DumpStats voor Cassiebassievierhuis

1,201 +1698 -497

Kudos

#33086 (Top 10.3529%)

Kudos/dag 0.7
Kudos/reaguursel 12.64
Meeste kudos op 1 reaguursel 373
Minste kudos op 1 reaguursel -119

95

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.06
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 20.7
Reacties per reaguursel 0.67
Meeste reaguursels op 1 dag 5
Aantal x weggejorist 8
Geregistreerd op 23-09-2021
Eerste reactie op 23-10-2021

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-112 kudos 2022-02-19 13:08:42 op Stoere jongen heeft steen gevonden
Scheinheiligen hier allemaal. Nu het hardst roepen van ga je schamen,kost de maatschappij weer geld,en bla bla bla bla bla, en zelf zijn ze de grootste klootzakjes geweest toen ze een jaar of 15 waren. Prettig weekend moraalridders

-56 kudos 2022-02-19 13:02:19 op Stoere jongen heeft steen gevonden
Niemand van jullie moraalridders jong geweest? Zo is de jeugd. Was vroeger niet anders, nu wordt alles gefilmd en nu niet.

-51 kudos 2022-07-03 14:45:18 op Ho = boem
Volgas??? Hahaha. Die meisjes zijn gewoon verkeerd bezig. En dan ook nog zo schaapachtig kijken en de andere kant op huppelen. Wielrenners die alleen fietsen zijn niet verkeerd. Als ze met de wekelijkse groepjes gaan fietsen dan zijn ze pas kudt

-36 kudos 2023-12-31 14:33:32 op Alex Soze heeft nieuwjaarsboodschap
Leuke meneer die Alex. Niks mis mee met die man. Goede buurman die alles voor je regelt. Heeft alleen zo''n luide stem omdat die een beetje doof is,daarom heeft die ook wel eens ongeregeldheden in z''n leven. Is gewoon een keigoede gozert

-15 kudos 2022-07-03 14:55:51 op Ho = boem
Hoe hard fietst die? Stond je er met een flitser? Die snelheid valt denk ik wel mee. Als jij er met je auto had gereden en de fietser onder de auto had gekregen dan was het dus ook jou fout?

-13 kudos 2022-02-19 19:15:01 op Stoere jongen heeft steen gevonden
Ik heb geen agressieve jeugd gehad. Heb vroeger niks uitgevreten maar zag en hoorde wel wat er in het weekend gebeurde. Ben geen taaldeskundige dus typ wel eens een woord fout. Ik praat dit gedrag niet goed hoor, maar bij de reacties staan altijd zulke brave antwoorden dan denk ik zijn jullie niet jong geweest. Nou prettig weekend woordfetisjisten en bravo broeders.

-10 kudos 2023-12-13 05:58:34 op Rico, nitraatje erbij?
Is een ford bus,dat spul is niet kapot te krijgen. Volgende keer een cobra''tje erin gooien.

-1 kudos 2021-12-28 18:47:47 op Co Stompe nieuwe trainingspartner van Gerwen.
Ha Ha. Ha. Superrrr grappig. (Niet). Jekels wat een rommel . Hou die zooi gewoon op je telefoon en niet hier op dumpert. Het moeten mooie filmpjes zijn. Deze rotzooi deel maar met je moeder of zus of de damesclub

1 kudos 2024-01-01 19:44:15 op Vuurwerk knuppels schieten op BOA’s in Katwijk
Katwijk. Daar is ook alles mee gezegd. Net als Volendam,Urk,Bunschoten, Almere,Lelystad,Staphorst. Laat die mensen,ze willen het geld in de familie houden, en daarom neuken ze elkaar maakt niet uit wat het is als het maar familie is. Daarom bestaan deze mensen. Rijd je door hun dorp heen dan zie je allemaal korkies,nesten vol, en dat zie je hier op beeld. Happy new year korkies!

2 kudos 2023-11-13 16:21:27 op Klevertje achter mij was het zat
Filmpje is kut maar muziek goed. Die tony braxton heeft een mooie stem. Dit liedje zong ze toen samen met mick jagger. Blijft prachtig

3 kudos 2026-06-19 19:11:36 op BMW van 30 K naar de kleaute
Boeie wat die kost. Je had beter een elektrische kinder brommert kunnen kopen dat had je wat doekoes gescheeld

4 kudos 2023-09-22 20:20:47 op Vastgelijmd op de Utrechtse Baan
Ga gvd werken niksnut. Zielige flikkerbink laat de politie doen wat ze moeten doen!! Konthommel

5 kudos 2023-12-08 09:13:11 op Ondankbare honden zijn het!
Jekels nog an toe. Zo zijn ze echt heh al die vrouwen. Kijk dit niet het doet je aan het thuisfront denken,dus als je aan het werk bent en nog een leuke dag heb, niet kijken

6 kudos 2023-08-03 17:06:29 op Memphis Depanenkafaal
Wat is dit van geouwehoerd steeds met die filmpjes. Duurt lang voor die afspeelde