DumpStats voor Joris123

1,757 +1990 -233

Kudos

#26123 (Top 9.7168%)

Kudos/dag 1.25
Kudos/reaguursel 28.34
Meeste kudos op 1 reaguursel 539
Minste kudos op 1 reaguursel -73

62

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.04
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 63.5
Reacties per reaguursel 0.71
Meeste reaguursels op 1 dag 4
Aantal x weggejorist 0
Gestart op 25-06-2020

Kudoverloop over tijd

-58 kudos 2024-02-16 11:17:08 door Niettus op Rotterdammert herkent Volkert van der Graaf in stiltecoupé
Weerzinwekkend... de reden waarom je voetbal geheel moet opdoeken! Wanstaltig. Wesley is waarom kinderen niet meer naar het stadion durven. Waarom agenten en overige hulpverleners hun hele middag moeten opgeven voor een zooitje aso's. Stadionverbod. Alcoholverbod. En heel veel hulpverlening op zetten.

2 kudos 2023-11-13 11:42:06 door Woopwoop85 op Douglas Murray vanuit Gaza
@TheUglyNakedTruth | 13-11-2023 | 11:26: De een is een terreurgroep en de ander is een democtratisch land met modern leger. Je mag van in ieder geval een van de twee verwachten dat ze het oorlogsrecht respecteren en niet 3000+ kinderen kapot bombarderen in een kleine maand. Althans, zo zie ik het. Al weet ik ook wel dat Dumpert niet zo denkt.

-2 kudos 2023-11-13 10:52:37 door OpJeMuilGauw456 op Douglas Murray vanuit Gaza
@TheUglyNakedTruth | 13-11-2023 | 17:26:
Klopt, lafaards ten top. Als hier een terrorist mijn huis schuilt snap ik ook dat ik gebombardeerd wordt samen met mijn 2 kinderen van 2 en 3 jaar oud...
Makkelijk om te roepen schuld van Hamas, zijn ook domme ego mongolen die alleen aan hun eigen haat denken ipv de bevolking. Maar ja, dat haat komt ook ergens vandaan. Aan de andere kant, we willen dat Hamas blijft, wordt wel makkelijk zo om alle Palestijnen als terroristen te zien en gewoon "From the river, to the sea, Israel will be free" mentaliteit te verdedigen. Hoe we dit doorbreken? Tsja, iemand moet de eerste stap zetten, geloof me, ik denk dat haat in Palestijn dusdanig groot is dat ze niet zo snel eerste stap gaan nemen en ze hebben ook niet echt de macht om iets te doen aan Israel. Aan de andere kant heeft Israel jarenlang de macht gehad om dat volk met rust te laten. Blokkades, checkpoints, landje pik, vernederingen had allemaal kunnen voorkomen. Westoever doet niks tegen Israel en wat krijgen ze ervoor terug...? Isreal heeft de macht gekregen van ons en daarmee ook de verantwoordelijkheid...

15 kudos 2023-11-13 10:26:38 door TheUglyNakedTruth op Douglas Murray vanuit Gaza
Zo lastig is dat niet. Beiden groepen haten elkaar diep en dat lost nooit op. Alleen vecht de ene in uniform en beschermt het volk, terwijl de anders zich verschuilt tussen het volk. Lafaard strategie natuurlijk. Palestijnse doden zijn een logisch gevolg van het eigen laffe bestuur van Hamas.

2 kudos 2022-08-27 16:18:26 door Joris123 op Verschil tussen asielzoeker en gelukszoeker
Die jongen is voor mij alle sympathie kwijt met hoe onvoorstelbaar hij het acht dat hij ook maar iets positiefs aan een contact met een immigrant zou kunnen ervaren. Van de vrouwen die hij niet kent walgt hij al zichtbaar. Dan ben je de psychologische rabbit hole van dehumanisatie in gegaan, een van de engste en verwerpelijkste manieren om naar 'de ander' te gaan kijken. Ik krijg datzelfde gevoel als ik hier wel eens mensen in de commentaren alleen nog maar hoor praten over 'kakkerlakken' en 'ratten'.De vergelijking met een andere groep uit het verleden ligt dan voor de hand, maar zal ik niet maken.

Succesvolle immigranten zijn vaak gematigd, autonoom en intelligent in hun denken, ondanks dat ze vaak uit vrij extreme omstandigheden komen. Uitgesproken Immigrant-haters hier zijn vaak extreem, volgend en niet al te slim in hun denken, en begeven zich nog in relatief gematigde omstandigheden. Zij voldaan aan geen enkele van de voorwaarden die ze zelf als eis bij de immigrant neerleggen. Daar zit voor mij veel ironie in.

Linkse mensen vinden mij vaak te rechts in mijn standpunten, rechtse mensen vinden mij vaak te links. Ik ben 42, ik heb daar intussen wel vrede mee.

-1 kudos 2022-08-27 15:54:27 door Hammertime-2.0 op Verschil tussen asielzoeker en gelukszoeker
@Joris123 | 27-08-2022 | 11:01: Nu was je zo goed bezig Joris, plus je van mij. Echter in je tweede commentaar vlieg je beetje uit de bocht. Je verwijst terecht naar de beleidsmakers en trapt deze jongen die gewoon wat 'bang' is voor de toekomst onder zijn bips. Jammer!

