DumpStats voor Fromthemap

10,495 +11292 -797

Kudos

#7090 (Top 2.2185%)

Kudos/dag 4.75
Kudos/reaguursel 28.99
Meeste kudos op 1 reaguursel 2191
Minste kudos op 1 reaguursel -103

362

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.16
Topreaguursels 3
Woorden per reaguursel 44.6
Reacties per reaguursel 0.9
Meeste reaguursels op 1 dag 5
Aantal x weggejorist 6
Geregistreerd op 04-06-2020
Eerste reactie op 04-06-2020

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

0 kudos 2026-06-18 05:09:25 door Iets100 op Kosso niet goed begrijpen
@Kornflake | 17-06-26 | 16:59: Groepsimmuniteit werkt alleen als genoeg mensen gevaccineerd zijn. Is dat percentage te laag, dan kan een ziekte zich weer verspreiden en komen kwetsbare mensen zoals chemopatiënten, baby's en ouderen extra in gevaar. Vaccineren beschermt dus niet alleen jezelf, maar ook anderen.

Wappies zijn schadelijk voor deze mensen.

1 kudos 2026-06-17 16:13:42 door Willy1988 op Kosso niet goed begrijpen
@Nohara | 17-06-26 | 16:15: Probeer ipv die bananen eens 10 pruimen! Die heb ik van yofitgirlshirley.

-6 kudos 2026-06-17 16:12:10 door davidaames22 op Kosso niet goed begrijpen
ja ik ben blij dat ik die mrna prikken niet heb genomen, zoveel mensen herseninfarcten gekregen.

Ik neem altijd het voorbeeld van de Amish, geen prikken en geen ziektes, ook geen autisme, maar ben blij dat er nog genoeg mensen vertrouwen hebben in "de wetenschap" en big pharma aan het werk houden.

7 kudos 2026-06-17 14:59:06 door Kornflake op Kosso niet goed begrijpen
Win win toch? Of de wappies gaan allemaal dood omdat ze niet gevaccineerd zijn. Of ze hebben gelijk, dan gaan wij dood. Dan zit je in ieder geval niet opgescheept met een wereld vol wappies.

11 kudos 2026-06-17 14:15:07 door Nohara op Kosso niet goed begrijpen
Ja ho ff, sinds ik mijn rDNA vergif heb gehad kan ik onwijs slecht schijten. Na de prik heb ik van Tisjeboyjay gehoord dat je 10 groene bananen en een pondje boerenmetworst per dag moet eten om je te ontgiften van het vaccin. Voor de zekerheid heb ik het maar verdubbeld. Maar zo lang ik maar niet kan kakken heeft het dus nog niet gewerkt.

5 kudos 2026-04-26 08:04:26 door NeushoornPaard op Mevrouw is boos op de plisie
In Loodsdrecht weten de demonstranten dat ze te maken gaan krijgen met politie geweld en dus bewapenen zij zich. Als XR constant zou worden aangevallen door de ME en Romeo's zouden zij zich ook gaan bewapenen met vuurwerk. En daar zit het verschil want XR weet dat de politie geen zak doet tegen hen.

14 kudos 2026-04-26 07:28:12 door Wateenaccountnaamzeg op Mevrouw is boos op de plisie
Dat ze geen geweld gebruiken betekent natuurlijk niet dat je een snelweg mag blokkeren. Dus de politie hoort direct in te grijpen en ze van de weg te slepen ipv wat we hier zien, het steunen van burgertje pesten.

1 kudos 2026-03-25 16:18:32 door Het Vragevuur op Arie neemt je mee in een experiment
Nee, het enige gevolg van dit filmpje is dat Arie weer nog verliefder op zichzelf wordt, en dat er een sloot aan middelbare hangvrouwen kittig hun vorige goede voornemens aan de wilgen hangen om deze onzin weer eens te proberen.
Het enige doel van influencers is om tijdelijke aandacht te krijgen door anderen af te leiden van wat ze echt MOETEN doen.

1 kudos 2026-03-25 14:58:54 door jayn op Hilarisch: Miljoenenclaim tegen komiek
@knielen4allah | 25-03-26 | 11:20: niemand doet iets fout gezien de tekst op meerdere manieren geinterpreteerd kon worden. Klaar is kees, zou ik zeggen :)

3 kudos 2026-03-25 10:20:36 door knielen4allah op Hilarisch: Miljoenenclaim tegen komiek
@Koning Veritas | 25-03-26 | 10:50: volgens de betreffende componist is zijn professionele reputatie beschadigd en zijn zakelijke relatie met Disney verstoort. Valt wat voor te zeggen, die video ging viraal en was grappig omdat het de tekst belachelijk maakte waar deze man het meest bekend om staat. De vergoeding van 27 miljoen dollar vind ik dan ranzig hoog.

3 kudos 2026-01-14 09:35:51 door Josser op Iraanse legt het uit
Wat een gelul, dit conflict in Iran is er ook al heel lang maar met relatief weinig aandacht, het hele punt van het betoog. Het is ontzettend ziek wat daar gebeurd. "Als je vindt dat je bondgenoot veel te ver gaat, zeg je daar wat van. Dat werd alleen niet gedaan vanwege de economische, maar ook strategische belangen." Pure aanname dit, misschien geven de meeste Israël wel gewoon groot gelijk voor minimaal een groot deel van de acties.

