16,504 +17821 -1317
Kudos
#4388 (Top 1.3730%)
| Kudos/dag | 14.45 |
| Kudos/reaguursel | 14.9 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 763 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -89 |
16,504 +17821 -1317
Kudos
#4388 (Top 1.3730%)
| Kudos/dag | 14.45 |
| Kudos/reaguursel | 14.9 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 763 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -89 |
1,108
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.97 |
| Topreaguursels | 5 |
| Woorden per reaguursel | 21.2 |
| Reacties per reaguursel | 0.56 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 16 |
| Aantal x weggejorist | 6 |
| Geregistreerd op | 06-01-2022 |
| Eerste reactie op | 09-05-2023 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
4 kudos 2026-06-24 23:12:01 op Hé, hallo, jij ook hier?
Mooi verhaal, dat dacht ik dus ook (ooit). Stond ik daar, bleek het 'badkleding mag dag' te zijn.
1 kudos 2026-06-24 05:51:30 op Dames hebben een mening
Tegenwoordig praat iedereen zo…
16 kudos 2026-06-23 06:15:10 op Doe maar een schermpje
Dit is hoe de natuur er in de toekomst uitziet! Waarom naar buiten als je ook een scherm hebt. Wel even cookies accepteren, want het is natuurlijk niet gratis.
-3 kudos 2026-06-21 06:58:34 op Taaimleps Oranjeinfeesjon Houston
Yep, mee eens!
-1 kudos 2026-06-18 22:26:45 op Ik ben weg
Vooral die flesjes daarna lijken mij vrij pijnlijk.
1 kudos 2026-06-18 22:26:06 op Spiegeloefening voor reaguurders
Pfoe, zou hij een micro hebben?
20 kudos 2026-06-18 20:45:18 op Thomas Tuchel doet oproep aan FIFA
Alsof FIFA hier iets aan gaat doen. Fotografen / media betalen, de coach niet. Het draait die gasten alleen maar om geld.
15 kudos 2026-06-18 20:26:07 op Vader helpt zijn kleine meisjes
Als zo'n eencellige in de deuropening in de telefoon aan het schreeuwen is, dan is daar natuurlijk al enkele minuten discussie aan vooraf gegaan.
4 kudos 2026-06-18 11:58:52 op Papa leo airwolf hier
Die nieuwe Paus is echt een held! Ik heb vrij weinig met geloof, maar met 'Magnifica Humanitas' slaat hij toch echt de spijker op z'n kop.
10 kudos 2026-06-17 23:16:19 op Mongool negeert brandweerman en blokkeert een ambulance die met spoed weg wil rijden
Wat een ongelooflijke lul ben je dan!
46 kudos 2026-06-17 23:12:49 op Interviewtje met Corentin Moutet na gewonnen tennispot op de Queen's Club
Mooi dat het publiek de 'fuck' wel kan waarderen.
13 kudos 2026-06-16 13:48:13 op Scooter bijna aangereden
Volgens mij moet dat scootertje gewoon op de weg rijden en zich aan de snelheid houden? Snap dat de bestelbus dit niet verwacht.
3 kudos 2026-06-16 13:46:25 op Kokhalzen
Waarom praat ze niet?
3 kudos 2026-06-15 19:14:11 op F-18 crash bij Rimrock Lake
Rimrock… klinkt een beetje als Brokeback Mountain, alleen dan anders.
2 kudos 2026-06-10 09:11:20 op Ex niet helemaal tevreden met nieuwe verloving
Die is niet lekker joh! Denk dat het goed is dat je afscheid hebt genomen
35 kudos 2026-06-08 19:50:25 op Bloedzuigend Tiktokkertje plaagt Politie
Respect voor deze agent, zo kalm blijven, bij zo'n bloedzuiger.
15 kudos 2026-06-07 17:16:37 op Even spiegeltje shoppen bij de Zara
Mooi zo'n AI vertaal agent
4 kudos 2026-06-05 09:40:32 op Lekker goedkope step bij Ali gekocht
Sfeervol huisje is het wel!
