DumpStats voor Jaxx09

-83 +344 -427

Kudos

#285575 (Top 89.3589%)

Kudos/dag -0.06
Kudos/reaguursel -1.3
Meeste kudos op 1 reaguursel 34
Minste kudos op 1 reaguursel -113

64

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.05
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 7.3
Reacties per reaguursel 0.36
Meeste reaguursels op 1 dag 7
Aantal x weggejorist 2
Geregistreerd op 12-08-2022
Eerste reactie op 08-10-2022

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

7 kudos 2026-06-09 18:33:57 door Kondtenman op Jij gaat de bus uit
@DumpyShot | 09-06-26 | 18:55: Tegenwoordig wordt een buschauffeur met aan zekerheid grenzende kans in elkaar gemept als ze ergens wat van zeggen. Geef ze eens ongelijk als ze zich daartegen wapenen?

3 kudos 2026-06-09 16:55:56 door DumpyShot op Jij gaat de bus uit
Waarom? Ben wel benieuwd waar hij dat stuk gereedschap zo ineens vandaan heeft.

15 kudos 2026-05-23 11:13:26 door A.tractie op Statushoudersgezin vindt huis te klein
Misschien in bepaalde Koerdische gebieden of tegenstanders van Erdogan-regime. Toch doet dit ook mijn wenkbrauwen fronsen. Statushouders uit Turkije?

7 kudos 2025-09-13 09:49:12 door Zijkweif op Leren van je fouten
Wel meer dan één denk ik, wat dit is een snelle motor waar hij op rijdt.

3 kudos 2025-04-27 08:03:26 door HierSukkeKok op Man is niet blij dat hij uit de trein moet
Koningsdag is voorbij; Je bent helemaal kapot, nog half dronken, je kleren stinken naar bier en je moet nog een uur in de trein zitten.... Snap dat het makkelijk oordelen is vanuit de zolderkamer, maar in zo'n situatie ga je niet gauw de held uithangen en wil je gewoon naar huis.

-2 kudos 2024-10-25 20:30:17 door Attelenooje op Kopschopkinderen in Oss opgepakt
Dan heb je toch echt op de verkeerde partij gestemd. Pvv heeft alle punten in de verkoop gedaan... volgende keer maar een betere keuze maken..

-18 kudos 2022-10-08 09:09:51 door Mr Baaantjer op Vervelend he, zo'n rood kruis
@Voppa | 08-10-2022 | 10:06: Man man man overdrijven is ook een vak. Waarom niet gewoon de hele snelweg afsluiten als je absolute veiligheid wil?
We zijn echt doorgeslagen met die kruizen voor een simpele auto op de vluchtstrook. De kans dat iemand met een beroerte alsnog helemaal van links plots afdwaalt naar rechts is wellicht groter.