12,462 +13833 -1371
Kudos
#5969 (Top 1.8678%)
| Kudos/dag | 11.55 |
| Kudos/reaguursel | 9.8 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 574 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -179 |
12,462 +13833 -1371
Kudos
#5969 (Top 1.8678%)
| Kudos/dag | 11.55 |
| Kudos/reaguursel | 9.8 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 574 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -179 |
1,272
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 1.18 |
| Topreaguursels | 2 |
| Woorden per reaguursel | 9.7 |
| Reacties per reaguursel | 0.25 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 24 |
| Aantal x weggejorist | 8 |
| Geregistreerd op | 07-07-2023 |
| Eerste reactie op | 11-07-2023 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
5 kudos 2026-06-24 06:47:31 door PeterPandemie op Ronaldo scoort tegen Oezbekistan
Toch wel kwaliteit hè?
0 kudos 2026-06-20 12:30:51 door Aleksandr op Oldskool pistool speelgoed
@Aleksandr | 20-06-26 | 14:28: Verrek, het is een mauser, geen luger. Maar evengoed ja.
-1 kudos 2026-06-20 12:28:51 door Aleksandr op Oldskool pistool speelgoed
De 08 werd al in de 1e wereldoorlog (1914/1918) gebruikt dus ja.
6 kudos 2026-06-17 10:13:16 door schaap2 op Golfje denkt ff te kunnen inhalen
nee deze mongool heeft duidelijk een tumor in zijn brein
0 kudos 2026-06-12 21:16:34 door Theo Hummelink op Natuur is artistiek
@De_GBS | 12-06-26 | 22:44: mijn kersenbomen zijn anders allemaal finaal kaal gevreten vorige week.
0 kudos 2026-06-12 20:44:18 door De_GBS op Natuur is artistiek
Zal nooit gebeuren. In deze aantallen komen ze enkel maar in de winter samen want dit zijn dan in Midden en Zuid Europa grotendeels vogels uit Scandinavië en Groot Brittannië . In het kersenseizoen zelf zijn het hooguit wat groepjes lokale broedvogels met hun kroost.
5 kudos 2026-06-10 16:11:43 door lamskabouter op Voetbal Cup
Mooi koppie maar het lijkt wel alsof ze twee voetballen heeft ingeslikt.
0 kudos 2026-06-10 09:35:08 door curryworstspecial op Twerktrauma
nou, dat is niet helemaal waar. ergens naar kijken is vaker een automatisme dan je zou denken.
-29 kudos 2026-06-09 10:55:50 door Clowns op Spelen met VR bril
Sadist
4 kudos 2026-06-06 08:09:18 door nieuwsgierige pelg op Hebben Anna’s pesters nu gewonnen?
Ik ook. Maar met een valse naam, valse identiteitspapieren, valse nummerplaat op mijn auto, en met een Duits accent.
7 kudos 2026-05-14 06:10:33 door KABAAL op Fitmeisje laat haar spierballen zien
Ik zie ook geen kut. Alleen een klein stukje van Venus.
0 kudos 2026-05-14 06:04:05 door Dayflie op Fitmeisje laat haar spierballen zien
Welke tieten ?
0 kudos 2026-05-10 13:31:55 door Carl-Gustav op Dag 500 op zee
Stone Roses-Love Spreads
5 kudos 2026-05-09 16:03:11 door Speedy82 op Dag 500 op zee
Stormy May Day van AC/DC
2 kudos 2026-05-09 15:59:30 door HitsigeHenri op Dag 500 op zee
@Cognitief Dissonant | 09-05-26 | 17:56: met het nummer Waterstorm
4 kudos 2026-05-09 15:56:57 door Cognitief Dissonant op Dag 500 op zee
Darude
0 kudos 2026-04-29 15:30:31 door Dee Miller op Geen parkeerssensor, geen probleem
Jouw Nederlands ook.
3 kudos 2026-04-09 19:31:34 door recht voor zn muil op Plop!
@HighKick | 09-04-26 | 20:34:
Je weet dat het niets met de diepte te maken heeft?
3 kudos 2026-04-09 18:34:55 door Rest in privacy op Plop!
Of Kuttweiser, ligt eraan hoe ver die erin zit.
-3 kudos 2026-04-02 14:47:47 door Koning Veritas op Ff spelen met je slang
Prizes*
1 kudos 2026-03-31 14:46:28 door grotgraver op Netjes stoppen voor het verkeerslicht
@Uhoortnogvanons | 31-03-26 | 15:21: Weet ie niet, wamt hij nam niet op.
-9 kudos 2026-03-31 13:21:46 door Uhoortnogvanons op Netjes stoppen voor het verkeerslicht
En wat had Close te vertellen?
-2 kudos 2026-03-21 08:58:39 door Peerke16 op Afsnijmevrouw moet naar links
@djumper96 | 21-03-26 | 09:07: het een sluit het ander toch niet uit? Dashcammer kan idd even van het gas, maar die andere auto hoort de situatie überhaupt niet te veroorzaken. En een kwartier omrijden? Wat een onzin, een minuutje hooguit.
2 kudos 2026-03-21 08:07:19 door djumper96 op Afsnijmevrouw moet naar links
@Peerke16 Of je laat je gas even los. Kost je een paar seconden en mevrouw een kwartier omrijden. Autorijden is anticiperen en elkaar de ruimte gunnen, iets wat duidelijk mist in deze tijd.