-9 kudos 2026-05-25 06:44:53 op Politie op zoek naar 2 jongeren
Een lelijk hok minder op de weg, eigenlijk hebben die 2 gasten ons een dienst bewezen.
92 kudos 2026-05-17 21:38:57 op In de Manosfeer
Heerlijk! Mooi man, zo'n publieke omroep, die maatschappelijke thema's aankaart. Zou wat meer geld naar toe mogen!
-9 kudos 2026-05-17 17:52:00 op XR blokkeert Maersk hoofdkantoor in DK, lange lat erover.
Zou tof zijn als er ook eens zo opgetreden zou worden tegen de lozers van PFAS en andere bende die onze directe leefomgeving vervuilen. Ik vraag mij af waar een samenleving meer last van heeft,
8 kudos 2026-05-16 08:17:03 op Opa probeert de 10 sec te raken
Ik vond het bijzonder knap om tot 2 keer toe de 11.73 te raken.
0 kudos 2026-04-28 18:25:35 op Willie had lol
-weggejorist-
-3 kudos 2026-04-24 21:20:28 op RE: Vrouw zoekt parkeerplaats
Ik denk dat je aan beide auto's vrij weinig mist.
3 kudos 2026-04-16 12:46:27 op Eerste verlengde fatbike is een feit
Wat is de overtreffende trap van treurigst? Gewoon een nog triestere fatbike.
2 kudos 2026-04-07 19:54:52 op Hard werkende mensen
Wel echt rot als 'ie krom trekt door vocht.
17 kudos 2026-03-23 18:49:49 op Gert bouwde een zeiljacht
Ik zou willen dat ik even gepassioneerd over mijn PowerPoint vaardigheden zou kunnen praten.
7 kudos 2026-03-23 12:03:20 op Zwerver uit zijn winterslaap halen
Wat een trieste lul ben je dan
5 kudos 2026-03-16 12:49:13 op Levensgevaarlijke debieletjes racen over de snelweg
Klopt, dat is het misselijkmakende aan dit alles.
9 kudos 2026-03-12 19:52:20 op Oepsiewoepsie!
Wel mooi dat zo'n kanon niet nodig is voor de opdracht / missie. Mocht het daar helemaal uit de klauwen lopen, dan kan de missie dus niet in eens veranderen. Heerlijk zo'n theoretische waarheid met 0 praktisch inzicht oid.
-3 kudos 2026-03-12 19:47:27 op Jake Paul de politiek in?
Go for it, 'America 1st, the Netherlands 2nd'.
1 kudos 2026-02-25 08:39:12 op De nieuwe SIV van de plisie
Ik ben wel benieuwd hoe goed de auto's qua elektronica zijn.
6 kudos 2026-02-17 06:17:09 op Dakloze heeft het koud
Ach, het is enerzijds asociaal, anderzijds, waar moet zo iemand anders heen? Bijna iedereen behandeld dakloze als paria's. Er is ooit een initiatief gestart vanuit de Rijksoverheid 'eerst een huis' waar gemeenten verplicht zijn om woonruimte te regelen. Uit een onderzoek van Pointer blijkt, dat dat heel vaak een 'kastje - muur' verhaal is, waarin lokale overheden naar elkaar wijzen. Kortom, waar moet je slapen als je niets hebt? Mensen op blijven pakken en bekeuren, helpt niet en werkt alleen maar meer ellende in de hand.
4 kudos 2026-02-09 19:23:18 op Geloven jullie in zeemeerminnen babes?
'They sugar coat things'…. Zegt iemand die zichzelf aan alle kanten heeft lopen verbouwen.
-6 kudos 2026-02-09 19:21:27 op Jake Paul moet huilon bij volkslied
Ik vind helemaal mooi
-14 kudos 2026-02-09 19:18:53 op Samenvatting halftime show Super Bowl
Het politieke statement van deze vent was briljant. Zo goed dat zelfs Trump zelfs les gegaan is op de socials.
