2,683 +3247 -564
Kudos
#21005 (Top 7.6450%)
Kudos/dag | 1.23 |
Kudos/reaguursel | 35.77 |
Meeste kudos op 1 reaguursel | 1327 |
Minste kudos op 1 reaguursel | -162 |
2,683 +3247 -564
Kudos
#21005 (Top 7.6450%)
Kudos/dag | 1.23 |
Kudos/reaguursel | 35.77 |
Meeste kudos op 1 reaguursel | 1327 |
Minste kudos op 1 reaguursel | -162 |
75
Reaguursels
Reaguursels/dag | 0.03 |
Topreaguursels | 2 |
Woorden per reaguursel | 15.1 |
Reacties per reaguursel | 1.33 |
Meeste reaguursels op 1 dag | 8 |
Aantal x weggejorist | 2 |
Gestart op | 23-11-2018 |
Kudoverloop over tijd
-2 kudos 2021-01-24 18:42:07 door Raaskalk op Prorail auto vernield
Systematisch beschermen van kwetsbare groepen en de rest laten doorleven, mensen vallen niet dood neer op straat, het moet echt klaar zijn
-3 kudos 2021-01-24 18:31:44 door altijd-guus op Prorail auto vernield
overheid heeft niet echt een keus. Zij heeft de plicht om voor al haar burgers te zorgen kan dus niet een groep uitsluiten, voortrekken of extra benadelen als het om gezondheid gaat.
-1 kudos 2021-01-24 18:28:37 door Vuistje_jagen op Prorail auto vernield
Ik ben het hier wel mee eens. Ik verafschuw dit soort acties maar ben wel van mening dat die avondklok niet nodig was geweest. Zorgt alleen maar voor onrust. Het aantal besmettingen is al weken stabiel en die avondklok gaat die niet omlaag brengen. Het enige dat zou helpen is een complete lockdown voor een week of 3, maar dan ook echt iedereen binnen blijven. Maar dat wil niemand dus gaan we dat niet doen.
1 kudos 2020-07-28 02:50:08 door DiePanzerVorwarts op Antifa in Portland?
@Raaskalk | 27-07-2020 | 20:35:
Noem een goede keuze voor de gewone Amerikanen dan.
Tip: belastingverlaging voor de hoogste inkomens en grote bedrijven is er niet één van.
2 kudos 2020-07-27 19:46:44 door Brouhur op Antifa in Portland?
Wat gaat Trump in zijn tweede termijn hier aan veranderen? Trump is nú de president dus hij is nú aan zet als hij hier in wil grijpen.
-5 kudos 2020-07-27 18:35:33 door Raaskalk op Antifa in Portland?
@StevenQ ik laat me absoluut niet framen, maar ook al is trump niet beleefd, hij maakt wel goede keuzes voor de Amerikanen. Ik acht joe absoluut niet capabel.
1 kudos 2020-07-27 17:09:17 door StevenQ op Antifa in Portland?
@Pjoter | 27-07-20 | 19:04:
en wat hij in dat interview noemde(Persoon,vrouw,man,camera,tv) waren ook niet de woorden uit die test, dat was wat hij op dat moment bij dat interview voor hem zag.
13 kudos 2020-07-27 17:04:52 door Pjoter op Antifa in Portland?
Had de beste alzheimer test ooit gemaakt begrijp ik, hij kon wel 5 woorden herhalen, dus ja, ik hoop het ook niet.
-7 kudos 2020-07-27 17:01:08 door StevenQ op Antifa in Portland?
@Raaskalk | 27-07-20 | 18:43:
de door Trump gepromote bijnaam voor Biden zit er al goed in bij je.
heb je zelf enig idee wat voor persoon Biden is of ga je uit van alle framing van Trump?
1 kudos 2020-07-27 16:43:49 door Raaskalk op Antifa in Portland?
Rapporteerde je perongeluk. Maar denk je dat sleepy joe het beter gaat doen?
-36 kudos 2020-07-27 16:42:14 door WeetIkDat op Antifa in Portland?
Ja, dan kan alles nog verder naar de klote. Goed plan hoor.
12 kudos 2020-07-27 16:41:54 door VruitFlieg op Antifa in Portland?
Hoop ik ook!
12 kudos 2019-12-18 10:06:40 door Henkietankie2302 op Boeren bij bij A9 Akersloot
De boeren hebben amper een standpunt. Ze zijn gewoon tegen verder belemmering in hun werk. Er zit trouwens echt wel een probleem in deze sector, de vraag is alleen of het inkorten van zoveel mogelijkheden de oplossing is.
28 kudos 2019-11-21 15:13:31 door TheLegend040 op WTF ouwe
En het niet eens doorhebben, manmanman
3 kudos 2019-11-21 08:59:59 door bevroren_aarshaar op Mini-Rémi Gaillard
@de__tommy | 21-11-19 | 01:19: remi gaillard zn top video's waren vaak trickshots
22 kudos 2019-11-21 00:19:56 door de__tommy op Mini-Rémi Gaillard
Snap sowieso niet echt wat hij hier mee te maken heeft
-3 kudos 2019-11-20 21:09:22 door Flixx op Mini-Rémi Gaillard
Dan heb je niet goed gekeken.
