658 +1837 -1179
Kudos
#42152 (Top 15.3417%)
Kudos/dag | 0.4 |
Kudos/reaguursel | 5.14 |
Meeste kudos op 1 reaguursel | 209 |
Minste kudos op 1 reaguursel | -136 |
658 +1837 -1179
Kudos
#42152 (Top 15.3417%)
Kudos/dag | 0.4 |
Kudos/reaguursel | 5.14 |
Meeste kudos op 1 reaguursel | 209 |
Minste kudos op 1 reaguursel | -136 |
128
Reaguursels
Reaguursels/dag | 0.08 |
Topreaguursels | 0 |
Woorden per reaguursel | 29 |
Reacties per reaguursel | 0.6 |
Meeste reaguursels op 1 dag | 6 |
Aantal x weggejorist | 5 |
Gestart op | 03-06-2020 |
Kudoverloop over tijd
-1 kudos 2022-11-25 12:17:44 door dicedecision op Nederlandse snackbarhouder is held in Oekraïne
@Mush Scotia | 25-11-2022 | 12:27: Even voor de duidelijkheid - Kladeklop zegt bevolking. Putin is de mafklapper die het land meesleept. Maar de Rus is net zo goed mens als een Nederlander of als een Koreaan . Fuck diegene die de oorlog beginnen. De meesten aan het front hebben er vermoedelijk niet voor gekozen.
8 kudos 2022-11-25 11:27:07 door Mush Scotia op Nederlandse snackbarhouder is held in Oekraïne
Kunnen ze beter in opstand komen tegen de regering. Rusland is ten slotte de agressor, makker.
11 kudos 2022-11-25 11:10:19 door Dionysus007281 op Nederlandse snackbarhouder is held in Oekraïne
Ik denk dat de Russen al helemaal opknappen als ze jouw hartverwarmende comment lezen <3
2 kudos 2022-11-07 11:47:45 door Earthworm_Jim op Stukje marketing
@DiePanzerVorwarts | 07-11-2022 | 12:39: Hurr durr, zo'n rare tekst die men gebruikt om een ander als dom af te schilderen terwijl ze er zelf nogal dom door overkomen
-2 kudos 2022-11-07 11:39:12 door DiePanzerVorwarts op Stukje marketing
Hurr durr framing. Het toverwoord als iemand jouw mening niet ziet zitten. Lekker die slachtofferrol in.
1 kudos 2022-10-27 05:31:58 door buikgriepje op Vastgelijmde gast op tafel bij Jinek
@Lux-et-Libertas | 27-10-2022 | 00:58: lul toch niet zo dom. Er is consensus van 99% van de wetenschappers dat klimaatverandering door de mensheid is veroorzaakt. Dat het jou niet uitkomt maakt het niet minder waar. Of mensen illegaal zijn of niet, is ook niet aan jou te bepalen. Mensen hebben oorlogsgebieden hebben geen paspoorten bij zich maar zijn niet illegaal. Overigens heb je aan je Nederlandse cultuur die je probeert te beschermen helemaal niets meer als de dijken breken. Beter luister je naar de boodschap van deze man, voor je eigen bestwil.
-1 kudos 2022-10-26 22:58:58 door Lux-et-Libertas op Vastgelijmde gast op tafel bij Jinek
@buikgriepje | 26-10-2022 | 18:01: "immigranten" zijn bijna allemaal illegalen. Wettelijk is het verplicht om als je de Nederlandse of welk EU land dan ook de grens passeert dat doet bij een douanepost waar je een geldig paspoort en (indien van toepassing, het is van toepassing) een visum. Deze hebben ze niet, dus zijn het illegalen. Klimaatverandering is aangetoond op basis van parameters en aannames als conclusie uit die parameters. En daarmee eerder een aanname dan wetenschap.
0 kudos 2022-10-26 16:01:28 door buikgriepje op Vastgelijmde gast op tafel bij Jinek
Weet je dat wel heel zeker?
Maar goed, helaas voor Wilders aanhangers is de “ongebreidelde” immigratie niet wetenschappelijk aangetoond en klimaatverandering wel. Ook zijn er over de bestrijding van “ongebreidelde” immigratie geen afspraken gemaakt niet worden nagekomen en over de bestrijding van klimaatverandering wel.