3 kudos 2026-02-08 20:07:52 op Andrea Bocelli op de openingsceremonie
Hier krijg je daarnaast ook nog goed betaalbaar eten, dat zal in de VS ook extreem slecht en duur zijn, denk ik zo,
4 kudos 2026-02-04 23:49:30 op DEEL 2 Achterkant brief gemeente Leeuwarden OZB
Tering, stuur dan überhaupt geen brief…. Wat ik niet snap, als je als overheid faalt bij het toepassen van eigen regels, waarom is bezwaar maken tegen een besluit dan onmogelijk?
12 kudos 2026-01-25 19:33:07 op Nog een hoek van ICE-schietpartij
Bizar om te zien, bizar dat dit ontkent wordt, bizar dat het niet meer om 'de waarheid' draait en dat feiten er niet meer toe doen, bizar dat er een ministerie van oorlog is. maar dat dit alles politiek is. 1984 in 2026, wie had dat gedacht… Ik zou zeggen, open de grenzen voor liberale Amerikanen.
0 kudos 2026-01-18 08:49:56 op Heel Groenland is uitgerukt
@Broek der Broeken | 17-01-26 | 23:21: Nee hoor, ik geloof er juist in dat immigratie van gelijk gestemde, bevordelijk is voor de economie en samenleving als geheel. Veel zuid Europese landen kampen met leegloop. Dus waarom niet?
6 kudos 2026-01-17 22:49:34 op Heel Groenland is uitgerukt
Eigenlijk zou de EU nu Amerikanen op moeten roepen om naar bijv. Italië / Spanje / Portugal te emigreren. Goed eten, goede en betaalbare gezondheidszorg, functionerende democratie, geen schulden cultuur etc. Ik denk dat er genoeg zijn die deze kan wel op willen komen.
13 kudos 2026-01-17 22:28:57 op Fijne zaterdag allemaal
Zou dit een reaguurder zijn?
10 kudos 2026-01-16 21:59:35 op We zijn erbij!
@PraatjesGaatjes | 16-01-26 | 21:53: Joh… sherlock. Ik kon nergens mijn frustratie spuien. Landen sanctioneren die een annexatie van Groenland niet steunen. Die vent is helemaal 'knettah.
10 kudos 2026-01-16 21:47:59 op We zijn erbij!
Die vent is gewoon knettergek. Ik hoop dat de EU voor de sancties gaat. Slechts een hele kleine groep Amerikanen staat hier achter (4% oid). Ik hoop dat er daar in het leger mensen met een ruggengraat zitten, die zeggen 'genoeg is genoeg'.
7 kudos 2026-01-15 19:17:14 op Of nee toch niet..
Ik wens die Amerikanen heel veel sterkte in dat geval. Onze one man army!
48 kudos 2026-01-13 19:57:08 op Huilon
Maar wel 500 miljard extra voor defensie!
0 kudos 2026-01-10 14:26:08 op Sneeuw zogenaamd nep jaja
-weggejorist-
4 kudos 2026-01-10 14:15:33 op Ome Donald gaat Groenland pakken
@Geheelnaarwaarheid | 10-01-26 | 14:08: Misschien ook om de aandacht weg te houden van wat bestanden.
44 kudos 2026-01-10 13:50:12 op Ome Donald gaat Groenland pakken
Tja, best sneu dat de VS zo afgeleid naar een soort 'schurkenstaat'. Ik hoop dat Trump en zijn gehele entourage zich een keer mogen verantwoorden. Ik hoop dat de Verenigde Staten de democratie opnieuw uitvinden. Waarin het gaat om het collectieve belang en niet uitsluitend dat van miljardairs.
-6 kudos 2026-01-10 06:53:35 op Video door ICE‑agent die vrouw doodschoot
Ik ben ook benieuwd wat er gebeurd mbt Groenland. Aangezien de meerderheid in de VS tegen zijn beleid is. Maw zou het leger dat gebied echt annexeren, of zetten ze Trump ineens af.