66,652 +75738 -9086
Kudos
#756 (Top 0.2366%)
| Kudos/dag | 39.89 |
| Kudos/reaguursel | 12.5 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 2717 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -490 |
66,652 +75738 -9086
Kudos
#756 (Top 0.2366%)
| Kudos/dag | 39.89 |
| Kudos/reaguursel | 12.5 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 2717 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -490 |
5,334
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 3.19 |
| Topreaguursels | 10 |
| Woorden per reaguursel | 8.9 |
| Reacties per reaguursel | 0.31 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 16 |
| Aantal x weggejorist | 83 |
| Geregistreerd op | 28-11-2021 |
| Eerste reactie op | 28-11-2021 |
Shop via onze link β jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon π
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-20 08:21:20 door Dwayne Wayne op Dumpert Stormbulletin: Blikseminslagen
Blitzkrieg
-3 kudos 2026-06-20 00:19:11 door Pimmetjes op LEGO-diefstal in Rijssen
@SomeDuderr | 19-06-26 | 23:11: de lange wachttermijn hoort idd bij landelijke verspreiding zoals via opsporing verzocht. De mijne lange termijn is voor verspreiding via regionale zenders. Maar ja... als jullie die dan op dumpert gooien...
37 kudos 2026-06-19 21:11:33 door SomeDuderr op LEGO-diefstal in Rijssen
@pannekoekmetmosterd | 19-06-26 | 22:42: Wat ik nu wel bijzonder vind is dat deze papzak nu meteen herkenbaar in beeld wordt gebracht. Normaliter (althans, wanneer het om de "lichtgetinte jongeren" gaat) wordt de persoon onherkenbaar in beeld gebracht voor een bepaalde periode (meestal zo'n 6 maanden).
32 kudos 2026-06-19 20:42:53 door pannekoekmetmosterd op LEGO-diefstal in Rijssen
Eens in de zoveel tijd komt er inderdaad een man langs die verdacht veel op een blanke Nederlander lijkt, dat klopt. Er bestaan ook rotte appels bij ons op z'n tijd. Spreek je over een half jaar weer bij de volgende, hou je ondertussen de "anderen" even in de gaten hier? Ben benieuwd of je de tel bij houd.
2 kudos 2026-06-07 19:09:26 door appendix op Tette in de slingshot
Moeilijk hΓ©....iets positiefs zeggen.
12 kudos 2026-06-07 10:12:43 door very-ferry op Tette in de slingshot
Ik zie alleen tieten...
-1 kudos 2026-06-06 05:17:12 door Risingson op Uiteindelijk ging ook Arent overstag
Ik vind dan ook dat dat 'andersom' moet. Je krijgt een linkje waarachter je de status kunt vinden. Wil jij weten hoe het er voor staat dan zoek je het zelf op.
1 kudos 2026-06-06 05:00:44 door JanHuyghen op Uiteindelijk ging ook Arent overstag
@Maxima_Hartman of je maakt een alias in outlook, en die zet je in een apart mapje. Nog beter, neem een proton mail account en maak daarin een alias. Fuck microschoft.
-5 kudos 2026-06-06 04:24:15 door Maxima_Hartman op Uiteindelijk ging ook Arent overstag
Je kunt natuurlijk ook zoals elk welkdenkend mens minimaal 2 mailadressen hebben. 1 Voor normaal en 1 voor meuk. Alles waar je je voor registreert doe je onder die van meuk en die voeg je niet toe aan je outlook account.
9 kudos 2026-06-05 23:57:12 door VanUitDeZolderkamer op Uiteindelijk ging ook Arent overstag
Ja dat je niet thuis was terwijl je wel thuis was en de pakketbezorger het pakket daardoor niet kon afleveren.
12 kudos 2026-05-28 12:12:15 door MrRoyal op Stadhuis Den Haag ontruimd vanwege bommelding
Zeker! Was dit die dokter of raketgeleerde?
0 kudos 2026-05-28 07:11:31 door Het Vragevuur op Even je kever aanzetten
Hansje Pansje?
0 kudos 2026-05-27 09:13:33 door tissue op Boa huisbezoek
Mijn vermoeden is dat meneer notoir overlastgever is of dat er drugs wordt verbouwd / verhandeld vanuit de woning. Handhaving en openbare orde is een taak van de burgemeester maar voordat die tot actie overgaat (bv sluiting van het pand) zal hij/zij eerst hoor en wederhoor willen doen.
