13,023 +13566 -543
Kudos
#5687 (Top 1.7795%)
| Kudos/dag | 11.79 |
| Kudos/reaguursel | 27.36 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 984 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -91 |
13,023 +13566 -543
Kudos
#5687 (Top 1.7795%)
| Kudos/dag | 11.79 |
| Kudos/reaguursel | 27.36 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 984 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -91 |
476
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.43 |
| Topreaguursels | 5 |
| Woorden per reaguursel | 5.8 |
| Reacties per reaguursel | 0.46 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 4 |
| Aantal x weggejorist | 11 |
| Geregistreerd op | 30-01-2023 |
| Eerste reactie op | 16-06-2023 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
4 kudos 2026-06-24 07:03:47 door Klerkberk op Vis achtbaan
@Hetlievemeisje | 23-06-26 | 20:26: Je moet hem daarna ook opeten. Als het voor voedsel is, mag je zo'n beetje alles doen met een vis. Dan bestaat dierenmishandeling niet.
0 kudos 2026-06-23 22:38:12 door Cinderella op Vis achtbaan
@Hetlievemeisje | 23-06-26 | 20:26: En dan ook nog in zo'n klein kutbakkie komen.
-37 kudos 2026-06-23 19:08:22 door Helly Hansom op Vis achtbaan
Fucking aanstellers.
51 kudos 2026-06-23 18:26:19 door Hetlievemeisje op Vis achtbaan
Klopt, het temperatuur verschil t.o.v het oude water, geen bacterie opbouw in het water, het oppakken van de vis, de stress die de vis hiervan krijgt, het schuren van de vinnen/schubben tegen een buis aan en dan uitkomen in een bak waar niks inzit. Pure dierenmishandeling.
7 kudos 2026-06-16 19:24:27 door ©lin op Is dit een wedstrijd?
Nou, Als eigenaar zou ik al gek worden.
-14 kudos 2026-06-13 19:13:41 door dikkejenkie op Stukje rijden
@Soetje65 | 13-06-26 | 18:52: Ga terug naar school!
51 kudos 2026-06-13 16:54:26 door ThaEJay op Stukje rijden
@Soetje65, ga maar snel weer naar Zwitsal
-131 kudos 2026-06-13 16:52:45 door Soetje65 op Stukje rijden
het water. https://www.deofhet.nl/water...
-1 kudos 2026-06-10 11:35:22 door SpaceVogel op Waterbed
Ja wat een drama,... geen vader in huis.
0 kudos 2026-06-09 07:40:11 door nieuwsgierige pelg op Afslag gemist?
Bij mij helpt dat.
8 kudos 2026-06-08 18:52:04 door KoejoeloeckyLuke op Afslag gemist?
En zo niet, dan is het wel ff lekker om de frustratie eruit te laten.
6 kudos 2026-06-08 05:22:39 door Freddie M op Caravanongeluk
Klinkt als een rijinstructeur, die van de gelegenheid maar gebruik maakt voor wat extra les bij calamiteiten.
11 kudos 2026-06-07 17:31:27 door IIVQ op Caravanongeluk
Zó goed dat 'ie de camera ook al heen en weer slingert.
-2 kudos 2026-06-07 09:48:41 door Superjeap op Emoties bij amateurpotje
De juiste spelling blijft *tokkiesport
-15 kudos 2026-06-07 08:57:39 door hobbys11 op Emoties bij amateurpotje
je vergeet de formule 1
3 kudos 2026-06-04 09:39:30 door Het Vragevuur op Margriet Hermans in de slimste mens
Wat is die A.D.H.D. toch een bang mannetje.
8 kudos 2026-06-03 22:38:41 door Tammo2 op Margriet Hermans in de slimste mens
Want?
-2 kudos 2026-06-01 14:51:30 door nieuwsgierige pelg op Politie pakt trouwstoet
@Verwendicapte | 01-06-26 | 16:20: Kan onnodig geluid ook gelden binnenshuis? Meer specifiek: binnen een huwelijk?
6 kudos 2026-06-01 14:20:51 door Verwendicapte op Politie pakt trouwstoet
Dat valt onder onnodig geluid, dus 320 euro.
18 kudos 2026-06-01 07:47:36 door Creatieloos op Uitbater doet huilie bij PowNed
Die man heeft spijt, vooral omdat hij klandizie verliest.
-8 kudos 2026-06-01 07:44:21 door Rest in privacy op Uitbater doet huilie bij PowNed
Volgens mij bekend hij gewoon schuld dus speelt hij helemaal geen onschuldig toneelspel.
4 kudos 2026-05-26 09:13:26 door plutonium239 op Gezellig naar het strand met de kids!
Ik heb geen strand
10 kudos 2026-05-26 08:53:03 door BertOnderTram op Gezellig naar het strand met de kids!
