-1,818 +826 -2644
Kudos
#292872 (Top 91.6422%)
| Kudos/dag | -13.67 |
| Kudos/reaguursel | -5.06 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 46 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -138 |
-1,818 +826 -2644
Kudos
#292872 (Top 91.6422%)
| Kudos/dag | -13.67 |
| Kudos/reaguursel | -5.06 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 46 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -138 |
359
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 2.7 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 20.3 |
| Reacties per reaguursel | 0.59 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 17 |
| Aantal x weggejorist | 12 |
| Geregistreerd op | 08-12-2024 |
| Eerste reactie op | 11-02-2026 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-24 14:20:31 door Kameleon4 op Marktplaats krent te kakken zetten
aan de auto te zien waar hij mee wegrijdt is het niet iemand met weinig geld
-6 kudos 2026-06-24 11:22:46 door Uhoortnogvanons op Marktplaats krent te kakken zetten
Nee, je bent aandachtsgeil. Erg vervelend.
13 kudos 2026-06-24 07:39:49 door brakkasaurus op Verkoeling zoeken in de water
Geef je de telefoon weer terug aan papa en ga je verder met je Donald Duck lezen?
1 kudos 2026-06-23 18:34:51 door curryworstspecial op Hey Koos, mag dit?
jawel, ik geloof tot 25% tint max.
15 kudos 2026-06-23 16:41:37 door pickle rick op De familie van Lucien wil graag de Rode Duivels bedanken.
altijd wel bijzonder om te zien, hoe het brein van sommige mensen kan werken
1 kudos 2026-06-23 16:21:00 door vriesvak op Dus al het baltalent loopt op het WK rond?
Aha, mensen die iets creëren in hun vrije tijd hebben per definitie tijd teveel en moeten meer werken. En hoe zit dat dan met mensen die op één dag een dozijn onzinnige reaguursels tikken?
0 kudos 2026-06-23 14:41:18 door VijfEuro op Hey Koos, mag dit?
Je mag je voorste ramen niet blinderen…
1 kudos 2026-06-22 15:23:41 door Godjeminaz op Haast?
@Geheelnaarwaarheid | 22-06-26 | 16:40:
Die hitte toch.
5 kudos 2026-06-22 14:40:07 door Geheelnaarwaarheid op Haast?
Zijn dus, maar loop morgen even langs de huisarts voor een verwijzing naar geestelijke hulp want iets gaat er niet goed in die bovenkamer van jou.
11 kudos 2026-06-22 14:30:37 door henkslaaf op Haast?
Lezen kan je leren
5 kudos 2026-06-22 14:11:27 door DAFLUP op Adela verkoopt haar pronkstuk
Ik kan jouw uitgerookte shagwoning gewoon ruiken door dit reaguursel heen.
1 kudos 2026-06-22 14:03:21 door Omnium3 op FvD-eenmanafractie vergadert zich suf
*Je wordt betaald.
3 kudos 2026-06-22 07:06:37 door Vogelnest op We zijn voor Turkije
Altijd weer dat onzinnige gedoe over wonen in een land en trouw zijn aan het land. Alsof dat opeens zo belangrijk is tijdens een EK of WK.
Volgens jouw lompe redenering kan je dat ook doortrekken tot nationale clubs. Alleen Nederlandse clubs toegestaan.
Ben je voor Juventus? Verrader!
Vind je Madrid leuk? Mag niet!
8 kudos 2026-06-22 06:48:57 door Zijkweif op We zijn voor Turkije
@Ed-Random | 22-06-26 | 08:13: Ja, maar als je dan kinderen krijgt, die daar dan opgroeien,, zullen die mogelijk wel voor België zijn. Hier zitten hele generaties die in Nederland geboren zijn, maar die zich nog steeds meer identificeren met het land van hun (groot-)ouders dan met het land waar ze geboren zijn. De korte term daarvoor is 'mislukte integratie'
13 kudos 2026-06-22 06:15:29 door Iguess op We zijn voor Turkije
Maar natuurlijk wel groot Max Verstappen fan…
52 kudos 2026-06-22 06:13:51 door Ed-Random op We zijn voor Turkije
Praatjesmaker. Als jij morgen in België gaat wonen, blijf jij ook gewoon voor Nederland.
1 kudos 2026-06-21 18:11:38 door reageer_meneer op Uitsloven voor vol terras gaat mis
Ik zie toch echt liever preventieve adviezen.
0 kudos 2026-06-21 13:58:37 door Deuger op Uitsloven voor vol terras gaat mis
maar dan mogen naar die cursus weer verderrijden? Of wat was de reden om die rijbewijzen in te nemen? Het is of de rijbewijzen innemen of cursusje en hop weer door?
3 kudos 2026-06-21 12:01:15 door HitsigeHenri op HalperNL wilt graag een trio met twee 18-jarige.
En daarmee bedoel ik dat geen enkele 18-jarige uit vrije wil seks wil met een man als hem. Althans niet dat ik me kan voorstellen
6 kudos 2026-06-21 12:00:08 door HitsigeHenri op HalperNL wilt graag een trio met twee 18-jarige.
Vrije keuze is in dit geval waar de schoen wringt
-9 kudos 2026-06-21 11:35:09 door Touwtje_ op Uitsloven voor vol terras gaat mis
Op jouw kosten dus?