1 kudos 2022-10-18 16:13:18 door Kladeklop op Dominee Gremdaat over regenboogbandjes
@Takkeneuki | 18-10-2022 | 18:02: Spijker op den kop!
4 kudos 2022-10-18 16:02:03 door Takkeneuki op Dominee Gremdaat over regenboogbandjes
Dit dus, kinderen in hun sociale ontwikkelings fase allerlei regenboog verhalen vertellen is niet oké. En ieder kind heeft er op een bepaald moment moeite mee om hun plekje in de groep te vinden. En die vinden hun eigen weg. Ze hoeven daar zeker niet preventief in gestuurd te worden. Als een kind blijft worstelen komt dat vanzelf aan het licht. En nee met de make-up van je moeder spelen als jongen zegt helemaal niks je bent niet je geaardheid aan het ontdekken. Het is gewoon spelen. Het gekke is dat dit ook echt weer zo'n stads probleem is . Een probleem dat zich door de politiek door een heel lands verspreid met hun voorlichtingen. Bij mijn kinderen moeten ze hier ook echt niet mee aankomen. Laat ze eerst een onschuldige jeugd hebben en als ze straks ouder zijn komt het wel/ of niet
7 kudos 2022-10-18 15:23:20 door Kladeklop op Dominee Gremdaat over regenboogbandjes
@Bangarang_Bennie | 18-10-2022 | 17:16: omdat het zaken predikt die feitelijk (biologisch en wetenschappelijk) niet kloppen. Het is gevaarlijk om kinderen al op jonge leeftijd mee te geven dat zij niet hoeven identificeren met hun gender. Of dat zij voor hun 18e al in transitie mogen. We doen er schade mee. En de echte aftermath zien we pas over een aantal decennia.
Nu is het: vrijheid moet je op onze manier beleven, anders gaan we je cancellen, minnen, etc. Kijk maar eens hoe dr. Jordan Peterson hierom verketterd is, terwijl hij in realiteit er zeer wijze en verstandige en bovendien vriendelijke dingen over zegt.
-1 kudos 2022-10-18 15:16:52 door Bangarang_Bennie op Dominee Gremdaat over regenboogbandjes
En waarom zou de regenboogreligie de boel willen destabiliseren?
13 kudos 2022-09-22 09:25:08 door noppesnadaniks op HELE kabinet loopt weg bij speech crazy Tjerry
dat ze weglopen is niet de juiste keuze denk ik. Maar wat gaat er in het hoofd van die man om dat hij een compleet ander onderwerp aansnijdt dan waar het debat overgaat en alleen maar iemand loopt zwart te maken met insinuaties en complotjes. Het is net zoiets als dat je in een bedrijf vergadert over ziekteverzuim en dan iemand opstaat en je beschuldigt dat je pindakaas eet.......
47 kudos 2022-07-04 08:44:15 door BergJeMaar op Benny Jolink over boerenopstand
Terug naar wappieboek jij.
1 kudos 2022-06-29 19:46:03 door jummoerr op Rellen in Stroe #2
U bedoelt Finnen.
Marokkanen schrijft u voortaan op deze manier,
niets te danken, veel succes.
-2 kudos 2022-06-29 16:19:44 door dirk96 op Rellen in Stroe #2
Wij zijn groot geworden met handel in specerijen (en slaven). In kassenbouw zijn we gewoon de beste en die kennis, en de gewassen, exporteren we maar al te graag.
Megastallen zijn gewoon nooit een goed idee geweest en zijn het nu ook nog niet.
7 kudos 2022-06-29 13:21:53 door Sigarenpeuken op Rellen in Stroe #2
Rellen is gewoon voor paupers en die heb je in elk ras.
-1 kudos 2022-06-21 19:19:10 door bl4ckw1d0w op Bill Maher over lgbtq
@Kladeklop is dat dan die Shapiro van die Shapiro-Wilk test? Ik ken namelijk geen andere wetenschapper die Shapiro heet.
-5 kudos 2022-06-21 13:04:52 door Behave op Bill Maher over lgbtq
@Kladeklop | 21-06-2022 | 14:39: Ben Shapiro zegt dingen die in jou bias passen en daarom vanuit jou optiek verstandig zijn. Je kan niet verder dan je eigen bias kijken en daarmee houd het gesprek eigenlijk op.