-1 kudos 2019-11-20 10:17:27 door LocoMotion op Rotterdam herfstavond skyline
@frummel | 19-11-19 | 21:26: Of niet? Ik heb er ook een en ik heb op vakantie foto's geschoten waar een professionele fotograaf, waar ik toevallig naast zat in het vliegtuig, best onder de indruk van was. Ik denk dat je je skills eerder de schuld kan geven van de slechte foto's.
5 kudos 2019-11-19 21:34:43 door GraafSteno op Rotterdam herfstavond skyline
@bananenzak | 19-11-19 | 21:41: Het is sowieso technisch geen goede foto, maar dat kan ook gewoon niet met zo'n telefoontje.
-19 kudos 2019-11-19 20:41:22 door bananenzak op Rotterdam herfstavond skyline
De tekst kan amper gelezen worden. Zoals elke Android zijn er alleen pixels te bekijken
-20 kudos 2019-11-19 20:26:55 door frummel op Rotterdam herfstavond skyline
Jammer, de camera van mijn OnePlus 6 is van niveau aardappel.
-23 kudos 2019-11-19 20:25:00 door gekketommie op Rotterdam herfstavond skyline
zeker een iphone 010
13 kudos 2019-11-14 13:59:41 door kenny harder op Chilenen laseren politiedrone neer
@Railion | 14-11-19 | 12:45: We moeten helaas afscheid van je gaan nemen.
26 kudos 2019-11-14 13:04:44 door w.degene op Chilenen laseren politiedrone neer
@DikkeGGZJonge | 14-11-19 | 13:31: Ben je nou helemaal belazerd!
33 kudos 2019-11-14 12:51:42 door DoeEenSnorMaal op Chilenen laseren politiedrone neer
@DikkeGGZJonge | 14-11-19 | 13:31: Watte?
-24 kudos 2019-11-14 12:38:08 door Stoeptege op Chilenen laseren politiedrone neer
Nou dat is niet helemaal waar. Licht is een deeltje, namelijk een foton, wat zich voortbeweegt in een golf
-106 kudos 2019-11-14 12:31:35 door DikkeGGZJonge op Chilenen laseren politiedrone neer
Een lazer is schadelijk voor de ogen als voor de huit (soort extreme zonnebank ) . De lazer verzwakt het singiaal van de Drone met de Eigenaar laat staan 3 lazers
-57 kudos 2019-11-14 12:03:46 door el passo op Chilenen laseren politiedrone neer
Licht is een elektromagnetisch verschijnsel, net als de radio golven welke die drone besturen. Het licht heeft dan wel een veel hogere frequentie, maar misschien dat dit de bediening verstoord?
-1 kudos 2019-11-14 11:54:09 door Kameleon4 op Chilenen laseren politiedrone neer
Dit zijn waarschijnlijk lasers die meer vermogen hebben dan de standaard aanwijslaserpointers, en dus ook iets kunnen laten smelten (10 mW of iets rond die koers is genoeg, zeker als er 40 man meehelpt).
46 kudos 2019-11-14 11:48:42 door alexwel op Chilenen laseren politiedrone neer
Oververhitting of zelfs smelten van de drone. Meerdere lasers bij elkaar gebundeld kan aardig wat warmte geven.
-169 kudos 2019-11-14 11:45:17 door Railion op Chilenen laseren politiedrone neer
@Matzwart | 14-11-19 | 12:25: het is een drone
202 kudos 2019-11-14 11:25:39 door Matzwart op Chilenen laseren politiedrone neer
Dat komt omdat de piloot verblind wordt.
134 kudos 2019-11-14 11:24:47 door Koning één oog op Chilenen laseren politiedrone neer
zwaartekracht
432 kudos 2019-11-14 11:24:35 door -DoRdT- op Chilenen laseren politiedrone neer
Als er wordt gelaserd laat iedereen zn gas tog los... bang voor een boete denk ik
-2 kudos 2019-10-30 12:17:15 door Sensemilla op Trump vs Obama
@Plantenbak | 30-10-19 | 10:20: \r
Stel dat je gelijk hebt: dan is hij hooguit net zo slecht als iedere president voor hem.
-20 kudos 2019-10-30 12:08:30 door Sensemilla op Nee, das feek nieuws he
@Fledderus | 30-10-19 | 11:09: \r
Meeste journalisten zijn niet slim genoeg om de juiste vragen te tellen om het juiste nieuws te brengen. Veel van wat de overheid zegt, klopt niet maar wordt nooit getoetst. Hoor en wederhoor wordt niet meer toegepast. Vaak bestaat het uit pure verslaglegging van wat iemand zegt en is het onderzoeksgehalte vrijwel nihil.
-5 kudos 2019-10-30 10:11:56 door appelvreter123 op Grondverzetters in actie!
Ik stem op jouw
4 kudos 2019-10-30 10:11:37 door BilnaadKameraad op Grondverzetters in actie!
