197,386 +216651 -19265
Kudos
#160 (Top 0.0501%)
| Kudos/dag | 66.13 |
| Kudos/reaguursel | 27.35 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 4344 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -584 |
197,386 +216651 -19265
Kudos
#160 (Top 0.0501%)
| Kudos/dag | 66.13 |
| Kudos/reaguursel | 27.35 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 4344 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -584 |
7,217
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 2.42 |
| Topreaguursels | 86 |
| Woorden per reaguursel | 15.9 |
| Reacties per reaguursel | 0.63 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 29 |
| Aantal x weggejorist | 94 |
| Geregistreerd op | 25-11-2017 |
| Eerste reactie op | 30-11-2017 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-4 kudos 2026-01-29 20:52:02 door pietpvv op Wegwezen!
Godver, u was mij voor.
-4 kudos 2026-01-26 10:38:17 door Zolderkamervragen op Stapelkorting gehad bij de super?
Klopt, ik heb liever geen mond- en klauwzeer.
5 kudos 2026-01-23 06:59:04 door AlleenVentilatoren op ICE ontwijken 101
@ikbencreatiefiets | 22-01-26 | 21:04: Tip: doe geen onderzoek op Facebook.
9 kudos 2026-01-23 05:39:28 door DiePanzerVorwaerts3 op ICE ontwijken 101
@ikbencreatiefiets | 22-01-26 | 21:04:
Wat een stuitende onzin. Maar echt.
6 kudos 2026-01-22 21:25:50 door Ledtherebelight op Ja zo kan je ook uitvoegen X 2
Raar is het zeker, maar interessant genoeg om online te gooien?
-4 kudos 2026-01-22 20:46:58 door Ikenmijnmening op NS personeel gaat flink tekeer op meneer op station
@Calimerop | 22-01-26 | 21:03: Even beter lezen.
22 kudos 2026-01-22 20:12:30 door GeorgeSnapDeClooney op ICE ontwijken 101
@ikbencreatiefiets | 22-01-26 | 21:04: Creatief met "feiten", zo te zien?
-42 kudos 2026-01-22 20:04:55 door ikbencreatiefiets op ICE ontwijken 101
Als we dit destijds nou in Nederland hadden, waren die Duitsers nooit Nederland geïnfiltreerd.
De Nederlanders die zich destijds inlieten met de buitenlanders waren niet zo netjes.
Eigenlijk net als nu, nu proberen allerlei buitenlanders weer andere landen te infiltreren. Zo begon het ook in Oostenrijk, eerst een berg Duitsers er naartoe zenden en later gewoon innemen. Zo doet Putin dat ook in delen van Oekraïense. Islam doet precies hetzelfde, kijk naar Iran of een willekeurig ander land ter wereld.
-11 kudos 2026-01-22 20:03:35 door Calimerop op NS personeel gaat flink tekeer op meneer op station
In het spoor?
0 kudos 2026-01-22 18:22:59 door dicedecision op Held klaarover
Okay, deze was ook lastig.
15 kudos 2026-01-22 18:19:00 door Seesiedark op Middelvinger opsteken tijdens het autrorijden
Verder alles goed ?
10 kudos 2026-01-21 13:34:03 door Viesbillendoekje op Onemanband
Meteen zijn OnlyFan dus.
0 kudos 2026-01-21 12:43:38 door Dizsaidup op Wat is eigenlijk de reden dat die NOS-journalisten altijd ter plaatse aanwezig zijn?
Jij verdiend een Nobelprijs.
Je mag de mijne wel hebben.
0 kudos 2026-01-21 12:40:20 door Lucky Suky op Wat is eigenlijk de reden dat die NOS-journalisten altijd ter plaatse aanwezig zijn?
Wat ben jij slim! Handtekening?
1 kudos 2026-01-21 11:54:27 door Bumar op Pro tip voor vaders
Hoezo..
0 kudos 2026-01-21 11:25:08 door pompen of verzuipen op Wat is eigenlijk de reden dat die NOS-journalisten altijd ter plaatse aanwezig zijn?
Jij bent vast heel goed, mag ik in jouw schaduw staan?
0 kudos 2026-01-12 13:25:44 door cftbl01 op Yaki-Da - I Saw You Dancing
@owikzegmaarwat | 12-01-26 | 00:34: Hoezo toevallig? Als het geen hoeren of zeelieden zijn, dan zijn tattoo's nergens voor nodig.
6 kudos 2026-01-12 01:10:00 door pietpvv op Yaki-Da - I Saw You Dancing
@owikzegmaarwat | 12-01-26 | 00:34: U heeft er toevallig wel 1 ?
-23 kudos 2026-01-11 23:34:50 door owikzegmaarwat op Yaki-Da - I Saw You Dancing
wat een kansloos leven heb je dan als je bij elk filmpje met vrouwen (die toevallig geen tattoo hebben, alsof ze dat normaal allemaal wel hebben) dan nog gaat lopen zaniken over tattoo's... how can i make this about me?
