643 +2110 -1467
Kudos
#43409 (Top 13.5831%)
| Kudos/dag | 0.71 |
| Kudos/reaguursel | 1.55 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 191 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -84 |
643 +2110 -1467
Kudos
#43409 (Top 13.5831%)
| Kudos/dag | 0.71 |
| Kudos/reaguursel | 1.55 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 191 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -84 |
414
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.46 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 10.9 |
| Reacties per reaguursel | 0.22 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 25 |
| Aantal x weggejorist | 5 |
| Geregistreerd op | 14-05-2023 |
| Eerste reactie op | 01-01-2024 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-2 kudos 2026-06-16 16:34:44 door Herr Stierman op Is dit een wedstrijd?
Als je haar nodig hebt moet je naar Turkije.
4 kudos 2026-06-16 09:06:47 door NieuwsFlitZ op Japannerts vieren 2 - 2 tegen NL op kruispunt Shibuya
* Shingoki
-1 kudos 2026-06-15 06:09:42 door biblebeltsurvivor op Oma is 80!
ze heeft nu toch maar haar houten pyama besteld
18 kudos 2026-06-15 05:38:29 door HitsigeHenri op Oma is 80!
Ze wil nog niet onder de grunt
-2 kudos 2026-06-14 17:58:47 door aceshigh op Crash F18
Of een oorlog legal of illegaal is ligt eraan door welke propaganda je bent gehersenspoeld. Vraag een West-Europeaan naar de oorlog in Oekraïne en vraag het een gemiddelde Rus. Wij horen hoofdzakelijk alleen het westerse narratief, de Russen alleen het Russische.
3 kudos 2026-06-14 17:23:07 door JanHuyghen op Crash F18
@Skunk57 rusland vuurt ook raketten van een miljoen af, dat maakt ze nog steeds niet de 'goede' partij, noch maakt het hun oorlog legaal.
1 kudos 2026-06-14 16:31:35 door Skunk57 op Crash F18
@Greenhorn | 14-06-26 | 17:56: Inderdaad. Als je een raket verschiet van een miljoen behoor je tot de 'goeden' en als je het met een gasfles met explosieven voor 100 euro doet ben je een terrorist. dat is toch wat je bedoeld!
-3 kudos 2026-06-14 16:16:06 door gerritgerritsma op Crash F18
lulhannes
11 kudos 2026-06-14 15:56:43 door Greenhorn op Crash F18
Of een oorlog 'legaal' of 'illegaal' is, ligt er alleen maar aan welke kant je staat..
-4 kudos 2026-06-13 10:49:14 door Pumpernickel op De Oranjebus op weg naar het stadion
Deze bus wordt vast niet bestuurd door een typische DHL-koerier.
1 kudos 2026-06-12 14:16:42 door Stumpert1001 op Geslaagd voor school, vlaggenmast gezakt
Alsof we daar iets mee opschieten.
2 kudos 2026-06-12 13:55:14 door SleezerBret-2.0 op Geslaagd voor school, vlaggenmast gezakt
Opleiding tot loodgieter behoort ook nog tot de mogelijkheden.
7 kudos 2026-06-12 13:54:35 door dmg033 op Geslaagd voor school, vlaggenmast gezakt
International business wordt het!
17 kudos 2026-06-11 11:07:08 door Bioscoopbroekje op Ff een klein zetje
Ligt er net aan wie en wat er naast zit je lijkt mij
-2 kudos 2026-06-10 05:14:48 door VerliefdeToverbal op Niks wachten tot de rode lampen zijn gedoofd
@Mart16 | 09-06-26 | 22:10: Hoe kun je het zo goed hebben, en dan zo'n foute conclusie trekken? Chapeau!
Aarsveer, LuckyStrijk en Mister Write, dank. Goed om te zien dat er nog mensen zijn die qua taal weten waar ze het over hebben.