2 kudos 2026-01-12 17:07:46 door Leegzwembad op Waarom Donald Groenland zo graag wil hebben
@PisFinger | 12-01-26 | 15:46: wij proberen ook iets met belangrijke grondstoffen te doen zodat we onafhankelijker kunnen worden, de EU probeerde het laatst nog met een wolfkraam mijn in Rwanda maar daar kwamen we natuurlijk niet uit waardoor de deal niet doorging en behoorlijk snel werd opgesnoept door de VS die het toe uitgebreid en feestelijk ging vieren. Waarna we hier in de EU zeiden zonder grap, ohh nouja dan halen we t toch van de VS..

1 kudos 2026-01-08 09:18:04 door naaktopzadel op Pijnlijk momentje tijdens de darts
wil jij heel snel je muil houden? Dankzij Koert kan ik nu gewoon mijn vriendin dwingen om GEEN darten te hoeven kijken jah! Want dat begrijpt ze dan wel.

6 kudos 2026-01-05 13:48:32 door Kreezielepiet op Speciale buurtoperatie
@Proleet140bpm | 05-01-26 | 12:39: Invloed kopen dmv investeringen is niet illegaal. Wellicht zelfs wel een win-win situatie. Wanneer je andermans land binnenvalt, ook al is de zittende dictator een lul, wanneer je de rijkdom/olie jat van een land, wanneer je dreigt je buurlanden binnen te vallen, dan ben je gewoon een schofterige fascist. Gekozen of niet, niets meer dan een neo-nazi.

8 kudos 2026-01-05 13:07:54 door dontcallus op Speciale buurtoperatie
@Proleet140bpm | 05-01-26 | 12:39: Tja, invloed kopen door bijvoorbeeld infrastructuurprojecten mag "gewoon" volgens het internationale recht.

5 kudos 2026-01-05 11:39:41 door Proleet140bpm op Speciale buurtoperatie
Alleen jammer dat mensen China negeren en altijd Amerika afzeiken. China is nog veel gevaarlijker. Ze kopen overal invloed, ook in Peru hebben ze miljarden in de haven geïnvesteerd en zijn ze eigenlijk gewoon de baas.

2 kudos 2025-09-12 11:31:37 door AsyFrost op Een minuutje stilte voor Charlie Kirk in het Europees Parlement
@Peerke16 | 12-09-25 | 12:43: Maar je kan ook stellen dat Amerika een westers land is net zoals Europa en als er een politieke moord wordt gepleegd dan staat dit haaks op de rechtstaat en die twee komen zeker wel overeen. Dus vanuit jouw perspectief, is dit zeker indirect verbonden omdat het via de media hier naar toe komt en dit maatschappelijke kwesties naar boven brengt. Wel ironisch dat je geopolitiek stelt boven het vrije westerse gedachtengoed maarja... jij hebt er niet voor gevochten en je leven ervoor gegeven dus zo belangrijk is het ook niet voor je, toch?

0 kudos 2025-09-12 10:43:40 door Peerke16 op Een minuutje stilte voor Charlie Kirk in het Europees Parlement
@jajas | 12-09-25 | 12:03: dat is een geopolitieke aangelegenheid (waar Europese landen weldegelijk direct of indirect aan verbonden zijn) en niet één figuur met hooguit politieke banden maar zonder politieke activiteit. Dus los van wat je van de mening van Kirk of van het conflict in het Midden-Oosten vindt, is dat inderdaad anders ja.

0 kudos 2025-09-11 16:51:37 door Duffe op Mega paniek op Universiteit Utah
@Schurkie | 11-09-2025 | 00:03: Discussiëren? Zijn felle narcistische manieren hadden weinig met echte discussie te maken. Het was goedkoop scoren tegenover verwarde mensen die helemaal geen antwoord hadden, net zo min als hij een antwoord had als iemand echt een diepgaande discussie aan probeerde te gaan.

-1 kudos 2025-09-11 15:08:22 door Leegzwembad op Docent ethiek viert dood Charlie Kirk
@Fromthemap | 11-09-25 | 16:35: waarom doe je het dan toch door over poetin te beginnen? Tyf toch een eind op had dan over Halsema begonnen dat was net zo een nutteloze vergelijking geweest.

-1 kudos 2025-09-11 14:35:18 door Fromthemap op Docent ethiek viert dood Charlie Kirk
@Leegzwembad | 11-09-25 | 15:33: Ik vergelijk Putin helemaal niet met Kirk. Ik geef aan dat wij mensen een waardeoordeel hebben over wanneer het wel acceptabel is om blij te zijn met iemands dood en wanneer niet. Dat is een ethische discussie waar je op het MBO/HBO/Universiteit best wel een inhoudelijke ethische discussies over kan voeren.

2 kudos 2025-09-11 13:33:46 door Leegzwembad op Docent ethiek viert dood Charlie Kirk
Hoe kan je putin met charlie kirk vergelijken? Wat een tering mongool moet je dan zijn. Ook het grootste verschil dat Putin een heel leger aanvoerd waarmee die Oekraine is binnengevallen en hij de hoogste leider van is en charlie kirk een rechtse influencer is. Kreeg jij je hersenen cadeau bij een pakkie boter ofzo?