3 kudos 2026-01-10 17:08:50 door Godjeminaz op Ome Donald gaat Groenland pakken
Dan kunnen ze aan het Eurovisie-songfestival meedoen!
3 kudos 2026-01-10 14:42:34 door Banaan999 op Met je stoere papa in de auto
dope
-5 kudos 2026-01-05 03:53:09 door foutegrappennaker op Even jurkje passen
Toen was je al weg van lollies?
2 kudos 2025-12-22 11:43:02 door Cesare Lombroso op Ondertussen op de Universiteit Twente
In de techniek heb je net heel veel Engels nodig.
-1 kudos 2025-12-21 21:33:05 door lordwally op Man bijt hond vraagt..
Was in jouw straat......
0 kudos 2025-12-21 12:46:08 door belco1998 op Roosmalen over NL in songfestival
@kcikno | 21-12-25 | 11:30: Dit is opnieuw geen inhoudelijk antwoord, maar een poging om mij te framen als emotioneel en verward.
Ik reageer heel bewust en consequent op één punt: waarom Nederland wél zou moeten meedoen aan het Songfestival, gezien het geweld in Gaza én de politieke druk rond Israëls deelname.
In plaats van dat argument te geven, blijf je het gesprek verplaatsen naar psychologie, ironie en vermeende paniek. Dat is geen analyse, dat is ontwijken.
0 kudos 2025-12-21 12:43:06 door belco1998 op Roosmalen over NL in songfestival
@kcikno | 21-12-25 | 11:12: Je beschrijft een algemeen patroon dat ik op zichzelf niet betwist: "iets doen" is geen vrijbrief om "eender wat te doen", en geweld of intimidatie zijn nooit legitieme middelen. Daar zijn we het over eens.
Maar dat is niet waar dit gesprek over ging. Het ging over een concreet besluit: wel of niet meedoen aan het Songfestival, in de context van Israëlisch geweld in Gaza én de aantoonbare politieke druk en lobby rond Israëls deelname.
Door dat te vervangen door een abstract betoog over activisme en morele zelfverheffing ontwijk je opnieuw de kern.
Mijn vraag is heel simpel en concreet: welk inhoudelijk argument rechtvaardigt deelname, wetende dat Israël actief lobbyt om mee te blijven doen en tegelijkertijd grootschalig geweld tegen burgers inzet, terwijl het festival zegt apolitiek te zijn?
Zolang je dat niet beantwoordt, blijft je betoog een kritiek op anderen, geen onderbouwing van waarom meedoen hier de juiste keuze zou zijn.
0 kudos 2025-12-21 10:30:12 door kcikno op Roosmalen over NL in songfestival
@Belco de enige 'ironie' is te vinden in de manier waarop je in wilde paniek een standpunt inneemt zonder te begrijpen waar je nu eigenlijk op reageert. 'Ironisch' in het feit dat je precies doet waarvan ik je beticht, hoewel dit eigenlijk niet echt ironisch is maar eerder een logische situationele uitkomst. Het zou in ieder geval komisch zijn als het niet zo verdomd deprimerend zou zijn.
0 kudos 2025-12-21 10:12:37 door kcikno op Roosmalen over NL in songfestival
Nee Belco, blijkbaar heb je moeite met het uiteen houden van hoofd- en bijzaak. Mijn kritiek was gericht op het ondeugdelijke patroon ter linkerzijde waarbij emotie boven ratio wordt gesteld en daarmee enige verantwoordelijkheid tot kritische evaluatie van de effectiviteit en rechtvaardigheid van eigen handelen terzijde wordt geschoven. 'Iets doen' is geen vrijbrief om 'eender wat te doen', net zoals het afbreken van universiteiten en intimideren van onschuldige burgers geenszins in relatie staat tot het bewerkstelligen van maatschappelijke verandering naar democratische en humane standaarden. Het is namelijk dit gedachtenpatroon dat terrorisme valideert en in stand houdt, waarbij het subjectieve doel elk middel heiligt. Dat is niet de manier waarop wij met elkaar samenleven, net zoals het onbehoorlijk is voor een publiek gefinancierd, maar niet-democratisch tot stand gekomen platform om te pretenderen dat hun eenzijdige visie een reflectie van een gehele populatie is. Dat was ook de kern van het filmpje dat je hebt bekeken, dat was namelijk geen verwerping van het standpunt an sich, maar van de manier waarop deze mensen zich opwerpen als vertegenwoordigers van het goede en zich daarmee het alleenrecht tot moraliteit toe eigenen.
0 kudos 2025-12-21 02:09:47 door belco1998 op Roosmalen over NL in songfestival
@kcikno | 20-12-25 | 20:47: Het ironische is dat je precies doet wat je zegt te verafschuwen.
In plaats van inhoudelijk in te gaan op het standpunt, reduceer je het tot een karikatuur van "linkse dogmatiek" en verklaar je daarmee verdere discussie overbodig.
