1,970 +2533 -563
Kudos
#25717 (Top 8.0471%)
| Kudos/dag | 0.65 |
| Kudos/reaguursel | 8.6 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 779 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -50 |
1,970 +2533 -563
Kudos
#25717 (Top 8.0471%)
| Kudos/dag | 0.65 |
| Kudos/reaguursel | 8.6 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 779 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -50 |
229
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.08 |
| Topreaguursels | 1 |
| Woorden per reaguursel | 12.2 |
| Reacties per reaguursel | 0.32 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 6 |
| Aantal x weggejorist | 3 |
| Geregistreerd op | 22-02-2018 |
| Eerste reactie op | 22-02-2018 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-2 kudos 2026-06-23 17:16:32 door lamskabouter op Dames hebben een mening
Ja maar zij hebben een normale brein, de linker in ieder geval
-3 kudos 2026-06-20 18:07:27 door Kwaaie tor op 2-0!
@Vragevuur; Er zijn veel vergelijkbare topreaguursels, dus niet zo hè
2 kudos 2026-06-20 18:02:57 door Het Vragevuur op 2-0!
Je klikt er toch echt zelf op, kudtje.
0 kudos 2026-06-19 11:35:55 door aslkdjfqbijqajqTT op Nieuwe beelden uit Moskou
hier nog eentje vanaf de snelweg die niet goed gelockt is op de target: https://www.reddit.com/r/Ukrai...
0 kudos 2026-06-19 11:35:06 door aslkdjfqbijqajqTT op Nieuwe beelden uit Moskou
gaat goed hoor daar. Moet je eens kijken hoe ze die luchtafweer raketten schieten: https://www.reddit.com/r/Ukrai...
0 kudos 2026-06-19 10:11:20 door Fluitui2 op Nieuwe beelden uit Moskou
Nee dat is een raket uit Emmen..
11 kudos 2026-06-19 07:34:56 door DohnJoe1 op Nieuwe beelden uit Moskou
Geen idee of het klopt maar een hittezoekende raket die op een brandend oliedepot inslaat klinkt plausibel
8 kudos 2026-06-19 07:18:34 door John McClane op Nieuwe beelden uit Moskou
So it seems. En het staat ook in de ondertitel, dus het moet waar zijn.
1 kudos 2026-06-19 07:15:57 door Ach-waarom-niet op Nieuwe beelden uit Moskou
ja, een zogenaamde " manpad"
1 kudos 2026-06-14 18:04:00 door Stinkzwam-indianus op Allemaal van links naar rechts!
Rustig Jefke, denk aan je pacemaker
8 kudos 2026-06-01 07:23:55 door Parodontax op Terror kat verdedigt terrein
De hond lijkt met volle enthousiasme op de kat af te gaan in de eerste seconden. De kat schrikt vermoedelijk en slaat van zich af. Vermoedelijk was er niets gebeurd als het baasje haar hond bij zich had gehouden.
0 kudos 2026-05-16 09:18:14 door j0shua op Bezorger heeft kudtdag
Artikel 139a Wbsr
19 kudos 2026-05-16 08:19:53 door PietjePuk2nd op Moppie met sterke benen
Nee, zij tilt simpelweg de wasmachine naar de was
6 kudos 2026-05-16 07:30:08 door HoorWieKreuntDaarKindren op Petje wordt boos na brakecheck
Daarom gebruik ik altijd de alarmlichten. Dat signaleert gevaar. Maar alleen als ze echt zitten te etteren. Tegenwoordig kan het me weinig schelen, ook al zitten ze er 10 minuten achter. Het idee dat ze zichzelf zitten op te vreten, vind ik al prachtig.
1 kudos 2026-05-16 07:22:32 door hoort u mij op Petje wordt boos na brakecheck
Precies, even een signaal afgeven
3 kudos 2026-05-16 06:54:55 door vrolijkenoot op Moppie met sterke benen
herkenbaar
4 kudos 2026-05-04 10:30:53 door grotgraver op Fiets gewoon even op een N-weg
Oad reizen is failliet.