4 kudos 2026-05-26 22:21:45 door Buddystutta op Boa huisbezoek
Omdat er iets speelt en de burgermeester zijn kant van het verhaal wilt horen.
De handhaving werkt voor de gemeente dus die krijgen dan via de gemeente de opdracht om even langs te gaan, je kan ook de politie sturen maar die hebben het al te druk dus dit is een mooie oplossing.
Btw je kan al uit de reactie opmaken met wat voor lul je te maken heb......
1 kudos 2026-05-21 17:36:46 door Jackfart op Maak mij nou niet gek
idd
0 kudos 2026-05-14 09:41:28 door aeonmort op Stoomtrein langs station Houten-Castellum
@jeroenpoepaanmijnsch | 14-05-26 | 09:56: De meeste van dit soort stoomtreinen zijn echter omgebouwd om olie te gebruiken ipv kolen. Dit werkt efficiΓ«nter, en schoner dan kolen. Dus is het meer een diesel-stoomtrein.
0 kudos 2026-05-14 08:08:51 door de bartsmitridder op Stoomtrein langs station Houten-Castellum
Hoe kom je tot die 'dus'? Het hele probleem op aarde is teveel warmte, dus hoe helpt het extra verhitten van water? En had je er al bij stilgestaan hoe dat water wordt verhit tot het kookpunt?
9 kudos 2026-05-14 07:56:59 door jeroenpoepaanmijnsch op Stoomtrein langs station Houten-Castellum
Maar stoom ontstaat niet zomaar! Als je het technisch correct zou willen zeggen zijn het geen stoomtreinen maar kolentreinen!
4 kudos 2026-05-12 11:32:27 door JohnJ.K. op Grofvuil en afval ophalen met Stadsbeheer Rotterdam in Dumpert Filmt Je Werkplek
Mitchel? Leuke gast en nu ik m zo aan het werk zie alleen maar meer kudo's voor hem.
12 kudos 2026-05-12 08:53:25 door Anaaltijgur op Grofvuil en afval ophalen met Stadsbeheer Rotterdam in Dumpert Filmt Je Werkplek
Ooh dat is niet aardig voor rene
1 kudos 2026-05-09 12:38:22 door Duffe op Waar is mijn geld?
@PatatjeOerwoud | 09-05-26 | 12:04: Je kunt ook eens uit die paar steden komen en zien dat het in de rest van het land andes is.
1 kudos 2026-05-09 10:54:07 door Forza_Ruud_Krol op Waar is mijn geld?
@PatatjeOerwoud | 09-05-26 | 12:04:
Nee nee nee! Ga NIET naar Amsterdam! Ga vooral NIET naar Amsterdam! We houden het hier graag gezellig.
-6 kudos 2026-05-09 10:43:02 door DiePanzerVorwaerts3 op Waar is mijn geld?
@PatatjeOerwoud | 09-05-26 | 12:04:
Dat die ik regelmatig, en je zult het vervelend vinden om te horen maar het is echt totale onzin. Het is dat onnozele, zwartgallige geleuter en dat vals-tomantische nostalgische gezever over "het eens zo mooie Nederland" dat in werkelijkheid nooit heeft bestaan waar we in ons land Γ©cht geen stap mee vooruit komen.
4 kudos 2026-05-09 10:04:23 door PatatjeOerwoud op Waar is mijn geld?
@Desc Ga eens naar Rotterdam Zuid, Kanaleneiland, Amsterdam. Het is zeker geen onzin wat hij zegt. Je kunt het niet leuk vinden om te horen, maar het is zeker geen onzin. Je kunt gewoon naar een stad gaan en het met je eigen ogen aanschouwen.
-8 kudos 2026-05-09 09:48:14 door Desc op Waar is mijn geld?
waarom post je dit soort totale onzin?
0 kudos 2026-05-03 06:45:54 door Het Vragevuur op CEO Starbucks verdedigt achterlijk duur bakkie koffie
Jouw naam is toch al in het Engels?
6 kudos 2026-05-02 19:22:45 door SleezerBret-2.0 op CEO Starbucks verdedigt achterlijk duur bakkie koffie
Er staat nu nog steeds een laf, koud kartonnen bakkie pleur te wachten met de naam 'Exit' er op.
