31,538 +35970 -4432
Kudos
#2015 (Top 0.6305%)
| Kudos/dag | 11.93 |
| Kudos/reaguursel | 16.34 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 4758 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -310 |
31,538 +35970 -4432
Kudos
#2015 (Top 0.6305%)
| Kudos/dag | 11.93 |
| Kudos/reaguursel | 16.34 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 4758 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -310 |
1,930
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.73 |
| Topreaguursels | 4 |
| Woorden per reaguursel | 7.7 |
| Reacties per reaguursel | 0.36 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 9 |
| Aantal x weggejorist | 25 |
| Geregistreerd op | 29-03-2019 |
| Eerste reactie op | 29-03-2019 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
9 kudos 2026-06-24 15:33:44 door page404 op Asswoensdag: de temperatuur stijgt
Nog niet verkleurd. Weinig gepoept
1 kudos 2026-06-23 19:02:45 door TrampolineVeer op Engvis is eng
Mannen dragen geen croqs
24 kudos 2026-06-22 11:27:33 door Parodontax op Brobbey in de media
Banaan uit je oren halen.
0 kudos 2026-06-16 18:07:21 door Creatieloos op Pakketbezorger in z'n achteruit
Is zo heftig overdreven, moet wel AI zijn.
9 kudos 2026-06-10 11:39:26 door pufstyler op Achterlijke die aan het inhalen is
Nee niet jou auto
1 kudos 2026-06-09 13:33:07 door kapt.Jerkoff op Dwaas dondert uit boom
Ja, zijn bovenbuurman is ook homo
0 kudos 2026-06-08 08:10:06 door Jesdetsmie2 op Pride Utrecht 2026
@Klerkberk Vanwaar de arrogantie om in de "we" vorm te praten?
8 kudos 2026-06-07 16:20:11 door MimosaPudica op Tewaterlating van de andere kant
Dat is een aantal footjoos, maar dan heel snel achter elkaar afgespeeld.
3 kudos 2026-06-07 15:58:48 door Herrieindearie op Pride Utrecht 2026
Pfoe, dat is wel heel conservatief. Laat ze toch lekker een feestje vieren 1 weekend per jaar. De rest van het jaar is het weer Wolter Kroes en van links naar rechts.
4 kudos 2026-06-07 15:09:38 door amahhoela op Pride Utrecht 2026
Vulgair gedrag in het openbaar is niet de manier om geaccepteerd te worden.
-1 kudos 2026-06-07 15:01:21 door Leegzwembad op Pride Utrecht 2026
Dit is ooit begonnen als protest en daarom gaan ze express over de top, al doen ze dat allang niet meer anders waren ze wel door Amsterdam west geweest hoe ze vroeger het ook deden bij buurten die meer moeite hadden met homos.
1 kudos 2026-06-07 13:41:31 door BebaardeZak op Pride Utrecht 2026
@Klerkberk | 07-06-26 | 14:59: Maar normaal gedrag is toch makkelijker te accepteren dan dit.
-3 kudos 2026-06-07 13:00:00 door verdumme op Pride Utrecht 2026
Het normaal zijn van homo staat los van de gekke individu
-14 kudos 2026-06-07 12:59:14 door Klerkberk op Pride Utrecht 2026
Het gaat er niet om, normaal gevonden te worden. Het gaat er om, geaccepteerd te worden.
Net zoals we reaguurders meestal niet normaal vinden, maar wel accepteren.
16 kudos 2026-06-07 12:57:13 door Greenhorn op Pride Utrecht 2026
Deze mensen willen helemaal niet normaal gevonden worden. Dat is hun probleem. Als homo de standaard zou worden, zouden ze spontaan hetero worden.
-2 kudos 2026-05-31 15:34:51 door Anus-Martius op Jan Paul van Hecke wordt uitgezwaaid door het hele dorp
Inderdaad. Kutverdediger...
-1 kudos 2026-05-31 15:08:21 door Luchtbakker op Jan Paul van Hecke wordt uitgezwaaid door het hele dorp
Dan wordt de klok pas geluid.
1 kudos 2026-05-30 05:44:34 door FreddyboyK op Bezopen vader Mart Hoogkamer bedreigt vrouw met pistool
Klopt, dat is wanneer het limon is.
-1 kudos 2026-05-29 08:28:49 door droeftoetersecurity op Plofkraak Drachten
familie gezien het woord kkr.... roepen die lui de hele dag door
1 kudos 2026-05-02 15:41:12 door Santtulainen op Waar ga je heen?
Misschien in omgekeerde richting
6 kudos 2026-05-02 15:31:39 door vlasteler op Waar ga je heen?
vast en zeker toen het droog stond.
0 kudos 2026-05-02 14:23:22 door Britt_Dekkers_Zadel op Waar ga je heen?
-weggejorist-
-4 kudos 2026-05-02 14:04:05 door Pipo der Clown op Waar ga je heen?
Joh!
2 kudos 2026-05-02 08:17:12 door Tochmaardan op Schieten op de kermis
Nee tuurlijk niet, ze bestellen daar bij de Action.