Welk strand?
0 kudos 2026-02-07 14:32:04 door Lucky Suky op Aan de kant voor de ambu
Vergeet je deur niet achter je reet dicht te doen?
2 kudos 2026-02-07 11:12:57 door kutman op Aan de kant voor de ambu
Bel 113 is nog gratis ook.
2 kudos 2026-02-07 11:00:11 door Floepi_Floepi_Floepi op Aan de kant voor de ambu
Neem anders nog even een Ritalinnetje.
10 kudos 2026-02-07 10:54:09 door zusje v Christina op Aan de kant voor de ambu
Lieve knul, als het even niet meer gaat, bedenk dat je adhd hebt, je bent zo wel weer afgeleid.
18 kudos 2026-02-07 10:50:15 door McGuyer op Aan de kant voor de ambu
Onderweg in je Renault Modus?
12 kudos 2026-02-07 10:40:53 door KoejoeloeckyLuke op Aan de kant voor de ambu
Zie je het niet meer zitten?
12 kudos 2026-02-05 10:44:42 door lamskabouter op Nieuwe wet aangenomen in Engeland
Nee kudt ouders
-9 kudos 2026-01-10 17:24:57 door Doctor46 op Warm in de club
Zo werkt M niet. 3M wel, want dat triggert je dopamine. M laat je endorfine vrij en remt de heropname ervan. Er komt niet meer endorfine als je bijpakt. En zij, gezien de pupillen, zweten en gebrek aan kaaschaatsen, zit vlgs mij op enkel MDMA. Dus 1, hooguit 2 dosis op de avond en ze is klaar.
9 kudos 2026-01-10 09:27:26 door Psykenner op Warm in de club
Inpakken is bijkakken.
0 kudos 2026-01-07 12:13:42 door Erwaseenseen op Journaallezer heeft geen tekst
Kinderhand is snel gevuld.
-4 kudos 2026-01-07 12:02:04 door vlasteler op Journaallezer heeft geen tekst
Eens.
0 kudos 2026-01-06 08:13:29 door achtersteboven op Hier is helemaal glad
@wat_een_narigheid | 06-01-26 | 07:09: *Gang
5 kudos 2026-01-06 06:09:20 door wat_een_narigheid op Hier is helemaal glad
Gas is alles, remmen is angst!
0 kudos 2025-12-30 09:11:32 door jan1000001 op Niet geneukt wel genaaid
-weggejorist-
0 kudos 2025-12-30 08:40:20 door Viesbillendoekje op Niet geneukt wel genaaid
-weggejorist-
2 kudos 2025-12-29 12:02:20 door Dr. Klatergoud op Zelfs de chef paarse enveloppen vindt de boetes te hoog
@LiberoHeinzKessler | 29-12-25 | 11:52: Maar die krijgt dan ook een zwaard voor zijn harses
3 kudos 2025-12-29 10:52:03 door LiberoHeinzKessler op Zelfs de chef paarse enveloppen vindt de boetes te hoog
Beetje kut alleen als een ander - buiten jouw schuld - je aanrijdt.
0 kudos 2025-12-16 22:47:39 door Niffio op Weet je wat ik lijp vind?
whooshhh
5 kudos 2025-12-16 11:13:37 door zwavelzuursaus op Weet je wat ik lijp vind?
nee ze vindt het lijp
0 kudos 2025-12-15 11:48:38 door Ach-waarom-niet op Vuurpijl in kont
Ja
0 kudos 2025-12-09 20:26:16 door ijskauwt op Perfecte burgertje
Bestel dan wat anders als je geen hamburger lust.
1 kudos 2025-12-02 20:43:08 door iSpunk op Lego-designer laat z'n nieuwste creatie zien
TL:DR
5 kudos 2025-12-02 19:57:43 door banjo-kazooie op Lego-designer laat z'n nieuwste creatie zien
Omdat een gen-Zer max 5 seconden kan focussen.
3 kudos 2025-12-02 16:25:11 door Knijpkatje op Lego-designer laat z'n nieuwste creatie zien
Kan je de rest overslaan.
97 kudos 2025-12-02 16:24:04 door Trekmuurfrikandel op Lego-designer laat z'n nieuwste creatie zien
Voor de tiktak-koters met een aandachtsspanne van hooguit 2 seconden alvorens er weer naar het volgende filmpje gescrold moet worden. Schijnt tegenwoordig zo te moeten.
5 kudos 2025-11-28 14:17:12 door SteavyBatser op Met een borrel op achter het stuur
G-R-A-T-I-S
0 kudos 2025-11-25 16:38:58 door Dikkejannes op Vlaardingse monsterpleegouders krijgen 8 jaar cel
-weggejorist-