DumpStats voor Bredanaartjes

31,538 +35970 -4432

Kudos

#2015 (Top 0.6305%)

Kudos/dag 11.93
Kudos/reaguursel 16.34
Meeste kudos op 1 reaguursel 4758
Minste kudos op 1 reaguursel -310

1,930

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.73
Topreaguursels 4
Woorden per reaguursel 7.7
Reacties per reaguursel 0.36
Meeste reaguursels op 1 dag 9
Aantal x weggejorist 25
Geregistreerd op 29-03-2019
Eerste reactie op 29-03-2019

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

3 kudos 2026-06-07 15:58:48 door Herrieindearie op Pride Utrecht 2026
Pfoe, dat is wel heel conservatief. Laat ze toch lekker een feestje vieren 1 weekend per jaar. De rest van het jaar is het weer Wolter Kroes en van links naar rechts.

4 kudos 2026-06-07 15:09:38 door amahhoela op Pride Utrecht 2026
Vulgair gedrag in het openbaar is niet de manier om geaccepteerd te worden.

-1 kudos 2026-06-07 15:01:21 door Leegzwembad op Pride Utrecht 2026
Dit is ooit begonnen als protest en daarom gaan ze express over de top, al doen ze dat allang niet meer anders waren ze wel door Amsterdam west geweest hoe ze vroeger het ook deden bij buurten die meer moeite hadden met homos.

1 kudos 2026-06-07 13:41:31 door BebaardeZak op Pride Utrecht 2026
@Klerkberk | 07-06-26 | 14:59: Maar normaal gedrag is toch makkelijker te accepteren dan dit.

-14 kudos 2026-06-07 12:59:14 door Klerkberk op Pride Utrecht 2026
Het gaat er niet om, normaal gevonden te worden. Het gaat er om, geaccepteerd te worden.
Net zoals we reaguurders meestal niet normaal vinden, maar wel accepteren.

16 kudos 2026-06-07 12:57:13 door Greenhorn op Pride Utrecht 2026
Deze mensen willen helemaal niet normaal gevonden worden. Dat is hun probleem. Als homo de standaard zou worden, zouden ze spontaan hetero worden.

0 kudos 2025-11-07 23:11:00 door Haunting_Zehel op Kotstochtje op zee
Waarschijnlijk loopt deze meneer ook "na" school, is het "na" aanleiding van etc. En heet hij Delano.

26 kudos 2025-11-07 14:14:52 door 7anPau1 op Kotstochtje op zee
Ja, is een referentie aan "Me gras!" (Moet je minimaal 50 voor zijn om die te snappen.)

-1 kudos 2025-09-06 16:25:06 door IetsMetFiets op Een paar emmers olie naar binnen knikkeren
Ik zeg niet dat ik het eens ben met wat ze toen, maar feitelijk klopt het wel. Vreedzaam betekent geweldloos, zonder gebruik van geweld. Dus ja, dat deel klopt. Overigens las ik bij RTV Noord die hier gisteren al over berichtte dat het nepolie is, 90% water en 10% zwarte kleurstof. Voor wat het waard is.

4 kudos 2025-08-25 21:18:30 door dWork op Scooter bijna van z'n sokken gereden
sorry hoor maar mijn dochter draagt wel sokken. Ze doet alles vogels het boekje, en jouw comment laat zien hoeveel hersenscellen je niet hebt.