DumpStats voor Ken_Sherry

1,861 +6823 -4962

Kudos

#26567 (Top 8.3130%)

Kudos/dag 0.63
Kudos/reaguursel 3.76
Meeste kudos op 1 reaguursel 411
Minste kudos op 1 reaguursel -518

495

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.17
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 10.7
Reacties per reaguursel 0.62
Meeste reaguursels op 1 dag 3
Aantal x weggejorist 16
Geregistreerd op 02-06-2018
Eerste reactie op 02-06-2018

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

0 kudos 2026-06-10 18:50:11 door StevenQ op Mama appelsapYe
Afgelopen seizoen 6e met maar 3 punten minder dan Ajax en 1 meer dan AZ volgens mij

2 kudos 2026-06-10 16:12:44 door Cesare Lombroso op Mama appelsapYe
Ik haat geen enkele voetbalclub; ze spelen geen enkele rol van betekenis in mijn leven.

-7 kudos 2025-10-01 15:04:21 door Ken_Sherry op Ajax en heitinga
@Het Vragevuur | 01-10-25 | 16:44: Ik vind het niet vervelend, ik vind het alleen diep triest. Ze gaan maar door zo lang ze willen.

0 kudos 2025-10-01 14:49:36 door lordwally op Ajax en heitinga
O, we moesten gaan juichen voor die club? Waarom dan? Om het jarenlange bevoordelen door de bond van dit land? Dus nee.... lekker voor je!

-6 kudos 2025-08-31 23:58:26 door DasIstGeorge op Draai eens een plaatje van vroeger pap
Outkast - Hey ya, Nas - I can, 2pac - Brenda's got a baby, Dear momma, - Jedi Mind Tricks - Uncommon valor, Kendrick Lamar - Sing about my, I'm dying of thirst, Notorious BIG - Suicidal thoughts.. Ik kan zo wel een dag doorgaan.. Waarom oordeel je over iets wat je blijkbaar helemaal niet goed kent?

-4 kudos 2025-03-27 15:15:38 door MiesNootAap op De supporterskaart van Nederland
Hihihi hij noemt gewoon fans van een ander voetbal clubje kakkerlakken hihihi Kun je ook nog iets leuk vertellen en dan in kengetallen praten? Is ook altijd zo stoer.

24 kudos 2024-11-27 13:15:05 door GraafSteno op Wacht
Voor jou regelen we even een taalcursus.

-14 kudos 2024-09-28 15:53:50 door lordwally op Tas zit in de weg
@RegistrerenIsKt | 28-09-24 | 17:43: smaken verschillen he? Dus geniet ervan.