3 kudos 2022-08-27 15:01:07 door Joris123 op Verschil tussen asielzoeker en gelukszoeker
@Jawatnee | 27-08-2022 | 16:44: Helemaal mee eens en alle zaken die je noemt zijn erg kwalijk. Succesvol integreren is echter niet makkelijk en lukt meestal alleen de slimsten en de mentaal sterksten wanneer daar een belabberde infrastructuur achter schuil gaat (wederom bedankt, beleidsmakers)

De overduidelijke flapdrol in dit filmpje zou ik daarom in een omgekeerde situatie bij uitstek als een kansloos geval inschatten die precies het type immigrant zou zijn dat hij nu verguist.

7 kudos 2022-08-27 14:44:04 door Jawatnee op Verschil tussen asielzoeker en gelukszoeker
Het verlaten van je land om een nieuw bestaand op te bouwen maakt je inderdaad geen slecht mens. Roven, stelen, slopen en alles met agressie oplossen wat jou niet aanstaat in het land wat jou de kans geeft een bestaan op te bouwen maakt je wel een slecht mens. Helaas is een groot percentage hier schuldig aan.

-2 kudos 2022-04-29 15:53:29 door Joris123 op Johan kapt ermee.
@microzachtkrachtpunt | 29-04-2022 | 17:32: Er is een juridische discussie en een maatschappelijke discussie over verkrachting. Dat de wet geen onderscheid maakt tussen de onderliggende motivatie, ja nogal wiedes. Het zou wat zijn als de wet zou zeggen, je mag dit of dat niet doen, maar als het voor de grap is, dan wel. In een maatschappelijke discussie kun je wel degelijk hier een onderscheid in maken.

Ik vind het vaak grappig dat mensen die alle discussie naar de droge letter van de wet voeren denken dat ze daarmee heel intelligent overkomen, terwijl ze voor mij alleen maar laten hoe klein van geest ze zijn.

2 kudos 2022-04-29 15:32:10 door microzachtkrachtpunt op Johan kapt ermee.
Het met een kaars "seksueel binnendringen van het lichaam" (artikel 242 Sr) van een bewusteloos persoon, kan logischerwijs gezien worden als verkrachting. Dit geldt ook voor aanranding. De motivatie van de dader om zijn of haar lust te bevredigen, is geen bestanddeel van welk zedendelict dan ook. Het is natuurlijk wel bijzonder makkelijk om willekeurig extra vereisten aan delictsbeschrijvingen toe te voegen om zo de verantwoordelijkheid te ontlopen.

12 kudos 2020-10-17 14:13:34 door reaguurder911 op Wagen rijdt in op betoging in Puurs
@dikkevingerinjehol. Helemaal gelijk heb je! De tijd van op de vingers tikken is voorbij. Desnoods met knokploegen de straten schoonvegen. Zoals in Amsterdam in de jaren 80 met de krakers waren gedaan.

24 kudos 2020-08-24 21:00:55 door jan_klit op Van Breda naar Rotterdam in 10 min
Bijzonder toch hè.. hoe wij van een volk wat de Ghostrider verafgoodde naar een volledig vroom volk zijn veranderd. Negerzoen is aanstootgevend, Finger licking good kan al niet meer en wat we hier op beeld zien is als de Twin towers die neerkomen. Het fascineert me..

25 kudos 2020-08-24 20:36:48 door kuikuh op Van Breda naar Rotterdam in 10 min
Ik heb 1 keer in mijn leven een motorrijder onder een vangrail vandaan getrokken. Die was onderweg naar zijn vrouw die op een zaterdag met een kraampje stond op een tweedehands beurs. Hij was om het staande gedeelte van de vangrail heen gevouwen. Ik vergeet dat nooit meer. Deze gasten sporen niet, echt niet.

1 kudos 2020-08-18 14:56:49 door Joris123 op Sloveense trucker ontdekt verstekelingen
@Clitaurus | 18-08-2020 | 14:58: Prima zal ik doen. Er is niks mis mee om je af en toe te realiseren dat je een goede hand gedeeld hebt gekregen in het leven, en dat als het kwartje net even anders was gevallen jij misschien in die vrachtwagen had gezeten.

Mijn bericht is overigens geen pleidooi om de grenzen open te gooien, geen ontkenning van het mislukte integratiebeleid van de afgelopen decennia, geen ontkenning van de overbevolking van deze planeet, en niemand hoeft mij elke dag het lot van de wereld op zijn schouders te dragen de hele dag en zichzelf in slaap te huilen.

Maar als ik met mijn humanisering van deze mensen jouw lolletje onnodig compliceer om gewoon even lekker achterover te leunen en er van te genieten om een stel gasten met wie je toch niks hebt goed gemept te zien worden. Nee, dan interesseert me dat dan ook weer echt geen ene fucking reet.