0 kudos 2026-04-29 16:27:54 door Bertus_Butsers op Wat is jouw bodycount..
Ik ben 4 en heb er 43 gehad
35 kudos 2026-04-29 15:05:37 door LiberoHeinzKessler op Wat is jouw bodycount..
Familie telt niet mee.
1 kudos 2026-04-27 16:56:30 door WateenKutzooiisdit op Jezelf uitschakelen
@HenkieWanky | 27-04-26 | 10:30: Vluggertje
-8 kudos 2026-04-27 08:30:31 door HenkieWanky op Jezelf uitschakelen
Vlug wat?
1 kudos 2026-04-26 20:29:38 door owikzegmaarwat op Politie Nijmegen een fiets kwijt?
Wat heb jij tegen Aphex Twin?
13 kudos 2026-04-11 07:20:19 door Tochmaardan op Dumpert Opsporing Verzocht
Zie je weinig, kinderbrommer passagier in transitie.
0 kudos 2026-04-07 11:30:33 door banditoz op Even terug naar die 90s trend
@BennieDeKok | 07-04-26 | 10:04: Bij rad van fortuin moest je ze wel kopen.
4 kudos 2026-04-07 08:37:45 door OppositeLocksmith op Even terug naar die 90s trend
Pauper
20 kudos 2026-04-07 08:04:20 door BennieDeKok op Even terug naar die 90s trend
Klinkers zijn gewoon gratis hoor.
21 kudos 2026-04-07 07:38:09 door Zolderkamervragen op Even terug naar die 90s trend
Ik hoop dat zij een betere taalbeheersing heeft dan haar vader.
3 kudos 2026-04-02 22:16:11 door Lekker Bezig op Natte krant
Je moet ook niet in je box schijten.
1 kudos 2026-03-31 16:12:28 door Mokara op Waar zit de knop van die hottub nou?
Een harde pets OF die lekkere reet?
3 kudos 2026-03-31 15:37:09 door WhoreandDoll op Waar zit de knop van die hottub nou?
Is ze loops of leaups?
5 kudos 2026-03-31 14:39:59 door Rubirosa op Waar zit de knop van die hottub nou?
Is het ze loopd of ze loopt?
6 kudos 2026-03-31 14:15:07 door Ik spreek Nederlands op Waar zit de knop van die hottub nou?
Is het ze zegd of ze zegt?
0 kudos 2026-03-31 09:11:59 door Corsair-Gamer op Have Ai Break, Have A KitKat!
@DentistCollector | 31-03-26 | 08:06: Ik zou je aanraden het toch nog eens te proberen. Net als bij Breaking Bad had de serie tijd nodig om te groeien, en misschien vond ik hem uiteindelijk zelfs beter dan BB zelf.
0 kudos 2026-03-31 07:20:21 door The_space_cowboy op Have Ai Break, Have A KitKat!
En Fargo, die is ook top.
0 kudos 2026-03-31 07:20:21 door The_space_cowboy op Have Ai Break, Have A KitKat!
En Fargo, die is ook top.
-2 kudos 2026-03-31 07:20:21 door The_space_cowboy op Have Ai Break, Have A KitKat!
En Fargo, die is ook top.
1 kudos 2026-03-31 06:50:52 door Bertie Wooster op Have Ai Break, Have A KitKat!
Ken geen andere series die zo dicht bij het niveau van Bassie en Adriaan komen inderdaad.
2 kudos 2026-03-31 06:06:52 door DentistCollector op Have Ai Break, Have A KitKat!
Dexter anders ook hoor! Maar BB was echt fantastisch ja. BCS ook? Kon me niet echt bekoren (1 miss 2 afleveringen van gezien), wellicht omdat we 't te snel wilden kijken na BB...
2 kudos 2026-03-30 23:26:11 door Jorisliev op Have Ai Break, Have A KitKat!
Yep en op dit moment Landman met Billy Bob Thornton en Michelle Randolph.
17 kudos 2026-03-30 21:42:01 door Doorsneeburger op Re: LUMC neemt klachten serieus
@Wiskasz | 30-03-26 | 22:27: Wel weer grappig dat hij de meeste kudos heeft.