DumpStats voor Sjficken183shxbx

16,506 +17823 -1317

Kudos

#4388 (Top 1.3730%)

Kudos/dag 14.45
Kudos/reaguursel 14.9
Meeste kudos op 1 reaguursel 763
Minste kudos op 1 reaguursel -89

1,108

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.97
Topreaguursels 5
Woorden per reaguursel 21.2
Reacties per reaguursel 0.56
Meeste reaguursels op 1 dag 16
Aantal x weggejorist 6
Geregistreerd op 06-01-2022
Eerste reactie op 09-05-2023

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

6 kudos 2026-06-24 23:12:01 op Hé, hallo, jij ook hier?
Mooi verhaal, dat dacht ik dus ook (ooit). Stond ik daar, bleek het 'badkleding mag dag' te zijn.

16 kudos 2026-06-23 06:15:10 op Doe maar een schermpje
Dit is hoe de natuur er in de toekomst uitziet! Waarom naar buiten als je ook een scherm hebt. Wel even cookies accepteren, want het is natuurlijk niet gratis.

-1 kudos 2026-06-18 22:26:45 op Ik ben weg
Vooral die flesjes daarna lijken mij vrij pijnlijk.

20 kudos 2026-06-18 20:45:18 op Thomas Tuchel doet oproep aan FIFA
Alsof FIFA hier iets aan gaat doen. Fotografen / media betalen, de coach niet. Het draait die gasten alleen maar om geld.

15 kudos 2026-06-18 20:26:07 op Vader helpt zijn kleine meisjes
Als zo'n eencellige in de deuropening in de telefoon aan het schreeuwen is, dan is daar natuurlijk al enkele minuten discussie aan vooraf gegaan.

4 kudos 2026-06-18 11:58:52 op Papa leo airwolf hier
Die nieuwe Paus is echt een held! Ik heb vrij weinig met geloof, maar met 'Magnifica Humanitas' slaat hij toch echt de spijker op z'n kop.

13 kudos 2026-06-16 13:48:13 op Scooter bijna aangereden
Volgens mij moet dat scootertje gewoon op de weg rijden en zich aan de snelheid houden? Snap dat de bestelbus dit niet verwacht.

3 kudos 2026-06-16 13:46:25 op Kokhalzen
Waarom praat ze niet?

92 kudos 2026-05-17 21:38:57 op In de Manosfeer
Heerlijk! Mooi man, zo'n publieke omroep, die maatschappelijke thema's aankaart. Zou wat meer geld naar toe mogen!

17 kudos 2026-03-23 18:49:49 op Gert bouwde een zeiljacht
Ik zou willen dat ik even gepassioneerd over mijn PowerPoint vaardigheden zou kunnen praten.

9 kudos 2026-03-12 19:52:20 op Oepsiewoepsie!
Wel mooi dat zo'n kanon niet nodig is voor de opdracht / missie. Mocht het daar helemaal uit de klauwen lopen, dan kan de missie dus niet in eens veranderen. Heerlijk zo'n theoretische waarheid met 0 praktisch inzicht oid.

6 kudos 2026-02-17 06:17:09 op Dakloze heeft het koud
Ach, het is enerzijds asociaal, anderzijds, waar moet zo iemand anders heen? Bijna iedereen behandeld dakloze als paria's. Er is ooit een initiatief gestart vanuit de Rijksoverheid 'eerst een huis' waar gemeenten verplicht zijn om woonruimte te regelen. Uit een onderzoek van Pointer blijkt, dat dat heel vaak een 'kastje - muur' verhaal is, waarin lokale overheden naar elkaar wijzen. Kortom, waar moet je slapen als je niets hebt? Mensen op blijven pakken en bekeuren, helpt niet en werkt alleen maar meer ellende in de hand.

4 kudos 2026-02-04 23:49:30 op DEEL 2 Achterkant brief gemeente Leeuwarden OZB
Tering, stuur dan überhaupt geen brief…. Wat ik niet snap, als je als overheid faalt bij het toepassen van eigen regels, waarom is bezwaar maken tegen een besluit dan onmogelijk?

12 kudos 2026-01-25 19:33:07 op Nog een hoek van ICE-schietpartij
Bizar om te zien, bizar dat dit ontkent wordt, bizar dat het niet meer om 'de waarheid' draait en dat feiten er niet meer toe doen, bizar dat er een ministerie van oorlog is. maar dat dit alles politiek is. 1984 in 2026, wie had dat gedacht… Ik zou zeggen, open de grenzen voor liberale Amerikanen.

0 kudos 2026-01-18 08:49:56 op Heel Groenland is uitgerukt
@Broek der Broeken | 17-01-26 | 23:21: Nee hoor, ik geloof er juist in dat immigratie van gelijk gestemde, bevordelijk is voor de economie en samenleving als geheel. Veel zuid Europese landen kampen met leegloop. Dus waarom niet?

6 kudos 2026-01-17 22:49:34 op Heel Groenland is uitgerukt
Eigenlijk zou de EU nu Amerikanen op moeten roepen om naar bijv. Italië / Spanje / Portugal te emigreren. Goed eten, goede en betaalbare gezondheidszorg, functionerende democratie, geen schulden cultuur etc. Ik denk dat er genoeg zijn die deze kan wel op willen komen.

10 kudos 2026-01-16 21:59:35 op We zijn erbij!
@PraatjesGaatjes | 16-01-26 | 21:53: Joh… sherlock. Ik kon nergens mijn frustratie spuien. Landen sanctioneren die een annexatie van Groenland niet steunen. Die vent is helemaal 'knettah.

10 kudos 2026-01-16 21:47:59 op We zijn erbij!
Die vent is gewoon knettergek. Ik hoop dat de EU voor de sancties gaat. Slechts een hele kleine groep Amerikanen staat hier achter (4% oid). Ik hoop dat er daar in het leger mensen met een ruggengraat zitten, die zeggen 'genoeg is genoeg'.

7 kudos 2026-01-15 19:17:14 op Of nee toch niet..
Ik wens die Amerikanen heel veel sterkte in dat geval. Onze one man army!

48 kudos 2026-01-13 19:57:08 op Huilon
Maar wel 500 miljard extra voor defensie!

4 kudos 2026-01-10 14:15:33 op Ome Donald gaat Groenland pakken
@Geheelnaarwaarheid | 10-01-26 | 14:08: Misschien ook om de aandacht weg te houden van wat bestanden.

44 kudos 2026-01-10 13:50:12 op Ome Donald gaat Groenland pakken
Tja, best sneu dat de VS zo afgeleid naar een soort 'schurkenstaat'. Ik hoop dat Trump en zijn gehele entourage zich een keer mogen verantwoorden. Ik hoop dat de Verenigde Staten de democratie opnieuw uitvinden. Waarin het gaat om het collectieve belang en niet uitsluitend dat van miljardairs.

-6 kudos 2026-01-10 06:53:35 op Video door ICE‑agent die vrouw doodschoot
Ik ben ook benieuwd wat er gebeurd mbt Groenland. Aangezien de meerderheid in de VS tegen zijn beleid is. Maw zou het leger dat gebied echt annexeren, of zetten ze Trump ineens af.