18 kudos 2020-08-18 14:06:10 door ikdenkwat op Sloveense trucker ontdekt verstekelingen
Nou die Sloveen krijgt gewoon gezeik aan de grens en heeft daar geen zin in. Daarbij zijn die gasten stom met dit weer in een blik te gaan zitten. Als hij de container 1 dag in overslag om wat voor reden dan ook en hij weet het niet dat ze erin zitten zet bij 30 graden zijn ze allemaal de pijp uit. Dan zijn pas de rapen gaar. De vluchtelingen ook trouwens.

2 kudos 2020-07-27 08:41:27 door Coldf1re op Zwaarbewapende agenten aanvallen
Je vergeet dat de antifa daar de boel leiden tijdens deze "demonstraties". Gek he, dat het demonstratie recht wordt ingeperkt als er bij elke demonstratie winkels geplunderd wordt, agenten aangevallen worden puur omdat ze agent zijn, of gebouwen in de fik worden gestoken. In dit geval de politie aanvallen, is gewoon dom en dan verdien je inderdaad klappen. Als je je er mee gaat bemoeien omdat je dat niet terecht vindt zoals de mevrouw in het filmpje, dan ben je onderdeel van het probleem. Gaat allang niet meer om protesteren, gewoon rotzooi trappen en huilen als iemand zegt dat dat niet mag, want foei politie is slecht, en het is jouw recht

6 kudos 2020-07-27 03:26:44 door Prutput2 op Zwaarbewapende agenten aanvallen
Politie wordt letterlijk aangevallen => vervolgens probeert dikkie de arrestatie te belemmeren. Hier is in dit geval toch weinig context voor nodig?

12 kudos 2020-07-27 00:01:02 door Epistulae_Morales op Zwaarbewapende agenten aanvallen
Als voorproefje: gisteren reed een auto door een BLM betoging en er vielen twee gewonde demonstranten. Deze gewonden vielen door de kogels die een andere demonstrant afvuurde op de auto...
mooi man..dat tweede amendement.

9 kudos 2020-07-26 23:33:59 door Aluminimum op Zwaarbewapende agenten aanvallen
Stel je niet aan Joris. Het is een kwestie van actie (geweld tegen politie) reactie (geweld door politie). En ja, de VS is sociaal en politiek gezien een derdewereldland. Daar zullen wij niets aan kunnen veranderen behalve ons niet op de VS te richten. Die nieuwe burgeroorlog komt er vanzelf wel. Het enige dat wij moeten doen is ons afzijdig houden en met een bak popcorn toekijken hoe de VS zichzelf de doodsteek geeft.

8 kudos 2020-07-26 23:25:30 door TuurlijkNiet op Zwaarbewapende agenten aanvallen
Ik verwacht eigenlijk binnen 3 jaar een burgeroorlog als Trump president blijft, 1,5 als Biden wint.. Maar de meeste missen net zo veel context over zaken in de VS als ik ze mis over Nederland..

0 kudos 2020-07-01 11:44:36 door Joris123 op Detroitse politie ramt door demonstranten heen
@doetmenax | 01-07-2020 | 10:59:
Ik insinueer helemaal niks, want ik heb het in de verste verte niet over 'schuldigen'. Dat is een hele andere discussie, en je mag best weten dat mijn sympathie hier op het eerste gezicht bij de politie ligt. Ik zoom alleen even in op het handelen van de agent, en maak een veronderstelling (niet constatering) dat de agent zich hier laat leiden door zijn emotie en niet zijn professionele taakomschrijving. Als verlengstuk van de staat lijkt het me in zo'n heksenketel van groter belang dan ooit dat deze partij het hoofd koel houdt om boven alle discussie verheven te zijn. Hoe moeilijk dat ook is, en hoe begrijpelijk zijn emotie ook onder deze provocerende omstandigheden. Je punt afsluiten met een belediging is een zwaktebod, maar het zal me worst wezen.

16 kudos 2020-07-01 08:59:26 door doetmenax op Detroitse politie ramt door demonstranten heen
Dus jij hebt een vermoeden dat een agent zich laat provoceren, hiermee insinueer jij dat de agent de schuldige is.
Feit is dat al die mensen die om/op de auto F the police zingen, zich steeds agressiever opstellen. Dit is een situatie waarbij de politie gepast geweld mag gebruiken om te ontsnappen voordat het verder escaleert.
De afkeer tegen protesterende gekkies is geheel begrijpelijk, mensen pushen de agenten meer dan ooit omdat ze er van uitgaan dat de agenten niks zullen doen vanwege al de camera's en negatieve publieke opinie. Oftewel, dit zijn gewoon de ergste bloedzuigende ordeverstoorders.
Je bent niet alleen de moeilijkste niet, de verstandigste blijk je ook niet.

7 kudos 2020-07-01 08:56:17 door Lokodoko op Detroitse politie ramt door demonstranten heen
ja, wacht tot ze niet alleen om je auto staan, maar dat ze je auto optillen, dan pas mag je weg. als het emotioneel was geweest had i vol gas gereden en over iedereen, dit was een duw en stop actie waarbij "hij" lijkt te proberen geen mensen onder de auto te krijgen.