1,201 +1698 -497
Kudos
#33086 (Top 10.3529%)
| Kudos/dag | 0.7 |
| Kudos/reaguursel | 12.64 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 373 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -119 |
1,201 +1698 -497
Kudos
#33086 (Top 10.3529%)
| Kudos/dag | 0.7 |
| Kudos/reaguursel | 12.64 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 373 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -119 |
95
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.06 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 20.7 |
| Reacties per reaguursel | 0.67 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 5 |
| Aantal x weggejorist | 8 |
| Geregistreerd op | 23-09-2021 |
| Eerste reactie op | 23-10-2021 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
2 kudos 2026-05-25 16:26:13 door CyberfoxRD op Ouderen tegenwoordig
@Petskast | 25-05-26 | 17:43: blijkbaar en jammer.. :-) meer het zal wel; ik ga een biertje pakken :-) fijne dag!
3 kudos 2026-05-25 16:00:18 door Cassiebassievierhuis op Ouderen tegenwoordig
Osdorp posse
4 kudos 2026-05-25 15:43:08 door Petskast op Ouderen tegenwoordig
@CyberfoxRD | 25-05-26 | 16:17: Helaas herkennen jongere reaguurders Def P niet. Erg jammer.
-5 kudos 2026-05-25 14:17:00 door CyberfoxRD op Ouderen tegenwoordig
Is onbetwist dat de alcohol beslist en jij gist
13 kudos 2024-01-01 20:08:27 door lotjerotje op Vuurwerk knuppels schieten op BOA’s in Katwijk
Laat Volendam er even buiten svp. 0 incidenten met oud jaar. 0 incidenten met kermis en complimenten van de politie.
Dat van mijn nicht is wel waar.
7 kudos 2023-12-31 13:37:55 door ShakespeareanTragedy op Alex Soze heeft nieuwjaarsboodschap
Heeft 'ie je dat wijsgemaakt, dat 'ie zo lult omdat hij doof is.
16 kudos 2023-12-14 08:47:38 door HardAanval op De mense in Gaza hebben je geld nodig
@BigMcDick | 14-12-23 | 09:08: Je zit dan ook nog maar dik een jaar op Dumpert...
-45 kudos 2023-12-14 08:08:33 door Rest in privacy op De mense in Gaza hebben je geld nodig
Topreaguursel zegt genoeg Cassie. Mensen zoals ons zijn hier al even niet meer op de juiste plek.
57 kudos 2023-12-14 07:36:58 door illi66 op De mense in Gaza hebben je geld nodig
Prima filmpje hoor, dekt de lading wel. Dus niet zeuren wokey!
-6 kudos 2023-11-14 20:03:11 door Tuigvdrichel op Gezocht! Laffe kleautzakjes mishandelen trambestuurder!
Zo, deze houdt het goed vol. Bijna een uur.
-8 kudos 2023-10-24 17:59:27 door Rest in privacy op Ongeduldige Maserati
Huh wat? Hij blijft lang links, klopt. Maar hoezo rechts proberen te pakken? Hij gaat gewoon naar rechts en het wordt zo tweebaans. Mazdarati is gewoon een opgefokt kalf met z'n coureursdiploma.
8 kudos 2023-10-13 21:28:24 door grotgraver op Ronaldo veroordeeld tot 99 zweepslagen in Iran
@hansworzt | 13-10-2023 | 21:53: De eerste exemplaren waren in rots gehakt. Die kon je helemaal niet verbranden.
-2 kudos 2023-10-13 20:37:57 door DiePanzerVorwaerts op Ronaldo veroordeeld tot 99 zweepslagen in Iran
@hansworzt | 13-10-2023 | 21:53:
Eh... nee. Maar goed, als jij dat gelooft...
-6 kudos 2023-10-13 19:53:16 door hansworzt op Ronaldo veroordeeld tot 99 zweepslagen in Iran
De oudste bijbelse teksten zijn uit omstreeks 500. Daar bestaat bijna niks meer van. De kerk heeft meerdere malen de bijbel herschreven en de oude verbrandt. Ja allemaal, er waren er niet zoveel van. Er zijn verschillende concilie geweest waarbij dit besloten werd. Hele evangeliën zijn verdwenen, niemand weet wat er ooit in stond. Kortom de bijbel is meerdere malen herschreven om macht. Fake wordt dat vandaag de dag genoemd.
8 kudos 2023-10-13 19:52:27 door Uhoortnogvanons op Ronaldo veroordeeld tot 99 zweepslagen in Iran
Ik geloof je.