0 kudos 2026-04-29 20:58:00 door ZoutePikanto op Wat is jouw bodycount..
Maakt allemaal niet uit, maar wees dan wel democratisch als vrouw.
0 kudos 2026-04-24 05:19:12 door Maxima_Hartman op Heethoofd laat niemand vóór zich invoegen… moet daarna zelf naar links 🤡
@Brammosopdefiets | 23-04-26 | 10:16: Dashcammer is een mongool. Maar die man die zo overstuur in zijn autotje zit kan beter even een paar x rustig ademhalen op de vluchtstrook voor hij weer verder rijdt.
2 kudos 2026-04-23 12:30:02 door BromSnor86 op Heethoofd laat niemand vóór zich invoegen… moet daarna zelf naar links 🤡
Hoezo laat? Je ziet veel meer auto's invoegen. Laat de man er tussen en wind je niet zo op.
17 kudos 2026-04-23 08:35:59 door John McClane op Heethoofd laat niemand vóór zich invoegen… moet daarna zelf naar links 🤡
Zeer laat? Zo te zien is er nog zowat een kilometer te gaan op deze op/afrit.
13 kudos 2026-04-23 08:16:24 door Brammosopdefiets op Heethoofd laat niemand vóór zich invoegen… moet daarna zelf naar links 🤡
3: iemand in een moment van zwakte online flikkeren
Dashcam homo heeft een heel naar karakter.
55 kudos 2026-04-23 08:15:51 door Tomatensaus op Heethoofd laat niemand vóór zich invoegen… moet daarna zelf naar links 🤡
3. Iemand zomaar herkenbaar op internet te knallen om zijn eigen gelijk te halen.
0 kudos 2026-04-19 08:42:57 door RonnieJamesDio op Gezellig met de jongens bowlen, ouwe
dacht ik ook maar nu staat er een naam bij
1 kudos 2026-04-19 08:09:44 door John McClane op Gezellig met de jongens bowlen, ouwe
Geeft wel te denken he. Net als een kok die zijn eigen eten niet eet...
0 kudos 2026-04-07 14:52:23 door pannekoekmetmosterd op Trump is weer uit bed zo te zien
-weggejorist-
0 kudos 2026-04-04 08:39:57 door VanUitDeZolderkamer op Hakken hooh, ego laag
Om een betere genenpool te scoren.
0 kudos 2026-04-04 08:12:07 door NatteKiwi op Hakken hooh, ego laag
Omdat je ze dan als makke bambi's goed bij de enkeltjes kunt grijpen.
2 kudos 2026-04-04 07:59:41 door Aleksandr op Hakken hooh, ego laag
Omdat hun benen ineens veeeeeeel mooier lijken.
1 kudos 2026-03-31 17:26:25 door creatiet op Ohno! Snapking hard gecrasht
Die andere klootzak is opgepakt. Een onderkruipsel zonder vaste woon of verblijfplaats. Verrassend weer.
-10 kudos 2026-03-27 10:59:28 door Zolderkamervragen op Het is weer papa dag
Volgens* .*
-1 kudos 2026-03-27 07:56:44 door mr.Cam op Famke Louise legt je even uit hoe de wereld werkt
Arbeidspotentieel.
3 kudos 2026-03-20 14:47:22 door Rodje op Varken is het zat
Oh oh oh, zo origineel. Dat je het überhaupt nog opschrijft.
2 kudos 2026-03-02 18:03:55 door Wateenaccountnaamzeg op Influencers + oorlog
Als ik iets heb geleerd is dat het zich totaal niet beperkt tot een bepaalde generatie, wel tot een bepaald IQ bereik.
4 kudos 2026-02-22 11:14:28 door JorisKopvot op Tien keer goud, succesvolste Winterspelen ooit voor Nederland!
Paliwappies, trump en stink rebelion, nee laat maar.
2 kudos 2026-02-22 10:31:20 door EisWafer op Tien keer goud, succesvolste Winterspelen ooit voor Nederland!
Ha ha, echt nieuws bij het nieuws. Droom rustig verder.
12 kudos 2026-02-22 09:10:25 door kwakkert op Tien keer goud, succesvolste Winterspelen ooit voor Nederland!
