DumpStats voor DroogFapper

9,016 +12011 -2995

Kudos

#8253 (Top 2.5824%)

Kudos/dag 5.43
Kudos/reaguursel 14.43
Meeste kudos op 1 reaguursel 1677
Minste kudos op 1 reaguursel -281

625

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.38
Topreaguursels 3
Woorden per reaguursel 13.2
Reacties per reaguursel 0.47
Meeste reaguursels op 1 dag 13
Aantal x weggejorist 20
Geregistreerd op 07-12-2021
Eerste reactie op 08-12-2021

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

5 kudos 2026-06-24 15:01:52 op Lies Zhara en haar decolleté gaan gestolen accu terughalen
Altijd een lijfstraf erbij doen. Deze jongens denken nu gewoon dat ze goed bezig zijn alsof dit een soort zakelijke garantieclaim was. En als je ze niet kapot wil slaan op zijn minst in de auto frommelen en naar de politie brengen.

-1 kudos 2026-06-24 14:56:35 op Verhitte tokkie op de A10
Ik heb nog nooit gevochten maar als ik in het busje zou rijden denk ik maar zo dat dit mijn eerste matpartij was geworden.

8 kudos 2026-06-19 19:41:31 op Aso van de dag
Mea Culpa, ik doe dit ook want links lijkt het nieuwe rechts te worden. Deels aso's die schijt hebben en te lui zijn om naar rechts te gaan maar toch ook veel mensen die graag agent hadden willen worden en menen voor anderen de snelheid op de linkerbaan te moeten bepalen. Mijn hart gaat niet meer sneller kloppen van rechts inhalen.

93 kudos 2026-06-15 17:57:06 op Crisis in het onderwijs
Als ouders zich nou niet overal tegenaan zouden bemoeien zou dat een hoop werkdruk schelen

34 kudos 2026-06-12 08:31:50 op Samenvatting uit Belfast
Het ergste is nog dat het de politici allemaal geen reet interesseert. Of je nou netjes met een spandoek je bezwaren kenbaar maakt of complete wijken de vernieling in werkt het "wees welkom" beleid blijft overeind. Stop dus maar met de spandoeken.

38 kudos 2026-06-09 07:18:26 op Hopeloze brakechecker
Vrouwen hebben in de auto vaak niet door dat hun commentaar en geschreeuw niet helpend is in zo'n situatie.

4 kudos 2026-06-08 13:22:13 op In de islamosfeer...
Wat importeren we toch al jaren pareltjes hè. Ik kan niet wachten tot de tijd komt dat we de linkse tuig politici persoonlijk aansprakelijk gaan stellen.

9 kudos 2026-06-07 08:05:43 op Het is toch wel een spannende periode...
Alex zal af en toe een helder moment hebben en inzien dat hij een gigantisch kut leven heeft. Hij overschreeuwt het gelijk weer maar toch Alex, dat zijn wel pijnlijke momenten lijkt mij.

-6 kudos 2026-06-03 07:38:41 op Heeeelp
kuthond en nog ergere kutpersoon die blijft filmen.

-50 kudos 2026-06-02 20:24:13 op 130 op de vluchtstrook
dashcammer je bent een hondelul en lokt dit zelf uit. niet goed maar jij gedraagt je als een bloedzuiger

-15 kudos 2026-06-02 07:07:00 op BMW pauper
Hoe lang was rechts alweer vrij?

25 kudos 2026-05-29 22:03:55 op Hij wil biggie doen
En daar zit je dan als Nederlandse meid naast. Je vader zal trots op je zijn. Ik gun je een hardnekkig SOA

24 kudos 2026-05-27 11:52:53 op Dit kan echt niet hoor...
Terras mevrouw is hier de droeftoeter. Ga helpen in plaats van roepen en vervolgens op je reet blijven zitten.

-16 kudos 2026-05-26 20:18:15 op Boa huisbezoek
Wat je ook van de bewoner mag vinden, als mijn buurvrouw me eenzijdig uitnodigt voor een bak koffie hoef ik toch ook niet te gaan. Als de beste man iets strafbaars doet flink sanctioneren maar volgens mij ben ik niet verplicht om bij de burgemeester op de koffie te gaan

-1 kudos 2026-05-26 07:25:53 op Gelijkmoedigheid, kent u die uitdrukking?
Toen die Frontera van haar in de vangrail hing dacht ze ook; goh, ik voel me gelijkmoedig. misschien dat ik vaker starnakel in de auto stap, misschien ook niet....

27 kudos 2026-05-23 22:08:05 op Tour de tokkie
wielrenners zijn kut maar in dit geval is de motorrijder de grootste kut.

10 kudos 2026-05-23 22:03:27 op Flotilla gekkies aanpakken
Doe mij maar weer een bekeuring voor snelheid dat maakt ons land een stuk veiliger.

8 kudos 2026-05-21 08:11:42 op Oeps sorry
opweg naar Nijkerk. Daar zit een hele goede GGz

-1 kudos 2026-05-20 14:58:07 op Übertokkies op Santorini
deze ophef snap ik niet. het is een beetje as. wat is nou het probleem. zo'n beetje iedereen strooit wel ergens een beetje as van een geliefde uit. ter afsluiting, als laatste wens. wtf doet dit op Dumpert en dan ook nog al die negatieve commentaren

16 kudos 2026-05-20 14:49:20 op Rationeel denken
daarom dus....altijd je spiegels inklappen als je langs de weg parkeert.

16 kudos 2026-05-19 07:40:58 op Stuur hulp!
problemen met prikkels bestaat maar de mensen die daar echt last van hebben maken niet dit soort filmpjes. doordat teveel mensen aandoeningen faken worden mensen die echt iets hebben minder serieus genomen.

-71 kudos 2026-05-18 18:11:33 op Loosdrechtenaar vertelt hoe het zit
Ja dit is in mijn ogen een droeftoeter. Het beleid is echter nog veel droeviger. Links wil graag 100 rijden op de snelweg. In mijn ogen onzin maar hey....we doen het. Rechts wil graag de grenzen dicht. Hey we doen het niet. Democratie is geven en nemen. Links is al decennia aan het nemen en rechts geeft alleen maar. De democratie lijkt een beetje kapot te zijn.

0 kudos 2026-05-18 17:41:04 op 74% geïdentificeerd!
Een druppel op een gloeiende plaat. Goedgelovig Nederland denkt dat de boel weer veilig is, de boefjes lachen zich kapot en elk weldenkend mens weet dat dit één grote PR stunt is en helemaal niets oplevert! Over een tijdje wordt er weer gepamperd met 100 extra agenten. Met een verdubbeling van het huidige aantal kun je misschien ergens komen. Met liefde betaal ik daar flink wat extra belasting voor.