DumpStats voor Jasperados

8,254 +9670 -1416

Kudos

#8577 (Top 3.1869%)

Kudos/dag 1.56
Kudos/reaguursel 19.11
Meeste kudos op 1 reaguursel 2237
Minste kudos op 1 reaguursel -169

432

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.08
Topreaguursels 1
Woorden per reaguursel 20.3
Reacties per reaguursel 0.52
Meeste reaguursels op 1 dag 33
Aantal x weggejorist 6
Gestart op 19-11-2009

Kudoverloop over tijd

1 kudos 2024-03-21 18:49:43 door HeroPositive op Eindelijk!
@pottedikkie: Hele artikel gaat erover dat de negatieve (onhygiënische) kijk op de drogers komt door onderzoeken van papieren doekjes bedrijven. Maar constatatie van deze site is dat het wel hygiënisch is en dan proberen ze je er 1 (of meerdere) te verkopen. Lijkt me een beetje pot en ketel verhaal.

10 kudos 2024-03-21 12:56:44 door PeterPandemie op Eindelijk!
Dus jij veegt je reet af met je blote handen of zo? En stopt ze daarna ongewassen in/onder de handendroger? Of schijt jij in zo'n Dyson handendroger? Smetvreesgelul.

29 kudos 2023-06-28 15:50:42 door Jasperados op Ballen gooien op de kermis
@Pasdepeu | 28-06-2023 | 16:42: Het gaat om de hoge mate van frequentie. Vraag het maar aan leerkrachten, kroegeigenaren, portiers, politie etc.. Die beamen mijn verhaal, en da's nog mild uitgedrukt.

-51 kudos 2023-06-28 14:42:34 door Pasdepeu op Ballen gooien op de kermis
Hele generaties over één kam scheren, mooi punten scoren hier. Dat het nu door deze kansarme op een filmpje staat, betekent het niet dat dit "vroegah allemaal beter was". Genoeg verhalen van iriitante ettertjes uit het verleden gehoord (van oude familieleden e.d.) om te weten dat fatsoen een vorm van opvoeding is die vroeger ook niet bij iedereen werd meegegeven. Als iedereen in het verleden fatsoenlijk is opgevoed, is het tragisch achteruit gegaan met de opvoeding vanuit de vorige generaties naar de huidige, wat mij sterk lijkt.

0 kudos 2022-12-14 05:20:07 door altijd-guus op Als zelfs de beveiliging er genoeg van heeft
@Jasperados | 13-12-2022 | 19:06: Die vraag is inderdaad niet gesteld over zijn vermeende coke gebruik, dus heeft meneer er ook niet over lopen te jokkebrokken, maar als jij iets hebt waarmee je dat wel kan bewijzen, upload dat dan, en dan gaan we hem dan wel afzeiken hier.
We hebben het hier vooralsnog even over Gideonetje die loopt te jokkebrokken dus stop met het verleggen van de aandacht, ook al is het je favoriete complotmarmot!

4 kudos 2022-12-13 21:55:29 door SuqMadiq op Als zelfs de beveiliging er genoeg van heeft
@Jasperados | 13-12-2022 | 19:06: Je gaat gewoon door met de aandacht verleggen? Alsof we het hier niet gehad hebben over Hug de afgelopen 2 jaar, kom op zeg. Nu gaat het over deze beroepsclown die ze nu wel heel bruin bakt. Een paar dagen geleden was hij nog geheel onthouder en nu weer dit. Wat een verwerpelijk figuur ben je dan toch?

-8 kudos 2022-12-13 18:06:21 door Jasperados op Als zelfs de beveiliging er genoeg van heeft
@altijd-guus | 13-12-2022 | 18:31: Hugo was sleutel-figuur (haha) en hoofdverantwoordelijk over de NL'se tak van Volksgezondheid, tijdens de grootste ontregeling van ons land sinds de oorlog. v Meijeren is lid van een marginaal partijtje met vooral een grote bek. Er is nog nóóit een vraag gesteld aan Hugo, aangaande zijn gestoorde cokebek, laat staan zijn gedrag onder invloed (en de 5.2 miljard, ook die van jou). Maar die hypocrisie zul jij wel niet willen inzien Guus. Los gezien daarvan, van jouw bericht klopt de helft minstens niet en de andere helft is nog onbewezen. Fijne avond Guus.

23 kudos 2022-12-13 17:31:47 door altijd-guus op Als zelfs de beveiliging er genoeg van heeft
Die kop is weldegelijk hier besproken en het leek inderdaad dat meneer iets gebruikt zou kunnen hebben, maar ik heb niemand hem die vraag horen stellen en ik heb Hugo nog nooit horen beweren dat ie geen drugs gebruikt, jij wel? Hugo is ook nog nooit aangehouden terwijl ie dronken in een auto reed terwijl er ook een wiel miste aan die wagen. Hugo heeft ook nog nooit een blaastest geweigert, Hugo is ook nog nooit aangehouden voor het besturen van een voertuig waar een rijbewijs voor nodig is, terwijl hem de rijbevoegdheid was ontzegt en dus een misdrijf pleegde.
Kijk los van het feit dat je hele reaguursel nergens over gaat en inderdaad een prachtig voorbeeld van whataboutisme is, om de aandacht af te leiden van het onderwerp waar we het nu over hebben, zorg dan dat je met soortgelijke berichten komt, waaruit blijkt dat Hugo onder invloed van drugs was....kom met bewijzen of hou gewoon je domme kop dicht!