-1 kudos 2023-10-13 19:49:23 door EisWafer op Ronaldo veroordeeld tot 99 zweepslagen in Iran
Ik geloof in de geschriften van Hans Christiaan Anderson.
10 kudos 2023-10-13 19:44:55 door Rest in privacy op Ronaldo veroordeeld tot 99 zweepslagen in Iran
Nooit van oud-israëlitisch schrift, of akkadisch spijkerschrift gehoord?
30 kudos 2023-10-11 17:41:22 door swansaap op Ouwe bok is niet bang van
Ongedierte van de samenleving. Ja er zijn er een paar die normaal zijn.. gross is tuig
-1 kudos 2023-10-08 14:11:44 door DiePanzerVorwaerts op Vuurgevechten in zuid Israël
Stalin has entered the chat.
0 kudos 2023-10-08 12:43:05 door der Schweinigel op Vuurgevechten in zuid Israël
Ik doe wel een beetje aan bijgeloof. Is ook raar maar daar val ik helemaal niemand of niets mee lastig behalve mijzelf soms.
4 kudos 2023-08-06 11:38:51 door Nijogeth op WK wielrennen stilgelegd
Erover dan?
3 kudos 2023-08-06 11:28:23 door sjill op WK wielrennen stilgelegd
Ik denk niet dat de volgautos er langs konden.
3 kudos 2023-08-01 15:35:44 door Uw Verzekeringsadvis op Steekpartij in Amsterdam
Iets met zijn APK
5 kudos 2023-07-17 15:31:05 door Schroothoop op Snoeihard rechtdoor op de rotonde in Bunschoten-Spakenburg
Vanaf vandaag niet meer denk ik.
5 kudos 2023-07-17 15:30:43 door Rest in privacy op Snoeihard rechtdoor op de rotonde in Bunschoten-Spakenburg
Denk even niet.
3 kudos 2022-07-09 16:57:14 door KoejoeloeckyLuke op Max wint sprintrace en pakt pole
Ja laten we het hernoemen naar übervla.
-3 kudos 2022-07-09 16:23:27 door Jerryvr73 op Max wint sprintrace en pakt pole
Jou opmerkingen hier ook! Ban voor deze Man
17 kudos 2022-07-09 16:12:41 door YoghurtbuksII op Max wint sprintrace en pakt pole
Wat is er mis met een lekker bakje superieure vla?
21 kudos 2022-03-06 16:47:27 door Shario op Vluchtende burgers beschoten bij Irpin
Juist wel. Niemand forceert je te kijken, plus NSFW waarschuwing. Als je niet tegen dit soort beelden kan, voel je vrij dumpert niet meer te openen.
3 kudos 2022-03-06 16:47:08 door Novagangster op Vluchtende burgers beschoten bij Irpin
ga dan TV kijken.
47 kudos 2022-03-06 16:46:34 door Lord_reetveter op Vluchtende burgers beschoten bij Irpin
Schokkend he, de realiteit.
7 kudos 2022-02-19 18:26:21 door Poesfanaat op Stoere jongen heeft steen gevonden
Jong zijn heeft precies niks te maken met dingen slopen die niet van jou zijn.
2 kudos 2022-02-19 12:51:13 door Naranni op Stoere jongen heeft steen gevonden
Wij dronken bier onder een trein viaduct aan de rand van het dorp. Daar had niemand (over)last van ons en we ruimde de troep ook altijd weer netjes op in de prullenbak of vuilniszak. Niet iedereen heeft zo'n agressieve jeugd gehad als jij.
2 kudos 2022-02-19 12:42:10 door Sigarenpeuken op Stoere jongen heeft steen gevonden
@Kaakster | 19-02-2022 | 13:30: ironisch, zit je in de spiegel te kijken?
0 kudos 2022-02-19 12:40:14 door Sigarenpeuken op Stoere jongen heeft steen gevonden
@Cassiebassievierhuis Nee, in mijn jeugd (20 jaar terug) deed je gewoon niet van dit soort domme acties. Tops dat je eens een rotje in de klomp van je opa deed.
0 kudos 2022-02-19 12:37:25 door Carazy Android op Stoere jongen heeft steen gevonden
@Shario | 19-02-2022 | 13:11: Mooi gesproken!
