3,417 +3642 -225
Kudos
#19977 (Top 6.2510%)
| Kudos/dag | 3.35 |
| Kudos/reaguursel | 25.89 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 431 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -43 |
3,417 +3642 -225
Kudos
#19977 (Top 6.2510%)
| Kudos/dag | 3.35 |
| Kudos/reaguursel | 25.89 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 431 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -43 |
132
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.13 |
| Topreaguursels | 1 |
| Woorden per reaguursel | 9.7 |
| Reacties per reaguursel | 0.65 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 3 |
| Aantal x weggejorist | 4 |
| Geregistreerd op | 06-04-2023 |
| Eerste reactie op | 08-09-2023 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
13 kudos 2026-06-25 12:18:16 door Voorwaarden op Politie ramt motorrijder
En voortaan alle politieauto's standaard van een bull-bar! Deze politieauto moet nu naar de garage, die met een bull-bar kan zo door naar een volgende actie zoals deze.
15 kudos 2026-06-25 08:07:33 door Athene_Noctua op Politie ramt motorrijder
En de bijrijder niet voorzien van enige medische hulp aan dat door asfalt opgetrokken natnek lichaam.
22 kudos 2026-06-25 08:00:18 door dikkejenkie op Politie ramt motorrijder
Van een gouden stormram.
1 kudos 2026-06-20 15:57:39 door Elektromen op Jong geleerd oud gedaan
Ik snap dat je daar wat van vind, in sommige gevallen ligt er een andere oorzaak dan de ouders, pesterijen, medicatie gebruik, etc. Oordeel niet te snel. Mand!
-6 kudos 2026-06-20 15:14:47 door Kwaaie tor op Jong geleerd oud gedaan
Misschien is dat kind wel slim genoeg om de sleutel van de snoepkast te vinden. En zo nodig samen met de broers het oppasmeisje er in op te sluiten.
3 kudos 2026-06-20 14:57:13 door MiesNootAap op Jong geleerd oud gedaan
Kindermishandeling is het
0 kudos 2026-06-16 09:19:43 door Baron Von Awesome. op Eindelijk wat WK-statistieken waar je wel wat aan hebt
Dat is geen vogel, dat snap je natuurlijk. Om je tegemoet te komen, een Roodborstje is in het Engels een Robin, dus met Robin Roefs hebben we toch een vogel.
0 kudos 2026-06-12 11:27:37 door prachtigmachtigmooi op Dronken moppie waagt sprong
1x en dan hard wegrennen
1 kudos 2026-06-10 07:07:12 door Miel98 op Project Frans Duijts mislukt
Dit is dus het probleem
-1 kudos 2026-06-05 16:26:21 door NeppeChinees op Vrouwen en humor...
Hij is niet heel moeilijk hoor.....
4 kudos 2026-06-05 13:54:58 door JP8926 op Vrouwen en humor...
Gewoon nog een keer of 3 kijken. Sommige mensen zijn wat minder snel van begrip, geeft niks hoor.
-7 kudos 2026-02-21 21:13:47 door Dee Miller op €1 op vinted
*derdewereldland
Godverdomme zeg, ga je kapot schamen als eerstewereldburger!
-34 kudos 2026-02-21 19:50:43 door gagen1515 op €1 op vinted
Ben je wel eens in de super markt geweest? Zelfs bij de Albert Heijn en de Jumbo is een liter melk minder dan 1 euro.
2 kudos 2026-02-18 20:44:47 door Griffel op Stenengooiert wordt gecorrigeerd
Bustelling
-9 kudos 2026-02-03 11:49:22 door wat_nou_nickname op Normale dag in 't Zuid-Amerikaanse voetbal
Maar dan ook PRECIES de woorden die door mijn hoofd gingen. Dikke plus van mij!
8 kudos 2026-01-30 20:48:58 door owikzegmaarwat op Glennis Grace bij Gertje
Domme naam ook, soundos klinkt als een geluidskeurmerk, zoals THX of zo. Of een Soundos soundbar. Net als Sonos.
6 kudos 2026-01-30 20:41:13 door Vmbo-plutser2 op Glennis Grace bij Gertje
"Mooi dat onze zuiderburen Gover en Soundos zo kunnen waarderen, jullie mogen ze daarom zelfs houden daar!
