DumpStats voor Gebruikersnaam_123 👶

726 +763 -37

Kudos

#41344 (Top 12.9369%)

Kudos/dag 0.89
Kudos/reaguursel 17.29
Meeste kudos op 1 reaguursel 181
Minste kudos op 1 reaguursel -11

42

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.05
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 8.3
Reacties per reaguursel 0.62
Meeste reaguursels op 1 dag 3
Aantal x weggejorist 1
Geregistreerd op 29-05-2023
Eerste reactie op 31-03-2024

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

1 kudos 2026-06-13 15:55:03 door lekkerNSFW op Indian Simulator
er waren geen witte dames die zichzelf gingen ''zoeken'' beschikbaar helaas.

27 kudos 2026-06-12 21:05:30 door der Schmutz op Indian Simulator
Zuur in gezicht gooien.
Bollywood sing act.
Groepsverkrachting.
Niet naar hoger level maar naar hogere kaste.

33 kudos 2026-06-12 20:58:10 door KenJijDeSwaffelman op Indian Simulator
Dan moet je eerst level 50 halen, door heftige stunts op de trein.
Vanaf level 100 kan je meedoen aan relletjes en lynchpartijen.

0 kudos 2026-04-07 12:47:11 door RoccoG op De pavlovreactie
@Smegmaticus | 07-04-26 | 12:33: ja hallo, je moet hier niet te veel verwachten op dat vlak inderdaad.

1 kudos 2024-08-27 22:39:20 door Stonede Neger op Groot zaad smaakt goed
@kutman | 27-08-24 | 15:36: Ik heb ook gewoon zo'n piercing, je moet hem gewoon dagelijks schoonmaken, je trekt hem er zo uit. Niet zo gek over doen.

1 kudos 2024-04-09 19:39:39 door Kijkhemgaanbanaan op Spring dan!
Ehm... je weet dat je niet bij "1" begint met tellen, right?

't is vrij duidelijk 2 seconden. Dus 19.8 meter.

3 kudos 2024-04-09 19:37:09 door urbANUSlikker op Spring dan!
Klopt. En voortaan vergissen ipv vertellen in het begin van je eerste zin ok?

11 kudos 2024-04-09 19:18:38 door jan1000001 op Spring dan!
Je bent zeker nooit op de 12e verdieping van een gebouw geweest he?

15 kudos 2024-04-09 19:10:51 door urbANUSlikker op Spring dan!
Minder hoog dan lens doet vermoeden….? Man 44 meter, dat is best wel een beetje 'vrij' hoog te noemen in beginsel zou je zeggen…