-8 kudos 2022-02-19 12:30:10 door Kaakster op Stoere jongen heeft steen gevonden
Ik vind dit zelf ook wel wat te ver gaan, maar het klopt wel dat dumpert vol zit met moraal ridders, zijn voornamelijk mensen die al wat ouder zijn, met overgewicht, want ze zitten alleen maar op hun reet dumpert te bekijken, om dan hun onbelangrijke mening te geven, ze hebben thuis niks te vertellen mochten ze al een vrouw hebben, waardoor ze graag hun gal op dumpert spuwen, ik zelf zit vooral op dumpert niet om de filmpjes, maar vooral om de reacties, de 1 probeert zich nog slimmer voor te doen dan de ander, of de stoere praat ook altijd komisch, "ik zou die gene een paar tikken verkopen", buiten als iemand boe roept poepen ze hun hele broek vol.
0 kudos 2022-02-19 12:30:05 door GebuktIsSomsGenomen op Stoere jongen heeft steen gevonden
Klopt, pauper tokkievolk is van alle tijden. Je kan de jonge paupers makkelijk herkennen. Tegen de tijd dat ze fysiek volwassen zijn hebben ze de mooiste spreuken op hun lichaam getatoeëerd waar zelfs Tolkien jaloers op zou zijn.
6 kudos 2022-02-19 12:23:55 door trongbeker op Stoere jongen heeft steen gevonden
Nee, de meesten van ons hebben gewoon een opvoeding genoten die ervoor zorgde dat we in elk geval geen vernielingen zoals deze aanrichtten. Als je dit recht probeert te lullen, ben je gewoon net zo’n ongelukkige als in het filmpje.
7 kudos 2022-02-19 12:21:52 door Uhoortnogvanons op Stoere jongen heeft steen gevonden
De filmert is gevonden..
5 kudos 2022-02-19 12:18:25 door ShakespeareanTragedy op Stoere jongen heeft steen gevonden
Schijnheiligen*. Het zijn vaak de ongeletterden die deviant gedrag goedpraten.
5 kudos 2022-02-19 12:15:45 door markstar1963 op Stoere jongen heeft steen gevonden
Uiteraard ook wel eens misdragen, maar nooit iets moedwillig gesloopt. Kwestie van opvoeding denk ik.
18 kudos 2022-02-19 12:14:08 door fritzmeißter op Stoere jongen heeft steen gevonden
Waar baseer jij het op dat de reaguurders die nu foei roepen zelf vroeger de grootste klootzakken (ipv zakjes) waren? En ohja schIJnheilig, doei.
18 kudos 2022-02-19 12:12:40 door Zure_Pindanoot op Stoere jongen heeft steen gevonden
Zoek op: projecteren
74 kudos 2022-02-19 12:11:43 door Shario op Stoere jongen heeft steen gevonden
Nee hoor, vroeger bleef ik ook van andermans spullen af. Je voelt je zeker aangesproken omdat jij zo'n figuur was/bent?
17 kudos 2022-02-19 12:09:42 door langzullenweleven op Stoere jongen heeft steen gevonden
jouw reaguursel getuigt precies van de verwerpelijke mentaliteit om alles, maar dan ook alles goed te praten. Dat nutteloos stuk vreten, maatschappij-onwaardige snotjoch, vernielt wat anderen opbouwen en waar anderen voor betalen. Denk maar niet dat die nageboorte zelf zijn portemonnee trekt.
7 kudos 2022-02-19 12:08:37 door Vogelnest op Stoere jongen heeft steen gevonden
-11/10 troll reaguursel. Probeer het later nog eens.
4 kudos 2021-12-28 18:18:33 door Petskast op Co Stompe nieuwe trainingspartner van Gerwen.
Behalve als het mis gaat.
3 kudos 2021-11-14 08:35:01 door BondTegenJames op Horeca Breda gaat gewoon door!
De opschaling van het aantal IC bedden het en het overbelast raken van de zorg door coronagevallen zijn twee verschillende dingen. Ja, we hebben meer IC bedden nodig. Elk land om ons heen heeft meer IC bedden per 100.000 inwoners. Aan de andere kant: elk land om ons heen heeft een overbezette zorg door corona. Wat ons had geholpen was een niet-falende overheid. En laten we eerlijk zijn: wij als bevolking falen natuurlijk ook keihard. Het gezonde verstand is ver, maar dan ook heel ver te zoeken.
0 kudos 2021-11-13 22:05:37 door badman77 op Horeca Breda gaat gewoon door!
@Krabpaal | 13-11-2021 | 21:55: je bent zo'n ontzettende stakker, laat je aub vaccineren joh want volgens jullie wappie journaal kan je dan geen kinderen meer krijgen...