-3 kudos 2026-06-09 22:02:03 door Mister Write op Niks wachten tot de rode lampen zijn gedoofd
Aarsveer heeft gelijk. Als je de woordvolgorde verandert in 'Dat wordt je zo geleerd', zie je dat 'dat' onderwerp is en 'je' meewerkend voorwerp. 'Word je' schrijf je alleen als 'je' onderwerp van de zin is en dat is hier dus niet het geval.
1 kudos 2026-06-09 20:27:32 door Pannenkoekkoek op Niks wachten tot de rode lampen zijn gedoofd
@Mart16 | 09-06-26 | 22:10: Ok helaas heeft iedereen het nog steeds verkeerd. Je is het onderwerp in de zin en omdat het achter het werkwoord staat, krijg het geen t.
0 kudos 2026-06-09 20:10:25 door Mart16 op Niks wachten tot de rode lampen zijn gedoofd
@LurkyStrijk | 09-06-26 | 21:32: Klopt niks van. "Dat word je geleerd". "Dat" is onderwerp. Dus word je zonder T
-2 kudos 2026-06-09 19:32:10 door LurkyStrijk op Niks wachten tot de rode lampen zijn gedoofd
@goud-haan | 09-06-26 | 21:10: aarsveer heeft gewoon gelijk. Het onderwerp in de zin is "dat", is dus een derde persoon, en is dus met -dt.
-3 kudos 2026-06-09 19:10:30 door goud-haan op Niks wachten tot de rode lampen zijn gedoofd
Even terug naar de basisschool jij.
14 kudos 2026-06-04 10:21:35 door vriesvak op Soms heb je van die dagen
Zo, jij hebt je onderzoek snel afgerond!
0 kudos 2026-06-01 14:12:07 door mikkelokkio op Barre bioloog doet kunstje op boksbal
Ik denk een kneusje die tegen boksballen schopt.
0 kudos 2026-06-01 12:04:05 door Gijtenboer op Rij je daar door de buurt
Als de USA, die hun economie heeft zien verdubbelen op 20 jaar tijd tegenover die van de EU, volgens jou een derdewereldland is, wat is Nederland dan?
0 kudos 2026-05-30 22:36:35 door Skyline op Oekraïense drone pakt Russische vrachtwagen
Je mag erheen en het zelf proberen, ik houd je niet tegen.
-1 kudos 2026-05-30 14:04:04 door Heilige Boon op Man wordt boos van mijn geluid
Jouw kind zal tenminste nooit gevaar lopen, of een leven hebben
-3 kudos 2026-05-26 14:51:49 door Nordic_Stalker op Klaar met die dakpannen
Even een kleine nuance: ze gooien met pannen bami, niet 'bamipannen' want die kunnen gewoon leeg zijn en dat is namelijk nooit de bedoeling in Rotterdam.
3 kudos 2026-05-26 11:24:03 door dylanwild94 op Klaar met die dakpannen
Maar dit is geen rotterdam.
1 kudos 2026-05-25 06:41:58 door Dikkegansinaantocht op Harry Mens doet een 'Harry Mensje'
@Aarsveer | 24-05-26 | 13:52: Ten eerste is het onzin en ten 2e boeit niemand jou onsamenhangende verhaal…
1 kudos 2026-05-24 15:48:26 door SnotYoung op Mag ik jullie flesjes?
Te lang met je bol in het zonneke gelegen?
Rare taal uitslaan is een eerste symptoom daarvan.
8 kudos 2026-05-24 15:02:04 door McGuyer op Fuckyouvinger staat rechtsaf
Ik weet niet wat jij gedronken hebt, maar het was vast sterk spul.
4 kudos 2026-05-24 14:46:38 door OmeWank op Harry Mens doet een 'Harry Mensje'
Aarsveer, moet jij niet gewoon een kraampje nemen op een markt? of ga op een schavot staan, vertel je verhalen en kijk dan hoeveel mensen aan je lippen hangen.
spoiler alert: je zult aardig pleinvrees krijgen vrees ik
-15 kudos 2026-05-24 11:52:39 door Aarsveer op Harry Mens doet een 'Harry Mensje'
Klopt Kreezielepiet: ik blijf er maar over bezig. Dat het volgens jou niemand boeit, boeit me niet bijzonder, en is ook niet waar: ik heb namelijk ooit een eed afgelegd…
4 kudos 2026-05-24 11:44:07 door Kreezielepiet op Harry Mens doet een 'Harry Mensje'
Je blijft er maar over bezig he? Dat boeit echt niemand. Nou doei!
