen vredesverdrag op tafel waar zowel Rusland als Oekraïne mee eens waren. De eerste gesprekken waren gaande en het was al snel duidelijk dat het niet ging werken. Meer dan 80% van Oekraïne vindt dat de krim weer terug moet. Hoe kom je dan met je gore lef dat het allemaal USA is die de oorlog gaande houdt? Je lijkt Rusland wel die Oekraïne geen enkele eigen mening lijkt te geven. Vergeet niet dat er in 1994 al een vredesverdrag lag en in minsk 1 en in minsk 2. Weet je wie die verdragen brak? Juist Rusland...

9 kudos 2024-01-17 12:45:17 door Pinopil op Mario Kart
Probeer het een keer, ik vond het wel een 8 voor de uitvoering

4 kudos 2024-01-08 13:00:12 door PLLX op Ff knutselen
Ja, iets met korte spanningsboog.

-2 kudos 2023-12-29 08:46:54 door xitro op Mooie playstation heb je daar
@Koningman | 29-12-23 | 09:35:
Überhaupt heeft de gemiddelde reaguurder het niet zo op honden. Ze hebben denk ik allemaal een kat thuis rondlopen ofzo. Maar goed je wordt ook nooit een echte man, als je nooit van je zolderkamertje afkomt.

-6 kudos 2023-12-29 08:35:10 door Koningman op Mooie playstation heb je daar
Dat dit gemind wordt zegt wel weer genoeg over hoe weinig de gemiddelde persoon/reaguurder van honden af weet.

Gaan jullie maar lekker 3x een half uur lopen met je deense dog of windhond. Oud zal ie niet worden...

-2 kudos 2023-12-20 11:07:24 door Vip3r op Opkomst 'kut' amateurclub
Dat valt gewoon in te stellen. Onder instellingen en dan Lijstweergave op Klein zetten.

2 kudos 2023-11-30 13:37:33 door Zjwikhoofd op Musk reageert op adverteerdersboycot
@Koningman | 30-11-2023 | 14:27: Gast. Je hebt twee minuten voor dit reaguursel nog gereageerd op een reaguursel van mij waarin er heel netjes een link staat die het reaguursel van sarabada ook onderbouwt. En nu noem je het ineens onzin?

-3 kudos 2023-11-30 13:27:17 door Koningman op Musk reageert op adverteerdersboycot
@sarabada | 30-11-2023 | 11:56: Ik vraag me wel af waar al deze onzin vandaan komt? X moet zich net als alle bedrijven gewoon aan de gekke wetten houden als ze in Saudi-Arabië willen opereren. Dus als ze volgens hun censuurwetten informatie moeten delen hebben ze weinig andere keus dan dat te doen. Of ze moeten stoppen met daar te opereren en dan heeft de lokale bevolking er ook niks aan.

14 kudos 2023-11-30 10:56:03 door sarabada op Musk reageert op adverteerdersboycot
@djron | 30-11-2023 | 11:52:
Ahja. Zoals die keer dat hij adviseurs ontsloeg omdat ze het niet met zijn ideën eens waren, of die keer dat X grote hoeveelheden informatie gaven aan en censuur toepaste in opdracht van Saudie-Arabië en China.

3 kudos 2023-11-27 20:15:54 door Edeleheer op Beelden vanaf Mars
In een video die helemaal niets met het onderwerp te maken heeft, toch weer beginnen over rechts gezwets. Het zou wellicht prettiger voor jezelf zijn als je niet bij alles aan jouw frustraties denkt...

0 kudos 2023-11-23 13:23:59 door helderwater op Reactie Greet op exitpoll
@wegelingetje | 23-11-2023 | 17:51: Geen geld naar de EU en bijv. Oekraiene = verlies van geld in de toekomst. Zo simpel is het. Leuk hoor, geld besparen op dingen die extreem belangrijk zijn. Dit is letterlijk hetzelfde als nu heel veel leuke dingen kopen voor jezelf, maar volgende maand zonder huis, vriendin en auto te zitten. Prachtige maand gehad, lekker weinig uitgeven aan 'zinloze' dingen. Tot je de prijs gaat betalen. Maar...dat gaat het probleem zijn van een andere partij, en van Nederlanders. Niet van Wilders..dus makkelijk beloven. (p.s. ik ben rechts-centrum qua mindset, maar Wilders aan de macht is niet positief voor ons.)

1 kudos 2023-11-23 13:05:04 door Koningman op Reactie Greet op exitpoll
@wegelingetje | 23-11-2023 | 11:51: Ik had een hele lange uitleg getypt over waarom je in de populistische mooie woorden trapt die niet op feiten gebaseerd zijn, maar Dumpert laat niet toe dat je links naar data plaatst om je mening te onderbouwen.

Lang verhaal kort: Boeren kosten net zo veel geld als ze opleveren, stikstofbeleid bespaart geld, groene energie ook. Wilders belooft mooie dingen die niet op feiten gebaseerd zijn. Z'n plannen besparen nergens geld en kosten tientallen miljarden.

6 kudos 2023-11-23 10:51:13 door wegelingetje op Reactie Greet op exitpoll
Dan heb je de eerste bladzijde blijkbaar al overgeslagen, of je het er mee eens bent of niet dit is een copy paste:

Geen miljardenuitgaven meer aan links-liberaal ideologisch beleid als stikstof
en klimaat. Geen open grenzen en onbetaalbare massa-immigratie meer.
Geen miljarden meer weggooien naar het buitenland.

Kortom, je hebt het niet doorgelezen en praat poep, haalbaar of niet is een ander verhaal maar dat zeg ik bij de plannen van elke partij op het moment.

0 kudos 2023-11-23 09:29:34 door DeBers op Eerste keer stemmen a niffo
@Tuter | 22-11-2023 | 22:39:
Het grappige is dat alle partijen voor minder immigratie zijn. De PVV focussed zich op de 25% vluchtelingen, terwijl de rest zich bezig houdt met de 50% arbeids immigranten. Maar toch stemt het klapvolk op de PVV.

0 kudos 2023-11-23 01:39:07 door Roewie op Exitpoll van 21:00u
@banjo-kazooie | 22-11-2023 | 21:26: Of dat je wil dat je eigen burgers het goed hebben, voordat er voor Jan en Alleman wordt gezorgd en Piet en Klaas de kachel niet aan durven zetten.

0 kudos 2023-11-23 00:47:26 door Frieskist op Exitpoll van 21:00u
Omdat ie trouw meestemt met VVD ondanks dat ie in zn verkiezingsprogramma wat anders belooft.

4 kudos 2023-11-22 22:47:53 door giggity op Exitpoll van 21:00u
Nazis waren ook links, behalve dan hoe ze met joden en andere minderheden omgingen. Dat was wel een beetje erg rechts.

4 kudos 2023-11-22 22:27:43 door DominiqueWeesie op Eerste keer stemmen a niffo
@Tuter | 22-11-2023 | 22:39:
Als het zo'n partij is (wat ik betwijfel), dan zullen ze zichzelf hard tegenkomen, want regeringsverantwoordelijkheid gaat over duizend dingen meer dan een beetje immigratiegedoe.