Vmbo-plutser2
19-12-25|11:10
(Onder Gover Meit geeft een speech)
Die kan aan het lijstje worden toegevoegd.
0 kudos 2026-01-25 13:37:14 door Olliesnieuweacc op ICE gaat weer donuts
Dat was het al toen het begon te onstaan, na de burgeroorlog in 18nogwat, omdat Murica wilden groeien stuurde ze pelotons met soldaten om de Indianen uit te roeien. Niet 1 maar 4 presidenten hebben dit volgehouden miljoenen bizons zijn afgeslacht om de Indianen van voedsel te ontdoen en hun te laten verzwakken en zich over te geven, omdat de overheid vele soldaten verloren door de slimme Indianen. Daar ging het al mis met dat land Buffalo Bill kreeg zijn naam omdat hij duizenden bizons doode in 5 dagen op verzoek van Washington moesten alle bizons dood. Bron: Sitting Bull, documentaire.
3 kudos 2026-01-24 23:24:45 door em001 op ICE gaat weer donuts
Kopkaaskop: lees eens wat beter
27 kudos 2026-01-24 18:09:34 door KopKaasKop op ICE gaat weer donuts
Tuurlijk, we gaan een burgeroorlog beginnen! Laten we onze wapens pakken en richting het Witte Huis gaan en iedereen daar neermaaien! Yeeehaaa. Iets teveel films gekeken, Banjo Norris?
29 kudos 2026-01-24 17:46:24 door banjo-kazooie op ICE gaat weer donuts
En die fucking Amerikanen doen nauwelijks iets. Je zou met zoveel publiekelijk beschikbare informatie als natie op straat moeten staan en de overheid van je land elimineren. Ze hebben altijd praatjes over "we hebben geweren in ons grondrecht om ons te verdedigen" en nu is het eindelijk zo ver en doen ze geen fuck. Wat een stumpers zijn het toch ook.
0 kudos 2026-01-14 01:35:25 door Prinses_Naomi op Gratis Windows 7 activatiecode!?
@RikkiTikkiTavi | 13-01-26 | 16:09: Dan kun je ook meteen 7 Ultimate installeren in plaats van de Home versie.
5 kudos 2026-01-13 15:09:03 door RikkiTikkiTavi op Gratis Windows 7 activatiecode!?
De code is al door Microsoft geblokkeerd, dus heb je niks meer aan. Gewoon Massgrave gebruiken om de boel te activeren ;)
19 kudos 2026-01-13 14:16:12 door foxathome op Gratis Windows 7 activatiecode!?
Iemand anders het werk laten doen terwijl hij gewoon in beeld staat op 0:11
-2 kudos 2025-12-10 17:49:31 door MartijnK79 op Auto rijdt file voorbij via berm en fietspad
Ik woon in Belgie kun je nagaan. Inderdaad echt niemand kan rijden hier.
0 kudos 2025-12-10 14:57:48 door Ybot op Auto rijdt file voorbij via berm en fietspad
Gelukkig heb je daar in Nederland geen last van met die degelijke en dure rijlessen. Gewoon dashcams overbodig.
Loopt altijd vlekkeloos en zonder frustraties.
12 kudos 2025-12-10 13:39:32 door KaasjeKaasje op Auto rijdt file voorbij via berm en fietspad
Inderdaad , je hebt helemaal gelijk , rij bijna dagelijks op Belgische routes .
Zelden voorrang geven/krijgen bij wegversmallingen , te langzaam rijden , kampioen in middenbaan rijden op de snelweg , alcohol in het verkeer , enz enz !
So ook mijn fustratie kwijt !
2 kudos 2025-11-29 16:26:00 door Blotus op Dumpert VrijMiCo!
Nou nou.. winterbaden is anders heel gewoon geworden.
-2 kudos 2025-11-29 08:28:52 door Superjeap op Dumpert VrijMiCo!
@banjo-kazooie | 28-11-25 | 20:33: Werkelijk hier ook al een spatie tussen?
*vrijdagavond
23 kudos 2025-11-28 19:33:07 door banjo-kazooie op Dumpert VrijMiCo!