Genoeg andere zenders en minder azijn drinken.
3 kudos 2026-01-25 15:33:15 door Olijke Guit op De necrofiel
Asresten zijn vaak alkalisch. Daar krijg je blaren van. Eerst blussen met water.
3 kudos 2025-10-29 09:18:40 door LinkseRukker43 op Even kotszakje erbij nemen voordat je dit verder leest
@JefkeMgn2 | 29-10-25 | 06:05: Ik kan hier nergens uit opmaken dat de knuffels op een ander graf staan.
-4 kudos 2025-10-29 07:57:46 door Alexander_Adelbert op Even kotszakje erbij nemen voordat je dit verder leest
@JefkeMgn2 | 29-10-25 | 06:05: Oei, ja dat is wel heftig, een knuffel moeten verzetten. Echt een stevig drama, moeten we uit alle macht zien te voorkomen! Ik hoop dat de mensen van het graf ernaast het trauma van de verkeerd geplaatste knuffel te boven komen.
10 kudos 2025-10-29 07:42:13 door Wateenaccountnaamzeg op Even kotszakje erbij nemen voordat je dit verder leest
@Dr.Anders | 28-10-25 | 23:43: Als mijn naasten worden gewezen op het overtreden van regels dan gaan ze zich over het algemeen gewoon aan de regel houden. Ik vind het verbazend dat mensen zoals u meteen in de anti ambtenarenrol springt terwijl het volgens mij vrij duidelijk is dat het chaos word op een begraafplaats als iedereen zijn eigen regels hanteert.
31 kudos 2025-10-29 05:05:26 door JefkeMgn2 op Even kotszakje erbij nemen voordat je dit verder leest
Beste dr. Anders, bekijk het eens anders. Het zijn jou naasten die in het graf ernaast liggen en je wilt een bloemetje wegzetten maar je moet eerst een knuffel van een ander graf verzetten.
-14 kudos 2025-10-28 22:43:30 door Rest In Privacy op Even kotszakje erbij nemen voordat je dit verder leest
Flikker op met je 'ik zal wel minnetjes ' krijgen en je verkeerde uitleg van de situatie. De gemeente is als een olifant in een porseleinkast te keer gegaan bij dat graf en pas nadat de ouders zich terecht daarover beklagen worden ze uitgenodigd op het gemeentehuis. Omgekeerde wereld als het om emotionele zaken gaat voor ouders tegenover een ambtenaar die het eigenlijk allemaal weinig boeit en meer moeite had kunnen doen rekening te houden met een ander. Maar ga jij maar bij team ambtenaar zitten. Tot het jouw naasten overkomt.
-73 kudos 2025-10-28 22:16:57 door Jopie86 op Even kotszakje erbij nemen voordat je dit verder leest
Nou nou, je bent geschikt voor boa.
4 kudos 2025-08-05 05:33:23 door jamlip op Voetverzorging moet ook gebeuren
Hihihihi
0 kudos 2025-04-04 08:44:45 door MikeMadMan op Pilsen in de IKEA
Als je bier drinkt, moet je plassen. Voor het toilet moet je de hele fucking Ikea door om bij het restaurant te komen waar de toiletten zijn. En als je weer terug bent voor een tweede slok, moet je weer. Vandaar 21 bier in 15 dagen.
2 kudos 2025-03-08 14:00:18 door Britt_Dekkers_Zadel op Aart Staartjes - Duizend dromen
och och tiktokverslaafde ziet eens een keer een wat ouder en langer stukje content. Sneu.
4 kudos 2025-03-08 13:00:05 door de_Vettige op Aart Staartjes - Duizend dromen
Dit reaguursel is zo dom, dat het geen enkele spelfout bevat!
18 kudos 2025-03-08 12:24:21 door Bernard_Leene op Aart Staartjes - Duizend dromen
Dat heet Neerlands erfgoed.
13 kudos 2025-01-01 13:05:56 door Espro op Nog een billenridder met pijl in de spleet
Mijn voorkeur is tieten, maar ieder zijn meug.