DumpStats voor Boomknuffelaarss

5,047 +5817 -770

Kudos

#13690 (Top 4.2837%)

Kudos/dag 1.4
Kudos/reaguursel 30.96
Meeste kudos op 1 reaguursel 974
Minste kudos op 1 reaguursel -193

163

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.05
Topreaguursels 3
Woorden per reaguursel 13.2
Reacties per reaguursel 0.66
Meeste reaguursels op 1 dag 5
Aantal x weggejorist 3
Geregistreerd op 12-08-2016
Eerste reactie op 12-08-2016

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-3 kudos 2026-06-07 11:41:54 door darkracer125 op Man doet lijm in sleutelgat
@Runtothehills | 07-06-26 | 11:09:
als ik die zeikerd van een collega mag geloven dan werdt de huur ineens te veel verhoogd. zo ook bij hun ineens 300 euro meer per maand.

5 kudos 2026-06-07 11:25:15 door Bloedlip op Man doet lijm in sleutelgat
Je kon inderdaad in ieder geval een paar karpers ergens in het huis verstoppen en de leidingen dichtpurren.

12 kudos 2026-06-07 10:35:00 door potviske op Man doet lijm in sleutelgat
@Runtothehills | 07-06-26 | 11:09:

Haha, naieve klojo. Alsof misstanden in de huurmarkt een verzinsel zijn. Kom onder je steen vandaan man.

22 kudos 2026-06-07 09:51:57 door AmraniPlatje op Man doet lijm in sleutelgat
Dit soort terreur vraagt om drastische tegenmaatregelen. Vertrekken was uiteindelijk niet te voorkomen, maar je kon op zijn minst de sleutels aan een paar junks geven om het huis te strippen van al het koper.

-1 kudos 2026-06-07 09:41:23 door malima8609 op Man doet lijm in sleutelgat
@Runtothehills | 07-06-26 | 11:09: Zelfs al wordt ie plotseling verhoogd, dan moet de verhuurder een brief daarover sturen en het motiveren (bijv. via inflatie). Dan krijg je de mogelijkheid dat aan te vechten. Vind het ook een raar verhaal. Eigenlijk verantwoordelijkheid is soms lastig.

-85 kudos 2026-06-07 09:09:27 door Runtothehills op Man doet lijm in sleutelgat
Eerst een huurcontract tekenen, waar een bedrag op staat, en dan achteraf klagen dat je teveel betaalt? Of werd de huur plotseling teveel verhoogd?

-5 kudos 2025-02-10 23:41:32 door vanbuuten op Hele familieapp stuurt verwijderverzoek
Gemiddelde reaguurder blijkt met al deze reacties een empathieloze zelfoverschattende racistische eikel te zijn die nooit zou willen bekennen dat hij vroeger ook oerdomme dingen heeft gedaan die fout hadden kunnen aflopen voor zichzelf en voor anderen. Jammer maar het is niet anders.

5 kudos 2025-02-10 17:56:41 door NietKluisVoorArbeid op Hele familieapp stuurt verwijderverzoek
Of je kan met je broccolikapsel gewoon normaal doen en dan was er niets aan de hand geweest. Laat die tokkies eerst maar eens bewijzen dat ze alle schade betaald hebben en dat het bederfd stuk groente een gesprek met meneer agent gehad heeft.

17 kudos 2025-02-10 17:24:17 door Tartaros op Hele familieapp stuurt verwijderverzoek
Dit is gewoon door 1 of 2 personen verstuurd met elke keer een ander smoesje, bang dat het uitkomt dat ze schade hebben gemaakt. Ik vind het wel netjes dat gegevens onleesbaar zijn gemaakt, ik zal het niet hebben gedaan.

5 kudos 2025-01-07 21:32:59 door Routine op Jan is een lul
@aapnootpenus | 07-01-25 | 18:54: Hij maakt toch excuses, past reactie aan en geeft zijn gelijk? Laat hij die nooit te vroeg ergens een oordeel over had de eerste steen werpen...
Of blijf jij mensen altijd afzeiken als ze hun gelijk toegeven? Lijkt me een slechte eigenschap.