Daarnaast kan er gewoon gesproken worden over dat een transman of vrouw biologisch gezien geen man of vrouw is dus waar heb je het over? Het erge is dat waar jij het over hebt en wat jij wilt is dat je deze mensen die werkelijk genderdysforie hebben gek wilt laten verklaren. Je bent niet goed bij je knikker man. En dan heb je het over tenenkrommend.
1 kudos 2022-06-21 12:55:50 door Behave op Bill Maher over lgbtq
@KalePipo | 21-06-2022 | 14:11: Ondanks begrijpelijk onprettig vind ik het uitgebreidde traject wel goed om in stand te houden in Nederland. Ondanks dat er nog veel niet competent genoege psychologen zijn die om de tuin worden geleid geeft het in ieder geval enige tijd om te reflecteren voor de personen die mogelijk willen transitioneren, of ben je het hier mee oneens?
-4 kudos 2022-06-21 12:53:39 door Behave op Bill Maher over lgbtq
Dit soort berichten zou ik onder fakenews en schadelijk willen stellen.
Ja er zijn transgenders met comorbide aandoeningen alleen dat zijn het lang niet allemaal zoals je hier eigenlijk wel stelt. Dat is een schadelijke en onwetende aanname.
Voor de mensen die indd problematiek hebben moet voor zover mogelijk hulp worden geboden maar voor de mensen die zich werkelijk alternatief voelen en verder geen problemen hebben gewoon lekker laten uitzoeken wat ze zelf willen waarbij hopelijk ouders ze gezonde richtlijnen meegeven.
Je hele post bestaat uit aannames en grotendeels onwaarheden. Gewoon niet doen als je niet begrijpt waar je het over hebt en praat vanuit je eigen persoonlijke bias.
4 kudos 2022-06-21 12:44:05 door PatrickHatrick op Bill Maher over lgbtq
@Moet je niet willen | 21-06-2022 | 13:09: Als je het interessant vind, Dr Debra Soh heeft hier een hoop onderzoek naar gedaan. Zij heeft uitgezocht dat de toename in transgenders op middelbare scholen voornamelijk ontstaan binnen bepaalde groepen van voornamelijk meisjes. Dan is het dus niet dat er netjes verdeeld over alle klassen een paar homoseksuelen of transgenders meer zijn omdat ze zich comfortabel voelen en uit de kast durven te komen, maar een groepje van 5-8 meiden die plotseling allemaal LHBTQ+ zijn op een of andere manier.
Ik zie dit zelf ook op de school waar ik les geef. In een 1 mavo zit een groepje emo meisjes die bij een filmpje over de doelen van de VN, gepresenteerd door Emma Watson, tenminste drie keer door de klas tetteren hoe lekker zij is. Die hele vriendengroep is allemaal lesbisch of non binair of weet ik veel wat.
3 kudos 2022-06-21 12:39:34 door Kladeklop op Bill Maher over lgbtq
@Moet je niet willen | 21-06-2022 | 13:09: Bronnen zijn er genoeg. Ben Shapiro zegt er zeer verstandige dingen over bijvoorbeeld. Geen speld tussen te krijgen. Eigenlijk helpt logisch nadenken al. Het komt voor, uitzonderingen zijn er altijd. Maar het is een zeer zeer kleine groep. Een vaak hard ietwat agressief schreeuwende groep. Het feit dat het steeds meer lijkt voor te komen vindt iedereen ook zeer gewoon. Nee dat komt niet omdat er meer aandacht en ruimte voor is, voor deze eerst ondergesneeuwde groep. Nee, het komt juist door de hyperfocus. We brainwashen onze kinderen met deze kolder. Mijn kinderen komen met materiaal van school hierover, te pas en te onpas. Met feitelijke onjuistheden. Als je als man geboren bent, en je voelt je vrouw, ben je nog geen vrouw. Ook niet als je je ombouwt. Kijk naar je chromosomen. Die liegen niet. Zoals eerder, uitzonderingen zijn er zeker. Maar het komt werkelijk niet zoveel voor als nu wordt geponeerd. We beschadigen een generatie met deze kolder. De gevangenissen, sportgemeenschappen, veiligheid van vrouwen. En de mentale en fysieke schade die het een mens geeft. Het is tenenkrommend dat hier niet over gesproken mag worden.
