DumpStats voor BenJackinoff

3,417 +3642 -225

Kudos

#19977 (Top 6.2510%)

Kudos/dag 3.35
Kudos/reaguursel 25.89
Meeste kudos op 1 reaguursel 431
Minste kudos op 1 reaguursel -43

132

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.13
Topreaguursels 1
Woorden per reaguursel 9.7
Reacties per reaguursel 0.65
Meeste reaguursels op 1 dag 3
Aantal x weggejorist 4
Geregistreerd op 06-04-2023
Eerste reactie op 08-09-2023

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

13 kudos 2026-06-25 12:18:16 door Voorwaarden op Politie ramt motorrijder
En voortaan alle politieauto's standaard van een bull-bar! Deze politieauto moet nu naar de garage, die met een bull-bar kan zo door naar een volgende actie zoals deze.

1 kudos 2026-06-20 15:57:39 door Elektromen op Jong geleerd oud gedaan
Ik snap dat je daar wat van vind, in sommige gevallen ligt er een andere oorzaak dan de ouders, pesterijen, medicatie gebruik, etc. Oordeel niet te snel. Mand!

-6 kudos 2026-06-20 15:14:47 door Kwaaie tor op Jong geleerd oud gedaan
Misschien is dat kind wel slim genoeg om de sleutel van de snoepkast te vinden. En zo nodig samen met de broers het oppasmeisje er in op te sluiten.

4 kudos 2026-06-05 13:54:58 door JP8926 op Vrouwen en humor...
Gewoon nog een keer of 3 kijken. Sommige mensen zijn wat minder snel van begrip, geeft niks hoor.

-7 kudos 2026-02-21 21:13:47 door Dee Miller op €1 op vinted
*derdewereldland
Godverdomme zeg, ga je kapot schamen als eerstewereldburger!

-34 kudos 2026-02-21 19:50:43 door gagen1515 op €1 op vinted
Ben je wel eens in de super markt geweest? Zelfs bij de Albert Heijn en de Jumbo is een liter melk minder dan 1 euro.

8 kudos 2026-01-30 20:48:58 door owikzegmaarwat op Glennis Grace bij Gertje
Domme naam ook, soundos klinkt als een geluidskeurmerk, zoals THX of zo. Of een Soundos soundbar. Net als Sonos.

6 kudos 2026-01-30 20:41:13 door Vmbo-plutser2 op Glennis Grace bij Gertje
"Mooi dat onze zuiderburen Gover en Soundos zo kunnen waarderen, jullie mogen ze daarom zelfs houden daar!

Vmbo-plutser2
19-12-25|11:10

(Onder Gover Meit geeft een speech)

Die kan aan het lijstje worden toegevoegd.

0 kudos 2026-01-25 13:37:14 door Olliesnieuweacc op ICE gaat weer donuts
Dat was het al toen het begon te onstaan, na de burgeroorlog in 18nogwat, omdat Murica wilden groeien stuurde ze pelotons met soldaten om de Indianen uit te roeien. Niet 1 maar 4 presidenten hebben dit volgehouden miljoenen bizons zijn afgeslacht om de Indianen van voedsel te ontdoen en hun te laten verzwakken en zich over te geven, omdat de overheid vele soldaten verloren door de slimme Indianen. Daar ging het al mis met dat land Buffalo Bill kreeg zijn naam omdat hij duizenden bizons doode in 5 dagen op verzoek van Washington moesten alle bizons dood. Bron: Sitting Bull, documentaire.

27 kudos 2026-01-24 18:09:34 door KopKaasKop op ICE gaat weer donuts
Tuurlijk, we gaan een burgeroorlog beginnen! Laten we onze wapens pakken en richting het Witte Huis gaan en iedereen daar neermaaien! Yeeehaaa. Iets teveel films gekeken, Banjo Norris?

29 kudos 2026-01-24 17:46:24 door banjo-kazooie op ICE gaat weer donuts
En die fucking Amerikanen doen nauwelijks iets. Je zou met zoveel publiekelijk beschikbare informatie als natie op straat moeten staan en de overheid van je land elimineren. Ze hebben altijd praatjes over "we hebben geweren in ons grondrecht om ons te verdedigen" en nu is het eindelijk zo ver en doen ze geen fuck. Wat een stumpers zijn het toch ook.

0 kudos 2025-12-10 14:57:48 door Ybot op Auto rijdt file voorbij via berm en fietspad
Gelukkig heb je daar in Nederland geen last van met die degelijke en dure rijlessen. Gewoon dashcams overbodig.
Loopt altijd vlekkeloos en zonder frustraties.

12 kudos 2025-12-10 13:39:32 door KaasjeKaasje op Auto rijdt file voorbij via berm en fietspad
Inderdaad , je hebt helemaal gelijk , rij bijna dagelijks op Belgische routes .
Zelden voorrang geven/krijgen bij wegversmallingen , te langzaam rijden , kampioen in middenbaan rijden op de snelweg , alcohol in het verkeer , enz enz !
So ook mijn fustratie kwijt !

-2 kudos 2025-11-29 08:28:52 door Superjeap op Dumpert VrijMiCo!
@banjo-kazooie | 28-11-25 | 20:33: Werkelijk hier ook al een spatie tussen?
*vrijdagavond

2 kudos 2025-10-20 21:15:15 door DominiqueWeesie op POV: Kalverstraat 07:00 maandagochtend
Mee eens.
Al was het maar de politie bellen.
Die professionals zien meteen of het een gevalletje lamawaaie is of dat er echt iemand beschermd moet worden, eventueel zelfs tegen zichzelf.

0 kudos 2025-10-10 13:42:14 door Worsthorst op Niveautje weer van Jesse Klaver
Flikker op man. Als ze op de dijk loopt denk je dat de paling op de vlucht is, en als jij een gratenkut wil doen ben je in het palingdorp op het goede adres, lang dun en vol met graat.

-5 kudos 2025-08-13 11:48:41 door Maxima_Hartman op Zeldzaam genegeerd worden
Klopt helemaal, maar die vrouw pakt dit niet handig aan. Gewoon opstaan niks zeggen en hem wegtrekken na 2 waarschuwingen. Dit is zinloos om het eindeloos te blijven herhalen.