DumpStats voor Cassiebassievierhuis

1,201 +1698 -497

Kudos

#33086 (Top 10.3529%)

Kudos/dag 0.7
Kudos/reaguursel 12.64
Meeste kudos op 1 reaguursel 373
Minste kudos op 1 reaguursel -119

95

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.06
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 20.7
Reacties per reaguursel 0.67
Meeste reaguursels op 1 dag 5
Aantal x weggejorist 8
Geregistreerd op 23-09-2021
Eerste reactie op 23-10-2021

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

2 kudos 2026-05-25 16:26:13 door CyberfoxRD op Ouderen tegenwoordig
@Petskast | 25-05-26 | 17:43: blijkbaar en jammer.. :-) meer het zal wel; ik ga een biertje pakken :-) fijne dag!

4 kudos 2026-05-25 15:43:08 door Petskast op Ouderen tegenwoordig
@CyberfoxRD | 25-05-26 | 16:17: Helaas herkennen jongere reaguurders Def P niet. Erg jammer.

-8 kudos 2023-10-24 17:59:27 door Rest in privacy op Ongeduldige Maserati
Huh wat? Hij blijft lang links, klopt. Maar hoezo rechts proberen te pakken? Hij gaat gewoon naar rechts en het wordt zo tweebaans. Mazdarati is gewoon een opgefokt kalf met z'n coureursdiploma.

-6 kudos 2023-10-13 19:53:16 door hansworzt op Ronaldo veroordeeld tot 99 zweepslagen in Iran
De oudste bijbelse teksten zijn uit omstreeks 500. Daar bestaat bijna niks meer van. De kerk heeft meerdere malen de bijbel herschreven en de oude verbrandt. Ja allemaal, er waren er niet zoveel van. Er zijn verschillende concilie geweest waarbij dit besloten werd. Hele evangeliën zijn verdwenen, niemand weet wat er ooit in stond. Kortom de bijbel is meerdere malen herschreven om macht. Fake wordt dat vandaag de dag genoemd.

21 kudos 2022-03-06 16:47:27 door Shario op Vluchtende burgers beschoten bij Irpin
Juist wel. Niemand forceert je te kijken, plus NSFW waarschuwing. Als je niet tegen dit soort beelden kan, voel je vrij dumpert niet meer te openen.

2 kudos 2022-02-19 12:51:13 door Naranni op Stoere jongen heeft steen gevonden
Wij dronken bier onder een trein viaduct aan de rand van het dorp. Daar had niemand (over)last van ons en we ruimde de troep ook altijd weer netjes op in de prullenbak of vuilniszak. Niet iedereen heeft zo'n agressieve jeugd gehad als jij.

0 kudos 2022-02-19 12:40:14 door Sigarenpeuken op Stoere jongen heeft steen gevonden
@Cassiebassievierhuis Nee, in mijn jeugd (20 jaar terug) deed je gewoon niet van dit soort domme acties. Tops dat je eens een rotje in de klomp van je opa deed.

-8 kudos 2022-02-19 12:30:10 door Kaakster op Stoere jongen heeft steen gevonden
Ik vind dit zelf ook wel wat te ver gaan, maar het klopt wel dat dumpert vol zit met moraal ridders, zijn voornamelijk mensen die al wat ouder zijn, met overgewicht, want ze zitten alleen maar op hun reet dumpert te bekijken, om dan hun onbelangrijke mening te geven, ze hebben thuis niks te vertellen mochten ze al een vrouw hebben, waardoor ze graag hun gal op dumpert spuwen, ik zelf zit vooral op dumpert niet om de filmpjes, maar vooral om de reacties, de 1 probeert zich nog slimmer voor te doen dan de ander, of de stoere praat ook altijd komisch, "ik zou die gene een paar tikken verkopen", buiten als iemand boe roept poepen ze hun hele broek vol.

0 kudos 2022-02-19 12:30:05 door GebuktIsSomsGenomen op Stoere jongen heeft steen gevonden
Klopt, pauper tokkievolk is van alle tijden. Je kan de jonge paupers makkelijk herkennen. Tegen de tijd dat ze fysiek volwassen zijn hebben ze de mooiste spreuken op hun lichaam getatoeëerd waar zelfs Tolkien jaloers op zou zijn.

6 kudos 2022-02-19 12:23:55 door trongbeker op Stoere jongen heeft steen gevonden
Nee, de meesten van ons hebben gewoon een opvoeding genoten die ervoor zorgde dat we in elk geval geen vernielingen zoals deze aanrichtten. Als je dit recht probeert te lullen, ben je gewoon net zo’n ongelukkige als in het filmpje.

17 kudos 2022-02-19 12:09:42 door langzullenweleven op Stoere jongen heeft steen gevonden
jouw reaguursel getuigt precies van de verwerpelijke mentaliteit om alles, maar dan ook alles goed te praten. Dat nutteloos stuk vreten, maatschappij-onwaardige snotjoch, vernielt wat anderen opbouwen en waar anderen voor betalen. Denk maar niet dat die nageboorte zelf zijn portemonnee trekt.

3 kudos 2021-11-14 08:35:01 door BondTegenJames op Horeca Breda gaat gewoon door!
De opschaling van het aantal IC bedden het en het overbelast raken van de zorg door coronagevallen zijn twee verschillende dingen. Ja, we hebben meer IC bedden nodig. Elk land om ons heen heeft meer IC bedden per 100.000 inwoners. Aan de andere kant: elk land om ons heen heeft een overbezette zorg door corona. Wat ons had geholpen was een niet-falende overheid. En laten we eerlijk zijn: wij als bevolking falen natuurlijk ook keihard. Het gezonde verstand is ver, maar dan ook heel ver te zoeken.

0 kudos 2021-11-13 22:05:37 door badman77 op Horeca Breda gaat gewoon door!
@Krabpaal | 13-11-2021 | 21:55: je bent zo'n ontzettende stakker, laat je aub vaccineren joh want volgens jullie wappie journaal kan je dan geen kinderen meer krijgen...