Daarmee vervang je argumenten door framing, precies het verwijt dat je de ander maakt.
Dus los van links-rechts etiketten en morele karikaturen: kun je inhoudelijk uitleggen waarom Nederland volgens jou wél zou moeten meedoen aan het Songfestival? Wat is het daadwerkelijke argument?
0 kudos 2025-12-20 22:37:25 door ijstijger2 op Roosmalen over NL in songfestival
@Zijkweif | 20-12-25 | 21:10: Maar vind vond je prima?
0 kudos 2025-12-20 21:15:25 door grotgraver op Roosmalen over NL in songfestival
@Zijkweif | 20-12-25 | 21:10: Inderdaad, lagere school niet afgemaakt maar wel denken een mening te hebben over wereldse problemen.
10 kudos 2025-12-20 20:10:21 door Zijkweif op Roosmalen over NL in songfestival
Sowieso is het geen zowieso.
4 kudos 2025-12-20 19:47:15 door kcikno op Roosmalen over NL in songfestival
"Staat in dit geval wel ergens voor" wat is dat toch een achterlijke, ongeïnspireerde, herkauwde en daadwerkelijk stompzinnige manier om je te verweren tegen kritiek! Steeds maar weer hetzelfde zwakzinnige argument, waarbij de neurotische linkse drang tot dogmatische onderwerping wordt gelijkgesteld aan een positieve bijdrage aan het maatschappelijk debat, waarmee elke verantwoordelijkheid tot inhoudelijke kennis wordt verworpen. "Ja, hij slaat dan wel vrouwen om aandacht te vragen voor de regenworm, maar hij doet tenminste wel iets!"
32 kudos 2025-12-20 19:32:23 door HarrieDeBoswachter op Roosmalen over NL in songfestival
Nee, je zit gewoon onzinnige dingen te zeggen. ICE razzia's, je bedoelt dat de overheid illegalen uitzet, die geen recht hebben om in dat land te verblijven? Dat is de normaalste zaak van de wereld. Als je denkt dat venezuela om olie gaat, dan snap ik je probleem wel, je kijkt geen nieuws, je leest facebook.
19 kudos 2025-12-19 20:58:34 door mafkeezzz op Zeg Sylvie, hoe ruikt succes?
Ik ook, lekker rustig dus en af en toe handkarren.
0 kudos 2025-12-19 19:35:47 door lordwally op Denk aan je bloeddruk
Heineken is niet de vervuiler, dat zijn de drinkers die alles, typisch Nederlands helaas, overal neerflikkeren want geen opvoeding en geen niveau.
13 kudos 2025-12-17 07:43:33 door Fritssz op De top2000 per gemeente
Is ook Schier onmogelijk
0 kudos 2025-12-14 12:32:31 door adam76 op Computerwinkel verkoopt reserve pijltjes
Escom
11 kudos 2025-12-14 06:29:28 door ZoltarTheMagnificent op Computerwinkel verkoopt reserve pijltjes
Vobis.
-1 kudos 2025-11-30 20:49:54 door BlueVeinedFlute op Sinterklaas DOODKAPOTDGESLOOPT door de NPO!!!1
Je bent er niet alleen niet voor opgeleid, je hebt ook geen flauw benul wie Wierd Duk wel is.
3 kudos 2025-11-29 20:47:50 door Hasj_en_Wietje op Waterdrones pakken Russische schaduwvloot aan
Trump staat op het punt om de bezette gebieden als Russisch grondgebied te bestempelen
9 kudos 2025-11-29 17:44:57 door wittedraak op Waterdrones pakken Russische schaduwvloot aan
van een dementerende man kun je niet veel verwachten.
7 kudos 2025-11-11 12:11:46 door Dizsaidup op Belgische humor
Die heeft volgens mij ook een heerlijk sterretje.
0 kudos 2025-11-08 21:03:11 door Lelijke_aap op Golf pauper is ongeduldig
-weggejorist-
0 kudos 2025-11-08 20:18:54 door A. Tractie op Golf pauper is ongeduldig
-weggejorist-
1 kudos 2025-11-06 07:59:20 door Vmbo-plutser2 op Bro probeerde het
Rare naam eigenlijk...
1 kudos 2025-10-27 10:29:18 door Rochus79 op Stemfietswijzer
@noemphatie | 27-10-25 | 11:19: Die lenen de auto van de VVD. Logisch, want als je iets nodig hebt dan haal je het bij de rijken vandaan.
3 kudos 2025-10-27 10:19:09 door noemphatie op Stemfietswijzer
Nee die moeten lopen
6 kudos 2025-10-25 05:17:30 door photomorti op Palestina demonstranten bereiken Gaza
En je denkt dat de nederlandse tv anders is?
6 kudos 2025-10-24 22:27:16 door hansworzt op Palestina demonstranten bereiken Gaza
Op welk kanaal wordt Lubach uitgezonden?