-263 +220 -483
Kudos
#290675 (Top 90.9547%)
| Kudos/dag | -0.07 |
| Kudos/reaguursel | -4.78 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 39 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -103 |
-263 +220 -483
Kudos
#290675 (Top 90.9547%)
| Kudos/dag | -0.07 |
| Kudos/reaguursel | -4.78 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 39 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -103 |
55
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.01 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 23.1 |
| Reacties per reaguursel | 0.76 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 5 |
| Aantal x weggejorist | 1 |
| Geregistreerd op | 02-12-2015 |
| Eerste reactie op | 02-12-2015 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-2 kudos 2026-06-21 06:16:03 door Lux-et-Libertas op Taaimleps Oranjeinfeesjon Houston
"ik in ons kleine kutland ben uitgescheten " het kwalificeren als "kleine kutland" en dat in combinatie met dat ruim 15 miljoen Nederlanders niet en nooit worden "uitgescheten" is wellicht een redenen tot zelfreflectie en te analyseren waarom exclusief jou dit overkomen is.
-2 kudos 2026-06-21 05:38:04 door DrDick69 op Taaimleps Oranjeinfeesjon Houston
Zeg Marleentje. Wanneer ga je emigreren? We hebben in dit gave landje namelijk alleen behoefte aan mensen die er de schouders onder willen zetten om het land ook in de toekomst gaaf te houden. Dromen over een ander beloop van de geschiedenis brengt ons nergens.
-3 kudos 2026-06-21 04:58:34 door Sjficken183shxbx op Taaimleps Oranjeinfeesjon Houston
Yep, mee eens!
-2 kudos 2026-06-21 02:36:34 door RonnieJamesDio op Taaimleps Oranjeinfeesjon Houston
Wat als...
-2 kudos 2026-06-21 02:30:26 door jerrajer010 op Taaimleps Oranjeinfeesjon Houston
@UFO-piloot | 21-06-26 | 01:38: HAHAHAHHA zuuurpruim !! :DD
-12 kudos 2026-06-21 00:05:17 door Marleentje op Taaimleps Oranjeinfeesjon Houston
@deklaes | 20-06-26 | 20:55: Dat is een originele oplossing voor iemand die hier geboren en getogen is.
9 kudos 2026-06-20 23:55:25 door deklaes op Taaimleps Oranjeinfeesjon Houston
fuck landsgrenzen... ik zou zeggen schrijf je in bij een AZC naar keuze
-14 kudos 2026-06-20 23:52:14 door Marleentje op Taaimleps Oranjeinfeesjon Houston
@Dumpmijmaarlek | 20-06-26 | 20:48: Knap hoe je met zo weinig informatie toch twee keer fout kunt zitten.
13 kudos 2026-06-20 23:48:55 door Dumpmijmaarlek op Taaimleps Oranjeinfeesjon Houston
Marleen heeft een hele grote ongeschoren en ongewassen vagijn gok ik. Als het geen baard heeft natuurlijk.
-20 kudos 2026-06-20 23:40:45 door Marleentje op Taaimleps Oranjeinfeesjon Houston
@UFO-piloot | 20-06-26 | 20:38: Ahahaha, nee hoor, ik ben voorzien. Dank voor je bezorgdheid <3
21 kudos 2026-06-20 23:38:35 door UFO-piloot op Taaimleps Oranjeinfeesjon Houston
Zuurpruim. Volgens mij heb je gewoon een beurt nodig.
5 kudos 2026-06-19 07:14:01 door Sjenkie12345 op Vader helpt zijn kleine meisjes
Ik ben zelf vader met 2 dochters en ik ga altijd naar het dames toilet als mijn dochters moeten plassen. Ik voel me er altijd een beetje ongemakkelijk bij, maar wat je zegt is waar. Ik heb liever dat ik me een beetje ongemakkelijk voel dan dat ik met mijn dochters langs vreemde mannen bij een urinoir moet.
1 kudos 2026-06-05 23:33:01 door Marleentje op Update vistrap
@fRiEtJeSaTe | 05-06-26 | 20:30: MAND
2 kudos 2026-06-05 23:30:49 door fRiEtJeSaTe op Update vistrap
Dat kan korter
1 kudos 2026-06-05 08:50:25 door Farthdater op Influencer Anna Dobber bevestigt dat zij bejaarde vrouw (82) zwaar heeft mishandeld
Rot lekker op Anna
3 kudos 2026-06-05 08:01:02 door putput123 op Influencer Anna Dobber bevestigt dat zij bejaarde vrouw (82) zwaar heeft mishandeld
@Marleentje | 05-06-26 | 01:06: "Iedereen kan op een bepaald moment in zijn/haar leven in zo'n situatie belanden."