@Raaskalk | 30-10-19 | 10:54: Ah daar komt het kostenplaatje. Ik heb niet eens concrete voorbeelden genoemd (dat is aan de wetenschappers) maar raaskalk heeft er al zijn berekeningen op losgelaten. Honderden miljarden zelfs!\r
Dat jij niks van het stikstofprobleem merkt is mij prima. Maar oa bijzondere planten, daarmee ook de bijen merker er wel wat van. Naast terugdringende bijenpopulaties hebben we jaarlijks last van algenbloei en vissensterfte agv hypoxia. Day terugdringen kost ook een hoop geld. En ik ben dan weer niet bereid om daar aan mee te betalen.
113 kudos 2019-10-30 10:09:22 door Fledderus op Nee, das feek nieuws he
Hij wordt aangevallen op zijn integriteit als journalist. Beschuldigen van fake news is de zwaarste belediging voor een journalist, natuurlijk is hij daar boos over. Dat meneer het kabinet niet vertrouwt in het uitvoeren van de noodplannen is zijn goed recht, dat vindt de journalist ook. Dat het fake news is hoe de nos vertelt wat het kabinet zegt, is een valse beschuldiging.
1 kudos 2019-10-30 09:54:11 door Raaskalk op Grondverzetters in actie!
Bilnaad, deze zogenaamde oplossingen gaan miljarden kosten, en daarbij vergroot je de kans op een grote recessie. export is nodig om economieën levensdig te houden, en daarbij is het nu nog gewoon niet mogelijk om boeren in bv Afrika dun dingen te laten produceren tenzij wij daar miljarden in investeren en het onszelf miljarden laten kosten. Ik merk niks van het stikstof probleem en ben zeker niet bereid om daar honderden miljarden voor op het spel te zetten.
0 kudos 2019-10-30 09:50:51 door Johan1963 op Grondverzetters in actie!
Pomp eerst een stuk van de Noordzee leeg{plan uit de 70e jaren} en bouw daar een Thorium kerncentrale/ schiphol/Rotterdam haven/vee&akker/huizen/zware industrie en een joekel van een bos.\r
23 kudos 2019-10-30 09:46:49 door Rakonkel op Grondverzetters in actie!
@flame_me | 30-10-19 | 09:58: met duplo
195 kudos 2019-10-30 09:44:56 door SilverSpoonCoonH0 op Nee, das feek nieuws he
Omdat ie een punt heeft.
3 kudos 2019-10-30 09:43:27 door BilnaadKameraad op Grondverzetters in actie!
@Raaskalk | 30-10-19 | 10:30: Wegschrijven van een (stikstof)probleem is nou niet echt een oplossing he. Genoemde oplossingen zijn kringlooplandbouw, stalaanpassingen en integraal beleid. Migratie hierbij betrekken is puur een populistisch standpunt om de onderbuikgevoelens van mensen aan te spreken aangezien het overgrote deel wordt geëxporteerd.\r
Als je het over het verplaatsen van het probleem hebt is dat slechts deels juist. Op basis van klimaat, ja. Op basis van stikstof, nee. In het buitenland zijn veel grotere natuurgebieden en is de stikstofuitstoot veel lager. Qua klimaat moet inderdaad de consumptie omlaag. Dit kan gedaan worden door oa schonere alternatieven te promoten, maar ook door voedselverspilling tegen te gaan.
6 kudos 2019-10-30 09:31:33 door principality-of-zeon op Grondverzetters in actie!
@BilnaadKameraad | 30-10-19 | 10:21: Denk jij dat er een persoon in de regering überhaupt een specialist is van hun taak of op de juiste plek zitten? Vrouwmensch als leidinggevende van het leger... Maar ik bemoei mij er niet mee.
5 kudos 2019-10-30 09:30:16 door Raaskalk op Grondverzetters in actie!
@bilnaadkameraad en hoe moeten we dat dan oplossen volgens die wetenschappers?? De vraag die wordt gevoed door de agrarische sector in Nederland verdwijnt niet zomaar.. deze wordt juist opgevangen door boeren die heel vervuilend produceren. Je verplaatst en verergert het probleem.
-50 kudos 2019-10-30 09:21:51 door BilnaadKameraad op Grondverzetters in actie!
Oh ja. Want overstappen op kernenergie is een oplossing voor de te grote veestapel die we hebben in dit land. Je bent de grootste oplossing vergeten, namelijk luisteren naar de mensen die er verstand van hebben. En nee, dat zijn niet de Baudets en Croks deze wereld, maar onafhankelijke wetenschappers.
7 kudos 2019-10-30 09:21:04 door principality-of-zeon op Grondverzetters in actie!
Naja, eerst moet het drastisch fout gaan voor het weer beter wordt.. Geschiedenis herhaald zich zelf en elke keer na een periode van chaos, hebben wij een langere tijd vrede en het leven wereldwijd zal verbeteren. .
0 kudos 2019-10-30 09:20:51 door Plantenbak op Trump vs Obama
Loop niet zo te Raaskalken, vent. Hij doet helemaal niet wat hij zegt en hij liegt alles bij elkaar.
8 kudos 2019-10-30 09:10:59 door NemeNoscio op Trump vs Obama
Correct. En Trump is geen politicus. Wel ruimt hij hun rotzooi op.