Help mensen die worstelen, stimuleer hen niet in hun pijn.
2 kudos 2022-06-21 12:11:41 door KalePipo op Bill Maher over lgbtq
ik ben juist heel erg tegengehouden en ik ben alsnog de hele transitie door gegaan, niemand heeft me geforceerd, en het traject waar transgenders door gaan in nederland is zeer gecontroleerd, als je er niet mee-eens bent moet je het zelf niet doen, laat ons lekker met rust
14 kudos 2022-06-21 11:09:48 door Moet je niet willen op Bill Maher over lgbtq
Bron? En hoe weet je dat die problematiek niet wordt veroorzaakt door gebrek aan acceptatie?
19 kudos 2022-05-20 08:26:45 door Skepdude op Paard is reaguurder
Dat meisje mag er anders ook best wezen
4 kudos 2022-04-13 12:09:00 door guurst3 op Kill gemaakt, nu tijd voor een feestje
In de 2e video denk ik Hyrule War - Frenchcore Survivor
te herkennen.
3 kudos 2022-04-13 10:36:05 door Jaworja op Kill gemaakt, nu tijd voor een feestje
Het origineel is in ieder geval van Harris & Ford - freitag samstag. De precieze remix heb ik nog niet gevonden
89 kudos 2022-04-13 08:11:34 door henkinator op Kill gemaakt, nu tijd voor een feestje
Darude - Sandstorm
3 kudos 2022-04-07 10:44:08 door Van_Geelkerken op Boris heeft ook een mening
Ze willen dat je hun sekse accepteert, maar dat doen ze zelf niet eens.
Inderdaad: het gros van de transgenders heeft een mentaal probleem, geen fysiek.
5 kudos 2022-04-07 10:11:16 door Beunes op Boris heeft ook een mening
@Dr. Zyxel | 07-04-2022 | 10:54: hier zit je gelukkig mis. TBS helpt wel degelijk, ook bij pedo's en serieverkrachters. Je hebt gelijk dat we dergelijke mensen niet van hun behoeftes kunnen 'genezen'. Net zoals een hetero altijd op vrouwen zal vallen, zal een pedo altijd op kinderen vallen. Echter, ik als hetero duik niet meteen bovenop de eerste de beste vrouw die ik aantrekkelijk vind. Een pedo zal dit nooit kunnen/mogen, gelukkig, dus dan is de enige manier om te voorkomen dat dit gebeurt, mensen leren ermee om te gaan. Een schizofreen is ook niet te genezen, maar we kunnen diegene wel leren om er op een juiste manier mee om te gaan, zodat deze persoon alsnog een bestaan binnen onze maatschappij en normen op kan bouwen. Het hele doel van TBS is niet om te genezen, zoals je lijkt te suggereren, het doel van TBS is iemand om een juiste manier om te leren gaan met zijn problemen/stoornis, zodat de persoon op een goede manier functioneert in de maatschappij. Ziekte inzicht speelt hier een belangrijke rol in, evenals het herkennen van triggers die verkeerd gedrag oproepen. Ik keur iedere vorm van pedoseksualiteit ten zeerste af, maar door deze mensen (die zo geboren/ontwikkeld zijn) zo te stigmatiseren en zelfs op ze te jagen, maak je het probleem alleen maar groter. Je wilt juist dat deze mensen hulp durven zoeken als ze afwijkend gedrag merken bij zichzelf. Door ze te stigmatiseren durven deze mensen er juist steeds minder over te praten, waardoor het juist mis gaat.
3 kudos 2022-04-07 09:02:01 door Stumpy op Boris heeft ook een mening
@mouzeburger | 07-04-2022 | 10:53: in een sport waar mannen mee mogen doen in de vrouwencategorie?
9 kudos 2022-04-07 09:00:52 door von H op Boris heeft ook een mening
@mouzeburger | 07-04-2022 | 10:53: Het wordt "ons" probleem als de woke gemeenschap het voor elkaar krijgt om omgebouwde mannen in een vrouwensport te laten meedoen. Het wordt ons probleem als we ons gehele taalgebruik moeten aanpassen om maar niemand te beledigen. En dan heb ik het nog maar even niet over het financiele probleem dat ontstaat als gevolg van de torenhoge kosten die een geslachtsoperatie met zich meebrengt.