-7 kudos 2026-05-24 11:41:38 door Aarsveer op Harry Mens doet een 'Harry Mensje'
Nee, maar liefst drie keer fout: had het in deze post over Viola, Lale, nóch Harry. Beter dus zelf weekend houden en/of beter opletten. Desalniettemin een zálig Pinksteren!
3 kudos 2026-05-24 11:25:08 door Plofcavia op Harry Mens doet een 'Harry Mensje'
En over wie heb je het nu? Viola Holt, Lale Gul of Harry Mens in het weekend?
5 kudos 2026-05-24 10:53:18 door Vogelnest op Kettingbotsing in de wasstraat
Laat je ogen nakijken en volg een lesje interpunctie.
-5 kudos 2026-05-24 10:45:04 door Aleksandr op Mag ik jullie flesjes?
@dikkedik | 24-05-26 | 11:59: Toen ik het zorgvuldig las vond ik het best grappig hoor.
24 kudos 2026-05-24 09:59:40 door dikkedik op Mag ik jullie flesjes?
Zoek hulp!
2 kudos 2026-05-24 09:22:01 door Aarsveer op Mij klem zetten?
So: abführen, sofort!
0 kudos 2026-05-19 19:57:17 door Naamzonderspaties op Nederlandse safari
Nou, maak hem eens want ik zie het nog niet voor me. Het klinkt me allemaal een beetje ver gezocht.
-5 kudos 2026-05-19 19:44:42 door Lekker Bezig op Laatste finisher van de Cocodona 250 Ultra Marathon
Da's 250km terug, en dan weer richting finish. Beul.
-1 kudos 2026-05-17 13:43:53 door NSFWFTW op Onderkoelde wadlopers gered met heli
Je moet er wel nog eerst wadlopen. Of wat lopen en naar het bloothuis, dat is ongeveer hetzelfde.
1 kudos 2026-05-17 05:51:41 door Aarsveer op Spontane U-turn van oom agent
In de goot!
1 kudos 2026-04-24 19:14:50 door OBB1116 op Meisje sloopt kudtreaguurders Pt II
Dit is precies wat ze nodig had denk ik. Alle negatieve comments in een keer vergeten!
9 kudos 2026-04-24 14:12:15 door billybob34563211 op Je eigen weddenschap winnen
Het ging om de geregistreerde piek, dus die is meegenomen ja.
7 kudos 2026-04-24 14:09:36 door Dee Miller op Je eigen weddenschap winnen
Dit gaat geheel automatisch hoor.
Die $36.000 wordt betaald door iedereen die meedoet en inzet op "nee", snap je dat ouwe partypooper?
Kassa!
-1 kudos 2026-04-20 12:44:05 door dikkedik op Ff naar de winkel
Omdat deze ook lichtblauw is bedoel je?
0 kudos 2026-04-19 13:27:06 door Nilia op Meisje raakt gevoelige snaar bij family values gristenfundi
Hou lekker je domme opmerking voor je, 12 jarig onzeker mannetje.
2 kudos 2026-04-19 08:26:11 door Wakemeister op Meisje raakt gevoelige snaar bij family values gristenfundi
@64kbgeheugen | 18-04-26 | 18:51: Al was de kans maar één op een miljoen, er ís dus een kans.
2 kudos 2026-04-19 08:05:18 door IkZeiHetNogZo op Strikje leggen
Mevr. is gewoon een buschauffeur op een vaporetto. het zal vast niet de eerste keer zijn dat ze dit doet. zij weet waarschijnlijk beter wat ze doet.
Dan dat jij dat weet.