DumpStats voor niels1987

1,037 +1475 -438

Kudos

#35579 (Top 11.1330%)

Kudos/dag 0.29
Kudos/reaguursel 9.78
Meeste kudos op 1 reaguursel 110
Minste kudos op 1 reaguursel -110

106

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.03
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 8.8
Reacties per reaguursel 0.26
Meeste reaguursels op 1 dag 2
Aantal x weggejorist 5
Geregistreerd op 30-08-2016
Eerste reactie op 30-08-2016

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

9 kudos 2026-06-02 18:39:28 door Keesbeest op 130 op de vluchtstrook
Feit dat je de Seatbestuurder begrijpt zegt genoeg over jou, Niels . IQ van een bananenschil .

7 kudos 2026-06-02 18:36:09 door qreaguurder op 130 op de vluchtstrook
reed 115 tijdens inhalen, je mag er 100...

en vervolgens heel langzaam rijden na het links inhalen...

2 kudos 2026-05-04 12:33:25 door potviske op Gekkie gooit bijl door voorruit
Helaas pindakaas. Bij een compleet vermorzelde heup met permanente invaliditeit tot gevolg was de opgejaagde bestuurder volledig vrijuit gegaan. Volgende keer misschien.

32 kudos 2026-05-04 12:11:18 door AmazingStroopwafel op Gekkie gooit bijl door voorruit
Noodweerexces (art. 41 lid 2 Wetboek van Strafrecht) is een schulduitsluitingsgrond in het Nederlands recht. Het treedt op wanneer iemand de grenzen van noodzakelijke zelfverdediging (noodweer) overschrijdt, niet uit wraak, maar door een "hevige gemoedsbeweging" (paniek, angst, woede) veroorzaakt door een wederrechtelijke aanval. De dader is hierdoor niet strafbaar.

-4 kudos 2022-09-30 21:47:32 door Forza_Ruud_Krol op Boosmeneer wordt getaserd op de snelweg
@Rubberfetisj | 30-09-2022 | 23:15: Ik wel, ja. Nee pardon, dat zeg ik verkeerd. Ik bedoel natuurlijk: in Amerika hebben ze geen moeilijke arrestaties want voor die tijd is de verdachte in 9 van de 10 gevallen al koudgemaakt.

11 kudos 2022-04-28 12:43:09 door Schuurm op Kopschopmalloten trappen mannen kapot in Raalte
@permabanwhut2 | 28-04-2022 | 12:24: Luister en kijk ook even rond 0:40.
"hij ...... mes gestoken" ?
Dat zou ook die doek om de arm verklaren en volgens mij zie ik redelijk wat bloed op straat, maar dat kan ook ketchup zijn.
Gelukkig hebben we in Nederland politie die dat allemaal uit kan gaan zoeken. Want om eerlijk te zijn, wist ik gisteren zeker wat ik hoorde en nu vind ik het allemaal een stuk onduidelijker. Voorlopig zou ik nog even wachten met nekschotten.

15 kudos 2021-05-22 19:48:06 door Prutput2 op We mogen tot 20:00 open..
Die met alcohol op zijn dan alleen wel gelukkig weer makkelijker neer te halen wanneer echt nodig..

2 kudos 2021-05-04 10:10:48 door timmiej93 op Ongeluk filmen, nicht mit der Polizei
@BoetoeVoetoe(btvt) | 04-05-2021 | 11:43: Niet alles geloven wat je op internet vind, leedvermaak vertaalt toch echt gewoon naar Schadenfreuden.

-5 kudos 2017-01-14 01:50:28 door frido-vs-frodo op Totale Lul van de week
Bemoei je er niet mee man. Brengt hij de ander in gevaar? Nee! Misschien ligt zn vrouw te bevallen. Misschien ligt zn moeder op sterven. Schoonmoeder is trouwens een ander verhaal. Als je gekwetst bent dat je ingehaalt word ga je maar potje janken op de parkeerplaats