31 kudos 2022-04-07 08:55:36 door Stumpy op Boris heeft ook een mening
Dit is niet helemaal waar. Het is wetenschappelijk bewezen dat mensen met échte genderdysforie in de baarmoeder bloot zijn gesteld aan te grote hoeveelheden testosteron danwel oestrogeen. Daar is dus wel degelijk sprake van een fysieke toestand waar psychotherapie geen oplossing voor kan bieden. Dat gezegd hebbende denk ik inderdaad dat het ook nogal een moderne hype is en een grote groep wel degelijk gewoon mentale issues heeft. En ontopic: van mij mag ieder individu zich elke genderidentiteit aanmeten waar diegene zich fijn bij voelt. Maar in de sport moet de indeling gewoon op biologische gronden gebeuren.
30 kudos 2022-04-07 08:54:23 door SoulTab op Boris heeft ook een mening
Ondertussen worden mensen als Jordan Peterson als fascist of extreem-rechts bestempeld, zoals altijd gedaan wordt door de bekrompen vrijheid hatende deugkneusjes. Zelfs Russel Brand werd laatst als right-wing bestempeld, lachwekkend... En waarom, alleen omdat hij zijn twijfels heeft bij bepaalde, in 'de media' breed gedragen opvattingen.
12 kudos 2022-04-07 08:54:22 door Dr. Zyxel op Boris heeft ook een mening
In het verlengde denk ik daarom dat TBS niet altijd helpt als mensen een bepaalde kronkel in hun hersenen hebben (bv pedo's of serieverkrachters etc) dat wij dat even met paar maanden therapie recht kunnen zetten. Je bent geboren als 'homo' dan kun je ook niet zomaar even recht praten. Ook mensen met een stoornis in wat voor vorm dan ook, kun je niet altijd door therapie helpen. Helaas denken rechters en de overheid dat iedereen te helpen is. Wat je dan met deze figuren wel moet doen is de vraag. In iedergeval niet vervroegd weer de maatschappij in sturen en denken dat je het probleem hebt opgelost.
-14 kudos 2022-04-07 08:53:25 door mouzeburger op Boris heeft ook een mening
waar is iemands worsteling met hun genderidentiteit jouw probleem dan?
1 kudos 2022-03-30 10:19:58 door Zwitsalmyaki op BREEK: Sneeuwstorm des doods op komst!!!
Was?
65 kudos 2022-03-30 09:02:34 door VanGeijlhuijzen op BREEK: Sneeuwstorm des doods op komst!!!
25 maart
-1 kudos 2022-03-23 18:41:31 door Rarevogel op Gijs Boelen op het Vollebregt-orgel in Ouderkerk aan de Amstel
Een kind van nog geen 4 op pianoles? Kindermishandeling!
6 kudos 2022-03-23 17:02:15 door HonoreDeBalzac. op Gijs Boelen op het Vollebregt-orgel in Ouderkerk aan de Amstel
Je snapt dat dit een orgel is en geen carrilion? Verder natuurlijk tot dat je zoontje zulke interesses heeft.
0 kudos 2022-03-10 15:42:44 door de ingenieur op Welke provider is dit?
@Kladeklop | 10-03-2022 | 16:37: U bent naief. Dat siert u mogelijk, maar ook al ben je tegen oorlog, anderen hoeven dat niet te zijn en als je dan aangevallen wordt, en onrecht wordt aangedaan, dan kan je je direct overgeven of je verdedigen. Dat samen doen, zoals in de NATO, helpt dan. zeker voor de kleintjes
1 kudos 2022-03-10 15:37:28 door Kladeklop op Welke provider is dit?
@Pong | 10-03-2022 | 14:19: Geestig, ik zie nergens dat ik dat voorstel. Die woorden laat ik aan u. Ik ben tegen oorlog, op wat voor manier dan ook. Dus ik ben ook tegen het uitlokken van een oorlog. Als je je verdiept in het grotere geheel kon je dit op je klompen al jaren aan voelen komen.