29 kudos 2022-12-13 16:53:41 door 3-C4RuS op Als zelfs de beveiliging er genoeg van heeft
Alleen wat vind je dan van dit, in het bijzonder dat hij vrij recent keihard zei geen druppel te drinken? Of gaat het je eigenlijk niet zo om het vermeende foute gedrag van een persoon, maar gewoon om de persoon?

0 kudos 2022-11-15 17:46:55 door Jasperados op Roadrage op de snelweg
@Geen jeweetwel | 15-11-2022 | 08:28: Volgens de dealer altijd typisch volk, de Boxster rijders. Enorme zeikerds ook.

0 kudos 2021-04-14 12:02:00 door Pindaenkaas op Zelfs vreedzame demonstranten haten CNN
@Mijnmoedersiseenrat het klopt dat ze vaak betrapt zijn. Alleen dit gebeurde door de zelfde media die zij vaak beschuldigingen.... Alleen wat Versitas doet is altijd rechtzaken beginnen als ook maar iemand beweert dat het niet klopt wat ze zeggen of leugens verspreiden over ze . En deze hebben ze nog nooit verloren Alleen krijg jij dat niet te horen op CNN .. https://www.google.com/url?sa=...

0 kudos 2021-04-14 09:40:31 door Mijnmoederiseenrat op Zelfs vreedzame demonstranten haten CNN
@Jasperados | 14-04-2021 | 10:53: Nee, dat ben ik met je eens. Daarom zeg ik ook, CNN is gewoon gekleurd, dat weet iedereen, hebben ze zelfs al toegegeven. Alleen helaas is Project Veritas al heel vaak betrapt op het fabriceren van bewijsmateriaal, liegen en bedriegen. Deze club gebruiken om je punt te maken is niet zo handig.

Je ziet daarnaast ook dat deze verhalen worden overgenomen door rechtse kanalen die allemaal net wat aanpassingen doen waardoor het verhaal groter wordt; er staat bijvoorbeeld CNN Staffer in de titel, of CNN Director. Dat klinkt veel belangrijker dan een Technical Director, iemand die zorgt voor de apparatuur.

Overigens ben ik wel heel benieuwd naar die in scene gezette demonstraties?

1 kudos 2021-04-14 08:53:56 door Jasperados op Zelfs vreedzame demonstranten haten CNN
@Mijnmoederiseenrat | 14-04-2021 | 10:48: Wil je best geloven hoor, maar 't nieuws is nou al te vaak aantoonbaar gesaboteerd: demonstraties in scene gezet, onderwerpen opgehitst, Twamp (zo dan, Dumpert?) verdraaid. Etc. etc. Dus het staat je vrij om deze te bagatelliseren, maar ik sta er niet van te kijken.

-1 kudos 2021-04-14 08:48:11 door Mijnmoederiseenrat op Zelfs vreedzame demonstranten haten CNN
@Jasperados | 14-04-2021 | 10:41: Heb ik gedaan. Daarom zeg ik, hij wil tof doen voor zijn Tinder date. Hij was een technical director. Zoek voor de grap eens op wat die mensen doen.

CNN is gewoon gekleurd, dat weet iedereen en om dat aan te tonen heb je echt niet van die leugenachtige clubjes nodig.

0 kudos 2021-04-14 08:41:35 door Jasperados op Zelfs vreedzame demonstranten haten CNN
@Mijnmoederiseenrat | 14-04-2021 | 10:36: Dumpert blokkeert continue tegels hier ivm (denk ik) verboden trefwoorden, dus tabee. Kijk de video's zelf maar, kun je 't zelf bepalen.

-2 kudos 2021-04-14 08:36:08 door Mijnmoederiseenrat op Zelfs vreedzame demonstranten haten CNN
Wat een onzin zeg. Kijk even wat een Technical Director doet. Deze vent probeert gewoon een beetje tof te doen voor zijn Tinder date, zegt niet eens hele schokkende dingen, maar dat projectje veritasje weet het weer op te blazen tot onmogelijke proporties.

5 kudos 2021-03-13 18:46:43 door Uhoortnogvanons op Meneer komt minister premier tegen
Valt op toch? Maar eigenlijk is het heel simpel. Een social media team van de vvd doet een voorzetje geven in de vorm van een positief reaguursel. Dan is het een koud kunstje om dit een topreaguursel te maken. Reaguurders zijn eerder geneigd om een topreaguursel te plussen en kijk, daar lijkt de 'betrouwbare' Knutte weer net zo populair als altijd. En de 17e weer massaal op meneer stemmen.

