DumpStats voor JohannesDroplul

1,813 +2345 -532

Kudos

#26917 (Top 8.4226%)

Kudos/dag 1.3
Kudos/reaguursel 4.54
Meeste kudos op 1 reaguursel 183
Minste kudos op 1 reaguursel -42

399

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.29
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 9.4
Reacties per reaguursel 0.18
Meeste reaguursels op 1 dag 5
Aantal x weggejorist 5
Geregistreerd op 14-08-2019
Eerste reactie op 29-08-2022

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

17 kudos 2026-06-17 15:30:29 door Geheelnaarwaarheid op Popo mag het wel
Ook zonder trainingsrit mogen ze dit, ze hebben met het dienstvoertuig vrijwel altijd 100% ontheffing en een geheel eigen set aan verkeersregels. Dat schijnen sommige mensen, zoals deze uploader, niet te snappen.

1 kudos 2026-04-06 10:21:50 door Kloekkloek op BDM!
Voorheen ging de hoofdletter automatisch maar met de nieuwe app niet meer.

3 kudos 2026-04-06 10:02:45 door Jan bagger op BDM!
@Zolderkamervragen | 06-04-26 | 11:47: Zo'n filmpje en dan ga jij kijken of wij wel hoofdletters gebruiken. Nou dat we spelfouten maken komt omdat bloed even ergens anders was. Ga ergens anders met je regenboogvlag zwaaien.

-9 kudos 2026-04-06 09:47:29 door Zolderkamervragen op BDM!
Dat* .*
Je hebt het Hoofdletterpuntsyndroom.
Ook wel bekend onder de naam CPS (Capital Period Syndrome).

0 kudos 2026-03-10 20:00:07 door ijskauwt op Honger?
Wat er kan gebeuren is dat de tafel in elkaar zakt, of de plank spontaan door midden breekt, maar hij laat gewoon die plank los.

27 kudos 2026-02-21 19:14:40 door Tochmaardan op Good lord
Gelul, gewoon een prachtige vrouw, als je later groot bent zul je echte vrouwen leren kennen. Die zien er anders uit dan de plaatjes waar jij naar kijkt.

-1 kudos 2025-09-02 11:50:01 door lutjebroek op Maandag?
Moet ze wel eerste kalveren. Anders geen melk.

1 kudos 2025-08-12 17:50:23 door MaterieelMaster op Dumpert Hitteplan
Eerst dacht ik dat de "E" op je toetsenbord kapot was. Maar over het algemeen lijkt ie maar 1 keer te haperen.

23 kudos 2025-07-13 17:13:11 door MVahl op Hypocrisie
Een zin, wordt niet beter, van komma's die, willekeurig in een, zin geplaatst worden.