6 kudos 2026-04-04 14:31:38 door aequum est aequum op Airfryer toch niet stuk
Beste uitvinding ooit. Kip zou nooit meer hetzelfde smaken.
6 kudos 2026-04-03 11:40:10 door Tochmaardan op Wat doe je in Thailand?
Jaja, we weten het nu wel.
2 kudos 2026-03-19 13:26:35 door Thijs 79 op Fijne ochtenddrop!
Boobs
0 kudos 2026-01-23 18:41:32 door Settler1 op Meisje moet een test doen
Wat zijn we als mannen toch heerlijk eenvoudig.
0 kudos 2025-11-07 23:11:00 door Haunting_Zehel op Kotstochtje op zee
Waarschijnlijk loopt deze meneer ook "na" school, is het "na" aanleiding van etc. En heet hij Delano.
26 kudos 2025-11-07 14:14:52 door 7anPau1 op Kotstochtje op zee
Ja, is een referentie aan "Me gras!" (Moet je minimaal 50 voor zijn om die te snappen.)
0 kudos 2025-11-04 16:44:29 door ja, of niet op Ventje scheldt mensen uit op straat in Leiden
Je bent te laat...
7 kudos 2025-10-16 17:41:28 door Gratis_op_Marktplaat op Jij gaat het leger in
Dan eerst het leger in.
-20 kudos 2025-09-30 15:59:04 door bessiefromholland op Vrachtwagen in Nijkerk let niet op
No shit Sherlock
0 kudos 2025-09-19 09:33:56 door BdeWuitE op Blijven rekken en strekken
Daar is dit zeker een mooi voorbeeld van. Als het ik het toch iets perfecter gevonden zonder kledij.
0 kudos 2025-09-14 21:53:43 door Staypuft op Meisje kan boogschieten
Lekker voorsprong op de vlaai.
0 kudos 2025-09-14 21:19:10 door john68 op Meisje kan boogschieten
@GeCoLi | 14-09-25 | 23:10: wat viel op ?
4 kudos 2025-09-14 21:10:28 door GeCoLi op Meisje kan boogschieten
Ah. Ik moest hem blijkbaar 2x bekijken voordat me dat opviel.
2 kudos 2025-09-11 17:08:16 door Balhijger op Moet papa je in het water gooien?
De blikje.
0 kudos 2025-09-06 16:25:18 door IetsMetFiets op Een paar emmers olie naar binnen knikkeren
*doen (ipv toen)
-1 kudos 2025-09-06 16:25:06 door IetsMetFiets op Een paar emmers olie naar binnen knikkeren
Ik zeg niet dat ik het eens ben met wat ze toen, maar feitelijk klopt het wel. Vreedzaam betekent geweldloos, zonder gebruik van geweld. Dus ja, dat deel klopt. Overigens las ik bij RTV Noord die hier gisteren al over berichtte dat het nepolie is, 90% water en 10% zwarte kleurstof. Voor wat het waard is.
12 kudos 2025-08-26 12:07:42 door pijpsletteneuqert op Bokje over
Een veredelde feestkeet ergens op het platteland.
7 kudos 2025-08-26 03:46:52 door DwarsLezer op Scooter bijna van z'n sokken gereden
@dWork | 25-08-25 | 23:18: dus je dochter is een scooter?
4 kudos 2025-08-25 21:18:30 door dWork op Scooter bijna van z'n sokken gereden
sorry hoor maar mijn dochter draagt wel sokken. Ze doet alles vogels het boekje, en jouw comment laat zien hoeveel hersenscellen je niet hebt.
0 kudos 2025-07-02 21:15:44 door Doix op Relschoppertjes Scheveningen met de bakkes op beeld
Stomatasje toch?
-1 kudos 2025-05-28 20:12:25 door owikzegmaarwat op Trucker blokkeert straalbezopen brokkenpiloot
Da's de opvolger van "me"
6 kudos 2025-05-28 14:41:50 door PeterPandemie op Trucker blokkeert straalbezopen brokkenpiloot
@Johnny: Het is een vrachtwagenchauffeur, geen neerlandicus.
-9 kudos 2025-05-28 14:32:01 door Ult1mate op Trucker blokkeert straalbezopen brokkenpiloot
@Johnny schijtlint | 28-05-25 | 16:28: ;-)
-10 kudos 2025-05-28 14:28:46 door Johnny schijtlint op Trucker blokkeert straalbezopen brokkenpiloot
@Ult1mate | 28-05-25 | 16:23: Die dronkenlap stond al stil, dus er had best even 1 seconde moeite in de spelling gestopt kunnen worden.
16 kudos 2025-05-28 14:23:55 door Ult1mate op Trucker blokkeert straalbezopen brokkenpiloot
Dat is nu even minder relevant. Ik heb liever dat hij een spelfout maakt, dan dat hij deze dronkenlap verder had laten rijden.
-1 kudos 2025-05-27 11:51:06 door Een lul op En nu ik!
Dat was de rechter