-8 kudos 2021-03-12 01:17:45 door Petpampim op Martijn pest Thierry weg bij Jinek
@Zepstar91 | 12-03-2021 | 02:06:
De reacties zijn gewoon een beetje ironisch, nu FvD juist één van de weinige partijen is die vindt (net als ik trouwens) dat iedereen altijd zou moeten kunnen zeggen wat hij of zij vindt, zonder uitzonderingen. En dat nu wordt gedaan alsof Thierry zwaar onrecht is aangedaan. Je zou toch denken dat mensen gewoon zouden zeggen: "Wat een pannenkoek die Koning, totaal niet grappig, wat idiote een lapzwans." En weer door. Woorden doen geen pijn, daar is Thierry al achter, zo blijkt uit zijn opvatting over dit thema. Nu de rest nog.

18 kudos 2021-03-12 00:29:10 door Petpampim op Martijn pest Thierry weg bij Jinek
Ja,... maar je weet toch wel FvD er juist voor vecht dat iedereen zijn mening te allen tijde mag geven, hoe walgelijk, belachelijk, beledigend en verwerpelijk die mening ook is? Waar ook bijvoorbeeld Widers ook voor strijdt en waar Fortuyn helaas letterlijk tot het einde voor heeft gestreden.

9 kudos 2021-03-03 10:07:34 door Reaguurdstert op Van Hanegem over wappies
Het probleem zit hem juist in mensen als jij die alleen maar zwart-wit kunnen of willen denken. Denk dat juist met de meerderheid hier gewoon een genuanceerd gesprek te voeren is, maar dat is lastig te zien als je alleen maar in plus- of minkudos kan denken. ;) Daarnaast is niet alles en iedereen die tegengas geeft gelijk als wappie bestempeld hier, alleen de echte virusontkenners. En terecht dat die aan de schandpaal worden genageld, want hoezo is het wel oke om +15.000 doden goed te praten, of te negeren, maar anderzijds het WK in Qatar te willen boycotten om de helft aan doden? Ik vind het hoe dan ook respectloos naar de coronaslachtoffers om te doen alsof het niks is, maar dat staat natuurlijk los van tegenstrijdige of zwaar overdreven maatregelen. Dus praat eens wat met mensen, i.p.v. de digitale wereld als realiteit te zien.

0 kudos 2021-01-25 16:24:31 door DiePanzerVorwarts op Aftermath waterkanon
@HardFietsert | 25-01-2021 | 16:10:
Als "links"" betekent dat je geen verwende klootzak bent die in zijn vrije tijd een station sloopt of een supermarkt plundert omdat je na 21:00 uur niet meer de straat op mag, en
als "links" betekent dat je dat gedrag van dat smerige reltuig niet goed wil praten,
dan ben ik maar hartstikke links. Doei en de tyfus, deugnieten.

2 kudos 2021-01-25 15:22:10 door rop1982 op Aftermath waterkanon
Wat was ze flink daar met zn allen op het pleintje. Toen grote meid, nu ook grote meid.

7 kudos 2021-01-25 15:16:20 door StevenQ op Aftermath waterkanon
@HardFietsert | 25-01-2021 | 16:10:

daar is die dooddoener ook weer

Nee, mensen die WEL kunnen nadenken zijn NIET allemaal links

0 kudos 2021-01-18 12:54:28 door Von Swaffelstein op Wappie doet trappie
@Jasperados | 17-01-2021 | 16:39: De AVG geldt niet als de persoon op de foto niet direct of indirect identificeerbaar is (ogen dicht, capuchon op). Onder identificeerbaar wordt verstaan dat de identiteit zonder onevenredige inspanning kan worden vastgesteld. Daarnaast heb je nog het gerechtvaardigd belang van een foto, de nieuwswaarde in dit geval. Sterker nog voor journalistieke doeleinden, zijn de rechten die personen hebben op grond van de AVG voor een groot deel niet van toepassing.

1 kudos 2021-01-17 18:24:41 door Jasperados op Wappie opa in Amsterdam vecht voor de vrijheid van ons land
@H.J.W. | 17-01-2021 | 19:22: Een ziekenhuisdirecteur die op TV verkondigt dat zijn IC volledig in paniek is, terwijl de betreffende IC-medewerkers hardop vragen waar die vent het in godsnaam over heeft, roept bij mij vraagtekens op. Betreft ditmaal het ziekenhuis te Tilburg 1/2 maandjes geleden. Geloof me maar of niet, deze dingen gebeuren volop.

0 kudos 2021-01-17 18:20:31 door Jasperados op Wappie opa in Amsterdam vecht voor de vrijheid van ons land
@AadZweetnaat | 17-01-2021 | 19:17: Instinct en intuïtie zouden al voldoende werk verrichten. Onderzoek zou maar in kleine mate nodig moeten zijn. Als ik m'n verstand op 0 zou zetten houd ik het hooguit een paar uur vol om niet te denken dat er iets heel fouts aan de hand is met de fundamentele waarde en rechten van de mens. Daar kan geen persco of betwetende reaguurder mij vanaf praten.

-3 kudos 2021-01-17 15:40:33 door Jasperados op Wappie doet trappie
@Maniac31 | 17-01-2021 | 16:37: Heb ik al eens mogen doen, vrij uitvoerig ook. Gappie