DumpStats voor Espesbes

3,172 +4136 -964

Kudos

#19187 (Top 6.0038%)

Kudos/dag 7.31
Kudos/reaguursel 12.02
Meeste kudos op 1 reaguursel 774
Minste kudos op 1 reaguursel -123

264

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.61
Topreaguursels 1
Woorden per reaguursel 11.7
Reacties per reaguursel 0.43
Meeste reaguursels op 1 dag 5
Aantal x weggejorist 7
Geregistreerd op 13-04-2025
Eerste reactie op 16-04-2025

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

0 kudos 2026-06-19 13:41:20 door Daan_O op Motor skipt de file
@Espesbes | 19-06-26 | 13:00: Hier in NL? Nee zeker niet. Het mag wel, maar niet op deze manier. Dit is gewoon gevaarlijk.

0 kudos 2026-06-19 13:27:54 door Peterrrrrrrr op Motor skipt de file
@ApoIIyon | 19-06-26 | 11:02: Je kunt gewoon tijd en afstand ongeveer meten, en dan kom ik uit op ruim 60 km/uur.

0 kudos 2026-06-19 11:00:56 door Espesbes op Motor skipt de file
@Daan_o op deze manier? Tussen stilstaande / langzaamrijdende auto's doorrijden? Zeker wel.

1 kudos 2026-06-19 09:15:31 door flipflap113 op Motor skipt de file
@GraafSteno | 19-06-26 | 10:16: Zie niet dat hij aanstalten maakt om uit te stappen, daarnaast is even uitstappen midden op een tweebaansweg verre van normaal

-1 kudos 2026-06-19 09:02:47 door ApoIIyon op Motor skipt de file
@GraafSteno | 19-06-26 | 10:16: Wat zeg jij? Man rijdt echt niet hard, lijkt harder door de camera...

2 kudos 2026-06-19 08:19:33 door Uhoortnogvanons op Motor skipt de file
Dus omdat 'filteren' in Nederland is toegestaan is het vast overal in de wereld toegestaan? Huh?

12 kudos 2026-06-19 08:16:50 door GraafSteno op Motor skipt de file
"Snelheid wat lager"? Motormuis rijdt als een volbloed randdebiel tussen de rijen auto's door en de man in het busje wilde gewoon even uitstappen. Dan ga je er niet vanuit dat er zo'n idioot langs komt zeilen.

11 kudos 2026-05-29 07:54:28 door hugey op D*cks out for Harambe
@kayenta | 29-05-26 | 08:21: zijn kind dat toch al niet meer te redden is?

-4 kudos 2026-05-29 06:21:55 door kayenta op D*cks out for Harambe
Stel, de situatie dreigt volledig uit de klauwen te lopen, (jouw) kind zwaar gewond, niet meer te redden, situatie is al uit de klauwen gelopen, wie van de 2 mag/moet worden neer geschoten?

1 kudos 2026-05-24 16:39:12 door aceshigh op Lubach over Islamkritiek
@uitstekelbaars, daar komt spuit elf weer met één van de weinige landen waar de Islam niet voor al te veel problemen zorgt, alhoewel, Indonesië kampt met spanningen rond toenemende radicalisering, discriminatie van minderheden en de invloed van conservatieve wetgeving. Daarnaast bent u de islamitische aanslag op Bali in 2002, Jakarta in 2016 en de serie bomaanslagen in Surabaya 2018 gemakshalve vergeten?

13 kudos 2026-05-24 12:37:56 door normaaldoeneikel op Lubach over Islamkritiek
Er zijn ondertussen meer dan een miljoen moslims in Nederland, en snelgroeiende. Kijk eens naar de islamitische landen in de wereld: daar is geen vrijheid, geen welvaart, geen vrouwenrechten, maar wel corruptie en onderdrukking. Als dat maar genoeg het land binnenkomt, dan kantelt de boel snel genoeg.

20 kudos 2026-04-04 20:28:46 door De_GBS op Ga weg met je R8
Zal misschien al het 5e rondje door de wijk zijn. Die dame staat er wellicht niet zomaar.

16 kudos 2026-01-29 08:54:20 door dikkedik op 83-jarige vrouw ramt autos bij het stoplicht
@Espebes: Heb je goed onderbouwd ook. Met diezelfde redenering moeten ze ook het autorijden verbieden voor alle 18 tot 25-jarigen en sowieso álle heuptasjesdragers, broccolikoppen en haakneuzen.

0 kudos 2026-01-25 17:22:02 door Commando_Knetter op Andere hoek ICE-executie
Nouja, legaal is legaal en dat geeft ice agenten je niet meteen het recht om je dood te schieten, tenzij meneer zijn wapen had gepakt.

3 kudos 2026-01-25 13:11:38 door ruubin op Andere hoek ICE-executie
Jij denkt dat als je maar lief bent tegen wat gewoon echt inmiddels het equivalent van de bruinhemden zijn, ze je wel met rust laten? Zullen ze misschien ook doen, omdat ze dan lekker ongestoord hun gang kunnen gaan.

Het schoolvoorbeeld van mensen die niet weten wat de prijs van vrijheid is.

0 kudos 2026-01-21 18:07:27 door eEe op De Donald in Davos, Zwitserland
Wat? Volkerenmoord, geen vrijheid en 1 groep elite (waar jij waarschijnlijk niet bij had gehoord) die alles besluiten? Denk ff goed na wat je zegt.

1 kudos 2026-01-08 06:51:52 door MojoNL op ICE in Amerika slaat door
Kerel. Je ziet dat ze wil vluchten en niemand wat aan wil doen. Jij ziet wat je fuik voorschrijft blinde

2 kudos 2025-12-29 11:51:10 door barry355GTB op Zelfs de chef paarse enveloppen vindt de boetes te hoog
@Zolderkamervragen | 29-12-25 | 11:49: Ik heb al heel veel auto's gereden maar godzijdank geen ééntje met een dergelijke afwijkende teller. Hoogstens een afwijking van 4% en dat is ongeveer een geaccepteerde afwijking door de overheid.

5 kudos 2025-12-17 17:47:43 door Progue op Taser op je donder
@sufkut | 17-12-25 | 18:12: Dat moet je ook gewoon netjes vragen eerst.

36 kudos 2025-12-17 17:12:28 door sufkut op Taser op je donder
Ik heb 't wel eens geprobeerd maar daar was ze niet van gediend helaas.