W..T..F..
Zij is knettergek, anders krijg je geen (voorwaardelijke) PIJ. Zeggen dat iedereen dit kan doen is het totaal wegnemen van elke verantwoordelijkheid die een persoon heeft om het zelf te voorkomen. Niet iedereen kan in deze situatie terecht komen, want de meeste mensen deugen gewoon.
3 kudos 2026-06-05 06:01:20 door Yeah-banned op Influencer Anna Dobber bevestigt dat zij bejaarde vrouw (82) zwaar heeft mishandeld
En u bent? De moeder?
4 kudos 2026-06-05 05:23:47 door BromSnor86 op Influencer Anna Dobber bevestigt dat zij bejaarde vrouw (82) zwaar heeft mishandeld
Ik vermoed dat haar hersenen nog steeds niet volledig ontwikkeld zijn. Maar het is een vermoeden..
1 kudos 2026-06-05 05:01:36 door Free-J.T op Influencer Anna Dobber bevestigt dat zij bejaarde vrouw (82) zwaar heeft mishandeld
2. primair
zij op 13 april 2019 te Heiloo aan [slachtoffer] (geboren op [geboortedatum 2] ) opzettelijk zwaar lichamelijk letsel heeft toegebracht, te weten:
- een hersenschudding met insult en
- een gebroken linker middelvinger en
- meerdere bloeduitstortingen, zwellingen en verwondingen aan het hoofd, het gezicht, de hals, de armen en het lichaam,
door voornoemde [slachtoffer] met dat opzet meermalen (met kracht)
- met een scherp voorwerp in de hand en met vuisten te slaan tegen het hoofd, tegen het gezicht en tegen haar lichaam en
- door haar te trappen tegen het lichaam terwijl die [slachtoffer] op de grond lag en
- door op haar te gaan zitten en
- door op haar hand te stampen en
- door haar te bijten in het lichaam.
5 kudos 2026-06-05 04:53:02 door dontcaremuchatall op Influencer Anna Dobber bevestigt dat zij bejaarde vrouw (82) zwaar heeft mishandeld
Ow ow ow marleentje. Heb jij het vonnis wel gelezen?
-13 kudos 2026-06-04 23:28:24 door Marleentje op Influencer Anna Dobber bevestigt dat zij bejaarde vrouw (82) zwaar heeft mishandeld
@harmjobse | 04-06-26 | 20:23: Die gun ik alle mannen sowieso. Zou ook een hoop begrip opleveren naar alle vrouwen, maar dat is een andere discussie...
0 kudos 2026-06-04 23:23:52 door harmjobse op Influencer Anna Dobber bevestigt dat zij bejaarde vrouw (82) zwaar heeft mishandeld
Een menstruatie ervaring?
23 kudos 2026-06-04 23:10:23 door Uhoortnogvanons op Influencer Anna Dobber bevestigt dat zij bejaarde vrouw (82) zwaar heeft mishandeld
Ik gun haar een trein tussen Castricum en Alkmaar.
-25 kudos 2026-06-04 23:06:54 door Marleentje op Influencer Anna Dobber bevestigt dat zij bejaarde vrouw (82) zwaar heeft mishandeld
En aan alle mensen die haar het daglicht in de ogen niet gunnen: Er zijn nou eenmaal situaties waarin de mens handelt op de meest verschrikkelijke manieren. Dit is absoluut niet goed te praten, maar iedereen kan zich op een bepaald moment in zijn/haar leven in zo'n situatie belanden. Hoe zou jij behandelt willen worden door de mensen om je heen? Begrip (tot op zekere hoogte) en goede hulp of polarisatie?
0 kudos 2023-10-27 17:19:28 door bardock op Abortus mag niet!
Zeitgeist heb ik ook gezien, maar zo'n beetje elk argument uit die video is al ontkracht. Het zit vol onwaarheden en samenzweringstheorieën.
18 kudos 2023-10-27 07:33:01 door crossy op Abortus mag niet!
Met logisch nadenken vanaf je 12e kun je ook tot die conclusie komen.
8 kudos 2023-05-24 20:55:51 door MrGarak op Teringzooi in Ter Apel
Hahaha, de Himalaya ligt tussen China en India in.
Denk eerder dat wij daarheen zullen moeten vluchten.
-2 kudos 2021-03-16 21:29:59 door Satesausmetmayo op Ben voelt druppels
Ik maar denken dat ik alleen was.
-1 kudos 2020-01-31 21:20:39 door Stijlloze Gast op Beter leven? Varkens hard geslagen en aan de staart weggesleept
@PoessieHunter | 31-01-20 | 21:21: Nu heb ik zin in een lekkere speklap of een beenham, heerlijk...
