DumpStats voor JorisClitoris

12,457 +13828 -1371

Kudos

#5969 (Top 1.8678%)

Kudos/dag 11.54
Kudos/reaguursel 9.79
Meeste kudos op 1 reaguursel 574
Minste kudos op 1 reaguursel -179

1,272

Reaguursels

Reaguursels/dag 1.18
Topreaguursels 2
Woorden per reaguursel 9.7
Reacties per reaguursel 0.25
Meeste reaguursels op 1 dag 24
Aantal x weggejorist 8
Geregistreerd op 07-07-2023
Eerste reactie op 11-07-2023

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

0 kudos 2026-06-12 21:16:34 door Theo Hummelink op Natuur is artistiek
@De_GBS | 12-06-26 | 22:44: mijn kersenbomen zijn anders allemaal finaal kaal gevreten vorige week.

0 kudos 2026-06-12 20:44:18 door De_GBS op Natuur is artistiek
Zal nooit gebeuren. In deze aantallen komen ze enkel maar in de winter samen want dit zijn dan in Midden en Zuid Europa grotendeels vogels uit Scandinavië en Groot Brittannië . In het kersenseizoen zelf zijn het hooguit wat groepjes lokale broedvogels met hun kroost.

5 kudos 2026-06-10 16:11:43 door lamskabouter op Voetbal Cup
Mooi koppie maar het lijkt wel alsof ze twee voetballen heeft ingeslikt.

0 kudos 2026-06-10 09:35:08 door curryworstspecial op Twerktrauma
nou, dat is niet helemaal waar. ergens naar kijken is vaker een automatisme dan je zou denken.

3 kudos 2026-04-09 19:31:34 door recht voor zn muil op Plop!
@HighKick | 09-04-26 | 20:34:
Je weet dat het niets met de diepte te maken heeft?

3 kudos 2026-04-09 18:34:55 door Rest in privacy op Plop!
Of Kuttweiser, ligt eraan hoe ver die erin zit.

-2 kudos 2026-03-21 08:58:39 door Peerke16 op Afsnijmevrouw moet naar links
@djumper96 | 21-03-26 | 09:07: het een sluit het ander toch niet uit? Dashcammer kan idd even van het gas, maar die andere auto hoort de situatie überhaupt niet te veroorzaken. En een kwartier omrijden? Wat een onzin, een minuutje hooguit.

2 kudos 2026-03-21 08:07:19 door djumper96 op Afsnijmevrouw moet naar links
@Peerke16 Of je laat je gas even los. Kost je een paar seconden en mevrouw een kwartier omrijden. Autorijden is anticiperen en elkaar de ruimte gunnen, iets wat duidelijk mist in deze tijd.

-4 kudos 2026-03-21 07:53:02 door Peerke16 op Afsnijmevrouw moet naar links
Dashcammer is een sensatiezoeker ja, maar dit is toch nog steeds gewoon een belachelijke actie? Verkeerde baan genomen kan inderdaad gebeuren, maar welke dwaas lost dat zo op? Het is een rotonde. Ga gewoon rechtsaf, zoek een plaats om veilig te keren, en neem de rotonde opnieuw in de goede richting. Dan kun je wel zeggen, misschien was ze hier onbekend, maar dat is toch geen enkele reden om dit zo aan te pakken?

0 kudos 2026-03-03 14:42:10 door Forza_Ruud_Krol op Boosopa geeft zijn mening
Een mispunt, ja.
"Look at me. I'm in shape. This is what it looks like to be in shape." Alsof dat van belang is.
Laat dat mens met rust, ze doet niemand kwaad. Als hij het niet om aan te zien vindt, kan hij de andere kant opkijken en doorgaan met zijn leven. In plaats daarvan gaat hij lekker lang in duscussie en hij filmt het ook nog. Die man is een zeurpiet.

0 kudos 2026-02-28 14:15:57 door arkos op Met adrenaline van de berg
@LnControl | 28-02-26 | 14:03:
O.K. laat ik het beter zeggen. Het gebied maakt deel uit van een skigebied en je ziet dat ze op de piste uitkomen, De helling met de diepe sneeuw is zeker niet meer dan 30 graden zodat ze geen risico lopen een lawine te veroorzaken.

9 kudos 2026-02-24 14:16:46 door Lucky Suky op Koos, mag dit?
Wat maakt dat uit? Jij bekijkt vieze filmpjes toch ook meer dan één keer?

-8 kudos 2025-11-02 14:41:21 door creamandchiveschips op Duitsers op de weg…
Is vrij normaal voor toeristen. Ze zijn als de dood dat ze dadelijk de verkeerder afrit nemen. Daarom is voor hun het midden veilig.