-4 kudos 2026-03-21 07:53:02 door Peerke16 op Afsnijmevrouw moet naar links
Dashcammer is een sensatiezoeker ja, maar dit is toch nog steeds gewoon een belachelijke actie? Verkeerde baan genomen kan inderdaad gebeuren, maar welke dwaas lost dat zo op? Het is een rotonde. Ga gewoon rechtsaf, zoek een plaats om veilig te keren, en neem de rotonde opnieuw in de goede richting. Dan kun je wel zeggen, misschien was ze hier onbekend, maar dat is toch geen enkele reden om dit zo aan te pakken?
0 kudos 2026-03-12 05:49:22 door TweeKoplampen op Woensdag, je was gezellig
Je zegt dit alsof er iets mis mee is.
0 kudos 2026-03-03 14:42:10 door Forza_Ruud_Krol op Boosopa geeft zijn mening
Een mispunt, ja.
"Look at me. I'm in shape. This is what it looks like to be in shape." Alsof dat van belang is.
Laat dat mens met rust, ze doet niemand kwaad. Als hij het niet om aan te zien vindt, kan hij de andere kant opkijken en doorgaan met zijn leven. In plaats daarvan gaat hij lekker lang in duscussie en hij filmt het ook nog. Die man is een zeurpiet.
0 kudos 2026-02-28 14:15:57 door arkos op Met adrenaline van de berg
@LnControl | 28-02-26 | 14:03:
O.K. laat ik het beter zeggen. Het gebied maakt deel uit van een skigebied en je ziet dat ze op de piste uitkomen, De helling met de diepe sneeuw is zeker niet meer dan 30 graden zodat ze geen risico lopen een lawine te veroorzaken.
0 kudos 2026-02-28 13:03:41 door LnControl op Met adrenaline van de berg
@arkos | 28-02-26 | 09:58: nog een keer kijken misschien?
-3 kudos 2026-02-28 08:58:49 door arkos op Met adrenaline van de berg
Welnee man, dit is langs en op de piste en het is ook niet steil.
9 kudos 2026-02-24 14:16:46 door Lucky Suky op Koos, mag dit?
Wat maakt dat uit? Jij bekijkt vieze filmpjes toch ook meer dan één keer?
1 kudos 2026-01-29 12:42:34 door Ioergidur op Hang je dan
*klotenstreek
-4 kudos 2026-01-29 06:12:54 door redthehaghue op Hang je dan
* Klotestreek.
2 kudos 2026-01-19 07:57:10 door Tomme_Pelg op Chaos na Heracles - FC Twente
Niet erg, slechts één lettertje aanpassen en je bent zoals wij allemaal een rukker.
6 kudos 2026-01-19 07:30:07 door Ach.jochie.toch op Chaos na Heracles - FC Twente
Niet nodig. Alleen als je uit Almelo (ons gezamenlijke afvoerputje) komt.
4 kudos 2026-01-19 06:47:36 door jankopmetjnsfw op Beslissende penalty Africa Cup
Die komt nooit meer!
1 kudos 2026-01-16 12:52:01 door A. Tractie op Vrijdagmiddag!
Teleurstellen, gewoon één woord.
-1 kudos 2026-01-16 12:13:43 door luchtbakkers op Vrijdagmiddag!
Lul niet, jij zou haar alleen maar teleur stellen.
2 kudos 2026-01-13 12:39:21 door haak_maar_in op Ice ice baby
@BerendBenenKaas en oud-veteranen mogen ook opgepakt worden van jou? Echt een schande voor Amerika: https://www.rtl.nl/nieuws/vide...
-43 kudos 2026-01-13 08:49:17 door BerendBenenKaas op Ice ice baby
Ga huilen joh. Oprotten met die demonstranten. Werkloos tuig.
0 kudos 2025-12-23 20:13:59 door Reazeurder op Goeiemorgen
Hou je bek Mart, ouwe homo.
20 kudos 2025-12-23 15:22:40 door DikkeDakDuif op Goeiemorgen
Nee! Dat mag ik alleen.
4 kudos 2025-12-21 09:10:12 door Wateenaccountnaamzeg op Gamert wordt boos
@GezeikStraal | 21-12-25 | 09:51: Hij heeft gewoon 100% gelijk opgefokte kleuter, doe normaal.
-17 kudos 2025-12-21 08:51:57 door GezeikStraal op Gamert wordt boos
Ga je schamen met je "gek"!
-18 kudos 2025-12-21 08:51:02 door GezeikStraal op Gamert wordt boos
huilie huilie
een woordje dat mijn gevoelens pijn doet
nou :(
0 kudos 2025-12-19 14:17:00 door SpekLimbo op Brakechecker wat niet kan invoegen
-weggejorist-
5 kudos 2025-11-27 14:25:21 door nieuwsgierige pelg op Wat zou je doen als ik je kamer in kwam lopen?
@WhySoSeriousss | 27-11-25 | 15:15: Maar misschien ook wat ze wou voelen.
32 kudos 2025-11-27 14:15:58 door WhySoSeriousss op Wat zou je doen als ik je kamer in kwam lopen?
Ha, ingetrapt! Dat is precies wat ze wilde horen.
-8 kudos 2025-11-02 14:41:21 door creamandchiveschips op Duitsers op de weg…
Is vrij normaal voor toeristen. Ze zijn als de dood dat ze dadelijk de verkeerder afrit nemen. Daarom is voor hun het midden veilig.
9 kudos 2025-11-02 13:10:08 door leipetinus op Duitsers op de weg…
Stimmt