Misschien schopt ie het wel tot topreaguurder op een vrijdag avond!
-1 kudos 2025-11-20 08:47:01 door MrIkke op Het is glad, uitkijken mannen!
*Recyclingperron
2 kudos 2025-10-20 21:15:15 door DominiqueWeesie op POV: Kalverstraat 07:00 maandagochtend
Mee eens.
Al was het maar de politie bellen.
Die professionals zien meteen of het een gevalletje lamawaaie is of dat er echt iemand beschermd moet worden, eventueel zelfs tegen zichzelf.
0 kudos 2025-10-10 13:42:14 door Worsthorst op Niveautje weer van Jesse Klaver
Flikker op man. Als ze op de dijk loopt denk je dat de paling op de vlucht is, en als jij een gratenkut wil doen ben je in het palingdorp op het goede adres, lang dun en vol met graat.
1 kudos 2025-10-10 12:21:50 door Tarrelhaar op Niveautje weer van Jesse Klaver
Heb het beeld even stilgezet en inderdaad ik zou haar doen, die andere vrouw met die zwarte krullen overigens niet.
0 kudos 2025-10-01 19:28:24 door ZomaarEen op Geen idee wat ie zegt
Heeft waarschijnlijk er een paar terreinbandjes onder gezet voor meer grip?
0 kudos 2025-10-01 18:26:13 door Belezendgrijpen op Geen idee wat ie zegt
-weggejorist-
2 kudos 2025-09-19 20:20:38 door vlaamse-rietschieter op Fat chicks support groep
Dumpert is daar 24/7 voor geopend
-29 kudos 2025-09-19 18:45:04 door ikvindhelemaalmooi op Fat chicks support groep
Eerst een meeting over je gebrekkige spelling, kunnen we het daarna over je moeder hebben.
-8 kudos 2025-09-05 20:30:59 door OmeKo op Nederland vs Murica
Ach he, die roverheid ook.
32 kudos 2025-08-17 16:22:30 door Cornholio.nr1 op Engelandiers zijn gek op Reijnders
Ik vind het vrouwtje mooier, maarja smaken verschillen.
-5 kudos 2025-08-13 11:48:41 door Maxima_Hartman op Zeldzaam genegeerd worden
Klopt helemaal, maar die vrouw pakt dit niet handig aan. Gewoon opstaan niks zeggen en hem wegtrekken na 2 waarschuwingen. Dit is zinloos om het eindeloos te blijven herhalen.
4 kudos 2025-07-27 17:01:35 door BenJackinoff op In de supermarkt
Wanne homo die batavier
-10 kudos 2025-07-27 16:52:25 door Batavier52 op In de supermarkt
Dame? Daar stel ik me toch iets anders bij voor!
1 kudos 2025-07-22 22:04:07 door altijd-guus op Resultaat van een nacht/dag magneetvissen in Groningen
Als jij de bak weet te vullen, dan zet de metaalhandel de bak gratis voor je neer, waar ie minder blij mee zal zijn is al die rubberen bandjes...
2 kudos 2025-07-22 20:36:28 door Superjeap op Resultaat van een nacht/dag magneetvissen in Groningen
*oudijzerboer, het is immers ook varkensboer, toch?
15 kudos 2025-07-22 19:01:00 door Olliesnieuweacc op Resultaat van een nacht/dag magneetvissen in Groningen
@johannes_de_roker | 22-07-2025 | 19:19: Meestal wordt deze gesponsord door de metaalhandel.
37 kudos 2025-07-22 17:48:01 door PSHH op Resultaat van een nacht/dag magneetvissen in Groningen
@johannes_de_roker | 22-07-25 | 19:19: De huur.
90 kudos 2025-07-22 17:19:23 door johannes_de_roker op Resultaat van een nacht/dag magneetvissen in Groningen
met 12 cent de kilo en het huur van de bak gaat er dan nog af Heeft iedereen een ijsje te pakken.
14 kudos 2025-07-09 17:43:37 door Balloze binnenkater op Rennen voor de polisie
Ik twijfel, Mowgli had een rood broekje aan.
-1 kudos 2025-07-07 08:03:31 door Oeroei op Daar komt het nat in Texas
Voor de familie in Nederland.?