3 kudos 2026-06-21 10:07:27 door Natte_Snor op Nederland pakt alvast de beker
Ik zag het aan de schroevendraaier. IKEA geeft alleen een inbus mee.
8 kudos 2026-06-21 10:00:05 door Zoishetookweer op Nederland pakt alvast de beker
Goed dat je het zegt! Ik had het bijna voor waar aangenomen...
12 kudos 2026-06-21 07:31:46 door Obesitaart op De keuzes die je in het leven maakt
Die meiden vooraan willen ook geen zwarte koffie. Die willen een late frappechino met karamelsaus
1 kudos 2026-06-20 17:46:53 door SomeDuderr op Goeiemorgen, heb je lekker geslapen vannacht?
@GroteHaan | 20-06-26 | 19:37: Hedde nie geleze of wa? De jongeman wilt zn ontbijt potverdrie
7 kudos 2026-06-20 17:37:41 door GroteHaan op Goeiemorgen, heb je lekker geslapen vannacht?
Waarom zo boos?
0 kudos 2026-06-20 16:34:01 door Rabarbershop op Hondencompi
@Maxima_Hartman | 20-06-26 | 18:26: Finnen ook!
11 kudos 2026-06-20 16:26:01 door Maxima_Hartman op Hondencompi
Net als met kinderen. Dus ouders, leg dat telefoontje weg en geef ze eens wat aandacht.
0 kudos 2026-06-20 15:58:28 door Uw_Herder op Ondertussen in Moskou
vanaf 4 augustus 2026
1 kudos 2026-06-20 15:38:45 door Godvergeten op Goeiemorgen, heb je lekker geslapen vannacht?
@IWAB | 20-06-26 | 16:15: Nee, das nie waar. Deels 100% naturel deels opgevuld/fake/kunstof deel.
3 kudos 2026-06-20 14:15:01 door IWAB op Goeiemorgen, heb je lekker geslapen vannacht?
Blijf jij maar gewoon naar je porno kijken, die zijn allemaal echt, heus waar...
1 kudos 2026-06-20 12:28:12 door A. Tractie op Ondertussen in Moskou
@Deleukste: scherp!
3 kudos 2026-06-20 12:27:04 door Louche op Goeiemorgen, heb je lekker geslapen vannacht?
mooie jonge deerne..
-1 kudos 2026-06-20 12:21:54 door Vage_eddie op Ondertussen in Moskou
Oorlog met een vredessituatie vergelijken en doen alsof er geen verschil zou moeten zijn. Dan ben je dom, of een trol die nuance niet snapt.
3 kudos 2026-06-20 11:54:58 door Deleukste op Ondertussen in Moskou
@A. Tractie | 20-06-26 | 13:26: Alsof
4 kudos 2026-06-20 11:50:36 door Jorisliev op Ondertussen in Moskou
@Ikwileennaam | 20-06-26 | 13:32: Lees het anders nog een keer, simpele.
10 kudos 2026-06-20 11:41:03 door PapaGoose op Goeiemorgen, heb je lekker geslapen vannacht?
Dit was niet alleen azijn bij het ontbijt.
-1 kudos 2026-06-20 11:34:59 door Peerke16 op Ondertussen in Moskou
Jeetje, je moet dit bruggetje ook maar net zien te maken zeg. Wat een frustraties.
-4 kudos 2026-06-20 11:32:10 door Ikwileennaam op Ondertussen in Moskou
Wat stel je precies voor dat ze doen?
-2 kudos 2026-06-20 11:26:07 door A. Tractie op Ondertussen in Moskou
*hiertegen *milieuvervuilend *zichzelf *olievaten *olieoplsag *olieverweking
13 kudos 2026-06-20 11:22:51 door jemeentut op Ondertussen in Moskou
In rusland hebben ze het niet zo op rainbow warriors.
-7 kudos 2026-06-20 11:22:39 door Gratje op Ondertussen in Moskou
Ja idd en wij maar denken dat wij hier het verschil kunnen maken, de wereld staat zo'n beetje in brand en wij maar miljarden verspillen tegen opwarming van de aarde.
-1 kudos 2026-06-19 18:56:33 door WigaDan op Opeens weet je het …
Coach Kees Flodder
-1 kudos 2026-06-19 11:40:19 door by_the_power_of_grayskull op Oeps sorry
God, vergeten
3 kudos 2026-06-19 10:43:14 door Dedrijver op Dumpert Hitteplan #4
Sorry, volgende keer doe ik dat
3 kudos 2026-06-18 15:14:49 door Kloekkloek op Make-upartiest met haar Aladdinlamp
Amersfoort.
10 kudos 2026-06-17 10:19:49 door redthehaghue op Zeg me dat je een zus hebt..
Zet je Spaanse taalpakket eens uit joh, aandachtstank.
7 kudos 2026-06-17 09:32:23 door Uhoortnogvanons op Zeg me dat je een zus hebt..
Kom je aandacht tekort?
1 kudos 2026-06-15 15:37:10 door Kloekkloek op Hotdogdate
Misschien moet je je woordkeus eens overwegen met je vreten, Tokkie.
6 kudos 2026-06-15 12:54:57 door AnnieDenDrijver op Zomerjurkjes!
Ligt meestal niet aan je neus, maar aan je portemonnee...