DumpStats voor AadResultaat

26,625 +29397 -2772

Kudos

#2490 (Top 0.7791%)

Kudos/dag 5.97
Kudos/reaguursel 37.55
Meeste kudos op 1 reaguursel 5042
Minste kudos op 1 reaguursel -534

709

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.16
Topreaguursels 7
Woorden per reaguursel 24.8
Reacties per reaguursel 0.38
Meeste reaguursels op 1 dag 11
Aantal x weggejorist 11
Geregistreerd op 10-04-2014
Eerste reactie op 10-04-2014

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

0 kudos 2026-06-05 13:41:09 door uwesbeki op WK mannetjes
@uwesbeki | 05-06-26 | 12:49: Ontstaat = ontstaan

0 kudos 2026-06-05 12:08:30 door godzill4 op WK mannetjes
Hij maakt zijn interland goals alleen tegen voetbaldwergen. Voor de rest loopt hij wat hulpeloos rond over het veld met zijn achterlijke zweetbandje.

4 kudos 2026-06-05 11:59:56 door DeNieuweRegisseur op WK mannetjes
Topscoorder tegen de kleintjes ja. Depay zal nooit de beste spits van Nederland worden.

3 kudos 2026-06-05 10:49:36 door LaidBack op WK mannetjes
Waarom meld jij je in Zeist als ik het beter kan?

9 kudos 2026-06-05 10:49:24 door uwesbeki op WK mannetjes
Depay mag dan de meeste doelpunten in Oranje hebben gemaakt, zijn rendement is bedroevend laag. Als ik 100 opgelegde kansen krijg, maak ik er ook wel eentje. Bovendien zijn vele tegengoals ontstaat door balverlies van Depay.

-4 kudos 2026-05-09 10:30:59 door DieRooieVanDumpert op Beste deel van de UFO files
@dikkebertha | 09-05-26 | 08:40: Als je dat "serieus denkt", dan zit je dus op precies op hetzelfde niveau als onze nationale Snickers eter...
En nee, Trump is een zak stront, maar om nou te doen alsof hij minder intelligent zou zijn als Sjors... dan lijd je dus echt aan TDS.

2 kudos 2026-05-09 07:18:31 door Walgenaar op Bogey at 10 o'clock high
@Lautjekrijgde | 09-05-26 | 09:10: Haha ja straks zegt ie nog dat er een pedonetwerk is waarbij ze baby's eten.. oh wacht

-2 kudos 2026-04-07 17:40:14 door Niettus op Trump is weer uit bed zo te zien
PLUS!!! Hoe vaak moet er nog gewaarschuwd worden, voor gasten als Trump, Orban, WildersX Baudet en nu: Lizewij.... of hoe dat wicht??? Ze is geen haar beter!!!

7 kudos 2026-03-05 10:17:31 door iRick op Zakkenrollers pesten in Milaan
Over het algemeen zijn dit hele laffe criminelen. Ze hebben een grote bek maar als je ze beetje onder druk zet vluchten ze.

3 kudos 2026-02-16 16:35:08 door Orichinals op 'F-35's zijn te jailbreaken net als een iPhone', maar dat mag ik niet zeggen!
@nlnoob: Of hij het mag zeggen is niet eens relevant, dat hij dit soort uitspraken doetm is relatief dom, a, je geeft je vijand informatie, die de vijand helemaal niet hoort te hebben, b, uitspraken over hackabiliteit van je wapen-,vlieg- en voertuigarsenaal is zeer onhandig en informatie niemand zo mogen hebben. Strategische comfortabeliteit is een gemeengoed, die je in staat stelt betere plannen te maken en de strijd in je voordeel te beslechten. Deel je nooit openlijk, dat is pure dommigheid.

-16 kudos 2026-02-02 08:05:12 door Aleksandr op Nederlandse actrice Sylvia mailde met Epstein
Lul niet, zelfs native speakers maken die fout soms.
Schijtziek van die lui hier altijd die altijd wat op te merken hebben op een ander, doe dat eens een avond lang in een kroeg tegen de vent naast je.
En veel plezier met een barkruk tussen je tanden.

6 kudos 2026-01-17 15:21:42 door MojoNL op Als Trump Groenland inlijft
BREXIT was ook een mooie hoor. Economie van het VK is slecht. Migratieprobleem nog groter... en wie gaat er de volgende verkiezingen weer een troep van maken? Yep degene die niets heeft opgelost en alles veroorzaakt. Populist Nigel Farage

1 kudos 2026-01-17 14:47:31 door siderinc op Als Trump Groenland inlijft
Het is voor te veel mensen belangrijker dan dat andere het slechter heeft dan hunzelf en dat is nog niets een perse een MAGA ding.