Het is ook wel toevallig dat de afgelopen 2 jaar, terroristen en andere 'gevaarlijke' clubjes zich zo goed aan de maatregelen hebben gehouden. En nu het allemaal maatregeltechnisch globaal lastig blijkt de bevolking eronder te khouden is dit de volgende stap. In Nederland komt het afschaffen van de maatregelen eveneens perfect uit voor de verkiezingen die er aan komen. Och hoge heren, dank u wel, ik zal als beloning op u stemmen. Dat idee. Het is psychologisch zo simpel.
Een beter alternatief? Dat is dat overheden, EU, NAVO en ander gespuis zich wat minder bemoeit met burgers en met andere landen. Het is een log en geldverslindend apparaat. Oorlog levert een kleine club boeven een bak geld op. Kijk maar eens naar de gas- en brandstofprijzen. Ook wapens worden weer als zoete broodjes verkocht. Pharma-industrie even op pauze, en nu gaat hier weer geld gemaakt worden. En toevalligerwijs kan je al deze bedrijven, deze takken weer terugvoeren op dezelfde grote giganten. Factcheck het maar.
Of kijk de docu van Monopoly van Tim Gielen eens.
Ik houd van het dumpertpubliek. Zij lijken gemiddeld wat verstandiger in het leven te staan. Maar ik zie de laatste tijd toch veel struisvogels ook hier.
0 kudos 2022-03-10 14:36:16 door de ingenieur op Welke provider is dit?
Het westen had harder moeten ingrijpen na de annexatie van de Krim, maar het is een illusie om te denken dat we Poetin dusdanig hebben geprofoceerd dat hij deze stap wel moest maken. Zijn zogenaamde kritiek op de NAVO / het westen had alleen maar tot doel er voor te zorgen dat een aanval op Oekaraine ook een aanval op een NAVO of EU lid zou zijn. dat is iig gelukt
0 kudos 2022-03-10 13:49:53 door ans94217992 op Welke provider is dit?
Mensen hebben toch recht op vrije meningsuiting? Uw zieltje is blijkbaar te teer om het aanschouwen van een blauw-geel knutselwerkje aan te kunnen.
-3 kudos 2022-03-10 13:28:18 door DumpsterAgain op Welke provider is dit?
Fijn, een mening van iemand die WEL zelf nadenkt!
Bedankt Kladeklop.
Het westen gaat zeker niet vrijuit na alle schendingen van afspraken en verdragen met Rusland die het Westen steeds weer schond.
3 kudos 2022-03-10 13:19:50 door Pong op Welke provider is dit?
Uw voorstel derhalve is het vernietigen van Oekraïense burgers toestaan omdat Russische burgers hier niets mee te maken hebben????? Volgens mij is het niet meer dan redelijk om te proberen de Russische politieke elite het leven zo zuur mogelijk te maken met als doel dat ze linksom of rechtsom een einde maken aan dit conflict. Dat we daarbij geen full-scale wereldoorlog willen uitlokken is volgens mij common sense
2 kudos 2022-03-10 11:53:59 door DroogFapper op Welke provider is dit?
U heeft een beter alternatief?
10 kudos 2022-02-25 01:44:50 door Zerohero op Sebastian Vettel zegt optiefen met Russische GP
Volgens mij moet deze reactie op dumpert.ru
0 kudos 2022-01-13 13:05:33 door pietjepaalman op Sittard gaat alvast open
@Kladeklop | 13-01-2022 | 12:02: Ik weet niet wat jouw definitie is van goed onderzoek doen. Daarbij zijn "de maatregelen" erg breed. Sommige maatregelen kunnen goed zijn, sommige kunnen minder goed zijn. Maar bij alle maatregelen weet jij (hoogst waarschijnlijk) niet precies wat de verklaring is voor de maatregel.
Hoe weet iemand of hij/zij goed geïnformeerd is en kiest voor de struisvogelhouding? Hoe weet je dat jij dat niet doet? Wat is er mis met willen deugen? Er zitten meer voordelen dan nadelen aan deugen, of niet? En zijn er dan ook mensen die de maatregelen niet zinnig vinden die juist van de kans gebruiken maken om niet te deugen (zie bv relschoppers)?
Verder loopt de overheid altijd achter. Het is heel moeilijk om voor/gelijk te lopen aangezien alles langs een heleboel mensen moet voordat het pas kan ingaan.