99 kudos 2025-01-07 17:54:29 door aapnootpenus op Jan is een lul
Had Jan moeten bedenken voordat hij een kleine ondernemer dupeerde met z'n droevige review. Jan Westhoff is een enorme lul

122 kudos 2025-01-07 17:38:54 door Rest In Privacy op Jan is een lul
Jan wordt een keer met gelijke munt terugbetaald en denkt de ontsnappen aan gerechtigheid door het aan te passen.

6 kudos 2024-07-16 09:19:10 door Dizsaidup op Even de auto opruimen hoor
@pijpkoningin | 16-07-24 | 10:15: "Joekel" als in reactie naar @ZadelRuiker die dezelfde term gebruikte.
Je intentie of gedachtenkronkel ontgaat mij verder geheel.

-9 kudos 2024-07-16 08:15:06 door pijpkoningin op Even de auto opruimen hoor
@Dizsaidup | 16-07-24 | 10:07: 'joekel' als in zwartjoekel toch ? maar even gemeld dit.\ voor de zekerheid, die troep die daar op straat ligt is niet de enige troep zullen we maar zeggen.

7 kudos 2024-07-16 08:07:12 door Dizsaidup op Even de auto opruimen hoor
@Zadel_Ruiker | 16-07-24 | 09:51: Laatste kenteken overschrijving is van Maart vorig jaar, dus deze joekel heeft hem al meer dan een jaar in zijn bezit.

4 kudos 2023-08-12 17:16:59 door mik0l op Quizvrdaagje
Er zijn toch 3 opties op 4 keuzes

2 kudos 2023-08-12 17:10:01 door Klonk op Quizvrdaagje
@gvr144 | 12-08-2023 | 15:32: dan is het dus toch 0%! Einde.

3 kudos 2023-08-12 15:45:49 door LuieBanaan op Quizvrdaagje
@gvr144 | 12-08-2023 | 15:32: dus als er geen juist antwoord is is 0% het juiste antwoord ;P maar wacht........

18 kudos 2023-08-12 14:25:40 door Boomknuffelaarss op Quizvrdaagje
@gvr144 | 12-08-2023 | 15:32: ah ja, je hebt gelijk. Dikke paradox dit..

56 kudos 2023-08-12 13:32:24 door gvr144 op Quizvrdaagje
@Boomknuffelaarss | 12-08-2023 | 14:40: Nee, want 25% is niet meer het juiste antwoord op de vraag. 50% is het juiste antwoord, dan is het alsnog 25%. Maar dan is opeens 25% het juiste antwoord.

Het is een circel, er is geen juist antwoord.

36 kudos 2023-08-12 12:57:05 door Bubbelguppy op Quizvrdaagje
50% staat er maar één keer. Dus dan is het weer 25% kans dat je het goed hebt.

1 kudos 2023-08-12 12:40:46 door Boomknuffelaarss op Quizvrdaagje
@ploplop | 12-08-2023 | 14:28: Het is een veronderstelling. Als iemand random een antwoord zou kiezen, dan heeft ie 50% kans dat ie het goed heeft (omdat het goede antwoord er 2x tussen staat).

-6 kudos 2023-08-12 12:28:53 door ploplop op Quizvrdaagje
Nee. Want het antwoord blijft 25%. Ik weet dit absoluut voor 25%, nee 50%!!, wacht... nee voor 54?% 80%???? Zeker.

0 kudos 2021-04-26 00:08:46 door owikzegmaarwat op HOWTO: Japanse Fried Chicken Burger
ach, om een keertje in het weekend te doen is wel leuk, maar idd niet iets om elke dag/regelmatig te doen. Ik kijk ook liever naar dit soort filmpjes ipv het zelf doen