1 kudos 2020-01-31 20:21:35 door PoessieHunter op Beter leven? Varkens hard geslagen en aan de staart weggesleept
Ik eet geen vlees en zuivel, ik sta open voor jou argumenten maar wat je zegt klopt niet, het is geen waterdicht systeem waar dieren niet lijden. Ieder dier dat gehouden word voor menselijk welzijn lijdt. Ieder dier in de voedselproductie word uitgebuit en leeft in slechte omstandigheden dat is niet goed te praten, welk recht hebben wij als mens om dieren op te eten, wij zijn geen vlees eters en we hoeven geen vlees te eten, hoeven niet te massa moorden en de manier waarop wij vandaag de dag consumeren wordt onze eigen ondergang.
-1 kudos 2020-01-31 19:59:20 door Marleentje op Beter leven? Varkens hard geslagen en aan de staart weggesleept
@PoessieHunter | 31-01-20 | 20:48:
Nou zeg... Wat ontzettend kinderachtig om je er zo uit te lullen. Sta je überhaupt open voor mijn argumenten? Ik neem dus wel aan dat jij vanaf vandaag als vegetariër door het leven gaat? Anders is het wel een beetje hypocriet hè? KUSJES!
-1 kudos 2020-01-31 19:48:10 door PoessieHunter op Beter leven? Varkens hard geslagen en aan de staart weggesleept
Marleentje ik geloof je niet. Blijf jij lekker vlees eten en deze martelingen in stand houden
-2 kudos 2020-01-31 18:22:25 door Marleentje op Beter leven? Varkens hard geslagen en aan de staart weggesleept
@PoessieHunter | 31-01-20 | 19:14:
Waarop baseer jij dat ze nog bij kennis zijn? Door die bewegingen die ze maken? DAT ZIJN STUIPTREKKINGEN. Geloof mij, de hele slachtlijn is zo ontworpen dat er tussen het doorsnijden van de halsslagader en het kookbad genoeg tijd is zodat het dier is doodgebloed en dus DOOD is.
-1 kudos 2020-01-31 18:14:05 door PoessieHunter op Beter leven? Varkens hard geslagen en aan de staart weggesleept
Marleen ze zijn niet op slag dood als je ze de strot doorsnijd en als ze op dat moment bij kennis zijn gaan ze levend, bij kennis door het kookbad
3 kudos 2020-01-31 17:59:04 door Marleentje op Beter leven? Varkens hard geslagen en aan de staart weggesleept
@PoessieHunter | 31-01-20 | 17:44:
Een andere manier van verdoving is door middel van een sterke stroomstoot. Echter moet het varken hiervoor wel van de groep worden gescheiden. Aangezien het varken een groepsdier is, is dit stressvol voor het varken, en is CO2 verdoving, waarbij het varken in de groep blijft, minder stressvol. Daarnaast had je in de video kunnen zien dat de varkens eerst handmatig in de halsslagader worden gesneden en doodbloeden. Hierdoor kan een varken dus niet "levend worden gekookt.
-3 kudos 2020-01-31 16:44:46 door PoessieHunter op Beter leven? Varkens hard geslagen en aan de staart weggesleept
Noem de andere manieren eens dan zonder te googlen? Er zit wel verschil in een stuiptrekking of zijn eigen 300kg willen los wurmen van de haak. Als die lift naar beneden gaat en je hebt 1 varken dat groter en gezonder misschien net wat hoger blijft in de pit,leeft hij nog en word levend gekookt... verdiep jij je nog even en kijk Dominion maar eens op youtube
-24 kudos 2020-01-31 14:58:39 door woezel007 op Beter leven? Varkens hard geslagen en aan de staart weggesleept
ik kan jou laten schreeuwen als een varke! vieze heks!
0 kudos 2019-10-17 20:15:18 door Boerenlol op Trucker vindt verstekeling
voor langere versie
zie Benappelaar reaguursel
17-10-19 | 22:13
-4 kudos 2017-06-15 18:18:40 door dumb and dumpert op Kort vraagje aan Dembélé
de titel is aangepast op de hoofdrolspeler uit het filmpje
-2 kudos 2017-06-15 18:18:28 door RigouReus op Kort vraagje aan Dembélé
Daarom is het ook kort, wijsneus
11 kudos 2017-06-07 16:21:51 door Mr. Gainz op Lol op de werkplek
Dit is toch gewoon humor! Beest is dood en gaat straks door de molen, mij heeft het varken nog een glimlach bezorgd. +1
20 kudos 2017-06-07 16:19:28 door Sugarfree op Lol op de werkplek
Respektloos